Kortom, je was een beetje dom.quote:Kutzooi man ik had de tekst moeten geloven op de verpakking![]()
![]()
![]()
En schone mannenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Dirktator het volgende:
Alleen heaumeaux en mannen met een dominante vriendin epileren hun balzak.
Ja staat eropquote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Murray het volgende:
Staat dat ook niet duidelijk op de verpakking?
Om situaties als deze te voorkomen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef Murray het volgende:
[..]
Waarom zou dat erop staan denk je?
Nou vakantiequote:Op maandag 27 februari 2006 17:14 schreef Basp1 het volgende:
En u was bezig met een hogere opleiding?
Doe ik normaal ook, maar was het zatquote:Op maandag 27 februari 2006 17:14 schreef Gallorini het volgende:
Hahaha![]()
![]()
sukkel!!
Scheer je zak gewoon met een scheermesje ofzo, watje![]()
Veet![]()
Aah, je bent dus een metroseksueel?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:16 schreef Camplo het volgende:
Doe ik normaal ook, maar was het zat
Denk kan ik mooi dat doen, me gezicht wassen, scrubben, scheren, toniccen, lotionnen, etc, maar bij het toniccen had ik een douche nodig en achteraf was het dus NIET tijdsbesparend.
Jahwohl. En jij bent?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:17 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Aah, je bent dus een metroseksueel?![]()
Scrubben, toniccen, lotionnen etc.? WTF?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Denk kan ik mooi dat doen, me gezicht wassen, scrubben, scheren, toniccen, lotionnen, etc, maar bij het toniccen had ik een douche nodig en achteraf was het dus NIET tijdsbesparend.
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:18 schreef mcintosh het volgende:
Wat staat er op de verpakking dan? Quote graag
Het begrip "man" is ook maar relatief hoorquote:
Does op je tepel, kijken wat er gebeurdquote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
![]()
Volg altijd de gebruiksaanwijzing. Geschikt voor gebruik op de rug, het bovenlijf, armen, benen en oksels maar NIET GEBRUIKEN op de hoofdhuid, het gezicht, ogen, neus, oren en rondom de tepels, anale, en genitale zones.
Niet gebruiken op moedervlekken, puistjes, een geirriteerde, of beschadigde huid.... etc
![]()
![]()
![]()
Als me zak uitgefikt is okay?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Does op je tepel, kijken wat er gebeurd![]()
quote:
Ja neem maar ff wat rustquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja neem maar ff wat rust![]()
Misschien kun je beter 1 tepel doen, vergelijkt beter
Read back.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:30 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Wat staat er op de verpakking dan, 'gelieve niet op jodokus te smeren'?
Nope, al 5 jaar ondertussen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:35 schreef leviluxx het volgende:
Was het soms je eerste keer?
Had je kunnen verwachten he.
Ja, en latente homo's.quote:
Eindelijk een echte manquote:Op maandag 27 februari 2006 17:45 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja, en latente homo's.
Scheer dan ook je wenkbrauwen en kapsel als je lichaamshaar zo vies vind!
Nooit zal ik of mijn ballen of oksels of wat dan ook scheren, muv van mijn baard zo eens in de 2 weken.
Ja toch? Bij vrouwen maakt goed geproportioneerd lichaamshaar bij mij ook niks uit. Puur natuur is mijn motto.quote:
Vrouwen van voor 1980 jah. Mn vriendin is uit 1987 =)quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja toch? Bij vrouwen maakt goed geproportioneerd lichaamshaar bij mij ook niks uit. Puur natuur is mijn motto.![]()
ik ben geen dominant... persoontje en een heaumaux geloof me is hij zeker niet..quote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Dirktator het volgende:
Als ik een kaalgeschoren man in mijn bed zou vinden, dan sliep ik in de logeerkamer.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja toch? Bij vrouwen maakt goed geproportioneerd lichaamshaar bij mij ook niks uit. Puur natuur is mijn motto.![]()
Iedereen zijn of haar eigen ding. Maar goed ermee 'inkomen' dat een vrouw haar oksels scheert betekent, een bush, harige benen etc. Dat is weer niet aan mij besteed.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik een kaalgeschoren man in mijn bed zou vinden, dan sliep ik in de logeerkamer.
Het is moeilijk slapen als je de slappe lach hebt namelijk![]()
Als een vrouw haar oksels scheert, dan kan ik daar nog wel inkomen.
Maar een man die meer tijd nodig heeft in de douche dan ik, daar zou ik stapelgek van worden.
Tenzij ze de badkamer aan het witten of betegelen zijn
Benen zijn ook toegestaanquote:Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Iedereen zijn of haar eigen ding. Maar goed ermee 'inkomen' dat een vrouw haar oksels scheert betekent, een bush, harige benen etc. Dat is weer niet aan mij besteed.![]()
Ja, knip je zak eraf. Dan verdwijnt dat branderige gevoel ook welquote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Als niks anders meer helpt
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:59 schreef asdqert het volgende:
Tijgerbalsem op je leuter is ook een absolute aanrader.
Ik kan het weten.
Neenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef mcintosh het volgende:
Zijn die tepels nu al ingesmeerd?
Veet spray die werkt? Tell me!!!!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:07 schreef MdMa98 het volgende:
Lol Deze Topic is echt geweldig! Nog nooit zo gelachen!
Btw de Veet-spray van mn partner gebruikt maar werkt uitstekend..
als je van pijn houdt, moet je echt die ontharingsspray van Kruidtvat gebruiken![]()
en ja helaas .. ik kan het weten![]()
Meld als je het weet svpquote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef MdMa98 het volgende:
lol k zal eens vragen welke t ookalweer was.. bus is nml leeg:P
Vraag aan je moeder of ze t eraf likt!quote:
Heb hier Veet ontharingscrème Gevoelige huid liggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
![]()
Volg altijd de gebruiksaanwijzing. Geschikt voor gebruik op de rug, het bovenlijf, armen, benen en oksels maar NIET GEBRUIKEN op de hoofdhuid, het gezicht, ogen, neus, oren en rondom de tepels, anale, en genitale zones.
Niet gebruiken op moedervlekken, puistjes, een geirriteerde, of beschadigde huid.... etc
![]()
![]()
![]()
uhm.. een beetje man gaat toch geen armen, benen en oksels ontharen?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, dat heb je wel eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:40 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb pas m'n zak opengehaald met scheren
Stel dat je ballen eruit vallenquote:
Hoe scheer jij..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Stel dat je ballen eruit vallen
met een bijlquote:
Euhm nee ,dat ligt anders. Mannen die spontaan aanbieden je zak te scheren zijn meestal wel homo.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef Camplo het volgende:
Omdat ik het zat was bepaalde delen van me lichaam te scheren, dacht ik probeer ff Veet op de bengelaars.
Eerst een beetje (voelde niks), en toen dus goed gedaan. Maar godverdomme het begon wel te branden. Snel onder de douche en jah het hielp wel.
Echter na 5 minuten begon de 'BRANDENDE' ellende.
Slim als ik was probeerde ik ff Nivea After Shave cooling balm erop te doen, en toen kwam de grote klap.
Het was als een lucifer aansteken in de tank van een tankauto. Wat een tering brandend pokkegevoel![]()
![]()
![]()
Kutzooi man ik had de tekst moeten geloven op de verpakking![]()
![]()
![]()
Nu met washandjes en Nivea crème aant koelen.... this is not nice.
Nee, de wereldkampioenschappen jodelen zijn niet bezig, dat was ik![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Stel dat je ballen eruit vallen
Godskolerequote:Op maandag 27 februari 2006 17:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Tis gewoon een wijfquote:
Je hebt een plaatje gemist volgens mij. Of ben je zo dom dat je Veet for Men niet kent?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:54 schreef James-Hetfield het volgende:
Sukkel.
Welke oetlul smeert er dan ook ontharingscreme voor vrouwen op zijn zak.
Ik hoop dat je zak krimpt.
Alles weer okay gelukkigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:53 schreef G-string het volgende:
Hoe is het nu Camplo? Is het 'zaakje' inmiddels al wat afgekoeld?![]()
Kan het trouwens erg waarderen als een man zich goed verzorgd.
Niets mis mee.![]()
Stansfield kijkt dus stiekem naar piem0lsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:45 schreef Stansfield het volgende:
Blijft toch altijd grappig die reacties van mannen die zeggen dat je dan gelijk homo bent. Ik kom uit een klein dorpje en zit daar nog op basketbal. De personen die buiten het dorpje studeren of werken die hebben het netjes bijgehouden (maar 3) en de lokale homohaters die al vinden dat je met een roze shirtje homo bent laten het lekker groeien.
Niet stiekum hoor maar het valt gewoon op. Zoveel haarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Stansfield kijkt dus stiekem naar piem0ls![]()
Omdat hun anus zo groot is dat er een metro in past?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Dirktator het volgende:
metroseksueel noemen ze zoiemand.
Heb producten van Shiseido, Lancaster, L'oreal Men Expert, Biotherm, en Lab Series. Fijn spul hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat hun anus zo groot is dat er een metro in past?
Lichaamshaar is overbodig, ik laat zelf ook weinig zitten, maar kom op.. tegenwoordig heb je zoveel bullshit.. kijk maar eens in dit topic: Huidverzorging voor de heren (deeltje 6)![]()
Ja, en jij gelooft alle reclames die je ziet, dankzij personen als jij krijg je steeds meer consumptie bullshit omdat mensen het geloven en uiteindelijk kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heb producten van Shiseido, Lancaster, L'oreal Men Expert, Biotherm, en Lab Series. Fijn spul hoor.
Ik geloof niet alles. Er zijn wel werkende en niet werkende producten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ja, en jij gelooft alle reclames die je ziet, dankzij personen als jij krijg je steeds meer consumptie bullshit omdat mensen het geloven en uiteindelijk kopen.
Ohjee, conservatief christelijk Nederland, Urk en omgeving meldt zichquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:09 schreef Bananenman het volgende:
Flikker
Gast, zelfs mijn aan verzorging verslaafde vriendin zegt dat je meer op een homo lijkt met al die zooi dan een metroseksueel.... En zij heeft veel creme`s en shit....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heb producten van Shiseido, Lancaster, L'oreal Men Expert, Biotherm, en Lab Series. Fijn spul hoor.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ohjee, conservatief christelijk Nederland, Urk en omgeving meldt zich![]()
Het werkt als een fucking placebo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik geloof niet alles. Er zijn wel werkende en niet werkende producten.
Agree, met zijn nichterige verzorgingshitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:09 schreef Bananenman het volgende:
Flikker
De stad die jij zo bewondert bedoel je, pannekoekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoi lange Frans.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De stad die jij zo bewondert bedoel je, pannekoek
Wie van jullie 2 heeft zich zo verdiept in de verzorgingsrituelen van de homofiel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, zelfs mijn aan verzorging verslaafde vriendin zegt dat je meer op een homo lijkt met al die zooi dan een metroseksueel.... En zij heeft veel creme`s en shit....
Met Mokum als ondertitel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je een vriendin hebt die het uithoudt om met zo`n verzorgingsfreak om te gaan? Damn, liefde maakt echt blindquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wie van jullie 2 heeft zich zo verdiept in de verzorgingsrituelen van de homofiel?
Welke beweegredenen had je?
Als je verzorging niet belangrijk vindt is dat jouw zaak. Wat je van me vindt idem. Dan ben ik blijkbaar de eerste homo met een vriendin. Lijk ik toch akelig veel op jou.
Altijd maar foto's.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je een vriendin hebt die het uithoudt om met zo`n verzorgingsfreak om te gaan? Damn, liefde maakt echt blindDat je een beetje goed eruit wilt zien a la, maar gast...serieus....je klinkt verwijfd. Misschien moet je eens een foto van je mooie gezichtje plaatsen zodat wij eens kunnen beoordelen hoe homofiel je nou eigenlijk wel niet bent.
Jij hoort zeker bij dat selecte groepje 'randfiguren' uit 410, die zo boos waren om die fakkels onder de doeken af te steken, vervolgens gaan slijmen bij Ajax, om vrolijk door te gaan met het vuurwerk. Waar-o-waar is die controle van de medemens? Huichelaartjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh nee wacht jij was dat kneusje met die vak 410 avatar die verder niemand kent in het echt![]()
Op internet is iedereen knap, in het echt niet, dus wie in het echt zo'n producten gebruikt wordt uitgescholden door de knappe internet figuren, die in het echt meer op verloren Pablo Picasso's met een baard lijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef Bob. het volgende:
Wat is er mis met verzorgingsproducten voor mannenHet enige wat het doet is dat het je mooier maakt en sinds wanneer is het verkeerd om er goed uit te zien
![]()
Vraag dat aan de mensen die de avatar database lieten crashen. Zij hebben hem!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ey waar is je stoere 041 plaatje?
hohhhh, de boefjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vraag dat aan de mensen die de avatar database lieten crashen. Zij hebben hem!![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:06 schreef haphaphap het volgende:
![]()
eindelijk een lotgenoot gevonden hahaha
![]()
![]()
Hoe wil je dat zonder hulp op je rug gebruikenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Volg altijd de gebruiksaanwijzing. Geschikt voor gebruik op de rug[/i]
Daar heb ik geen haar. Dont ask mequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe wil je dat zonder hulp op je rug gebruiken![]()
Thx god...quote:
Haha, je weet dus totaal niet wie ik ben, maar lul gerust verder. Dat je een nulletje bent is wel duidelijk in ieder geval zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij hoort zeker bij dat selecte groepje 'randfiguren' uit 410, die zo boos waren om die fakkels onder de doeken af te steken, vervolgens gaan slijmen bij Ajax, om vrolijk door te gaan met het vuurwerk. Waar-o-waar is die controle van de medemens? Huichelaartjes![]()
En hier een grote bek. Zou jou toch bekend in de oren moeten klinken, NO NAMES.
Meeloopmannetje op 410 volgens mij? Alles proberen te krijgen zonder SCC waar ook maar 410 op staat zeker. Go fuck off.
Een metroseksueel heeft ook zo zijn grenzenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:17 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Aah, je bent dus een metroseksueel?![]()
omg! Je bent erger dan ik!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
En waar verzorg jij je mee?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een metroseksueel heeft ook zo zijn grenzen![]()
Dit is gewoon verkapte gayness in een potje glijmiddel![]()
Mwah ik heb ni zoveel verzorging nodig. Ben al mooi van mezelfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
En waar verzorg jij je mee?
Mag ik eens vragen waar al die gay roepers zich mee verzorgen?
Zeker water only? En eens per 3 dagen een warme douche?![]()
lees ik dit goed?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mwah ik heb ni zoveel verzorging nodig. Ben al mooi van mezelf![]()
Jij hebt blijkbaar zoveel producten nodig om je enigzins toonbaar te maken voor de buitenwereld en daar ben je ook nog trots op?![]()
Ik vergelijk jou met een bitch die teveel make-up gebruikt![]()
Maar om je zelf te beantwoorden:
Wat creme na het douchen want ik heb een droge huid
Wat water uit het toilet
Deo
2x douchen per dag
Zo nu en dan wat haren verwijderen
does te trick for me
wtf moet je met zoveel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:44 schreef Camplo het volgende:
Fout, niks mis met m'n huid etc. Maar goed wil het graag wel zo houden.
Voor gezicht:
- Shiseido Total Revitalizer
- L'oreal Men Expert Hydra Energetic
- L'oreal Men Expert Undereye Serum
- Shiseido Hydrating Tonic
- Shiseido Hydrating Moisturizer
- Lancaster Flash Soothing Face Scrub
- Biotherm Acnoclean
- Shiseido Underye Soother
- Lab Series for Men Facial Scrub
En nog wat doucheproducten, etc.
Oh ja voor te scheren -->
Gilette M3 Power, + scheergel, en voor gezicht Wilson shaving oil.
En nee gebruik niet alles dagelijks. Wisselt af.
Goh....![]()
Gezicht up 2 date houden? Die undereye gevallen gebruik ik alleen als ik weinig geslapen heb. En die helpen wel, zeker die van Shiseido.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
wtf moet je met zoveel?
Ik ben een meid, maar dit is nog te overdreven voor een vrouw
Onzeker mannetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:44 schreef Camplo het volgende:
Voor gezicht:
- Shiseido Total Revitalizer
- L'oreal Men Expert Hydra Energetic
- L'oreal Men Expert Undereye Serum
- Shiseido Hydrating Tonic
- Shiseido Hydrating Moisturizer
- Lancaster Flash Soothing Face Scrub
- Biotherm Acnoclean
- Shiseido Underye Soother
- Lab Series for Men Facial Scrub
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zekerder zijn van zichzelf dan ik ben? Waarom zou ik onzeker moeten zijn? Uiterlijke verzorging hoort er nu eenmaal bij. Beter dan zo'n willekeurig grafpinda gezicht. Moonraker etc.quote:
Nee, slechte grap.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Nawien het volgende:
eau de toilet he mongolenjezus wat zijn jullie DOM DOM DOM
:')
Waarom je onzeker bent is simpel te verklaren. Of gebruik je die lotions en al die andere ellende voor de show? Nee ! je wilt er mooier uitzien dan je in werkelijkheid bent. Geeft niet, je komt er ooit wel achter dat die producten niet helpen en dat schoonheid uit je zelf komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zekerder zijn van zichzelf dan ik ben? Waarom zou ik onzeker moeten zijn? Uiterlijke verzorging hoort er nu eenmaal bij. Beter dan zo'n willekeurig grafpinda gezicht. Moonraker etc.
twas niet eens een grap. Net zoiets als blauwe tand, dat is gewoon normaal. maarja jullie lopen zeker achterquote:
Kan me niet herinneren dat ik er zo slecht uitzie zonder dat spulquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Waarom je onzeker bent is simpel te verklaren. Of gebruik je die lotions en al die andere ellende voor de show? Nee ! je wilt er mooier uitzien dan je in werkelijkheid bent. Geeft niet, je komt er ooit wel achter dat die producten niet helpen en dat schoonheid uit je zelf komt.
Dus goed eten, op tijd naar bed enzo![]()
denk eerder dat hij geen humor heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Nawien het volgende:
eau de toilet he mongolenjezus wat zijn jullie DOM DOM DOM
:')
Eerst leren schrijven en dan pas schelden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
twas niet eens een grap. Net zoiets als blauwe tand, dat is gewoon normaal. maarja jullie lopen zeker achter
Want wie gebruikt er nu vrijwillig water uit het toilet. Denk tog na korsakov patient![]()
Ik hoop niet dat je op mij doeltquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
denk eerder dat hij geen humor heeft
Je weet dat overmatig gebruik ook slecht voor je huid is en je natuurlijke beschermlaag absoluut niet ten goede komt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gezicht up 2 date houden? Die undereye gevallen gebruik ik alleen als ik weinig geslapen heb. En die helpen wel, zeker die van Shiseido.
De rest wisselt. Meestal is het gewoon:
Gezicht wassen (acnoclean, of die van L'oreal)
Scrub (3x per week)
Scheren
Tonic
Moisturizing lotion
Crème
(eventueel iets voor ogen).
Ja dusquote:
Iemand die mij "eruitboekt" moet mij zeker niet gaan corrigeren op taalgebiedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eerst leren schrijven en dan pas schelden.
Blauwe tand normaal? In welke wereld?![]()
Dan leg het mij eens uit als je wilt. Dan kan ik het ook in mijn wereld begrijpen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Iemand die mij "eruitboekt" moet mij zeker niet gaan corrigeren op taalgebied![]()
In de technische wereld, die je kan aanschouwen als je onder die loodzware steen vandaan kruipt, wordt blauwe tand al enkele jaren gebruikt. En ja dat is op de planeet aarde. Als het goed is, is dat ook de planeet waar jij jouw berichtje hebt getypt.
De Nederlandse taal is fijn, maar dingen vertalen naar het Nederlands omdat het "hipper" klinkt, is alleen maar sneu en derhalve niet grappig.quote:
Bluetooth heeft nl niets met uiterlijke verzorging te maken, dus ik zou het graag willen weten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:07 schreef Nawien het volgende:
Ja sorry dat wil ik echt niet. Het spijt me
Nou als je het zo graag wilt weten google je op blue-tooth. Dat ga ik niet uitleggen ! Ben geen private leraar ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bluetooth heeft nl niets met uiterlijke verzorging te maken, dus ik zou het graag willen weten.
Altijd leuk die aannames, die zijn dan wel weer grappigquote:De Nederlandse taal is fijn, maar dingen vertalen naar het Nederlands omdat het "hipper" klinkt, is alleen maar sneu en derhalve niet grappig.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=blue-tooth+&meta=quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nou als je het zo graag wilt weten google je op blue-tooth. Dat ga ik niet uitleggen ! Ben geen private leraar ofzo.
Misschien is dit eerder iets voor je? Puber & Tienertalkquote:Altijd leuk die aannames, die zijn dan wel weer grappig![]()
Het hoeft niet hipper te klinken, leuker is ook goed. En het toilet geval was gewoon om jullie op een dwaalspooor te brengen. Iets wat inmho alleen bij kleuters zou lukken
. Helaas was geen 1 van de reaguurders slim genoeg om dat te bedenken. Jullie zijn dan ook dik gezakt voor de Holmes test
![]()
Tandjes poetsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je blauwe tanden heb, is er iets flink mis met je uiterlijke verzorging, dat dan weer wel.
Goed gegoogled. Ik ben het met je eens dat het niets maar dan ook niets met uiterlijke verzorging heeft te maken. Maar ! Waar heb ik gezegd dat het er iets mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef Mukie het volgende:
[quote]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=blue-tooth+&meta=
Zoals ik al zei, heeft dit niets met uiterlijke verzorging te maken
Misschien langer nadenken voor je iets post?
Nee dat is nix voor mij. Ik ben die fase voorbijquote:Misschien is dit eerder iets voor je? Puber & Tienertalk
Wel, mukie is redelijk "slow"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Camplo het volgende:
Hey geen Slowchat jah!
Ga jij de foto van je 267 pk sterke motor eens postenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Camplo het volgende:
Hey geen Slowchat jah!
moet je er meer wodka in gietenquote:
Een man die zich goed verzorgt vind ik niets mis mee, maar dit is wel overdreven, wat kost al die meuk wel niet en of dat allemaal helpt is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:44 schreef Camplo het volgende:
lijst
Ontopic posten vraagt om dingen die te maken hebben met de lichaamsverzorging.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Goed gegoogled. Ik ben het met je eens dat het niets maar dan ook niets met uiterlijke verzorging heeft te maken. Maar ! Waar heb ik gezegd dat het er iets mee te maken heeft?![]()
Mss moet JIJ wat langer nadenken voordat je wat post![]()
Ik zocht alleen vergelijkend materiaal.
Eau de toilet, water uit het toilet
Bluetooth, blauwe tand.
Zoek de overeenkomsten, of volg een cursus begrijpend lezen![]()
[..]
Nee dat is nix voor mij. Ik ben die fase voorbij![]()
Jij kent me al wat langer dan vandaag, dat telt niet.quote:
[centraal] Neppe Sjonnies. Damn. hier dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ga jij de foto van je 267 pk sterke motor eens posten
Wat jij wil, wel zonde dat je er niet inhoudelijk op reageert. Maar daaruit kan ik wel weer de conclusie trekken dat je nix meer te vertellen hebt en geen punt hebt (had al niet maargoed).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ontopic posten vraagt om dingen die te maken hebben met de lichaamsverzorging.
Niet om dingen die beter in DIG passen.
Neu beetje deo, en soms een geurtje. Scheren doe ik ook al niet te vaak, dus meestal loop ik met baard rondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij kent me al wat langer dan vandaag, dat telt niet.![]()
Maar OT: gebruik jij ook zoveel meuk?
Rot maar lekker op. Auto, gezicht tering. T'is goed. Post je eigen leven eens ipv hier alles wel/niet te geloven en een grote bek te geven op alles?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ga jij de foto van je 267 pk sterke motor eens posten
Wat is goed verzorgt? aandacht aan zijn uiterlijk (en image) besteden?, netjes geschoren + leuk kapsel (in model)? of gewoon geen randjes onder de nagels en gepoetste schoenen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Een man die zich goed verzorgt vind ik niets mis mee, maar dit is wel overdreven, wat kost al die meuk wel niet en of dat allemaal helpt is nog maar de vraag.
Been there done that en ik sta achter alles wat ik opschrijf.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Rot maar lekker op. Auto, gezicht tering. T'is goed. Post je eigen leven eens ipv hier alles wel/niet te geloven en een grote bek te geven op alles?
Aandacht besteden aan je uiterlijk idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Wat is goed verzorgt? aandacht aan zijn uiterlijk (en image) besteden?, netjes geschoren + leuk kapsel (in model)? of gewoon geen randjes onder de nagels en gepoetste schoenen?
Totaal ¤ 150 ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Een man die zich goed verzorgt vind ik niets mis mee, maar dit is wel overdreven, wat kost al die meuk wel niet en of dat allemaal helpt is nog maar de vraag.
beetje rellen en dan afgezeken worden en nu met je staart tussen je benen komen klagen. Je bent Dat ik gier nog tijd insteekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Rot maar lekker op. Auto, gezicht tering. T'is goed. Post je eigen leven eens ipv hier alles wel/niet te geloven en een grote bek te geven op alles?
Een cominatie van beide.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Wat is goed verzorgt? aandacht aan zijn uiterlijk (en image) besteden?, netjes geschoren + leuk kapsel (in model)? of gewoon geen randjes onder de nagels en gepoetste schoenen?
Ech niequote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Dirktator het volgende:
Jij komt zeker uit een bescheiden familie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Aandacht besteden aan je uiterlijk idd.
Verzorgd eruit zien, maar je hoeft nu ook niet een compleet schoonheidssalon thuis te hebben.![]()
Alleen als ze afgebroken/ingescheurd zijn, dan blijf je achter allerlei stoffen haken en das ook niet prettig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een cominatie van beide.
Al hoef je niet geschoren te zijn om verzorgd te zijn. Veel meisjes vinden een baardje ook leuk en zien dat niet als onverzorgd. Randjes onder de nagels is gewoon junkie stijl. Das beneden alle peil.
Trouwens. Welke jongen vijlt zijn nagels ook? Ik doe dat wel maar bij veel vrienden van mij is dat not-done (). Ik ken er maar 1 die het wel doet
![]()
Omdat het mannen zijn en schijt hebben aan elke keer als ze ook maar 1 vuiltje onder hun nagels krijgen weer te gaan pulken, ik doe't een keer in de zoveel dagen, maar echt geen zin om dat elke dag te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een cominatie van beide.
Al hoef je niet geschoren te zijn om verzorgd te zijn. Veel meisjes vinden een baardje ook leuk en zien dat niet als onverzorgd. Randjes onder de nagels is gewoon junkie stijl. Das beneden alle peil.
Trouwens. Welke jongen vijlt zijn nagels ook? Ik doe dat wel maar bij veel vrienden van mij is dat not-done (). Ik ken er maar 1 die het wel doet
![]()
Mijn oma had een schoonheidssalon.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit een bescheiden familie?
Waarom pindakaas als er hagelslag is en iedereen het lust?
Ik vind de hoeveelheid wel meevallen.
Half planchet. En dan leg ik mijn scheermesje daar nog niet bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn oma had een schoonheidssalon.
Ik vind dat een vent gewoon een vent moet blijven.
Netjes en verzorgd, maar niet direct de halve wastafel in beslag moet nemen
Als je nagels op een fatsoenlijke lengte zijn komt er nix onder. Soms zie je van die schooiers die een blow gaan draaien en degene die kruimelt zit met die groene stukjes onder ze nagel. lekker frisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat het mannen zijn en schijt hebben aan elke keer als ze ook maar 1 vuiltje onder hun nagels krijgen weer te gaan pulken, ik doe't een keer in de zoveel dagen, maar echt geen zin om dat elke dag te doen.![]()
Zo klein dat het een vagina is bedoel je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
Dit topic is echt te mooi
TS, je moet wel een gigantisch klein pikkie hebben als je je kop zo volpropt met die rommel en in zo'n sjonniemobiel rijdt
Das erg sneuquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |