Laat ons dan aub hopen dat het pendeltopic voor 1 keer gelijk hadquote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas mogen er maar 2 teruggeplaatst worden. Ook als ze het alle 3 hebben overleefd. Ik zit net te denken aan het pendeltopic. Volgens de voorspelling zou ik in februari zwanger zijn van een tweeling. Dat is dus net op het nippertje
Had ik hier niemand zien passeren met een tube lijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas is er niet bij voorspeld of ze ook zouden blijven plakken
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas mogen er maar 2 teruggeplaatst worden. Ook als ze het alle 3 hebben overleefd. Ik zit net te denken aan het pendeltopic. Volgens de voorspelling zou ik in februari zwanger zijn van een tweeling. Dat is dus net op het nippertje
Dat was ik in het vorige topic.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Had ik hier niemand zien passeren met een tube lijn?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hierbij alvast een foto van onze kleine
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef minoes_ het volgende:
Hihi en als je heel snel kijkt,dan zie je een baby op de knietjes,met de rug naar je toe,links en rechts onder de beentjes en bovenaan het mooiste ,links en rechts een staartje![]()
Wat krijg je morgen te horen CherrymoonTraxx?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik krijg het morgen te horen.
Of mijn vriendin zwanger is of niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat krijg je morgen te horen CherrymoonTraxx?
Dat is het tegenovergestelde van wat ik gehoord heb. Als je wat ouder bent wordt het juist zwaarder, zeiden ze tegen mij. Ook ik ben er een heel jaar behoorlijk ziek van geweest en helaas de 25 ook al een tijdje gepasseerdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:58 schreef E.T. het volgende:
het voordeel is, dat als je ouder bent dan 25 het steeds minder heftig wordt. En 25 ben ik al een aardig tijdje niet meer (meestal helaas, nu misschien gelukkig).
Dus veel verder dan een zere keel/keelontsteking en/of wat moeier dan normaal zal 't niet komen. Maar wel iets om rekening mee te houden.
ik krijg een paar basis onderzoekjes, en mijn ventje ook. Het kan best zijn dat zijn zaadjes niet zo willen zwemmen. Dan duurt het allemaal wat langer, maar daar kunnen ze wel wat aan doen. De dokter zei ook al dat ik wel heb bewezen zwanger te kunnen worden en dat dat in ieder geval een zorg minder is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ticootje ik las net in het andere topic dat het helaas is misgegaan. Heel veel sterkte met dit verdriet. Hoe lang zijn jullie eigenlijk bezig om zwanger te worden? Omdat het toch is gelukt om zwanger te worden zul je niet heel snel in de medische molen terechtkomen. Tenminste daar ga ik vanuit.
Jaaaa, dat wist jij nog niet hequote:Op zondag 5 maart 2006 15:22 schreef Belana het volgende:
Catootje????waar kom jij ineens vandaan dan? ga eens vertellen in dreumes en peuters hoe het met Daantje is en ga eens foto's plaatsen!
En nu OVER de helftquote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
We zitten alweer op de helftVan de week dacht ik nog dat het maar niet opschiet en nu gaat het ineens snel. Ik vind het dit keer wel heel spannend hoor
Huhquote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tis inderdaad niet uit te houden met die hitte Catoot. En dan te bedenken dat we 5 maanden geleden nog tot onze enkels in de sneeuw stonden
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Diaan wat een goed nieuws en dan mag je nu met de Clomid beginnen
Jij dus ook....? Het is ook wel een prettig gevoel dat ik kan beginnen. Hopelijk slaat het aan....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:02 schreef Catootje het volgende:
ahaaaa, een medeclomidkandidate!! Heel veel succes en fijn dat je nu echt kunt beginnen Diaan73!!! I
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:40 schreef snoopy het volgende:
Zegt niks Slaapmeisje. Dat kan je ook voelen als het wel raak is.
* snoopy probeert positief te blijven![]()
Kop op, meis....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als jullie dan positief blijven, dan mag ik met een gerust hart even instorten o.k.?
oh lief Slaapmeisje toch, huil maar hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als jullie dan positief blijven, dan mag ik met een gerust hart even instorten o.k.?
Ja hoor, jij mag hartstikke instorten, wij hijsen je later wel weer op. Tis ook allemaal niet niks, maanden vol spanning en twijfel wel/niet en dat soort...ik stort regelmatig in. Hormoonbehandelingen sucks!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Komt het ook omdat Het Moment misschien dichterbij komt dat je je nu minder positief voelt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is alleen zo'n verrotte tegenstelling tot de overmaat van positiviteit die ik de afgelopen weken voelde. Dat maakt het gewoon dat het allemaal even te veel is op dit moment. Misschien dat ik me morgen wel weer beter voel. Vast wel!
Dat is alleen maar zelfbescherming!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is alleen zo'n verrotte tegenstelling tot de overmaat van positiviteit die ik de afgelopen weken voelde. Dat maakt het gewoon dat het allemaal even te veel is op dit moment. Misschien dat ik me morgen wel weer beter voel. Vast wel!
Tjee zeg Slaapmeisje..... wat een geschiedenis zeg.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
In vogelvlucht even ons traject. Juli 2002 gestopt met de pil, in januari 2003 naar de gyn voor een inwendige echo omdat ik niet ongesteld werd (PCO verschijnselen geconstateerd). Besloten nog een jaar te wachten met daadwerkelijke stappen in de mmm. Wij zijn in december 2003 naar de huisarts gestapt. We hebben toen via de huisarts allerlei onderzoeken laten doen (uitstrijkje voor Chlamydia, zaadonderzoek en bloedonderzoeken). In april 2004 zijn we bij de fertiliteitsarts terechtgekomen. Omdat we al een aantal onderzoeken achter de rug hadden mochten we een aantal overslaan. Wel nog een zaadonderzoek en een ander bloedonderzoek gehad en toen dat allemaal in orde was, was de eerste stap een samenlevingstest. Na 4 negatieve testen zijn we begonnen met IUI. Inmiddels 7 x IUI achter de rug (3 x zonder hormonen, 4 x met), vlak voor de IVF een baarmoederfoto, toen 1 x IVF en nu 1 x cryo terugplaatsing.
Nu ik het zo teruglees kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik dit allemaal heb meegemaakt weet je dat. Gelukkig wist ik niet wat ons te wachten stond toen we stopten met de pilquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tjee zeg Slaapmeisje..... wat een geschiedenis zeg.....Ik wist dat jullie al lang bezig waren, maar nu het zo allemaal achter elkaar staat.... pfoeh hé.
![]()
Nee dit verwacht en hoopt ook helemaal niemand mee te maken..... gelukkig weet je niet alles van te voren. En soms heiligt het doel de middelen... hopelijk lukt het jullie je doel te halen....quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Nu ik het zo teruglees kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik dit allemaal heb meegemaakt weet je dat. Gelukkig wist ik niet wat ons te wachten stond toen we stopten met de pil![]()
Ow slaapmeisje wat erg zeg...... dit is gewoon te gek en niet normaal meer..... ik wens je heel veel sterkte met het vervolg. Hele dikke knuffelquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is helaas nu echt over. Vanmorgen ben ik ongesteld geworden![]()
Om niet bij de pakken neer te gaan zitten heb ik meteen het ziekenhuis gebeld. We hebben eerst weer een evaluatiegesprek en we kunnen daar volgende week woensdag al naar toe. Het had zo mooi geweest en de eerste signalen waren zo hoopvol. Ik kijk enorm op tegen het vervolg, weer snuiven, weer prikken en weer een punctie![]()
Een vriendin van mij heeft een (MMM) 2-ling, 2 jongetjesquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef dutchie het volgende:
Misschien heel raar dat ik het zeg, maar er schoot me gister iets te binnen. Of eigenlijk er viel me iets op. Kan het zijn dat er meer meisjes uit de medische malle molen geboren worden dan jongens?
Gewoon een optelsom van mensen die ik ken die via de mmm een kindje hebben gekregen:
E.T. = Saskia
Catootje = Daniëlle
Lishe = Luuke
Overbuuf 1e kindje via ivf = meisje
En nu vergeet ik weer namen die me gister te binnen schoten die ook een meisje hebben gekregen.Maar kan dit kloppen?
En zou het te maken kunnen hebben met het feit dat de 'vrouwtjes' in het zaad langer overleven?
Bij mij was het Isis.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef dutchie het volgende:
Misschien heel raar dat ik het zeg, maar er schoot me gister iets te binnen. Of eigenlijk er viel me iets op. Kan het zijn dat er meer meisjes uit de medische malle molen geboren worden dan jongens?
Gewoon een optelsom van mensen die ik ken die via de mmm een kindje hebben gekregen:
E.T. = Saskia
Catootje = Daniëlle
Lishe = Luuke
Overbuuf 1e kindje via ivf = meisje
En nu vergeet ik weer namen die me gister te binnen schoten die ook een meisje hebben gekregen.Maar kan dit kloppen?
En zou het te maken kunnen hebben met het feit dat de 'vrouwtjes' in het zaad langer overleven?
Minoes, ik heb als ik mijn aansluiting van mijn insulinepomp in mijn buik zet en ik zit in mijn striae dat het verschrikkelijk veel pijn doet.Voor mijn gevoel is daar zeker wel een verband tussen.Ik probeer dan ook altijd met mijn 'inschietapparaatje' goed te gokken,zodat het geen pijn doet.Mijn ervaring is ook als het echt pijn doet dat ik daarna met flink hoge bloedsuikers zit, dus...het zit niet helemaal goed,mijn insuline word niet goed opgenomen.en haal dus alles er dan uit om ergens anders opnieuw te beginnen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:58 schreef minoes_ het volgende:
Hier gisteravond de pregnyl gezet.........ik kon wel janken van de pijn.......![]()
Ik heb er de helft in gespoten en toen de naald eruit moeten halen,het deed te zeer.Toen dus nog een keer prikken,nu iets lager,ik zat te veel richting heup voor mijn gevoel.Tjee,die prik was ook niet veel beter,maar ik heb mezelf gedwongen om dat kreng(sorry hoor)leeg te spuiten.
En daarna een kwartier zielig tegen mijn mannetje aangehangen.Met de mededeling,dat hij m de volgende keer maar in zijn been moet jassen![]()
Later keek ik en zag ik,dat de eerste prik ook nog in een litteken van de striae zat,misschien scheelt dat ook.Maar ik zat gewoon veel te hoog,vorge keer meer aan de zijkant van mijn bovenbeen.
Ik had nu t idee,dat ie in een spier zat ofzow......had de naald al iets teruggetrokken,maar dat deed nog zeerder.
Mijn man keek vanaf de bank toe en riep,dat als hij dat had moeten doen,hij er voor zou passen.
Hahaha,watje........![]()
Ik zei al,ik heb m eruit gehaald,maar het nadeel is,dat ik dan nog een keer moet prikken....en hup,meteen er maar weer in,anders had ik t niet meer gedurfd.
Mén,wat een ervaring weer en dat terwijl ik er de vorige keer helemaal niks van voelde.
Nou ja,voor zo'n superei doe je alles hé?![]()
Groetjes,Minoes![]()
Je weet het, je kan met iedereen hier lief en leed delen, dus je mag dan best flink klagen hier. Het is gewoon zo oneerlijk allemaal!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Allemaal weer ontzettend bedankt voor de lieve reacties. Ik zit op dit moment nog in de ontkenningsfase en mezelf kennende komt de echte klap pas een paar dagen later.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:58 schreef Suzziieee het volgende:
Minoes... ik hoop dat er uit deze ellende een mooi kindje gaat groeien
Sterkte met de pijn,doe lekker rustig aan....![]()
Wij proberen zelfs nog niet zwanger te worden, maar mensen die mijn situatie kennen (ook pco) komen nu al af met die medelingen. "best is om er niet mee bezig te zijn, dan lukt het wel, je hoort dat zo vaak..." of "ik snap niet dat je daar nu al mee bezig bent, je bent zo jong en er zijn zoveel mensen die na een paar maand zwanger zijn. Bij hoeveel mensen zou dat gebeuren dat ze een jaar of meer moeten wachten.." terwijl ze dan net gehoord hebben dat ik nog nooit een eisprong heb gehad.. Sommige mensen denken daarmee goed te doen denk ik dan.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Catootje het volgende:
Ik ben even agressief hoor, ik heb vandaag mijn eerste "ik ben ervan overtuigd dat als je er niet zoveel mee bezig zou zijn, je lijf zich vanzelf wel zal herstellen en je spontaan zwanger kunt worden...maar ja"- opmerking gehad. Was vergeten hoe loeipissig ik daarvan word. Heb wel ervaren dat ik dan maar het beste hmhm kan antwoorden en er luchtig vriendelijk overheen moet stappen....."Niet aan pco denken, niet aan pco denken...owww, oeps hihi ik ben zwangerrrrrr " ja hooorrrrrr
*wild om zich heen slaat*
Ja precies.... zo had ik laatst ook maar zomaar een cyclus van 30 dagen, terwijl drie weken voor mn ongi nog een kralenkrans te zien was op echo.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef Lishe het volgende:
Igraine, het is alsof ik mezelf 'lees'! Zo herkenbaar... Succes en wie weet heeft jouw vorige zwangerschap alles zo in de rondte geslingerd dat je nu huppatee zwanger bent! Voor m'n zwangerschap had ik zelden tot nooit een spontane eisprong, en nu af en toe ben ik zomaar ineens ongesteld.... Dus Diaan, ik denk wel dat het in meer of mindere mate 'op kan spelen' .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |