Whahaha,Catoot
![]()
Er word een ei naar mij vernoemd
Ok,wie gaat mij verslaan in de wedstrijd om het grootste ei
Hier gisteravond de pregnyl gezet.........ik kon wel janken van de pijn.......
Ik heb er de helft in gespoten en toen de naald eruit moeten halen,het deed te zeer.Toen dus nog een keer prikken,nu iets lager,ik zat te veel richting heup voor mijn gevoel.Tjee,die prik was ook niet veel beter,maar ik heb mezelf gedwongen om dat kreng(sorry hoor)leeg te spuiten.
En daarna een kwartier zielig tegen mijn mannetje aangehangen.Met de mededeling,dat hij m de volgende keer maar in zijn been moet jassen
Later keek ik en zag ik,dat de eerste prik ook nog in een litteken van de striae zat,misschien scheelt dat ook.Maar ik zat gewoon veel te hoog,vorge keer meer aan de zijkant van mijn bovenbeen.
Ik had nu t idee,dat ie in een spier zat ofzow......had de naald al iets teruggetrokken,maar dat deed nog zeerder.
Mijn man keek vanaf de bank toe en riep,dat als hij dat had moeten doen,hij er voor zou passen.
Hahaha,watje........
Ik zei al,ik heb m eruit gehaald,maar het nadeel is,dat ik dan nog een keer moet prikken....en hup,meteen er maar weer in,anders had ik t niet meer gedurfd.
Mén,wat een ervaring weer en dat terwijl ik er de vorige keer helemaal niks van voelde.
Nou ja,voor zo'n superei doe je alles hé?
Groetjes,Minoes