Waarom je onzeker bent is simpel te verklaren. Of gebruik je die lotions en al die andere ellende voor de show? Nee ! je wilt er mooier uitzien dan je in werkelijkheid bent. Geeft niet, je komt er ooit wel achter dat die producten niet helpen en dat schoonheid uit je zelf komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zekerder zijn van zichzelf dan ik ben? Waarom zou ik onzeker moeten zijn? Uiterlijke verzorging hoort er nu eenmaal bij. Beter dan zo'n willekeurig grafpinda gezicht. Moonraker etc.
twas niet eens een grap. Net zoiets als blauwe tand, dat is gewoon normaal. maarja jullie lopen zeker achterquote:
Kan me niet herinneren dat ik er zo slecht uitzie zonder dat spulquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Waarom je onzeker bent is simpel te verklaren. Of gebruik je die lotions en al die andere ellende voor de show? Nee ! je wilt er mooier uitzien dan je in werkelijkheid bent. Geeft niet, je komt er ooit wel achter dat die producten niet helpen en dat schoonheid uit je zelf komt.
Dus goed eten, op tijd naar bed enzo![]()
denk eerder dat hij geen humor heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Nawien het volgende:
eau de toilet he mongolenjezus wat zijn jullie DOM DOM DOM
:')
Eerst leren schrijven en dan pas schelden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
twas niet eens een grap. Net zoiets als blauwe tand, dat is gewoon normaal. maarja jullie lopen zeker achter
Want wie gebruikt er nu vrijwillig water uit het toilet. Denk tog na korsakov patient![]()
Ik hoop niet dat je op mij doeltquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
denk eerder dat hij geen humor heeft
Je weet dat overmatig gebruik ook slecht voor je huid is en je natuurlijke beschermlaag absoluut niet ten goede komt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gezicht up 2 date houden? Die undereye gevallen gebruik ik alleen als ik weinig geslapen heb. En die helpen wel, zeker die van Shiseido.
De rest wisselt. Meestal is het gewoon:
Gezicht wassen (acnoclean, of die van L'oreal)
Scrub (3x per week)
Scheren
Tonic
Moisturizing lotion
Crème
(eventueel iets voor ogen).
Ja dusquote:
Iemand die mij "eruitboekt" moet mij zeker niet gaan corrigeren op taalgebiedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eerst leren schrijven en dan pas schelden.
Blauwe tand normaal? In welke wereld?![]()
Dan leg het mij eens uit als je wilt. Dan kan ik het ook in mijn wereld begrijpen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Iemand die mij "eruitboekt" moet mij zeker niet gaan corrigeren op taalgebied![]()
In de technische wereld, die je kan aanschouwen als je onder die loodzware steen vandaan kruipt, wordt blauwe tand al enkele jaren gebruikt. En ja dat is op de planeet aarde. Als het goed is, is dat ook de planeet waar jij jouw berichtje hebt getypt.
De Nederlandse taal is fijn, maar dingen vertalen naar het Nederlands omdat het "hipper" klinkt, is alleen maar sneu en derhalve niet grappig.quote:
Bluetooth heeft nl niets met uiterlijke verzorging te maken, dus ik zou het graag willen weten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:07 schreef Nawien het volgende:
Ja sorry dat wil ik echt niet. Het spijt me
Nou als je het zo graag wilt weten google je op blue-tooth. Dat ga ik niet uitleggen ! Ben geen private leraar ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bluetooth heeft nl niets met uiterlijke verzorging te maken, dus ik zou het graag willen weten.
Altijd leuk die aannames, die zijn dan wel weer grappigquote:De Nederlandse taal is fijn, maar dingen vertalen naar het Nederlands omdat het "hipper" klinkt, is alleen maar sneu en derhalve niet grappig.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=blue-tooth+&meta=quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nou als je het zo graag wilt weten google je op blue-tooth. Dat ga ik niet uitleggen ! Ben geen private leraar ofzo.
Misschien is dit eerder iets voor je? Puber & Tienertalkquote:Altijd leuk die aannames, die zijn dan wel weer grappig![]()
Het hoeft niet hipper te klinken, leuker is ook goed. En het toilet geval was gewoon om jullie op een dwaalspooor te brengen. Iets wat inmho alleen bij kleuters zou lukken
. Helaas was geen 1 van de reaguurders slim genoeg om dat te bedenken. Jullie zijn dan ook dik gezakt voor de Holmes test
![]()
Tandjes poetsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je blauwe tanden heb, is er iets flink mis met je uiterlijke verzorging, dat dan weer wel.
Goed gegoogled. Ik ben het met je eens dat het niets maar dan ook niets met uiterlijke verzorging heeft te maken. Maar ! Waar heb ik gezegd dat het er iets mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef Mukie het volgende:
[quote]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=blue-tooth+&meta=
Zoals ik al zei, heeft dit niets met uiterlijke verzorging te maken
Misschien langer nadenken voor je iets post?
Nee dat is nix voor mij. Ik ben die fase voorbijquote:Misschien is dit eerder iets voor je? Puber & Tienertalk
Wel, mukie is redelijk "slow"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Camplo het volgende:
Hey geen Slowchat jah!
Ga jij de foto van je 267 pk sterke motor eens postenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Camplo het volgende:
Hey geen Slowchat jah!
moet je er meer wodka in gietenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |