Kortom, je was een beetje dom.quote:Kutzooi man ik had de tekst moeten geloven op de verpakking![]()
![]()
![]()
En schone mannenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Dirktator het volgende:
Alleen heaumeaux en mannen met een dominante vriendin epileren hun balzak.
Ja staat eropquote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Murray het volgende:
Staat dat ook niet duidelijk op de verpakking?
Om situaties als deze te voorkomen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef Murray het volgende:
[..]
Waarom zou dat erop staan denk je?
Nou vakantiequote:Op maandag 27 februari 2006 17:14 schreef Basp1 het volgende:
En u was bezig met een hogere opleiding?
Doe ik normaal ook, maar was het zatquote:Op maandag 27 februari 2006 17:14 schreef Gallorini het volgende:
Hahaha![]()
![]()
sukkel!!
Scheer je zak gewoon met een scheermesje ofzo, watje![]()
Veet![]()
Aah, je bent dus een metroseksueel?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:16 schreef Camplo het volgende:
Doe ik normaal ook, maar was het zat
Denk kan ik mooi dat doen, me gezicht wassen, scrubben, scheren, toniccen, lotionnen, etc, maar bij het toniccen had ik een douche nodig en achteraf was het dus NIET tijdsbesparend.
Jahwohl. En jij bent?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:17 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Aah, je bent dus een metroseksueel?![]()
Scrubben, toniccen, lotionnen etc.? WTF?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Denk kan ik mooi dat doen, me gezicht wassen, scrubben, scheren, toniccen, lotionnen, etc, maar bij het toniccen had ik een douche nodig en achteraf was het dus NIET tijdsbesparend.
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:18 schreef mcintosh het volgende:
Wat staat er op de verpakking dan? Quote graag
Het begrip "man" is ook maar relatief hoorquote:
Does op je tepel, kijken wat er gebeurdquote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
![]()
Volg altijd de gebruiksaanwijzing. Geschikt voor gebruik op de rug, het bovenlijf, armen, benen en oksels maar NIET GEBRUIKEN op de hoofdhuid, het gezicht, ogen, neus, oren en rondom de tepels, anale, en genitale zones.
Niet gebruiken op moedervlekken, puistjes, een geirriteerde, of beschadigde huid.... etc
![]()
![]()
![]()
Als me zak uitgefikt is okay?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Does op je tepel, kijken wat er gebeurd![]()
quote:
Ja neem maar ff wat rustquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja neem maar ff wat rust![]()
Misschien kun je beter 1 tepel doen, vergelijkt beter
Read back.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:30 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Wat staat er op de verpakking dan, 'gelieve niet op jodokus te smeren'?
Nope, al 5 jaar ondertussen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:35 schreef leviluxx het volgende:
Was het soms je eerste keer?
Had je kunnen verwachten he.
Ja, en latente homo's.quote:
Eindelijk een echte manquote:Op maandag 27 februari 2006 17:45 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja, en latente homo's.
Scheer dan ook je wenkbrauwen en kapsel als je lichaamshaar zo vies vind!
Nooit zal ik of mijn ballen of oksels of wat dan ook scheren, muv van mijn baard zo eens in de 2 weken.
Ja toch? Bij vrouwen maakt goed geproportioneerd lichaamshaar bij mij ook niks uit. Puur natuur is mijn motto.quote:
Vrouwen van voor 1980 jah. Mn vriendin is uit 1987 =)quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja toch? Bij vrouwen maakt goed geproportioneerd lichaamshaar bij mij ook niks uit. Puur natuur is mijn motto.![]()
ik ben geen dominant... persoontje en een heaumaux geloof me is hij zeker niet..quote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Dirktator het volgende:
Alleen heaumeaux en mannen met een dominante vriendin epileren hun balzak.
Als ik een kaalgeschoren man in mijn bed zou vinden, dan sliep ik in de logeerkamer.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja toch? Bij vrouwen maakt goed geproportioneerd lichaamshaar bij mij ook niks uit. Puur natuur is mijn motto.![]()
Iedereen zijn of haar eigen ding. Maar goed ermee 'inkomen' dat een vrouw haar oksels scheert betekent, een bush, harige benen etc. Dat is weer niet aan mij besteed.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik een kaalgeschoren man in mijn bed zou vinden, dan sliep ik in de logeerkamer.
Het is moeilijk slapen als je de slappe lach hebt namelijk![]()
Als een vrouw haar oksels scheert, dan kan ik daar nog wel inkomen.
Maar een man die meer tijd nodig heeft in de douche dan ik, daar zou ik stapelgek van worden.
Tenzij ze de badkamer aan het witten of betegelen zijn
Benen zijn ook toegestaanquote:Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Iedereen zijn of haar eigen ding. Maar goed ermee 'inkomen' dat een vrouw haar oksels scheert betekent, een bush, harige benen etc. Dat is weer niet aan mij besteed.![]()
Ja, knip je zak eraf. Dan verdwijnt dat branderige gevoel ook welquote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Als niks anders meer helpt
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:59 schreef asdqert het volgende:
Tijgerbalsem op je leuter is ook een absolute aanrader.
Ik kan het weten.
Neenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef mcintosh het volgende:
Zijn die tepels nu al ingesmeerd?
Veet spray die werkt? Tell me!!!!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:07 schreef MdMa98 het volgende:
Lol Deze Topic is echt geweldig! Nog nooit zo gelachen!
Btw de Veet-spray van mn partner gebruikt maar werkt uitstekend..
als je van pijn houdt, moet je echt die ontharingsspray van Kruidtvat gebruiken![]()
en ja helaas .. ik kan het weten![]()
Meld als je het weet svpquote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef MdMa98 het volgende:
lol k zal eens vragen welke t ookalweer was.. bus is nml leeg:P
Vraag aan je moeder of ze t eraf likt!quote:
Heb hier Veet ontharingscrème Gevoelige huid liggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
![]()
Volg altijd de gebruiksaanwijzing. Geschikt voor gebruik op de rug, het bovenlijf, armen, benen en oksels maar NIET GEBRUIKEN op de hoofdhuid, het gezicht, ogen, neus, oren en rondom de tepels, anale, en genitale zones.
Niet gebruiken op moedervlekken, puistjes, een geirriteerde, of beschadigde huid.... etc
![]()
![]()
![]()
uhm.. een beetje man gaat toch geen armen, benen en oksels ontharen?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, dat heb je wel eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:40 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb pas m'n zak opengehaald met scheren
Stel dat je ballen eruit vallenquote:
Hoe scheer jij..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Stel dat je ballen eruit vallen
met een bijlquote:
Euhm nee ,dat ligt anders. Mannen die spontaan aanbieden je zak te scheren zijn meestal wel homo.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef Camplo het volgende:
Omdat ik het zat was bepaalde delen van me lichaam te scheren, dacht ik probeer ff Veet op de bengelaars.
Eerst een beetje (voelde niks), en toen dus goed gedaan. Maar godverdomme het begon wel te branden. Snel onder de douche en jah het hielp wel.
Echter na 5 minuten begon de 'BRANDENDE' ellende.
Slim als ik was probeerde ik ff Nivea After Shave cooling balm erop te doen, en toen kwam de grote klap.
Het was als een lucifer aansteken in de tank van een tankauto. Wat een tering brandend pokkegevoel![]()
![]()
![]()
Kutzooi man ik had de tekst moeten geloven op de verpakking![]()
![]()
![]()
Nu met washandjes en Nivea crème aant koelen.... this is not nice.
Nee, de wereldkampioenschappen jodelen zijn niet bezig, dat was ik![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Stel dat je ballen eruit vallen
Godskolerequote:Op maandag 27 februari 2006 17:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Tis gewoon een wijfquote:
Je hebt een plaatje gemist volgens mij. Of ben je zo dom dat je Veet for Men niet kent?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:54 schreef James-Hetfield het volgende:
Sukkel.
Welke oetlul smeert er dan ook ontharingscreme voor vrouwen op zijn zak.
Ik hoop dat je zak krimpt.
Alles weer okay gelukkigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:53 schreef G-string het volgende:
Hoe is het nu Camplo? Is het 'zaakje' inmiddels al wat afgekoeld?![]()
Kan het trouwens erg waarderen als een man zich goed verzorgd.
Niets mis mee.![]()
Stansfield kijkt dus stiekem naar piem0lsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:45 schreef Stansfield het volgende:
Blijft toch altijd grappig die reacties van mannen die zeggen dat je dan gelijk homo bent. Ik kom uit een klein dorpje en zit daar nog op basketbal. De personen die buiten het dorpje studeren of werken die hebben het netjes bijgehouden (maar 3) en de lokale homohaters die al vinden dat je met een roze shirtje homo bent laten het lekker groeien.
Niet stiekum hoor maar het valt gewoon op. Zoveel haarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Stansfield kijkt dus stiekem naar piem0ls![]()
Omdat hun anus zo groot is dat er een metro in past?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Dirktator het volgende:
metroseksueel noemen ze zoiemand.
Heb producten van Shiseido, Lancaster, L'oreal Men Expert, Biotherm, en Lab Series. Fijn spul hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat hun anus zo groot is dat er een metro in past?
Lichaamshaar is overbodig, ik laat zelf ook weinig zitten, maar kom op.. tegenwoordig heb je zoveel bullshit.. kijk maar eens in dit topic: Huidverzorging voor de heren (deeltje 6)![]()
Ja, en jij gelooft alle reclames die je ziet, dankzij personen als jij krijg je steeds meer consumptie bullshit omdat mensen het geloven en uiteindelijk kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heb producten van Shiseido, Lancaster, L'oreal Men Expert, Biotherm, en Lab Series. Fijn spul hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |