abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35891590
Het is gewoon niet eerlijk Slaapmeisje
pi_35891857
ohbah neeeee. slaapmeisje toch, wat vind ik dit erg voor jullie. sterkte
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:06:50 #253
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_35891917
Slaapmeisje
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:58 schreef minoes_ het volgende:

Hier gisteravond de pregnyl gezet.........ik kon wel janken van de pijn.......
Ik heb er de helft in gespoten en toen de naald eruit moeten halen,het deed te zeer.Toen dus nog een keer prikken,nu iets lager,ik zat te veel richting heup voor mijn gevoel.Tjee,die prik was ook niet veel beter,maar ik heb mezelf gedwongen om dat kreng(sorry hoor)leeg te spuiten.
En daarna een kwartier zielig tegen mijn mannetje aangehangen.Met de mededeling,dat hij m de volgende keer maar in zijn been moet jassen
Later keek ik en zag ik,dat de eerste prik ook nog in een litteken van de striae zat,misschien scheelt dat ook.Maar ik zat gewoon veel te hoog,vorge keer meer aan de zijkant van mijn bovenbeen.
Ik had nu t idee,dat ie in een spier zat ofzow......had de naald al iets teruggetrokken,maar dat deed nog zeerder.
Mijn man keek vanaf de bank toe en riep,dat als hij dat had moeten doen,hij er voor zou passen.
Hahaha,watje........
Ik zei al,ik heb m eruit gehaald,maar het nadeel is,dat ik dan nog een keer moet prikken....en hup,meteen er maar weer in,anders had ik t niet meer gedurfd.
Mén,wat een ervaring weer en dat terwijl ik er de vorige keer helemaal niks van voelde.
Nou ja,voor zo'n superei doe je alles hé?

Groetjes,Minoes
Minoes, ik heb als ik mijn aansluiting van mijn insulinepomp in mijn buik zet en ik zit in mijn striae dat het verschrikkelijk veel pijn doet.Voor mijn gevoel is daar zeker wel een verband tussen.Ik probeer dan ook altijd met mijn 'inschietapparaatje' goed te gokken,zodat het geen pijn doet.Mijn ervaring is ook als het echt pijn doet dat ik daarna met flink hoge bloedsuikers zit, dus...het zit niet helemaal goed,mijn insuline word niet goed opgenomen.en haal dus alles er dan uit om ergens anders opnieuw te beginnen.

Uit mijn spuit periode had ik ook weleens dat ik mijn spuit gewoon zelfs met flinke kracht niet leeggespoten kreeg... alsof er geen ruimte was voor de vloeistof...dit deed ook veel pijn.En haalde dan ook mijn spuit eruit en ging een paar cm verderop opnieuw proberen.
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 21:29:31 #254
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_35892817
Dat doe ik trouwens ook. Soms spuit je bijvoorbeeld op een vers plekje waar je een paar dagen geleden hebt gespoten. Als het pijn doet dan haal ik de spuit eruit en probeer het op een vers plekje

Allemaal weer ontzettend bedankt voor de lieve reacties. Ik zit op dit moment nog in de ontkenningsfase en mezelf kennende komt de echte klap pas een paar dagen later.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_35893412
Slaapmeisje, ik denk aan je
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 09:31:35 #256
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_35903176
Veel succes met de inseminatie minoes. Dat het mooiste zwemertje het hart van jouw prachtige superfollikel mag winnen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_35903569
Verdomme Slaapmeisje, het is je zo gegunt en iedere keer duimen we massaal voor je maar het helpt dus werkelijk niks. Hele dikke knuffel en kus van mji.
pi_35903589
slaapmeisje wat ongelofelijk *pieeeeep* heel veel sterkte
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:05:36 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35903784
Minoes, veel succes vandaag!
pi_35906483
Slaapmeisje
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:20:09 #261
3744 Kleintje
op en top!
pi_35907056
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Allemaal weer ontzettend bedankt voor de lieve reacties. Ik zit op dit moment nog in de ontkenningsfase en mezelf kennende komt de echte klap pas een paar dagen later.
Je weet het, je kan met iedereen hier lief en leed delen, dus je mag dan best flink klagen hier. Het is gewoon zo oneerlijk allemaal!
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 13:14:07 #262
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_35908680
Dat weet ik ook wel hoor Kleintje Ik wil alleen niet dat mijn verdriet hier het hele topic overschaduwt. Vandaag heeft minoes haar grote moment en hoe ongelovelijk k*t ik me nu ook voel, het gaat wel weer over. Ik ben een taaie en dit mag en zal me gewoon niet klein krijgen!

En nu allemaal jompelen voor minoes
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:23:49 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35908994
minoes, je weet het scherven brengen geluk

meisje je bent een dappere!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:31:26 #264
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_35909270
voor Minoes.....
Make love, not war ☮
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:20:32 #265
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_35912519

Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!

Lieve Minoes, dit jompelmeisje haalt bewust een oud vertrouwd gedichtje uit het rek. Omdat het staat voor maximale steun vanuit hier! Ik jompel voor je.
...jompel ik tevoorschijn!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:32:24 #266
24188 Belana
kloon van belana
pi_35912891
Minoes hier wordt ook gejompeld voor je
stormy waters...
sailin'
pi_35913465
heej.....een jompelgedichtje voor mij Ik dacht,da's vast voor slaapmeisje,even lezen hoe t met haar gaat.En nu 1 voor mij,wat een eer

Nou,jullie hebben er even op moeten wachten en dat betekend in mijn geval niet veel goeds
Want jawel,ook met de nieuwe canule ging het niet goed.Er werd een gyn bijgehaald en hem lukte het ook niet en werd dus weer de tang erbij gepakt.Ik hoorde hem zeggen,dat "hij"een beetje naar links lag en dat er dus een beetje naar rechts gestoken moest worden.......
Dat had ik nog niet eerder gehoord.Ik voelde een prik en toen weer een helse pijn,pfffff......daar gaan we weer,dacht ik.
Ik heb gewoon liggen puffen,was net een bevalling .De gyn vroeg heel pittig,of het nog ging en de ferti-arts antwoorde voor mij"nou inmiddels al niet meer,geloof ik".Het bloed ook meteen zei hij.
Maar goed,het superzaad zat weer op zijn plekje.
Oh ja,ik zei eerst nog tegen de ferti-arts:"dat oprekken heeft dus ook niet geholpen".
"Nou,zegt ze,dat zou ik niet zo durven zeggen"
"Maar ik wel",zei ik.Dit is nu al de 3ex op deze manier en toen zei ze dus,dat ze er een gyn bij ging halen,want het lukte niet.
Toen de gyn dus klaar was,zei de ferti-arts,wat een drama weer.
En eenmaal aangekleed vroeg ze,of ik nog wel door wilde gaan.Ik kon wel zien,dat ze zich bezwaard voelde en dat deed me erg goed.Ja hoor,zei ik,ik moet verder.Nou ja,moet.......zei ze.
Ok,ik wíl verder,zei ik.Dus nieuwe recepten mee.
Ik hoop.....zei ze.......Ja,dat het blijft plakken ,zei ik.
Dat hoopte ze wel heel erg voor me,zei ze.
Dat ik naar de auto liep,voelde ik al iets uit me lopen en thuis gekomen,kon ik geen wit meer van m'n inlegkruisje ontdekken Was tot in mijn spijkerbroek doorgelekt,zo hevig heb ik het nog niet gehad.
Nu doet mijn buik nog steeds zeer,ik plofte net even te hard op de bank neer,auwie
Affijn,dat was iui no.5.
En laat het een goeie wezen,want ik wed dat als ik nog een keer moet,ik al jankend binnenkom,met de gedacht aan wat er komen gaat

Genoeg gejammerd
Slaapmeisje,heel veel knuffels en sterkte voor jullie beidjes,de klap komt nog wel.Laat je maar lekker vertroetellen en snaai een paasei op ofzow,errug lekker

Groetjes,Minoes
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:58:09 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_35913723
Oef Minoes, wat een verhaal! Sterkte en ik duim voor je dat je dit niet weer hoeft mee te maken omdat het nu wel raak is!

Slaapmeisje, jij ook heel veel sterkte, ik weet niet meer wat ik zeggen moet, ik hoopte zo voor je dat het deze keer raak zou zijn..
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:58:21 #269
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_35913729
Minoes... ik hoop dat er uit deze ellende een mooi kindje gaat groeien

Sterkte met de pijn,doe lekker rustig aan....
pi_35913758
He bah minoes, dat was dus ook geen succes die behandeling. Nou ja succes, laten we hopen dat het gelukt is en dat alle ellende een klein succesje voort brengt.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:02:23 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_35913844
mmmm... klinkt niet fijn minoes, hopen op positief resultaat maar
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:30:52 #272
114177 Diaan73
pi_35914770
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:58 schreef Suzziieee het volgende:
Minoes... ik hoop dat er uit deze ellende een mooi kindje gaat groeien

Sterkte met de pijn,doe lekker rustig aan....
Make love, not war ☮
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:50:43 #273
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35915452
Oei oei oei Minoes_ wat een rotverhaal. Nou maar hopen dat het niet voor niets is.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 18:34:56 #274
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_35918271
Hey minoes heel veel sterkte met herstellen. Gelukkig is het niet van invloed op de bevruchting en wat daarna komt, maar ik kan me voorstellen dat je dit niet nog een keer wil meemaken. Het moet dus gewoon raak zijn
pi_35918608
minoes sterkte !! wat een ellende zeg. Ik hoop dat dit de laatste keer was voor je hoor en dat deze gewoon sticky blijft
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:18:01 #276
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35919518
Pff, minoes, wat een gedoe. Dan gaan we er gemakshalve maar van uit dat dit de laatste keer is
Hierna geen moeilijke dingen meer nodig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_35926471
minoes wat ellendig toch dat het zo'n pijnlijke exercitie is telkens. ik hoop ook hard met je mee dat 't deze keer gewoon goed gaat!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:45:17 #278
1087 Merisse
broddeltante
pi_35929857
Minoes jompeldejompel voor jou dat het deze keer raak is!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_35937716
Auw! Minoes toch!! Wat heb jij toch met pijn de afgelopen dagen! Nou blijven liggen (heb je niet de neiging om ondersteboven te gaan hangen om dat kruimeltje toch maar binnen te houden??) Heeeeeel veel sterkte en succes en weten we pas wat over 14 dagen??
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_35964860
Ik ben even agressief hoor, ik heb vandaag mijn eerste "ik ben ervan overtuigd dat als je er niet zoveel mee bezig zou zijn, je lijf zich vanzelf wel zal herstellen en je spontaan zwanger kunt worden...maar ja"- opmerking gehad. Was vergeten hoe loeipissig ik daarvan word. Heb wel ervaren dat ik dan maar het beste hmhm kan antwoorden en er luchtig vriendelijk overheen moet stappen....."Niet aan pco denken, niet aan pco denken...owww, oeps hihi ik ben zwangerrrrrr " ja hooorrrrrr
*wild om zich heen slaat*
DANYEL EN THIJS
pi_35965497
Catootje het zijn zulke kwetsende opmerkingen en je kunt er ook nog eens niets mee. Als het nou echt zo makkelijk zou zijn hadden we de hele MMM niet nodig gehad toch?
(Iets in die trant was op den duur mijn vaste zin als ik weer eens zoiets naar mijn kop geslingerd kreeg).

Sla maar even lekker om je heen hoor , reageer maar af
pi_35965888
En het is zo'n diskwalificitie van je als persoon vind ik. Sja, als ik nu es niet zo moeilijk deed en er niet zo mee bezig was...ik vind het uit de categorie "iedereen krijgt wat ie verdient"...je kunt er gewoon niets mee.
DANYEL EN THIJS
pi_35966021
Catoot, dat roepen mensen in mijn omgeving ook dat wanneer ik me er niet druk over zou maken en me er niet mee bezig zou houden dat het dan van zelf wel gaat lukken, nou zit ik (nog) niet in de MMM (ik mag in mei weer terug komen bij de gyn maar man is op uitzending dan) maar ik kan daar ook erg pissed over worden. Als of je in bed ligt met je man en net sex heb gehad en dan vooral moet denken "nee het gaat nu niet gebeuren, ik moet er niet mee bezig zijn". Sure!

Mep maar een end in de weg, ik heb vandaag ook zo een klote bui. Ben dan ook ongesteld geworden gisteren.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:47:33 #284
24188 Belana
kloon van belana
pi_35966960
proberen te negeren denk ik dames, maar dat is soms moeilijk. wat een K opmerkingen...
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 maart 2006 @ 15:51:37 #285
61183 leonieke
Dan toch?
pi_35967085
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Catootje het volgende:
Ik ben even agressief hoor, ik heb vandaag mijn eerste "ik ben ervan overtuigd dat als je er niet zoveel mee bezig zou zijn, je lijf zich vanzelf wel zal herstellen en je spontaan zwanger kunt worden...maar ja"- opmerking gehad. Was vergeten hoe loeipissig ik daarvan word. Heb wel ervaren dat ik dan maar het beste hmhm kan antwoorden en er luchtig vriendelijk overheen moet stappen....."Niet aan pco denken, niet aan pco denken...owww, oeps hihi ik ben zwangerrrrrr " ja hooorrrrrr
*wild om zich heen slaat*
Wij proberen zelfs nog niet zwanger te worden, maar mensen die mijn situatie kennen (ook pco) komen nu al af met die medelingen. "best is om er niet mee bezig te zijn, dan lukt het wel, je hoort dat zo vaak..." of "ik snap niet dat je daar nu al mee bezig bent, je bent zo jong en er zijn zoveel mensen die na een paar maand zwanger zijn. Bij hoeveel mensen zou dat gebeuren dat ze een jaar of meer moeten wachten.." terwijl ze dan net gehoord hebben dat ik nog nooit een eisprong heb gehad.. Sommige mensen denken daarmee goed te doen denk ik dan.
pi_35967653
Jullie hebben gelijk, negeren is ook het beste en er maar van uitgaan dat ze het goed bedoelen....En ik snap ook wel dat als je een bijzonder verhaal van onverwacht zwanger hebt dat je dat wil delen om iemand hoop te geven. Maar net in deze situatie was het iemand die zo'n beetje het best en het langst van mijn situatie op de hoogte is en die het meer zei om mij ervan te overtuigen dat ik niet aan het spuiten moet gaan beginnen maar mijn lichaam even de tijd moet geven om zelf op gang te komen.
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 16:42:14 #287
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_35968743
Dat soort succesverhalen wil ik helemaal niet horen. De kennis van de buurvrouw van het nichje van mijn ex is nadat ze gestopt waren met de mmm ineens spontaan onverwacht toch zwanger geworden... tja dan krijg ik altijd de neiging om te gaan schreeuwen. Leuk voor ze, wat heeft dat met mij te maken
  zondag 12 maart 2006 @ 16:45:35 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_35968842
het is wel menselijk denk ik en helaas zullen de meeste mensen zich niet kunnen voorstellen hoe jullie je voelen, daar leven ze zich ook niet genoeg in in en dan krijg je dat soort goedbedoelde maar vreselijk pijnlijke opmerkingen...
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 maart 2006 @ 22:36:22 #289
1087 Merisse
broddeltante
pi_35975950
En weet je wat dan het ergste is, als je er op reageert dat je van er niet mee bezig zijn echt niet zwanger wordt, willen ze het ook niet aannemen. Dan krijg je het "ja maar, een vriendin van de zus van de buurvrouw die hadden het opgegeven en toen... bla bla bla" verhaal te horen
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_35982510
ja Merisse, of zo'n houding van "dan moet je het zelf maar weten, als jij eigenwijs wil zijn en onnodig wil lijden" ..Maar goed, ik heb ook in ontelbare situaties dingen geroepen waarvan je dan maar moet hopen dat de ander begrijpt dat je het in ieder geval goed bedoelde.
DANYEL EN THIJS
pi_35984638
Ow catoot van mij mag je nog een extra mep toegeven hoor,wat een eikels toch iedere keer weer.
En ja,ik moet ff 2 weekjes afwachten en dan hoop ik goed nieuws te piesen

Groetjes,Minoes
pi_35995187
Zulke opmerkingen zijn inderdaad stikvervelend Catootje, maar ja... Ze zullen er altijd wel inblijven denk ik dan maar. Ik probeer ook altijd maar te denken als iemand zoiets zegt "Waarschijnlijk bedoelen ze gewoon, meid, kop op en probeer je er niet te druk over te maken"

Nou ja, wij hebben afgelopen weekend besloten dat ik niet met een nieuwe pilstrip ga beginnen. Ik was overtijd, maar wilde zeker weten dat ik niet zwanger was voor ik weer met een nieuwe strip zou gaan beginnen. Nou deze was (uiteraard) negatief, maar na wat heen en weer gebabbel hebben we besloten het maar even zo te laten en te kijken wat er gebeurt.

Ik denk ivm PCO, vrij weinig maar wie weet. Aangezien ik er niet echt mee bezig ben, moet ik nu volgende maand wel zwanger zijn haast...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 13 maart 2006 @ 16:55:46 #293
24188 Belana
kloon van belana
pi_35995257
Igraine

spannend trouwens!
stormy waters...
sailin'
pi_35995380
Ja wel spannend maar ik verwacht er niet zo veel van hoor... Vorige keer zijn we bijna 2 jaar bezig geweest en was ik zwanger na een rondje Clomid.

Maar het feit dat je weet wat er aan de hand is, maakt het misschien iets makkelijker om er nuchterder tegen aan te kijken...

zeg ik nu, maar misschien word ik over 4 maanden wel weer helemaal kriegel ervan
  maandag 13 maart 2006 @ 17:04:22 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_35995532
ik hoop dat het zo werkt voor jullie! En ik hoop dat de pco weg is/blijft, hoe zeg je dat, of zit daar geen kans in?
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 maart 2006 @ 17:15:46 #296
114177 Diaan73
pi_35995874
PCO kan toch weg zijn? Ik heb nu PCO, maar twee jaar geleden (nog) niet.... ik vind het eigenlijk wel een vreemd fenomeen dat PCO....

Edit: spannend Igraine dat jullie er weer voor gaan

[ Bericht 35% gewijzigd door Diaan73 op 13-03-2006 17:28:18 ]
Make love, not war ☮
pi_35996005
Ik weet het eigenlijk niet, maar van mezelf weet ik wel dat ik altijd al een onregelmatige cyclus heb gehad.

Ik werd pas ongesteld toen ik 15, bijna 16 was en toen was het al pet. Ik ben min of meer gelijk aan de pil gegaan toen. Wel ben ik weleens periodes gestopt met de pil en toen was het ook altijd heel onregelmatig, ik ga er dus vanuit dat ik altijd PCO gehad heb en het ook zal houden. Geeft op zich ook niet, nu weet ik hoe of wat en hoef ik niet in de weer met thermometers en lijstjes met vruchtbare dagen enzo...
pi_35998774
Igraine, ja joh, jij bent zoooo zwanger!! Maar op zich kan je natuurlijk wel gewoon spontaan zwanger worden (en dat zou het leukste zijn natuurlijk)!!! Heel veel succes en plezier! Zoals mijn arts altijd zegt: zolang er een eitje springt, heb je een kans. Een virendin van een kennis van mij was er helemaaaal niet mee bezig en toen......

Morgen beginnen met spuiten, spannend! Vanmiddag prikinstructie gehad en het lag allemaal wel voor de hand geloof ik...
DANYEL EN THIJS
pi_36002487
Dat lijkt me zo eng dat prikken.. Ik zit ook altijd te griezelen als mn Oma insuline moet spuiten..
*ril*

Krijg je daar echt een soort instructie voor..? En vertellen ze dan hoe je de spuit het best kan zetten?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 13 maart 2006 @ 20:43:27 #300
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36002709
Igraine, het is alsof ik mezelf 'lees'! Zo herkenbaar... Succes en wie weet heeft jouw vorige zwangerschap alles zo in de rondte geslingerd dat je nu huppatee zwanger bent! Voor m'n zwangerschap had ik zelden tot nooit een spontane eisprong, en nu af en toe ben ik zomaar ineens ongesteld.... Dus Diaan, ik denk wel dat het in meer of mindere mate 'op kan spelen' .
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')