quote:Verdonk: nee tegen Kalou en Taïda
De Feyenoord-voetballer Salomon Kalou
mag niet versneld Nederlander worden,
heeft minister Verdonk bepaald.Daardoor
is de kans dat hij voor Nederland mag
meedoen aan het WK voetbal,zeer klein.
Alleen als Kalou op 10 mei slaagt voor
zijn inburgeringscursus,kan de Raad van
State beslissen dat alsnog de versnelde
procedure wordt gevolgd.Anders moet hij
tot volgend jaar wachten.Kalou is dan
vijf jaar in Nederland.
De bewindsvrouw geeft ook de Kosovaarse
scholiere Taïda Pasic geen toestemming
om haar vwo-opleiding af te maken.Het
meisje,dat hier volgens de IND illegaal
is,moet per direct Nederland verlaten.
De rechter heeft bepaald dat Taida geen vergunningenfraude heeft gepleegd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef PJORourke het volgende:
Niet vertrekken wanneer je visum verloopt is wel illegaal. Smijt die toneelspeelster maar lekker het land uit.
Jawel. De wet bepaalt dat de minister beslist. Welnu, de minister heeft besloten. Dat die beslissing vervolgens wordt aangevochten bij de rechter, is het goede recht van de belangenhebbende die zich met die beslissing in zijn belangen geschaad voelt. Dat de rechter vervolgens oordeelt dat de beslissing niet voldoende gemotiveerd is, betekent niet dat Verdonk niet had mogen beslissen dat Kalou geen versnelde naturalisatiemogelijkheid toekomt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
Verdonk verdedigt haar harteloze beleid steeds met de woorden :'Ik MAAK het beleid niet, ik voer het alleen UIT' maar in de zaak Kalou voert ze dat beleid dus NIET uit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:18 schreef Floripas het volgende:
Wat een wonderlijk inhoudelijke reacties soms weer.
Ik heb het ook niet over fraude, maar blijven rondhangen terwijl je moet vertrekken. Dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef Floripas het volgende:
De rechter heeft bepaald dat Taida geen vergunningenfraude heeft gepleegd.
Welke doden dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
heeft al een aantal doden op haar geweten
Ik kan een Nederlands elftal met Kalou niet steunen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:19 schreef l3laster het volgende:
Yup, een belangrijk argument.. als het winnende doelpunt in de grand finale van kalou komt... heeft nederland dan gewonnen....
antwoord: NEIN NEIN!!!!!!!!!!
HOLLAND !!! HOLLAND !!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef Toeps het volgende:
Kunnen ze dat examen van Taida niet gewoon per post afnemen of zo? Er zullen toch zeker wel regelingen bestaan voor leerlingen die in het buitenland verblijven?
Heeft zij dat dan gedaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over fraude, maar blijven rondhangen terwijl je moet vertrekken. Dat is heel wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |