weekend, zie bovenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
een beetje![]()
![]()
Hoe was je weekend?
Zijn de foto's van de speeltuin al klaar?
Neej..dus je hebt geen linkje voor me?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
weekend, zie boven
foto's zijn klaar, cf kaart ligt bij mijn ouders
Ziek type!quote:Op maandag 27 februari 2006 09:46 schreef nixxx het volgende:
Morgen...
mooi plaatje voor Moks : klik
ik weet dat je daar van houdtquote:
het was de bedoeling om wat meer te gaan doen, maar goed dat kwam er niet vanquote:Op maandag 27 februari 2006 09:44 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Neej..dus je hebt geen linkje voor me?
Jammer..
Hmm, zo te lezen heb je een rustig weekend gehad..lekker..(afhankelijk van wat je er van had verwacht..)
Ik heb gisteren een prachtige vlucht gemaakt van Oslo naar Dublin.. Noorwegen vanaf 10km is prachtig! Helaas had ik me camera niet mee het vliegtuig in.. voor de rest laat thuis en direct naar bed en vroeg weer op..![]()
Ik hou van wapens en ben niet vies van vibrators, maar liever niet beiden tegelijk alsjeblieft dankjewel...quote:
*noteertquote:Op maandag 27 februari 2006 09:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hou van wapens en ben niet vies van vibrators, maar liever niet beiden tegelijk alsjeblieft dankjewel...
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:52 schreef Mokster het volgende:
Ik hou van wapens en ben niet vies van vibrators, maar liever niet beiden tegelijk alsjeblieft dankjewel...
hallo huiseigenaar/klusserquote:Op maandag 27 februari 2006 09:56 schreef Pheno het volgende:
Hallo kliek
Kliekjesquote:Op maandag 27 februari 2006 09:56 schreef Pheno het volgende:
Hallo kliek
quote:
Erg bitter ja.... heb het dit weekend maar eens rustig aan gedaanquote:Op maandag 27 februari 2006 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Weer leuk weekend gehad, de week begint weer
Zeg dat nou nietquote:Op maandag 27 februari 2006 10:03 schreef amaranta het volgende:
Ik heb carnavalsvakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |