wat heeft ze verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Tuutje het volgende:
Aan de regels houden..anders opzouten.
Volgens de rechter: nietsquote:
Dat plus dat met de regels kloten en denken dat niemand dat niet door heeft is ook niet handigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Tuutje het volgende:
Aan de regels houden..anders opzouten.
Volgens de linkse rakkers: niets. Daarom zitten er nu ook zoveel hierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
[..]
Volgens de rechter: niets
Volgens Verdonk: alles
Volgens kortzichtige rechtse types: alles
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Floripas het volgende:
Over de kwestie-Taida:
1. De rechter heeft haar gelijk gegeven.
2. Vanuit een toeristenvisum je aanmelden voor een opleidingsverblijfsvergunning is niet illegaal
3. Haar familie heeft de 7.000 euro geincasseerd, niet zijzelf.
4. Toen de IND de familie de oprotpremie aanbood, hebbben ze zelf aangegeven dat Taida terug zou proberen te keren om haar school af te maken. De IND heeft toch uitgekeerd.
Flikker die Kalou wat mij betreft er maar lekker uit.![]()
ook aardigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Daaaag Taida... Je was toch op vakantie... duzzzz.... einde vakantie doei doei
Precies!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Op zich vind ik dat ze best even d'r school af zou kunnen maken hier.
We halen hele hordes chinezen deze kant op, maar een bosnische (ex)vluchteling mag hier niet nog ff 2 maandjes blijven om haar diploma te halen?
prcs, dat gevoel krijg ik ook bij deze zaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Maerycke het volgende:
Verdonk is op haar klit getrapt en probeert op deze manier wraak te nemen en het gezichtsverlies dat ze heeft geleden goed te maken. Wat een waardeloos figuur is het toch ook..
kijk eens hoe de politici de regels volgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben het eens met minister Verdonk.
Regels zijn regels, en had ze maar niet met het systeem moeten fucken.
Lees je eens inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben het eens met minister Verdonk.
Regels zijn regels, en had ze maar niet met het systeem moeten fucken.
Misbruik gemaakt van Nederland, wat ik heb gehoord is dat ze hier is gekomen eerder, en dat haar 25.000 euro is gegeven of 2500 dat ze weg gaat daarna is ze naar Frankrijk gegaan en toen terugekomen, ( DAT HEB IK GEHOORD )quote:
Het mens is hier al maanden! Dus ze moet niet zo zeuren, maar Kosovaars gaan leren...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Mainport het volgende:
Die twee maanden?!!!!
Waar is de menselijkheid hier? Hallo??
Zeg zal ik ff Verdonk aanschrijven? Ik wil ook wel weggaan voor dat bedragquote:Misbruik gemaakt van Nederland, wat ik heb gehoord is dat ze hier is gekomen eerder, en dat haar 25.000 euro is gegeven of 2500 dat ze weg gaat daarna is ze naar Frankrijk gegaan en toen terugekomen, ( DAT HEB IK GEHOORD )
Naar binnen Kalou!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Avery het volgende:
als kalou straks meedoet met nederland ben ik pas echt kwaad
Denk jij nou echt dat ze in dat apenland waar ze nu naar terug moet, enig profijt zal hebben van dat diploma dat ze eventueel zal gaan halen als ze hier nog vier (!) maanden blijft?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Mainport het volgende:
Die twee maanden?!!!!
Waar is de menselijkheid hier? Hallo??
Even op punt 4 reageren, het feit dat haar familie cq ouders hebben gefaald om de pogingen van Taida om terug te keren te stoppen moet dan ons probleem zijn ofzoquote:
Nou nee dat niet, ze was in Nederland om zich te verrijken dat weer wél.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
Niets optiefen, ze is een verrijking voor Nederland!
Volgens mij zijn die regels niet door Verdonk maar door de PvdA gemaakt (Cohen), dus het valt wel mee met die 'rechtse types'quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
[..]
Volgens kortzichtige rechtse types: alles
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef longinus het volgende:
Dat soort figuren proberen de wet te misbruiken en de opinie te bespelen, laat ze dat maar niet hier doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |