Tyra heeft inderdaad een giant bootyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Marty het volgende:
Ik vind de foto van Christina de minst mooie. Ze heeft vaak dezelfde gezichtsuitdrukking.
Kahlen vond ik in het begin niet zo, maar ik vind haar steeds mooier worden!
Nog even over de uitzending van gisteren. Op een gegeven moment zei Tyra tegen Keenyah dat ze moest uitkijken met wat ze at want ze staat nog maar aan het begin van haar carriere. Ze zei ook: "Ik mag eten wat ik wil want ik heb mijn tol al betaald". Volgens mij doet ze dat ook, want toen ze tussen die zulu's doorhuppelde samen met de meiden zag ze er volgens mij vrij stevig uit.
True.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:18 schreef Takkembah het volgende:
Ik vind de laatste shoot hier ook wel mooi... klopt het dat ze hun eigen kleding hierbij moesten maken?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:05 schreef Toeps het volgende:
Keenyah de Kaak.
moet je de beginfoto (in de OP) eens vergelijken met haar laatste fotoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:07 schreef Moja het volgende:
Ik vind Keenya de Kaak (![]()
) helemaal niet goed eigenlijk ze heeft altijd dezelfde vlakke gezichtsuitdrukking.
Kahlen![]()
Doet het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Duiveltja het volgende:
Hij is vast al een keer langsgekomen, maar dit is het rijbewijs van Janica
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Zag idd dat ze ook vrij stevig is, maar toch heeft ze een heel mooi figuur vind ik(vind wat steviger ook mooier dan dat hele dunne).Volgens mij doet ze ook niet zo heel veel modellen werk meer en al helemaal niet op de catwalk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Marty het volgende:
Nog even over de uitzending van gisteren. Op een gegeven moment zei Tyra tegen Keenyah dat ze moest uitkijken met wat ze at want ze staat nog maar aan het begin van haar carriere. Ze zei ook: "Ik mag eten wat ik wil want ik heb mijn tol al betaald". Volgens mij doet ze dat ook, want toen ze tussen die zulu's doorhuppelde samen met de meiden zag ze er volgens mij vrij stevig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |