Kortom, je was een beetje dom.quote:Kutzooi man ik had de tekst moeten geloven op de verpakking![]()
![]()
![]()
En schone mannenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Dirktator het volgende:
Alleen heaumeaux en mannen met een dominante vriendin epileren hun balzak.
Ja staat eropquote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Murray het volgende:
Staat dat ook niet duidelijk op de verpakking?
Om situaties als deze te voorkomen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef Murray het volgende:
[..]
Waarom zou dat erop staan denk je?
Nou vakantiequote:Op maandag 27 februari 2006 17:14 schreef Basp1 het volgende:
En u was bezig met een hogere opleiding?
Doe ik normaal ook, maar was het zatquote:Op maandag 27 februari 2006 17:14 schreef Gallorini het volgende:
Hahaha![]()
![]()
sukkel!!
Scheer je zak gewoon met een scheermesje ofzo, watje![]()
Veet![]()
Aah, je bent dus een metroseksueel?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:16 schreef Camplo het volgende:
Doe ik normaal ook, maar was het zat
Denk kan ik mooi dat doen, me gezicht wassen, scrubben, scheren, toniccen, lotionnen, etc, maar bij het toniccen had ik een douche nodig en achteraf was het dus NIET tijdsbesparend.
Jahwohl. En jij bent?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:17 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Aah, je bent dus een metroseksueel?![]()
Scrubben, toniccen, lotionnen etc.? WTF?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook, maar was het zat
Denk kan ik mooi dat doen, me gezicht wassen, scrubben, scheren, toniccen, lotionnen, etc, maar bij het toniccen had ik een douche nodig en achteraf was het dus NIET tijdsbesparend.
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:18 schreef mcintosh het volgende:
Wat staat er op de verpakking dan? Quote graag
Het begrip "man" is ook maar relatief hoorquote:
Does op je tepel, kijken wat er gebeurdquote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
![]()
Volg altijd de gebruiksaanwijzing. Geschikt voor gebruik op de rug, het bovenlijf, armen, benen en oksels maar NIET GEBRUIKEN op de hoofdhuid, het gezicht, ogen, neus, oren en rondom de tepels, anale, en genitale zones.
Niet gebruiken op moedervlekken, puistjes, een geirriteerde, of beschadigde huid.... etc
![]()
![]()
![]()
Als me zak uitgefikt is okay?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Does op je tepel, kijken wat er gebeurd![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |