abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35579767
quote:
Verdonk: nee tegen Kalou en Taïda

De Feyenoord-voetballer Salomon Kalou
mag niet versneld Nederlander worden,
heeft minister Verdonk bepaald.Daardoor
is de kans dat hij voor Nederland mag
meedoen aan het WK voetbal,zeer klein.

Alleen als Kalou op 10 mei slaagt voor
zijn inburgeringscursus,kan de Raad van
State beslissen dat alsnog de versnelde
procedure wordt gevolgd.Anders moet hij
tot volgend jaar wachten.Kalou is dan
vijf jaar in Nederland.

De bewindsvrouw geeft ook de Kosovaarse
scholiere Taïda Pasic geen toestemming
om haar vwo-opleiding af te maken.Het
meisje,dat hier volgens de IND illegaal
is,moet per direct Nederland verlaten.
Geweldig! Het zou toch belachelijk zijn als een Nederlandse voetballer gedupeerd moest worden om een of andere Ivoriaan voor Nederland te laten voetballen. Ook zou het belachelijk zijn als mensen die eerst vrijwillig teruggaan naar hun veilige thuisland en als beloning ¤7.000 meekrijgen vervolgens op een illegale manier terugkomen naar Nederland om hier vervolgens via de media weer een verblijf proberen af te dwingen.

Verdonk...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:14:29 #2
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35580033
Over de kwestie-Taida:

1. De rechter heeft haar gelijk gegeven.

2. Vanuit een toeristenvisum je aanmelden voor een opleidingsverblijfsvergunning is niet illegaal

3. Haar familie heeft de 7.000 euro geincasseerd, niet zijzelf.

4. Toen de IND de familie de oprotpremie aanbood, hebbben ze zelf aangegeven dat Taida terug zou proberen te keren om haar school af te maken. De IND heeft toch uitgekeerd.

Flikker die Kalou wat mij betreft er maar lekker uit.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:15:49 #3
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35580076
Niet vertrekken wanneer je visum verloopt is wel illegaal. Smijt die toneelspeelster maar lekker het land uit.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:16:41 #4
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35580106
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef PJORourke het volgende:
Niet vertrekken wanneer je visum verloopt is wel illegaal. Smijt die toneelspeelster maar lekker het land uit.
De rechter heeft bepaald dat Taida geen vergunningenfraude heeft gepleegd.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:16:42 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_35580107
Taida MOEST weg, kreeg een oprot premie, en daarbij werd door de NL deporteurs verteld dat ze dan vervolgens via een tijdelijk visum terug zou kunnen naar Nederland voor een paar maanden om haar school af te maken. Dat zou de ENIGE optie zijn om haar school af te maken.

Werkelijk onbegrijpelijk dat Verdonk zo ongelooflijk probleem maakt van 3 maandjes, voor een meisje dat zo lang keihard haar best heeft gedaan en op het punt staat iets moois te bereiken.

In de zaak Kalou zit ze ook verkeerd, en dat heeft de rechter haar nu al 2 keer verteld. Er is een wet die toestaat dat een sporter die van extra waarde kan zijn voor Nederland en de nederlandse sport, RECHT heeft op een versnelde procedure.
Verdonk verdedigt haar harteloze beleid steeds met de woorden :'Ik MAAK het beleid niet, ik voer het alleen UIT' maar in de zaak Kalou voert ze dat beleid dus NIET uit.

Ik vind haar erg kinderachtig en koppig. Ze heeft al meerdere malen DIK geblundert, heeft al een aantal doden op haar geweten, en ook in deze 2 zaken komt ze niet positief naar voren.
pi_35580113
Rita
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:17:39 #7
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35580142
Taïda
pi_35580161
Een vrouw met klasse.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:18:25 #9
130955 Floripas
Blast from the past
  Donald Duck held dinsdag 28 februari 2006 @ 18:18:47 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35580185
wat een grafslet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35580191
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
Verdonk verdedigt haar harteloze beleid steeds met de woorden :'Ik MAAK het beleid niet, ik voer het alleen UIT' maar in de zaak Kalou voert ze dat beleid dus NIET uit.
Jawel. De wet bepaalt dat de minister beslist. Welnu, de minister heeft besloten. Dat die beslissing vervolgens wordt aangevochten bij de rechter, is het goede recht van de belangenhebbende die zich met die beslissing in zijn belangen geschaad voelt. Dat de rechter vervolgens oordeelt dat de beslissing niet voldoende gemotiveerd is, betekent niet dat Verdonk niet had mogen beslissen dat Kalou geen versnelde naturalisatiemogelijkheid toekomt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_35580211
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:18 schreef Floripas het volgende:
Wat een wonderlijk inhoudelijke reacties soms weer.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:19:33 #13
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35580212
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef Floripas het volgende:
De rechter heeft bepaald dat Taida geen vergunningenfraude heeft gepleegd.
Ik heb het ook niet over fraude, maar blijven rondhangen terwijl je moet vertrekken. Dat is heel wat anders.
pi_35580226
Yup, een belangrijk argument.. als het winnende doelpunt in de grand finale van kalou komt... heeft nederland dan gewonnen....

antwoord: NEIN NEIN!!!!!!!!!!

HOLLAND !!! HOLLAND !!!
I'm not the man you think I am!
pi_35580233
Kunnen ze dat examen van Taida niet gewoon per post afnemen of zo? Er zullen toch zeker wel regelingen bestaan voor leerlingen die in het buitenland verblijven?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:20:35 #16
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35580256
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
heeft al een aantal doden op haar geweten
Welke doden dan?
pi_35580271
Kalou

Taida
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:21:07 #18
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35580278
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:19 schreef l3laster het volgende:
Yup, een belangrijk argument.. als het winnende doelpunt in de grand finale van kalou komt... heeft nederland dan gewonnen....

antwoord: NEIN NEIN!!!!!!!!!!

HOLLAND !!! HOLLAND !!!
Ik kan een Nederlands elftal met Kalou niet steunen.
pi_35580284
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef Toeps het volgende:
Kunnen ze dat examen van Taida niet gewoon per post afnemen of zo? Er zullen toch zeker wel regelingen bestaan voor leerlingen die in het buitenland verblijven?
pi_35580290
Geen Kalou in Oranje Waarom Kalou als we Klaas Jan Huntelaar hebben?
You know the difference between you and me? I make this look good!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:21:48 #21
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35580296
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over fraude, maar blijven rondhangen terwijl je moet vertrekken. Dat is heel wat anders.
Heeft zij dat dan gedaan?
Bron.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:21:56 #22
135164 iddqd
g o d m o d e
pi_35580300
-edit-
doe maar even niet

[ Bericht 93% gewijzigd door Sidekick op 28-02-2006 18:37:40 ]
iddqd
idkfa
idspispopd
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:26:48 #23
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35580437
Een of andere idioot steekt z'n cel aan en Verdonk heeft het gedaan. Als een moordenaar dat doet, heeft Donner dan ook de schuld? Of de rechter die hem veroordeelde?

De oplossing is natuurlijk een minder soft gevangenisregime: geen peuken, geen aanstekers. Klaar.
pi_35580455
Jammer dat extreem links weer direct een Minister moet gaan uitmaken voor moordenaar als ze hun gelijk niet krijgen. Dat laat weer eens zien hoe a democratisch dat fascistisch tuig is!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:27:24 #25
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35580456
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef Floripas het volgende:
Heeft zij dat dan gedaan?
Bron.
Visum is verlopen. Ergo, ze zit hier illegaal.
pi_35580506
De familie Pasic wist al twee jaar lang dat ze Nederland moesten verlaten omdat ze uitgeprocedeerd waren. Vervolgens gaan ze zielig doen dat ze nog drie maanden op school had moeten zitten voor een diploma. Twee jaar dus vanaf het moment dat ze voor het eerst te horen kregen dat ze Nederland moesten verlaten....

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:29:42 #27
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35580535
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Visum is verlopen. Ergo, ze zit hier illegaal.
Het wordt aangevochten - dan mag je nog even blijven.
pi_35580558
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Floripas het volgende:
Over de kwestie-Taida:

1. De rechter heeft haar gelijk gegeven.
Dat lijkt me echt te kort door de bocht. De rechter heeft aangegeven dat in de beschikking onvoldoende is ingegaan op de bezwaargronden van Taida. Dat betekent dus niet dat de rechter het onterecht vind dat Taïda een negatieve beschikking heeft gehad. De IND moet echter wel een degelijke onderbouwing geven bij een afwijzing en daarop moet de rechter toezien. Het gebeurt zeer regelmatig dat de rechtbanken vinden dat de IND een betere beschikking moet maken, omdat ze teveel 'standaardoverwegingen' hebben gebruikt en te weinig inhoudelijk zijn ingegaan op de zaak. Dat komt ook omdat veel van dit soort zaken een routineklus zijn, al is dat voor buitenstaanders moeilijk te begrijpen. Volgens de Vreemdelingewet is dit een redelijk uitgemaakte zaak, ook is haar zaak niet schrijnend genoeg om onder die regeling te vallen. Als je dat wel denkt, ken je de écht schrijnende zaken niet.

Ik denk dan ook, maar misschien zie ik details over het hoofd, dat bij een volgende keer de rechter mee zal gaan in het besluit van de IND.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:30:38 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_35580572
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:27 schreef _The_General_ het volgende:
Jammer dat extreem links weer direct een Minister moet gaan uitmaken voor moordenaar als ze hun gelijk niet krijgen. Dat laat weer eens zien hoe a democratisch dat fascistisch tuig is!
Och... omdat ik het niet eens ben met die deportatie heks, ben ik meteen extreem-links. Uh-Huh!

Je vergeet Congo, je vergeet dat een aantal van de omgekomen gevangenen bij de schiphol brand onterecht vastzat, en je vergeet al die mensen die uitgezet worden naar onveilige gebieden en waar we nooit meer iets van vernemen omdat ze in de verkeerde provincies zijn afgezet.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:30:55 #30
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35580579
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:29 schreef Floripas het volgende:
Het wordt aangevochten - dan mag je nog even blijven.
Belachelijke regeling. Voer je proces maar lekker vanuit Kosovo.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:32:47 #31
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35580634
De kwestie Kalou is natuurlijk zo goed als irrelevant, aangezien deze meneer NA het wk zonder pardon naar een ander nationaal elftal / voetbalclub verhuist. Hij heeft dus niet de intentie zich te binden aan de Nederlandse identiteit en verdient de bijbehorende nationaliteit dus ook niet.

Taïda is een ander verhaal en haar zaak duid volgens mij de onvolkomenheden in het bijna perfecte asielbeleid van Balkenende 2. Taïda is voor de verandering een intelligente asielzoekster. Dat maakt haar zaak anders dan de vele rif-gebergte VMBO'ers die op dit moment eten van het systeem en zelfs niet de indruk maken enige toevoeging te zijn voor Nederland.

Haar zaak maakt pijnlijk duidelijk dat er geen beleid is voor het (in mijn ogen) werkelijke doel van immigratiebeleid. Namelijk mensen naar Nederland halen die een toevoeging zijn voor de natie en geen staatsruifplunderaar zijn of dat door gebrek aan werkmentaliteit bijna automatisch worden.

Deze staatsruifplunderaars hebben het immigratiebeleid 30 jaar verkracht, totdat het beleid op een punt is aangekomen dat deze niets anders kon dan aangescherpt worden vanwege de uiterst brutale verkrachting ervan door allerlei woestijnratten. Deze noodzakelijke aanscherping leid nu dus tot dit soort onvolkomenheden. Dat is jammer, maar het is niet iets waar we niets van kunnen leren.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:32:50 #32
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35580636
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
Och... omdat ik het niet eens ben met die deportatie heks, ben ik meteen extreem-links. Uh-Huh!

Je vergeet Congo, je vergeet dat een aantal van de omgekomen gevangenen bij de schiphol brand onterecht vastzat, en je vergeet al die mensen die uitgezet worden naar onveilige gebieden en waar we nooit meer iets van vernemen omdat ze in de verkeerde provincies zijn afgezet.
Uh, zijn er doden gevallen in Congo? Het ging om het aanvinken van een hokje door ambtenaren.
Heeft Verdonk de Schipholbrand aangestoken?

Die idioot die in Mogadishu is vermoord was in Puntland afgezet maar zelf naar de hoofdstad getrokken.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:33:21 #33
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35580657
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:27 schreef _The_General_ het volgende:
Dat is inderdaad jammer. Maar ja, in elke politieke hoek zitten idioten.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:36:40 #34
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35580771
Rita zegt wel eens vaker wat, maar vooralsnog heeft ze bij zowel Kalou als Taida het deksel op de neus gekregen van de rechter. Dan kan ze wel weer proberen om een nieuw charmeoffensief te voeren, maar daadwerkelijk resultaat blijft uit.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_35580781
Godverdomme Verdonk!
Graag op anoniem
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:37:13 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_35580788
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De kwestie Kalou is natuurlijk zo goed als irrelevant, aangezien deze meneer NA het wk zonder pardon naar een ander nationaal elftal / voetbalclub verhuist. Hij heeft dus niet de intentie zich te binden aan de Nederlandse identiteit en verdient de bijbehorende nationaliteit dus ook niet.
ALs je als voetballer eenmaal voor een nationaal team gekozen en uitgekomen bent (in een oficiele wedstrijd) dan zal hij dus onmogelijk nog kunnen overstappen naar een ander nationaal team. Dus zowiezo wijst dat al aan dat ie serieus is met de wens voro Nederland uit te komen.

dat ie strax na feyenoord voor een buitenlandse club kiest, is volkomen logisch. Feyenoord is geen internationale top-club, maar kalou is wel een van de grootste talenten op dit moment, dus uiteraard zal hij op het hoogste niveau willen spelen en meer geld willen verdienen. dat is normaal. dat doen namelijk alle autochtonen voetballers OOK. Daar kun je Kalou moeilijk op aanvallen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:37:35 #37
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35580799
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef Sidekick het volgende:
Rita zegt wel eens vaker wat, maar vooralsnog heeft ze bij zowel Kalou als Taida het deksel op de neus gekregen van de rechter. Dan kan ze wel weer proberen om een nieuw charmeoffensief te voeren, maar daadwerkelijk resultaat blijft uit.
Als ze Kalou nou tot 15 mei tegen houdt, ben ik tevreden Niet helemaal, maar dan gaat ie iig niet naar het WK.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:39:27 #38
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_35580861
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:33 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat is inderdaad jammer. Maar ja, in elke politieke hoek zitten idioten.
Zolang ik niet in de hoek zit die het met zijn allen opnemen tegen een jong meisje dat jarenlang keihard gewerkt heeft om een goede toekomst te krijgen, en wat nu verneukt wordt door een harteloos manwijf, kun je roepen wat je wilt.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:40:44 #39
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35580907
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Dus zowiezo wijst dat al aan dat ie serieus is met de wens voro Nederland uit te komen.
Hij spreekt nauwelijks Nederlands. Dat maakt de zaak volstrekt belachelijk. Nee, het is puur opportunisme.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:41:29 #40
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_35580928
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Uh, zijn er doden gevallen in Congo? Het ging om het aanvinken van een hokje door ambtenaren.
Heeft Verdonk de Schipholbrand aangestoken?

Die idioot die in Mogadishu is vermoord was in Puntland afgezet maar zelf naar de hoofdstad getrokken.
Zij en haar ambtenaren zijn verantwoordelijk dat er onschuldigen vastzaten. En dat het complex niet veilig was. En dat de betreffende mensen aldaar niet hun taken goed uitvoeren.
En er zijn meerdere gevallen bekend van mensen die verkeerd zijn afgezet, en waar we niets meer van hebben gehoord.
pi_35580962
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zolang ik niet in de hoek zit die het met zijn allen opnemen tegen een jong meisje dat jarenlang keihard gewerkt heeft om een goede toekomst te krijgen, en wat nu verneukt wordt door een harteloos manwijf, kun je roepen wat je wilt.
In Kosovo zijn ook prima scholen hoor. Met ¤7.000 kun je vast wel het schoolgeld betalen...
pi_35580970
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Taïda is een ander verhaal en haar zaak duid volgens mij de onvolkomenheden in het bijna perfecte asielbeleid van Balkenende 2. Taïda is voor de verandering een intelligente asielzoekster. Dat maakt haar zaak anders dan de vele rif-gebergte VMBO'ers die op dit moment eten van het systeem en zelfs niet de indruk maken enige toevoeging te zijn voor Nederland.

Haar zaak maakt pijnlijk duidelijk dat er geen beleid is voor het (in mijn ogen) werkelijke doel van immigratiebeleid. Namelijk mensen naar Nederland halen die een toevoeging zijn voor de natie en geen staatsruifplunderaar zijn of dat door gebrek aan werkmentaliteit bijna automatisch worden.
Het lastige is de stricte (en dat kan bijna ook niet anders) scheiding tussen het asielbeleid en reguliere immigratie. In de zaak van Taïda lopen deze belangen door elkaar heen. Zij is gekomen als asielzoekster met haar familie; die aanvraag is afgewezen. Als je vervolgens verblijf wilt wegens het volgen van een studie, dan kan dit (dat gebeurt ook) aangedragen worden als bezwaar- of beroepsgrond in de asielprocedure, maar dit soort bezwaren kunnen altijd direct worden afgewezen omdat ze niets te maken hebben met het aanvragen van asiel.

Ze wil nu op grond van haar verblijf hier tijdens de procedure van een asielaanvraag een reguliere aanvraag doen voor het volgen van een studie. Deze aanvraag wordt echter grotendeels beoordeeld los van haar vorige verblijf in Nederland, omdat dit niet echt relevant is. Als dit wel relevant zou zijn, zouden alle kinderen van asielzoekers beroep kunnen doen op een dergelijke omstandigheid. Het is natuurlijk logisch dat de Nederlandse overheid een dergelijke 'claim' niet zit zitten en dat het ook niet fair is. Bij een asielaanvraag worden de asielzoekers faciliteiten aangeboden, maar daar kun je geen rechten uit ontlenen, noch kun je er later beroep op doen.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:43:17 #43
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_35580987
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hij spreekt nauwelijks Nederlands. Dat maakt de zaak volstrekt belachelijk. Nee, het is puur opportunisme.
Dan kun je alle Limburgers en Friezen ook voortaan wel als niet-nederlanders bestempelen.
Hij spreekt trouwens prima nederlands, alleen lijkt ie nog een beetje verlegen om het echt voluit te praten. Daarnaast heeft hij al meer voor dit land betekent dan de meeste mensen in deze thread. (zowel qua belastingen, alswel qua vermaak)
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:44:52 #44
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35581044
quote:
Verdonk wil daarnaast het verzoek tot een versnelde naturalisatie van Feyenoorder Salomon Kalou opnieuw afwijzen.

(...)

In de zaak rond de Kalou volgt op 9 maart nog een hoorzitting voor de diverse partijen waarna Verdonk haar definitieve beslissing neemt.
Dit is toch een klucht aan het worden? Verdonk die constant 'beslissingen' neemt, maar haar woorden zijn pas geldig nadat ze 5 keer zijn herhaald in 6 maanden ofzo?
Inhoudelijk maakt mij het weinig uit wat er precies gebeurd, zolang er maar eens wordt gehandeld in plaats van dit soort gepraat.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:46:22 #45
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35581093
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef Yi-Long het volgende:
Zij en haar ambtenaren zijn verantwoordelijk dat er onschuldigen vastzaten. En dat het complex niet veilig was. En dat de betreffende mensen aldaar niet hun taken goed uitvoeren.
Onschuldig? Er zaten bolletjesslikkers, en illegalen die op het punt stonden te worden uitgezet. Het complex was onveilig omdat de kamer in een eerdere hype op staande voet een bak op Schiphol wilde hebben. Ik zie dat eerder als de schuld van de kamer, omdat die alles meteen willen hebben tegen nul centen. Uiteraard is Verdonk politiek verantwoordelijk, maar de dader, de man die het vuurtje aanstak, wordt wel heel snel vergeten door de anti-Verdonk hysterici.
quote:
En er zijn meerdere gevallen bekend van mensen die verkeerd zijn afgezet, en waar we niets meer van hebben gehoord.
En dat bewijst?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:48:15 #46
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35581160
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
Dan kun je alle Limburgers en Friezen ook voortaan wel als niet-nederlanders bestempelen.
Pardon? Het spreken van ene tweede taal zegt niks over de eerste.
quote:
Hij spreekt trouwens prima nederlands, alleen lijkt ie nog een beetje verlegen om het echt voluit te praten.
Z'n Nederlands is prut, en de inburgeringscursus volgde hij niet.
quote:
Daarnaast heeft hij al meer voor dit land betekent dan de meeste mensen in deze thread. (zowel qua belastingen, alswel qua vermaak)
En over een jaar betaalt hij z'n belastingen elders. Dat zegt toch helemaal niks? En ik wed dat hij het niet vrijwillig doet.
pi_35581167
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dit is toch een klucht aan het worden? Verdonk die constant 'beslissingen' neemt, maar haar woorden zijn pas geldig nadat ze 5 keer zijn herhaald in 6 maanden ofzo?
Inhoudelijk maakt mij het weinig uit wat er precies gebeurd, zolang er maar eens wordt gehandeld in plaats van dit soort gepraat.
In de voorbereidingsprocedure van een dergelijk besluit, hoort nu eenmaal een hoorzitting. Verdonk en haar ambtenaren handelen wel hoor. Maar ja, als die besluiten voortdurend worden aangevochten, dan blijven betrokkenen even bezig ja.

Maar als het gaat om het Nederlands elftal, wil ik toch wel -zij het heeeeel voorzichtig- opmerken: eigen volk eerst.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:48:53 #48
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35581184
quote:
Omdat de asielindustrie over elk klein wissewasje en proces begint en ze veel sypathie hebben onder linkse rechters?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:48:58 #49
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_35581186
quote:

[..]

Ze verspild gewoon een heleboel belastingsgeld en heel veel tijd met dit koppige gedrag van haar.

Natuurlijk is dit gewoon haar methode om stemmen terug te winnen van alle rechtse stemmers die destijds zijn overgevlogen naar de LPF. Die zien Ijzeren Rita harteloos mensen deporteren, en vluchten massaal kwijlend terug naar de VVD.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:49:53 #50
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35581213
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ze verspild gewoon een heleboel belastingsgeld en heel veel tijd met dit koppige gedrag van haar.
Als je zo redeneert is elke gevangenisstraf nutteloze geldverspilling voor politiek gewin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')