Nee, maar ik dacht zijn stijl te herkennen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
Nozem gebruikt toch ook geen PI's?
Moet jij niet gehuld in een boerenkiel in een polonaise door Eindhoven lopen?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:58 schreef Frezer het volgende:
Kutklonen allemaal. Dat is te ingewikkeld voor mij,.
Al die klonen, wie is Polen en wie is de nieuwe kloon van GF?quote:
Waarom kom je dan meteen in dit topic posten?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:58 schreef Polen het volgende:
Vriend, ik ben net geregistreerd. Kan je niet verwachten dat ik direct alle inside-afkortingen herken he.
Daar ben ik inderdaad ook nog niet uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Al die klonen, wie is Polen en wie is de nieuwe kloon van GF?
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet jij niet gehuld in een boerenkiel in een polonaise door Eindhoven lopen?
Newbie Voorstel topic deeltje 19quote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom kom je dan meteen in dit topic posten?![]()
Dat is geen voorstellen hoorquote:
Oh hoe moet je je voorstellen dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is geen voorstellen hoorMaarre voor wie heb je gekloond?
't Is Alfa.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:17 schreef Q. het volgende:
Wat voor bier drink je, klonen?
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan? Waar werk je? Ben je single? Heb je een kat? Prefereer je mayo of ketchup bij je patat? Wat is je favoriete voetbalclub? Hoe denk jij over de Betuwelijn? Waarom heb je een profiel op FOK aangemaakt? Vind je het jammer dat BZN er mee gaat stoppen?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Polen het volgende:
Ik bedoel. Wat wil je weten?
Boven alles ben ik mezelf.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent Brabo of je bent t niet.![]()
BetuweROUTE.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe denk jij over de Betuwelijn?
Wa zédde gij??quote:Op zondag 26 februari 2006 20:06 schreef liefie_ het volgende:
ik kom uit brabant kunde deh misschien zien (plat typen is nog moeilijker dan nederlands)
De Betuwelijn is in 1887 geopend. En het lijkt me stug dat iemand daar een mening over heeft.quote:
U is Limboquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
De Betuwelijn is in 1887 geopend. En het lijkt me stug dat iemand daar een mening over heeft.
Bav is sowieso goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:26 schreef Q. het volgende:
Ik zit nu aan de Bav trouwens. Want dat was in de aanbieding.
26.quote:
Randstad.quote:Waar kom je vandaan?
Randstad,quote:Waar werk je?
Dat zie je.quote:Ben je single?
Ja.quote:Heb je een kat?
Mayo.quote:Prefereer je mayo of ketchup bij je patat?
Geen.quote:Wat is je favoriete voetbalclub?
Vaak niet.quote:Hoe denk jij over de Betuwelijn?
Interesse.quote:Waarom heb je een profiel op FOK aangemaakt?
Met BZN ben ik niet bekend...quote:Vind je het jammer dat BZN er mee gaat stoppen?
Of beter gezegd, niet. Dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:35 schreef Polen het volgende:
Ik ken het alleen van naam.
*stil*quote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
Bier op een rij.
Ditt soort dingen zeg je niet als je niet bekend bent met Fok!quote:
Net zo min als "puik".quote:Op zondag 26 februari 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ditt soort dingen zeg je niet als je niet bekend bent met Fok!
Jij bent dan ook gereīncarneerd.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:45 schreef Polen het volgende:
Ik voel me thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |