Als wij dat soort mensen niet hadden was het een stuk armoediger in Nederland, dit soort mensen houden juist complete bedrijven op de been.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!! Leuk!!
Hele dagen vergaderen en dan tussendoor nog even wat andere dingen regelen. Iedere avond helemaal kapot je bed in vallen en als je geluk hebt, dan kun je een dag langer blijven om iets van de stad te zien waar je je bevindt. En dan heb ik het nog maar niet over je sociale leven.
Echt geweldig!
Ja, dat doen ze voor 'het grotere goed' niet voor een zeer riant salaris natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als wij dat soort mensen niet hadden was het een stuk armoediger in Nederland, dit soort mensen houden juist complete bedrijven op de been.
Jammer dat niet iedereen dat inziet
Jep, je gaat zitten, een beetje voor je uit staren, en als er iemand langskomt, ga je naakt op bed liggen. Enneuh... Tsjah, dat was het wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:03 schreef KoudeVrouw het volgende:
Hallo.
Weet er iemand een baan waarvoor ik betaald krijg en niets hoef te doen?
Groetjes,
KV.
Dat klinkt als werk.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:12 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jep, je gaat zitten, een beetje voor je uit staren, en als er iemand langskomt, ga je naakt op bed liggen. Enneuh... Tsjah, dat was het wel.
Ik werk vanaf augustus ongeveer 50 a 60 uur per week, dus voor een riant salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden wordt wel een tegenprestatie verwacht....quote:Op zondag 26 februari 2006 19:10 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze voor 'het grotere goed' niet voor een zeer riant salaris natuurlijk.
Jammer dat niet iedereen de ironie van mijn post in ziet.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als wij dat soort mensen niet hadden was het een stuk armoediger in Nederland, dit soort mensen houden juist complete bedrijven op de been.
Jammer dat niet iedereen dat inziet
Ja precies.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:15 schreef Liejannuh het volgende:
Jammer dat niet iedereen de ironie van mijn post in ziet.
Op reis gaan voor je werk betekent (in mijn geval dan) vooral heel veel werken. Lange dagen maken met veel vergaderingen die heel veel energie kosten en niet alleen maar leuk de stad bekijken dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |