Een VWO duurt 6 jaar. En,... ach wat, ik ga er geen energie in steken ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier zich zo druk over maakt? Er is toch geen oorlog meer in haar thuisland? Waarom kan ze gewoon daar niet haar school afmaken?![]()
Zij heeft geen oprotpremie gekregen, maar haar ouders. Daar had zij niets over te zeggen. Dat ze vervolgens naar Frankrijk zijn gegaan, en niet naar Kosovo, is ook de beslissing geweest van haar ouders. Wat had ze dan moeten doen? In haar eentje naar Kosovo gaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef Nawien het volgende:
Prachtig om te zien hoe dom het merendeel van de fokkers is. Iedereen heeft natuurlijk medelijden met haar en ze moet nog maar 3 maanden. Maar zijn jullie er wel van op de hoogte dat ze een oprotpremie heeft gekregen in juni 2004 en zodoende Nederland vrijwillig zou verlaten. Zo heeft ze Nederland verlaten, maar niet om terug naar Kosovo te gaan, neehee, ze ging naar Frankrijk. Heeft daar centjes neergeteld voor een vals visum en is zo weer terug naar Nederland gekomen om verder te studeren. Op dit moment verbleef ze dus illegaal hier. En nu gaan janken dat ze erachter zijn gekomen en zielig gaan doen. Nee meisje, met jou heb ik geen medelijden. Iemand die het systeem zo misbruikt verdient het niet om 3 maanden langer te blijven, gewoon ophoeren![]()
Gast, youre so full of shit, het is werkelijk niet te geloven wat voor onzin jij uitkraamtquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, heheheh, lekker opdonderen, je sociale contacten gedag zeggen, en natuurlijk ala robot daar op een ''vergelijkbare school' je eindexamen in een andere taal afleggen. Heerlijk.
Had ze er maar rekening mee moeten houden.![]()
Of gewoon 4 jaar in haar eigen land moeten wachten tot de oorlog weer was opgehouden, dat is toch niet zo moeilijk, 4 jaar van je leven opgeven ten behoeve van het systeem?
Want stel je voor he, dat iedereen die in een land in oorlog woont, in een ander land begint te leren op een school, vanaf het moment van de start van de oorlog, en dat als de oorlog is opgehouden, ze niet gelijk terug gaan. Wij zijn toch geen gekke henkie! Die mensen in de oorlog mogen dan best hier zijn, en asperges steken met de leeftijd van 12, of een ander eerbiedwaardig werkje, maar owee als ze teren op onze economie, dat zouden mensen als Bram 'ik zei nou zo, geen bonnetje' Peper natuurlijk heel erg vinden.
Bullshit! Het is bewezen dat ze in land van herkomst gewoon een diploma gelijkwaardig aan het VWO hier kan halen, dus bullshit argument!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Seneca het volgende:
[..]
Kun je het iemand nu echt zo kwalijk nemen dat hij of zij geld neertelt voor een vals visum, om op die manier een goede opleiding te kunnen krijgen? Iets waar ze in haar eigen land weinig tot geen kans op maakt.
Ze heeft gefraudeerd. So what? Zij probeert in ieder geval wel zelf wat van haar leven te maken. En wie zijn wij om over haar te oordelen vanuit onze luie stoel? Alle kansen die wij hebben heeft zij niet, en die gunnen we haar ook niet. Maar ondertussen verwijten we het haar wel als ze die kansen via een omweg alsnog probeert te krijgen.
2 woorden:quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[ bla ]
Dat geld komt iig niet van de regering af, dat is een ding wat ik toch redelijk zeker weet .. en je meot doen wat je niet laten kunt op een post van mijquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef danos het volgende:
[..]
Met alle respect maar bij mijn weten zijn scholen nog altijd onderdeel van de overheid en zullen de aanwezige middelen in het fonds ook bij de overheid vandaan komen. Waarschijnlijk uit het fonds van kinderen die niet mee kunnen met schoolkampen omdat pa/ma het niet kunnen betalen.
Dus ten eerste betalen de burgers dit wel, en ten tweede zal de vergoeding voor kinderen op die school die niet zelf een schoolkamp kunnen betalen veel lager worden omdat een groot deel is gegaan naar Taïda.
Ik vind het eigenlijk een beetje kinderachtig om op zulk detailniveau te gaan lopen zeuren, maarja bij jou onnadenke post kon ik het toch niet laten![]()
Hier?quote:
Klaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef nietzman het volgende:
Sinds wanneer staat een lullige minister voor vreemdelingen zaken boven een rechterlijke macht?
In theorie is dat inderdaad mogelijk, ja. Ze moet dan alleen wel helemaal opnieuw beginnen daar. Daar komt nog eens bij dat het eveneens is bewezen dat de positie van vrouwen in Kosovo helemaal niet zo goed is als hier. Dus het is nog maar de vraag of ze naar school mag daar. Kosovo is Nederland niet. Er is geen oorlog meer, maar er is nog altijd veel meer corruptie en onrust dan hier. Dus gelijke kansen heeft ze zeker niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bullshit! Het is bewezen dat ze in land van herkomst gewoon een diploma gelijkwaardig aan het VWO hier kan halen, dus bullshit argument!
En even een ander voorbeeldje: ik heb niet zoveel geld, maar ik probeer wel wat van mijn leven te makenMaar zonder geld gaat dat niet! Mag ik dan nu ook een pinautomaat laten ontploffen? Niemand die er de dupe van wordt, en ik probeer via een omweg toch mijn geld te krijgen
Hou nou toch eens op haar acties goed te praten, en wees zo verdomd sportief om toe te geven daar haar kleine kunstje niet gelukt is, en dat ze gewoon nu de consequenties moet dragen! Opzouten met haar, ze kan in land van herkomst prima verder leren, dus bye bye Taida!
LOL, wat een bullshitstatementquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hier?
Dit is al genoeg, wat mij betreft:
[..]
Klaar.
Lijkt me dat de rechter ook moet beslissen of dit daadwerkelijk een betere onderbouwing is? Anders is het wel erg makkelijk om zo'n uitspraak naast je neer te leggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL, wat een bullshitstatementDie rechterlijke macht heeft gezegd dat er een betere onderbouwing moet zijn voor haar uitzetting, en die is er! Klaar! En nou tjeften, links gespuis! Laat ons feest vieren!
![]()
Naar mijn weten is het allemaal al goedgekeurdquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:16 schreef Seneca het volgende:
[..]
Lijkt me dat de rechter ook moet beslissen of dit daadwerkelijk een betere onderbouwing is? Anders is het wel erg makkelijk om zo'n uitspraak naast je neer te leggen.
Nee zij is nederlands staatsburger met een permanent verblijfsvergunning afgegeven bij haar geboorte.quote:
Tja, dan moet ze inderdaad weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het allemaal al goedgekeurd![]()
Ik zou hetzelfde gedaan hebben als zij denk ik, maar ik zou echt de media niet opgezocht hebben, dat vind ik de meest trieste actie ooit. En daarom ben ik ook zo blij. Onder andere omstandigheden zou ik ook gewild hebben dat ze bleef, maar haar hele handelen heeft bij mij een anti stemming opgeroepen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef Seneca het volgende:
[..]
Tja, dan moet ze inderdaad weg.
Ik vind je trouwens wel overdreven enthousiast over het feit dat ze weg moet hoor. Kun je nou echt zo weinig begrip opbrengen voor haar situatie? Ik bedoel: wat had jij gedaan in haar plaats?
Dat is Nederland, maar wel zelf zo selectief enthousiast doen. Naar wie wijs je nu?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde gedaan hebben als zij denk ik, maar ik zou echt de media niet opgezocht hebben, dat vind ik de meest trieste actie ooit. En daarom ben ik ook zo blij. Onder andere omstandigheden zou ik ook gewild hebben dat ze bleef, maar haar hele handelen heeft bij mij een anti stemming opgeroepen.
Daarnaast vind ik het zo hypocriet om haar dan wel te laten blijven en 250, 300, 500 anderen wel weg te sturen zonder enige vorm van media aandacht. Maar ja, dat is Nederland.
Dat is opzich geen wonder, eerder dat je het toegeeftquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een wonder, ik ben het zowaar eens met je
Ssst, straks weet iedereen dat ik ook wel eens wat toegeefquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat is opzich geen wonder, eerder dat je het toegeeft![]()
En ik had alleen maar die ene post van je gelezenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Veel mensen zijn het namelijk eens met mij maar durven het niet te zeggen. Maar op een gegeven moment zeg ik zoveel dingen waar ze het mee eens zijn, dat ze vroeg of laat uit de school klappen zeg maar![]()
Te laat !quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ssst, straks weet iedereen dat ik ook wel eens wat toegeef![]()
Jij bent nog eens een trouwe volgelingquote:En ik had alleen maar die ene post van je gelezen
Nawien for presidentquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Te laat !![]()
[..]
Jij bent nog eens een trouwe volgeling![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |