jij wil niet dat ik voor je zingquote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
Vandaag adoreer ikLiefie_
. Helaas valt ze nog niet voor mijn charmes, maar ik ben goed op weg
.
zeg dan dat je gaat carnavallenquote:
de bende van ellende!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Frezer het volgende:
., een TT zonder het woord "carnaval". Nog even en die ellende is het land weer uit,
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de bende van ellende!!!
carnavals vereniging
niet de balk van ellende?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de bende van ellende!!!
carnavals vereniging
Das ook ellendig,quote:
oeh vind je dat niet wat problematisch?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:36 schreef Polen het volgende:
Hoi ik heb geen problemen.
Niks mis met geen problemen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh vind je dat niet wat problematisch?
Ja met mij welquote:
Hoe kom je erbij!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja met mij wel
Maarre zeg eens, wiens kloon ben jij?![]()
Hey.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:36 schreef Polen het volgende:
Hoi ik heb geen problemen.
Dat is geen bug, dat is een feature.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:47 schreef Polen het volgende:
Verdomme! Pas ik mijn profiel aan, is het plots leeg!
Je moet een kloon zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:47 schreef Polen het volgende:
Verdomme! Pas ik mijn profiel aan, is het plots leeg!
Of "Boekweitgrutjes nog aan toe".quote:Op zondag 26 februari 2006 19:48 schreef Q. het volgende:
En hier zeggen wij 'potjandosie'. Wij zijn niet zo gediend van dat gevloek. Dat is namelijk aangeleerd.
Dat heb ik gemist.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:50 schreef Q. het volgende:
Het is dat we de nieuwe kloon van GF al geidentificeerd hebben.
De dag is nog jong.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:51 schreef liefie_ het volgende:
omg toen was t 8 uur en dan denk je... ik heb nog steeds niks gedaan :|
Ik vind het al heel knap dat je eindelijk aan denken toegekomen bent.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:51 schreef liefie_ het volgende:
omg toen was t 8 uur en dan denk je... ik heb nog steeds niks gedaan :|
Nee, maar ik dacht zijn stijl te herkennen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
Nozem gebruikt toch ook geen PI's?
Moet jij niet gehuld in een boerenkiel in een polonaise door Eindhoven lopen?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:58 schreef Frezer het volgende:
Kutklonen allemaal. Dat is te ingewikkeld voor mij,.
Al die klonen, wie is Polen en wie is de nieuwe kloon van GF?quote:
Waarom kom je dan meteen in dit topic posten?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:58 schreef Polen het volgende:
Vriend, ik ben net geregistreerd. Kan je niet verwachten dat ik direct alle inside-afkortingen herken he.
Daar ben ik inderdaad ook nog niet uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Al die klonen, wie is Polen en wie is de nieuwe kloon van GF?
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet jij niet gehuld in een boerenkiel in een polonaise door Eindhoven lopen?
Newbie Voorstel topic deeltje 19quote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom kom je dan meteen in dit topic posten?![]()
Dat is geen voorstellen hoorquote:
Oh hoe moet je je voorstellen dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is geen voorstellen hoorMaarre voor wie heb je gekloond?
't Is Alfa.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:17 schreef Q. het volgende:
Wat voor bier drink je, klonen?
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan? Waar werk je? Ben je single? Heb je een kat? Prefereer je mayo of ketchup bij je patat? Wat is je favoriete voetbalclub? Hoe denk jij over de Betuwelijn? Waarom heb je een profiel op FOK aangemaakt? Vind je het jammer dat BZN er mee gaat stoppen?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Polen het volgende:
Ik bedoel. Wat wil je weten?
Boven alles ben ik mezelf.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent Brabo of je bent t niet.![]()
BetuweROUTE.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe denk jij over de Betuwelijn?
Wa zédde gij??quote:Op zondag 26 februari 2006 20:06 schreef liefie_ het volgende:
ik kom uit brabant kunde deh misschien zien (plat typen is nog moeilijker dan nederlands)
De Betuwelijn is in 1887 geopend. En het lijkt me stug dat iemand daar een mening over heeft.quote:
U is Limboquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
De Betuwelijn is in 1887 geopend. En het lijkt me stug dat iemand daar een mening over heeft.
Bav is sowieso goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:26 schreef Q. het volgende:
Ik zit nu aan de Bav trouwens. Want dat was in de aanbieding.
26.quote:
Randstad.quote:Waar kom je vandaan?
Randstad,quote:Waar werk je?
Dat zie je.quote:Ben je single?
Ja.quote:Heb je een kat?
Mayo.quote:Prefereer je mayo of ketchup bij je patat?
Geen.quote:Wat is je favoriete voetbalclub?
Vaak niet.quote:Hoe denk jij over de Betuwelijn?
Interesse.quote:Waarom heb je een profiel op FOK aangemaakt?
Met BZN ben ik niet bekend...quote:Vind je het jammer dat BZN er mee gaat stoppen?
Of beter gezegd, niet. Dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:35 schreef Polen het volgende:
Ik ken het alleen van naam.
*stil*quote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
Bier op een rij.
Ditt soort dingen zeg je niet als je niet bekend bent met Fok!quote:
Net zo min als "puik".quote:Op zondag 26 februari 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ditt soort dingen zeg je niet als je niet bekend bent met Fok!
Jij bent dan ook gereïncarneerd.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:45 schreef Polen het volgende:
Ik voel me thuis.
He wat?! Je bent nu al niet te volgenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Polen het volgende:
"Puik". "Verhelderend". "Jong".
Tof. Het is een aanrader. Verlost van id# ben je als nieuw.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef melismay het volgende:
[..]
He wat?! Je bent nu al niet te volgen
huh de avond is nog niet begonnen!quote:
dat zei ik al!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:04 schreef MoChe het volgende:
janpeter was in tilburg zaterdag dacht iksukkel
ik had je niet gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zei ik al!
maar tilburg is dan ook gewoon geweldig
ik ben er geboren dat verklaart natuurlijk een hoop
Ga eens als de sodemieter carnavallen jij!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh de avond is nog niet begonnen!
klein lief konijntje met een vliegje op zn neus
dat zoemt zo heen en weer
Tilburg is geweldig gewoon?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zei ik al!
maar tilburg is dan ook gewoon geweldig
ik ben er geboren dat verklaart natuurlijk een hoop
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik had je niet gezien
woon je er ook?
gewoon geweldig is tilburg!!quote:
waarquote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef nixxx het volgende:
bier!
Spreekwoordelijkheid uit 't Zuiden?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gewoon geweldig is tilburg!!
Alles heeft een einde en een worst wel 2
een worst wel 2
ik mag hem nu alquote:
het was zo enthousiast dat het zo het flesje uitgeschuimd kwamquote:
de mijne niet..quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gewoon geweldig is tilburg!!
een worst wel 2
denk dat eindhoven al onveilig is.. iig voor de normale westerse menschquote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Breetai het volgende:
Tijd om Eindhoven eens onveilig te maken. Waarschijnlijk hebben ze ook van dat soort uitspraken.
zoon dubble dong/dildo toch ookquote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een worst wel 2
ik ook niet persoonlijkquote:
Ik moet nu naar het Westen rijden. Moet je eens na gaan hoe het er hier aan toe gaat.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
denk dat eindhoven al onveilig is.. iig voor de normale westerse mensch
nee... drink wel eens een boswandelingquote:Op zondag 26 februari 2006 22:22 schreef liefie_ het volgende:
maak jij wel eens een boswandeling
quote:
hoi worst met 2 uiteindenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef Wojworshebn het volgende:
Tvposy
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
kweet niet of lieffie daar ervaring mee heeft.. t is zo'n braaf meisje
Goedenavond.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:25 schreef Wojworshebn het volgende:
Lieffie is geil... Ik wil haar weleens lekker hard neuken![]()
doe mij maar een wat volwassener typequote:Op zondag 26 februari 2006 22:25 schreef Wojworshebn het volgende:
Lieffie is geil... Ik wil haar weleens lekker hard neuken![]()
Carnavalsvierders onder elkaar. Misschien is het wijzer daar niet tussen te komen...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe mij maar een wat volwassener type
nee... iedereen had een deense vlag... ik heb wat orginelersquote:
Ah vandaarquote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef MoChe het volgende:
nee... iedereen had een deense vlag... ik heb wat orginelers
liefie_ Mokster ziet er schattig uit
haar oogjes
haar lach
haar tieten![]()
Neenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
Laatste biertje van het weekend.
Mokster is gewoonquote:Op zondag 26 februari 2006 22:33 schreef MoChe het volgende:
[..]
hehe! hoe weet jij dat ik moksterop mokster!
Moks doet het ook wel goed, al vind ik haar minder aaibaar. Ze doet tenminste wel altijd lekker duidelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mokster is gewoon.. veel
-er dan lieffie
ik weet er alles vanquote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mokster is gewoon.. veel
-er dan lieffie
ik weet er helaas niet alles vanquote:
En nu slapen en morgen weer werken.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef Breetai het volgende:
En nu tanken en naar Eindhoven.
Beter dan carnaval.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu slapen en morgen weer werken..
.
zeg.. daar is niets moois aanquote:Op zondag 26 februari 2006 22:39 schreef MoChe het volgende:
[..]
mooi zo! ik heb d'r alleen la tijde niet meer gesproken![]()
Niet dat ik direct problemen heb met het gebruik van Carnaval en Barbaren in dezelfde zin natuurlijk...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Breetai het volgende:
Karnaval barbaren hiero.
of coursequote:
Hoe'st met je girlfriend?quote:
batty boy! batty boy! batty boy! batty boy!quote:
Kan Rocco ook wel waarderenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:49 schreef MoChe het volgende:
[..]
batty boy! batty boy! batty boy! batty boy!
ik ben meer fan van Rocco's genre
U is anders gewend?quote:
Onderwegquote:Op zondag 26 februari 2006 22:51 schreef Wiking het volgende:
Dus: Heeft iemand een paiq invite over? Dan zou je mij hier een groot plezier mee kunnen doen!
Neuh.quote:
Zitten daar eigenlijk ook nog niet-fokkers op, dat paiqquote:
Ik schrok al,quote:
Er zitten mensen tussen van wie ik niet zeker weet of ze een Fok!-account hebbenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zitten daar eigenlijk ook nog niet-fokkers op, dat paiq![]()
Ik hoop voor Annie dat zijn date ook John Denver niet is.quote:
even in de huidige muzieksfeer blijvend.. dan hoop ik voor Annie dat ze Andrea Corr isquote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoop voor Annie dat zijn date ook John Denver niet is.
Ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:26 schreef Dickies het volgende:
Paiq heeft toch zo'n automatisch match systeem?
Wat ga je doen op je date?quote:
neuken is viesquote:Op zondag 26 februari 2006 23:33 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wat ga je doen op je date?
Naast neuken.
quote:
amen!quote:
maar alleen als je het goed doetquote:
nee.. niet eens zo'n zin in...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef Dickies het volgende:
Rukken dus.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef Dickies het volgende:
Rukken dus.
hoe ver zijn jullie nu?quote:
Ja en?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:57 schreef Frezer het volgende:
Jullie monden staan open.
Het was slechts een observatie.quote:
Jij hier??quote:Op maandag 27 februari 2006 01:03 schreef MoChe het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het was slechts een observatie constatering.
U is wakker! Veel taxi moeten spelen van het weekend?quote:
Zit jij in noord Ierlandquote:Op maandag 27 februari 2006 09:16 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Morguh! Ik zit weer waar ik moet zitten: op mijn werk...![]()
Geen sneeuw en kou, maar een afgebrandde binnenstad, dankzij de riots van de protestanten..
*kijkt naar TT*
heb ik wat gemist?
nope alleen vrijdag nacht, uiteindelijk ishet 3 uur geworden voor ik in de auto stapte...quote:Op maandag 27 februari 2006 09:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
U is wakker! Veel taxi moeten spelen van het weekend?
jah mijquote:Op maandag 27 februari 2006 09:16 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Morguh! Ik zit weer waar ik moet zitten: op mijn werk...![]()
Geen sneeuw en kou, maar een afgebrandde binnenstad, dankzij de riots van de protestanten..
*kijkt naar TT*
heb ik wat gemist?
Nee, in Dublin, maar daar begint de ellende ook al weer..quote:Op maandag 27 februari 2006 09:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zit jij in noord IerlandMaar wel weer een bende ja...
En JP mis je niet.
weekend, zie bovenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
een beetje![]()
![]()
Hoe was je weekend?
Zijn de foto's van de speeltuin al klaar?
Neej..dus je hebt geen linkje voor me?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
weekend, zie boven
foto's zijn klaar, cf kaart ligt bij mijn ouders
Ziek type!quote:Op maandag 27 februari 2006 09:46 schreef nixxx het volgende:
Morgen...
mooi plaatje voor Moks : klik
ik weet dat je daar van houdtquote:
het was de bedoeling om wat meer te gaan doen, maar goed dat kwam er niet vanquote:Op maandag 27 februari 2006 09:44 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Neej..dus je hebt geen linkje voor me?
Jammer..
Hmm, zo te lezen heb je een rustig weekend gehad..lekker..(afhankelijk van wat je er van had verwacht..)
Ik heb gisteren een prachtige vlucht gemaakt van Oslo naar Dublin.. Noorwegen vanaf 10km is prachtig! Helaas had ik me camera niet mee het vliegtuig in.. voor de rest laat thuis en direct naar bed en vroeg weer op..![]()
Ik hou van wapens en ben niet vies van vibrators, maar liever niet beiden tegelijk alsjeblieft dankjewel...quote:
*noteertquote:Op maandag 27 februari 2006 09:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hou van wapens en ben niet vies van vibrators, maar liever niet beiden tegelijk alsjeblieft dankjewel...
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:52 schreef Mokster het volgende:
Ik hou van wapens en ben niet vies van vibrators, maar liever niet beiden tegelijk alsjeblieft dankjewel...
hallo huiseigenaar/klusserquote:Op maandag 27 februari 2006 09:56 schreef Pheno het volgende:
Hallo kliek
Kliekjesquote:Op maandag 27 februari 2006 09:56 schreef Pheno het volgende:
Hallo kliek
quote:
Erg bitter ja.... heb het dit weekend maar eens rustig aan gedaanquote:Op maandag 27 februari 2006 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Weer leuk weekend gehad, de week begint weer
Zeg dat nou nietquote:Op maandag 27 februari 2006 10:03 schreef amaranta het volgende:
Ik heb carnavalsvakantie!
quote:
interesseren mensen zich eens in je reageer je nietquote:Op maandag 27 februari 2006 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe ver zijn jullie nu?
begint het al ergens op te lijken?
Ik was vergeten de wekker uit te zetten..quote:Op maandag 27 februari 2006 10:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
-edit- Wat doe je dan zo vroeg al op?
En toe drukte je em uit.... en werd net weer wakkerquote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was vergeten de wekker uit te zetten..
hij ging om 6.30 al
Watjequote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef amaranta het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk carnaval vier![]()
Je moet er wat mee hebben hehquote:
dan is t geen carnavalsvakantie maar voorjaarsvakantiequote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef amaranta het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk carnaval vier![]()
Heb je een gloed nieuwe cam of alleen een nieuwe lens? Welke heb je?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
het was de bedoeling om wat meer te gaan doen, maar goed dat kwam er niet van
ik was allang blij dat ik mijn lens, die donderdag ineens kapot bleek te zijn, gratis vervangen is (mocht ook wel, was pas 2 weken oud)
Stom stom stom he om je cam nie tbij je te hebben in het vliegtuig, toen ik terug kwam van en ging naar scotlandheb ik een paar mooie shots kunnen maken
Zou ik ook best kunnen gebruiken eigenlijk.... achja... dan maar rustig aan deze weekquote:Op maandag 27 februari 2006 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t geen carnavalsvakantie maar voorjaarsvakantie
Ik was rond 9 uur wakker, maar ben tot net blijven liggen jaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
En toe drukte je em uit.... en werd net weer wakker?
Niet eens gezien, daar ik les gafquote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
interesseren mensen zich eens in je reageer je niet
Hier in het zuiden heet het carnavalsvakantie..quote:Op maandag 27 februari 2006 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t geen carnavalsvakantie maar voorjaarsvakantie
Erg lekkerquote:Op maandag 27 februari 2006 10:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was rond 9 uur wakker, maar ben tot net blijven liggen ja
mijn cam is nu iets ouder dan een half jaar (tis een canon 350d, met de kitlenz 18-55mm en een 70-300)quote:Op maandag 27 februari 2006 10:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb je een gloed nieuwe cam of alleen een nieuwe lens? Welke heb je?
Ik wil binnenkort es een digitale spiegelreflex aanschaffen..maar weet niet welke..
Ach, ja.. je weet t de mooiste shots vind als je je cam niet bij je hebt..![]()
carnaval vieren natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg lekker
Nog plannen vandaag of lekker rustig aan ?!
Gewoon door op maandagquote:
dat zegt ze tegen een limbabwaneesquote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hier in het zuiden heet het carnavalsvakantie..
En als het al voorjaarsvakantie zou heten dan zou het nog altijd krokusvakantie zijn
door tot aswoensdagquote:
Oke dan... dan nog even genieten van wat vrije dagenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja vandaag nog wel, maar morgen niet meer.
Ik heb 't juist er van genomen aangezien ik woensdag ga beginnen bij me nieuwe baan, en ik dan zeker anders 't weekend zal bekijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg bitter ja.... heb het dit weekend maar eens rustig aan gedaan. Niet dat ik me nu beter voel dan anders
![]()
En pak je dan donderdagavond gewoon weer een kroegquote:
normaal op vrijdag, en door tot aswoensdagquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan... dan nog even genieten van wat vrije dagen
ah okequote:Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal op vrijdag, en door tot aswoensdag
door omstandigheden dit jaar niet
Ja... ik loop stage nu. Erg klote dat je dan moe bent op vrijdag enzoquote:Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb 't juist er van genomen aangezien ik woensdag ga beginnen bij me nieuwe baan, en ik dan zeker anders 't weekend zal bekijken
Nee... hij vindt "watje" roepen cool denkquote:
Jij begrijpt me!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:01 schreef nixxx het volgende:
Ik geloof dat we vandaag een happy Mokster hebben.. als ik al diePI's eens bezie
slet!quote:
Pi's zijn tof!quote:
Ben je van je geloof afgevallen??quote:Op maandag 27 februari 2006 10:10 schreef Pheno het volgende:
En ik lees niet terug. Ik heb dit weekend al genoeg gelezen hier
daarom.. en omdat 't niet naast me kamer zit, ben ik een uur of 1.5 onderweg (nog geen rijbewijs/autoquote:Op maandag 27 februari 2006 10:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... ik loop stage nu. Erg klote dat je dan moe bent op vrijdag enzo. Dit was het eerste weekend sinds tijden dat ik het weer eens rustig aan deed. Nog niet gebeurt in het nieuwe jaar
wtf.. jij ook hier?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hier??![]()
En voor de rest: goodmorning!
Het zal wel wennenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daarom.. en omdat 't niet naast me kamer zit, ben ik een uur of 1.5 onderweg (nog geen rijbewijs/auto), dus ben ik zeker superbrak als ik de eerste dag thuis kom
tijd om te verhuizenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daarom.. en omdat 't niet naast me kamer zit, ben ik een uur of 1.5 onderweg (nog geen rijbewijs/auto), dus ben ik zeker superbrak als ik de eerste dag thuis kom
Is goed, Ik lurk wel even na mijn pauze in FOTquote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn cam is nu iets ouder dan een half jaar (tis een canon 350d, met de kitlenz 18-55mm en een 70-300)
op dit moment is er niets nieuws bijeerst een nieuwe laptop en dan eens verder kijken voor een extra lens, filters en zow
vakantiefoto's waren nog met de analloge spiegelreflex van mijn paps gemaakt (ricoh)
als je echt geïnteresseerd bent in fotografie, en je een DSLR wilt aanschaffen, kom dan eens kijken in FOT, veel adviesen, uitdagingen, ervaring en tips bijelkaar
Ik val onder de "werkende" helftquote:Op maandag 27 februari 2006 10:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is goed, Ik lurk wel even na mijn pauze in FOT
Heb jij vandaag vrij? Ik krijg het idee dat de helft van de users hier vrij hebben wegens carnaval..![]()
vrijquote:Op maandag 27 februari 2006 10:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is goed, Ik lurk wel even na mijn pauze in FOT
Heb jij vandaag vrij? Ik krijg het idee dat de helft van de users hier vrij hebben wegens carnaval..![]()
[boze wolf-mode]quote:Op maandag 27 februari 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
de schoolgangers zullen wel bijna allemaal vrij hebben, maar goed, die worden toch al overstelpt met vrije dagen
quote:
jah of het klagen over dat ze geen vrij hebben omdat ze moeten leren voor tentamens etc. terwijl als ze de boel tijdens de lessen bij gehouden hadden nu niet veel meer hoefden te doenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
[boze wolf-mode]
Dat is om langer te kunnen klagen over hun huiswerk.
[/boze wolf-mode]
Mee eens... en dat bevalt ook primaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
de schoolgangers zullen wel bijna allemaal vrij hebben, maar goed, die worden toch al overstelpt met vrije dagen
Mietjes zijn het!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:31 schreef Litpho het volgende:
[boze wolf-mode]
Dat is om langer te kunnen klagen over hun huiswerk.
[/boze wolf-mode]
Hahaha.... ofzoiets ja. Dat verschilt per persoon...quote:Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah of het klagen over dat ze geen vrij hebben omdat ze moeten leren voor tentamens etc. terwijl als ze de boel tijdens de lessen bij gehouden hadden nu niet veel meer hoefden te doen
Zin ja..quote:Op maandag 27 februari 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik val onder de "werkende" helft.... Maargoed... daar moet je zin in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |