Laat ons dan aub hopen dat het pendeltopic voor 1 keer gelijk hadquote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas mogen er maar 2 teruggeplaatst worden. Ook als ze het alle 3 hebben overleefd. Ik zit net te denken aan het pendeltopic. Volgens de voorspelling zou ik in februari zwanger zijn van een tweeling. Dat is dus net op het nippertje
Had ik hier niemand zien passeren met een tube lijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas is er niet bij voorspeld of ze ook zouden blijven plakken
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas mogen er maar 2 teruggeplaatst worden. Ook als ze het alle 3 hebben overleefd. Ik zit net te denken aan het pendeltopic. Volgens de voorspelling zou ik in februari zwanger zijn van een tweeling. Dat is dus net op het nippertje
Dat was ik in het vorige topic.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Had ik hier niemand zien passeren met een tube lijn?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hierbij alvast een foto van onze kleine
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef minoes_ het volgende:
Hihi en als je heel snel kijkt,dan zie je een baby op de knietjes,met de rug naar je toe,links en rechts onder de beentjes en bovenaan het mooiste ,links en rechts een staartje![]()
Wat krijg je morgen te horen CherrymoonTraxx?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik krijg het morgen te horen.
Of mijn vriendin zwanger is of niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat krijg je morgen te horen CherrymoonTraxx?
Dat is het tegenovergestelde van wat ik gehoord heb. Als je wat ouder bent wordt het juist zwaarder, zeiden ze tegen mij. Ook ik ben er een heel jaar behoorlijk ziek van geweest en helaas de 25 ook al een tijdje gepasseerdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:58 schreef E.T. het volgende:
het voordeel is, dat als je ouder bent dan 25 het steeds minder heftig wordt. En 25 ben ik al een aardig tijdje niet meer (meestal helaas, nu misschien gelukkig).
Dus veel verder dan een zere keel/keelontsteking en/of wat moeier dan normaal zal 't niet komen. Maar wel iets om rekening mee te houden.
ik krijg een paar basis onderzoekjes, en mijn ventje ook. Het kan best zijn dat zijn zaadjes niet zo willen zwemmen. Dan duurt het allemaal wat langer, maar daar kunnen ze wel wat aan doen. De dokter zei ook al dat ik wel heb bewezen zwanger te kunnen worden en dat dat in ieder geval een zorg minder is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ticootje ik las net in het andere topic dat het helaas is misgegaan. Heel veel sterkte met dit verdriet. Hoe lang zijn jullie eigenlijk bezig om zwanger te worden? Omdat het toch is gelukt om zwanger te worden zul je niet heel snel in de medische molen terechtkomen. Tenminste daar ga ik vanuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |