abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:21:49 #251
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_35614324
Ik vind dit:

We willen allemaal wel naar Nederland. Maar dat past niet. Dus moeten we selecteren. De mensen die het in hun thuisland echt levensgevaarlijk hebben en moeite doen om zich aan te passen aan de Nederlandse maatschappij mogen blijven.

Taïda heeft het niet levensgevaarlijk in haar heimat, en ze heeft zich niet aan de Nederlandse regels gehouden door weer terug te komen na uitgezet te zijn. Weg dus. Simpel.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:22:08 #252
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_35614329
Straks een interview met Taida Pasic in Den Haag Vandaag

[ Bericht 3% gewijzigd door Asskicker14 op 01-03-2006 18:28:33 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35614363
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Straks een interview met Taidi Pasic in Den Haag Vandaag
Betaald met publiek geld
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:29:22 #254
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_35614529
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:27 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

ik zei dus dat ik haar tussen haar billetjes wou neuken.
dus hoe die kop eruit ziet maakt me geen hol uit, zolang ze de avond ervoor maar geen pittig joegoslavisch gerecht heeft gegeten
Waarom tussen haar billetjes en waarom niet in haar ***?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35614671
Ik vind het wel jammer dat zo'n slim meisje weg moet. Terwijl ik duizend keer liever had gezien dat die op straat hangende marokanen/antillianen weggingen. Dit meisje had waarschijnlijk een leuke baan gehaald, kinderen goed opgevoed etc. etc. Die probleemjongeren die brengen ons alleen maar criminaliteit enzo..

maarja regels zijn regels.
pi_35614855
Hier volgt een samenvatting van posts die duidelijk maken hoe het met de intelligentie en het niveau van (een deel van de) Fok!kers is gesteld.

disclaimer: Het kan natuurlijk zijn dat ik een paar kwaliteitsposts vergeten ben, maar dat moeten jullie me maar vergeven.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:44 schreef Avery het volgende:
die kut van een verdonk moeten ze maar eens dumpen in een aidsrijkafrikagebied
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef BiMeWet het volgende:
Oprotten met die Breezerslet, je wilt je lul er zeker in hangen dat je jezelf zo aanstelt?

Als ik de wet niet naleef krijg ik toch ook een flinke klap tegen mn reet met een houten plank?

Juist ja.
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 04:21 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Gezeik? Moet je links eens zien, als links wat liever was geweest, dan waren er niet 6000000 miljoen Joden, 300000 homo's e.d. in WO2 vermoord.
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:57 schreef slakkie het volgende:
Verdonk mogen ze imo afschieten en bij het grof vuil zetten.
...
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:36 schreef immortalsean het volgende:
optiefen met die ordinaire stoephoer, ze heeft de oprot-premie geaccepteerd.
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:56 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

daarom ben ik er ook zo fel op tegen, normaal intereseert het niet als zo'n hoopje stront de grens wordt overgeschoven maar deze rolde weer terug
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef 1ofthefew het volgende:
ik weet niet, ik zou die Taida best wel eens flink tussen de billetjes willen neuken met mijn oerhollandse pik.
mmm, ff rukken, iemand foto;s van Taida (en haar kontje )
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:27 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

ik zei dus dat ik haar tussen haar billetjes wou neuken.
dus hoe die kop eruit ziet maakt me geen hol uit, zolang ze de avond ervoor maar geen pittig joegoslavisch gerecht heeft gegeten
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:31 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

aangezien Taida een Jankteef is.
bij elke snik of jankbeurt zullen haar spieren ritmisch aanspannen.

dat komt er dus op een neer dat haar al strakke aarsje mijn geyle paal ritmisch samenknijpt voor extra strak genot
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:39:47 #257
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_35614873
quote:
Op woensdag 1 maart 2006  18:34 schreef Gebleekte het volgende:
Ik vind het wel jammer dat zo'n slim meisje weg moet. Terwijl ik duizend keer liever had gezien dat die op straat hangende marokanen/antillianen weggingen. Dit meisje had waarschijnlijk een leuke baan gehaald, kinderen goed opgevoed etc. etc. Die probleemjongeren die brengen ons alleen maar criminaliteit enzo..

maarja regels zijn regels.
Je vergeet alleen even dat dit lieve meisje zelf ook crimineel bezig is.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:40:33 #258
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_35614898
Gaat Mainport nog reageren of niet ?
Het is opeens wel ERG verdacht stil van zijn kant...
Jammer he als niet iedereen het met jou emotionele mening eens is
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_35615385
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef Devolution het volgende:

[..]

Je vergeet alleen even dat dit lieve meisje zelf ook crimineel bezig is.
Zo'n groep criminele allochtonen die overlast veroorzaken, andermans spullen slopen en stelen, mensen bedreigen, enzovoort, vind ik nogal wat anders dan een meisje wat fraudeert zodat ze hier een opleiding kan volgen.

Ik snap niet waarom de meeste Fokkers deze hele kwestie alleen maar zwart/wit willen zien.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:58:23 #260
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_35615527
De enige minister met kloten in dit kabinet blijkt een vrouw te zijn.

Er staat nergens in de folder van Nederland dat je desgewenst een loopje kan nemen met de regelgeving als het toevallig zo uitkomt. Taida heeft geincasseerd bij haar vertrek, gegokt en verloren.

Ik geloof niet dat ik er slecht van zal slapen vannacht.

Eerder van mijn nachtdienst
Jawohl Herr Kaloin!
pi_35615535
Mijn reactie weggemodereerd?
Ondanks de censuur blijft het lot voor die Taida hetzelfde .
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:02:26 #262
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35615682
Wat een huilietopic. Wat een ophef in Nederland over zo iemand. Der worden ook vast een hoop mensen uitgezet die waarschijnlijk in een levensgevaarlijke omstandigheden terecht komen, maar iedereen loopt te zeiken over een wijf dat schoolexamen wil doen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:04:22 #263
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_35615745
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:23 schreef Seneca het volgende:

[..]

Geef haar eens ongelijk. Als ik naar zo'n land als Kosovo zou moeten zou ik ook alles doen wat ik maar kon verzinnen om hier te kunnen blijven. Wij hebben met zijn allen makkelijk praten, met ons Nederlands paspoort.
Yeah so? Ze heeft een oprot premie gehad,die geaccepteerd,geef rita eens ongelijk. Zo kun je elke asielzoeker wel hier houden. Gewoon moven met dat wicht
pi_35615756
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef vdHoek het volgende:
Mijn reactie weggemodereerd?
Ondanks de censuur blijft het lot voor die Taida hetzelfde .
mijn reactie ook al.

sinds wanneer is Fok! communistisch?
wat is er mis met een wat ongenuanceerd geformuleerde mening?
pi_35615764
Het gaat dus gewoon om nog een paar weekjes, wat een onmenselijkheid om haar er toch nog weer effe snel uit te schoppen.

En iedereen maar zeiken over de fraude die ze gepleegd zou hebben, alsof al die schijnheilige nederlanders nooit een keer iets verkeerd hebben gedaan.
Of dat allochtonen gespuis uit het rifgebergte dat een beetje zit te lulhannisen op een hangplek
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:06:07 #266
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_35615818
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ja hoor, alsof zij een keus had. Je bent als minderjarige afhankelijk van je ouders.

Los daarvan, wat voor statement willen we hier als land nu eigenlijk mee maken? Dat ze wegmoet, okay, maar ze heeft betaald voor haar opleiding, net als iedereen. Wat willen we nu bewijzen door haar niet die paar maanden extra te gunnen?
Dat nederland geen opvang tehuis is. School of niet,ze heeft een actie gedaan,waarvan ze de gevolgen maar moet ondervinden. I have no pitty
pi_35615822
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Het gaat dus gewoon om nog een paar weekjes, wat een onmenselijkheid om haar er toch nog weer effe snel uit te schoppen.

En iedereen maar zeiken over de fraude die ze gepleegd zou hebben, alsof al die schijnheilige nederlanders nooit een keer iets verkeerd hebben gedaan.
Of dat allochtonen gespuis uit het rifgebergte dat een beetje zit te lulhannisen op een hangplek
als ze zo stom is gepakt te worden, is ze ook te stom voor een VWO opleiding.
zo werkt onze Nederlandsche wet.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:07:04 #268
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_35615876
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:

Paar weekjes of niet. Als ik een misdaad pleeg hier in nederland,en net voor mn examens,zal de politie er heus geen rekening mee houden dat ik "ff" mn school moet afmaken voordat ik moet brommen
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:09:58 #269
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35615984
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Dat nederland geen opvang tehuis is. School of niet,ze heeft een actie gedaan,waarvan ze de gevolgen maar moet ondervinden. I have no pitty
What a sjaem.
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:07 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Paar weekjes of niet. Als ik een misdaad pleeg hier in nederland,en net voor mn examens,zal de politie er heus geen rekening mee houden dat ik "ff" mn school moet afmaken voordat ik moet brommen
Ooit gehoord van detentie?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35616467
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Die hele 'we zijn geen opvang tehuis' instelling is zo walgelijk arrogant. Er is geen enkele reden waarom jij meer recht hebt op de kansen die je in dit land hebt dan bijvoorbeeld Taida. Jij bent ook maar per toeval in dit land geboren.

Dat we niet Jan en Alleman kunnen toelaten besef ik ook wel, maar breng eens wat meer begrip op voor mensen die niet in een van de welvarendste landen ter wereld zijn geboren, en niet die kansen hebben die wij zo vanzelfsprekend vinden.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_35616497
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:04 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Yeah so? Ze heeft een oprot premie gehad,die geaccepteerd,geef rita eens ongelijk. Zo kun je elke asielzoeker wel hier houden. Gewoon moven met dat wicht
Haar OUDERS hebben die geaccepteerd. Taida had daar niets over te zeggen. Ga dat kind iets verwijten waar haar ouders voor gekozen hebben, zeg.
pi_35616544
Ze mag van mij hier haar eindexamen doen, maar daarna moet ze toch echt weg. Dat haar ouders verantwoordelijk zijn is waar. Zij zijn er dus ook verantwoordelijk voor dat ze nu weg moet, niet Verdonk.
pi_35616595
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:22 schreef Seneca het volgende:

[..]

Die hele 'we zijn geen opvang tehuis' instelling is zo walgelijk arrogant. Er is geen enkele reden waarom jij meer recht hebt op de kansen die je in dit land hebt dan bijvoorbeeld Taida. Jij bent ook maar per toeval in dit land geboren.

Dat we niet Jan en Alleman kunnen toelaten besef ik ook wel, maar breng eens wat meer begrip op voor mensen die niet in een van de welvarendste landen ter wereld zijn geboren, en niet die kansen hebben die wij zo vanzelfsprekend vinden.
Dat je zo kan denken

Geven we nog niet genoeg aan goeie doelen etc?? Hoeveel gaven we als Nederlanders ook alweer aan de slachtoffers van die Tsunami? We kunnen niet iedereen helpen he??

Hoezo heeft Taida het recht om haar vwo af te maken en andere vluchteling minder rechten als haar
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:27:00 #274
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_35616662
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Seneca het volgende:

[..]

Haar OUDERS hebben die geaccepteerd. Taida had daar niets over te zeggen. Ga dat kind iets verwijten waar haar ouders voor gekozen hebben, zeg.
Yeah so? Ze is minderjarig,en dus heeft ze de beslissing van dr ouders te accepteren. En als ze dan stront eigenwijs wil doen,om toch weer terug te gaan,om vervolgens gepakt te worden...das dr eigenschuld.
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:22 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dan hebben ze pech IMHO. Net alsof ik er wat aan kan doen dat ik hier geboren ben,en zij daaro. Dikke pech voor dr. En ja,zo denk ik erover,en het zal me aan mn reet roesten of je het er mee eens bent ofniet
pi_35616858
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dat je zo kan denken

Geven we nog niet genoeg aan goeie doelen etc?? Hoeveel gaven we als Nederlanders ook alweer aan de slachtoffers van die Tsunami? We kunnen niet iedereen helpen he??

Hoezo heeft Taida het recht om haar vwo af te maken en andere vluchteling minder rechten als haar
Ik ben van mening dat mensen die geld geven aan goede doelen dat alleen doen om hun geweten af te kopen. Je zegt het zelf al: we geven geld, dus dan hebben we verder geen verplichtingen meer.

Het grootste gedeelte van dat geld blijft aan de strijkstok hangen (de ramp met de Tsunami was daar een mooi voorbeeld van), of komt terecht bij corrupte overheden. En het deel van het geld waar wel mee wordt gedaan wordt besteed aan in mijn ogen totaal nutteloze projecten.

We pompen ik weet niet hoe veel geld in de Afrikaanse economieen, maar tegelijkertijd weigeren we de Europese landbouwsubsidies af te schaffen zodat Afrikaanse boeren eindelijk met ons kunnen concurreren en ze daar een zelfstandige economie kunnen opbouwen. Hoe bedoel je, hypocriet?

En heb ik gezegd dat andere vluchtelingen minder rechten hebben dan haar? Ik vind dat iedereen in deze situatie gewoon de kans had moeten krijgen om zijn of haar opleiding af te maken, en daarna pas te vertrekken.
pi_35616887
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:27 schreef Zwaffel het volgende:
Dan hebben ze pech IMHO. Net alsof ik er wat aan kan doen dat ik hier geboren ben,en zij daaro. Dikke pech voor dr. En ja,zo denk ik erover,en het zal me aan mn reet roesten of je het er mee eens bent ofniet
Ik vraag me alleen af of je ook zo zou denken als de rollen omgedraaid waren geweest.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:35:30 #277
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_35617041
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:32 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af of je ook zo zou denken als de rollen omgedraaid waren geweest.
Tja als de rollen om waren gedraaid, had ik waarschijnlijk geen fraude gepleegd door via Frankrijk op een Frans toeristenvisum Nederland weer illigaal binnen te komen
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_35617091
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:31 schreef Seneca het volgende:

[..]

En heb ik gezegd dat andere vluchtelingen minder rechten hebben dan haar? Ik vind dat iedereen in deze situatie gewoon de kans had moeten krijgen om zijn of haar opleiding af te maken, en daarna pas te vertrekken.
Ze kan daar ook daar ook dr VWO-Diploma krijgen hoor, als al haar vriendjes die nu zo hard aan het huilen zijn dat nou gewoon sponsoren. Alhoewel, aangezien ze toch 4000 euro heeft gehad kan ze dat net zo goed zelf betalen..
pi_35617143
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Tja als de rollen om waren gedraaid, had ik waarschijnlijk geen fraude gepleegd door via Frankrijk op een Frans toeristenvisum Nederland weer illigaal binnen te komen
Ik had het misschien geprobeerd. Maar ik had niet gaan huilen als het me dan niet gelukt zou zijn..
pi_35617159
quote:

[..]

Je was met goede moed teruggegaan naar Kosovo? Een land dat, vergeleken met hier, doordrenkt is van onrust. Ik denk dat je eerder een poging zou wagen om hier te kunnen blijven, ook al moet je daarvoor de wet omzeilen. Ik kan daar best begrip voor opbrengen.

Wat niet wegneemt dat als je gepakt wordt, je ook de consequenties moet dragen. Daar ben ik het volmondig mee eens. Taida heeft gegokt en verloren, dus ze zal terugmoeten. Ik zie alleen niet in waarom dat per se nu moet gebeuren, en niet over vier maanden kan. Voor ons is het resultaat hetzelfde, voor haar is het een wereld van verschil.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:38:28 #281
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_35617165
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Alhoewel, aangezien ze toch 4000 7000 euro heeft gehad kan ze dat net zo goed zelf betalen..
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:38:53 #282
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35617186
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ze kan daar ook daar ook dr VWO-Diploma krijgen hoor, als al haar vriendjes die nu zo hard aan het huilen zijn dat nou gewoon sponsoren. Alhoewel, aangezien ze toch 4000 euro heeft gehad kan ze dat net zo goed zelf betalen..
4000, 7000, haar familie, haarzelf, wat is het nou?
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:40:25 #283
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_35617256
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je was met goede moed teruggegaan naar Kosovo? Een land dat, vergeleken met hier, doordrenkt is van onrust. Ik denk dat je eerder een poging zou wagen om hier te kunnen blijven, ook al moet je daarvoor de wet omzeilen. Ik kan daar best begrip voor opbrengen.

Wat niet wegneemt dat als je gepakt wordt, je ook de consequenties moet dragen. Daar ben ik het volmondig mee eens. Taida heeft gegokt en verloren, dus ze zal terugmoeten. Ik zie alleen niet in waarom dat per se nu moet gebeuren, en niet over vier maanden kan. Voor ons is het resultaat hetzelfde, voor haar is het een wereld van verschil.
Tja ben ik toch ook niet helemaal met je eens, want als we hier een uitzondering maken zegt dalijk iemand anders ja maar ik hoef nog maar 5 maanden en ik 7 waar zij wel en ik niet? Of ja ik ga nu naar VWO 6 ik heb als 5 jaar die opleiding hier gevolgd mag ik toch ook wel hier af maken. We moeten als Nederland gewoon grenzen trekken en haar avontuur Nederland eindigt hier gewoon klaar.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:41:30 #284
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_35617309
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef Yildiz het volgende:

[..]

4000, 7000, haar familie, haarzelf, wat is het nou?
In ieder geval 7000 euro of dat per hoofd van het gezin is of voor het hele gezin weet ik niet.
pi_35617316
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:40 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Tja ben ik toch ook niet helemaal met je eens, want als we hier een uitzondering maken zegt dalijk iemand anders ja maar ik hoef nog maar 5 maanden en ik 7 waar zij wel en ik niet? Of ja ik ga nu naar VWO 6 ik heb als 5 jaar die opleiding hier gevolgd mag ik toch ook wel hier af maken. We moeten als Nederland gewoon grenzen trekken en haar avontuur Nederland eindigt hier gewoon klaar.
Ik vind niet dat het een uitzondering moet zijn, dus dat die grens best wat soepeler mag
pi_35617403
Goed dat ze weggaat. Laat het een voorbeeld zijn voor de anderen:

* wie met de regels fokt, moet wegwezen.

Ga dan niet de zielig zitten doen. Je moet nog drie maanden, jajaajaja. Dan heb je hier meer dan 7 maanden 'illegaal' gestudeerd.

DAAG! Groeten in KOSOVO
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:44:14 #287
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_35617427
quote:

[..]

idem dito
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:44:20 #288
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_35617431
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:41 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik vind niet dat het een uitzondering moet zijn, dus dat die grens best wat soepeler mag
Nee vind ik niet, ik vind dat het best iets strenger mag want dan gaat dalijk elke vluchteling/asielzoeker om die reden een opleiding of cursus doen. En als ik zo om me heen kijken kunnen de 'Nederlanders' die er nu allemaal zijn, de centjes die daar in gaan zitten hard gebruiken.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:47:50 #289
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_35617587
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dus als we taïda hier laten voor die 4 maand,en over 3 maanden komt er weer iemand,die wil hier ook iets afmaken,en over 6 maanden weer iemand,en over 8 maanden weer iemand,ect ect. Dan moeten we die allemaal maar laten blijven?

Ze is illegaal.

il·le·gaal1 (de ~ (m.), -galen)
1 buitenlander die zonder werk- en verblijfsvergunning in een land verblijft

il·le·gaal2 (bn.)
1 onwettig <=> legaal
2 strijdend tegen een niet-erkende heerschappij

Illegale mensen/dingen mogen niet. Er zijn wetten.

wet (de ~, ~ten)
1 door de hoogste staatsmacht vastgestelde, met gezag gehandhaafde regel voor het maatschappelijk leven
2 het stelsel van rechtsregels waaraan de burger zich dient te houden => wetgeving
3 bindende, gezaghebbende regel
4 vaste, op waarneming gegronde regel, waarmee een verschijnsel, het verloop van processen wordt beschreven, verklaard
5 [rel.] de als van God uitgaande levensregels

In kosovo zijn ook wetten,hier ook. Iedereen heeft zich eraan te houden,ook zij.

wegwezen met haar dus
pi_35617655
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Nee vind ik niet, ik vind dat het best iets strenger mag want dan gaat dalijk elke vluchteling/asielzoeker met om die reden een opleiding of cursus doen. En als ik zo om me heen kijken kunnen de 'Nederlanders' die er nu allemaal zijn, de centjes die daar in gaan zitten hard gebruiken.
Mits ze die opleiding zelf betalen weet ik helemaal nog niet zo zeker of dat wel zo'n slechte zaak is. Als allerei asielzoekers hier de kans krijgen op een goede opleiding, en daarna teruggaan, zou dat zeker positieve gevolgen kunnen hebben voor onze relaties met het betreffende land, wanneer zo'n regio weer stabiel is. Die mensen zullen daar immers invloedrijke posities in gaan nemen.

Maar ik snap eigenlijk niet waarom je dat soort mensen weg zou willen sturen. Ik ben op zich voorstander van een systeem zoals in V.S., waar je welkom bent als je iets bijdraagt aan de maatschappij. Zo niet, dan mag je oprotten.

Ik vind het op zich niet verkeerd dat Verdonk mensen wegstuurt, maar ik krijg wel een beetje het gevoel dat we de verkeerde aan het pakken zijn. Mensen die hard hun best doen om hier een toekomst op te bouwen moeten weg, en mensen die vaak allerlei criminele activiteiten vertonen mogen blijven. Dan denk ik dat je nog eens goed moet kijken wat nu eigenlijk de doelstelling is van je asielbeleid, en eens kritisch moet kijken naar de regels die daarbij horen.
pi_35617718
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:47 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Dus als we taïda hier laten voor die 4 maand,en over 3 maanden komt er weer iemand,die wil hier ook iets afmaken,en over 6 maanden weer iemand,en over 8 maanden weer iemand,ect ect. Dan moeten we die allemaal maar laten blijven?

Ze is illegaal.

il·le·gaal1 (de ~ (m.), -galen)
1 buitenlander die zonder werk- en verblijfsvergunning in een land verblijft

il·le·gaal2 (bn.)
1 onwettig <=> legaal
2 strijdend tegen een niet-erkende heerschappij

Illegale mensen/dingen mogen niet. Er zijn wetten.

wet (de ~, ~ten)
1 door de hoogste staatsmacht vastgestelde, met gezag gehandhaafde regel voor het maatschappelijk leven
2 het stelsel van rechtsregels waaraan de burger zich dient te houden => wetgeving
3 bindende, gezaghebbende regel
4 vaste, op waarneming gegronde regel, waarmee een verschijnsel, het verloop van processen wordt beschreven, verklaard
5 [rel.] de als van God uitgaande levensregels

In kosovo zijn ook wetten,hier ook. Iedereen heeft zich eraan te houden,ook zij.

wegwezen met haar dus
Wetten zijn vatbaar voor interpretatie. Daarom hebben we ook rechters. Het is niet dat ik het 100% met je oneens ben. Ik stoor me alleen aan jou zwart/witte kijk op de hele zaak. Het lijkt wel of iemand in jou ogen of legaal is, of zwaar crimineel. Een grijs gebied lijkt er voor jou niet te zijn.

Het feit dat je nu weer dingen uit een woordenboek gaat quoten toont dat alweer aan. Er bestaat niet zoiets als een absolute waarheid, of absolute regels, imho.
pi_35617770
Zou wel leuk zijn als ze nog een mooie anzichtkaart stuurt
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:52:18 #293
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35617794
Ik zou graag zien dat iedereen die hier schreeuwt 'regels zijn regels! fraude = oprotten!' zichzelf hier ook aan gaan houden. Dan hebben we vanzelf geen fraude meer in Nederland, en wordt het heel mooi.
pi_35617831
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik vind het op zich niet verkeerd dat Verdonk mensen wegstuurt, maar ik krijg wel een beetje het gevoel dat we de verkeerde aan het pakken zijn. Mensen die hard hun best doen om hier een toekomst op te bouwen moeten weg, en mensen die vaak allerlei criminele activiteiten vertonen mogen blijven. Dan denk ik dat je nog eens goed moet kijken wat nu eigenlijk de doelstelling is van je asielbeleid, en eens kritisch moet kijken naar de regels die daarbij horen.
eens!!
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:54:40 #295
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_35617895
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:50 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wetten zijn vatbaar voor interpretatie. Daarom hebben we ook rechters. Het is niet dat ik het 100% met je oneens ben. Ik stoor me alleen aan jou zwart/witte kijk op de hele zaak. Het lijkt wel of iemand in jou ogen of legaal is, of zwaar crimineel. Een grijs gebied lijkt er voor jou niet te zijn.
Ooh zeer zeker wel. Maar niet voor mensen zijn weggegaan (vrijwillig of niet) alles omzeilen,terug komen,en dan hier in nederland illegaal verblijven. Het gaat me er helemaal niet zo zeer om dat ze er is,ik stoor me er niet aan. Waar het om gaat is,dat als verdonk zegt van "aah ja,meid,leuk maak die studie af" en bij de volgende asielzoeker zegt "opzouten" je weer het gezeik krijgt van : "ja maar zij wel,ikke niet. Niet eerlijk blablabla"
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:59:35 #296
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35620450
topic was vol, nog wat ongewenste reakties weggehaald
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')