quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef Athalon het volgende:
oke voor jou deze
Hallo meisquote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij is leuk Pareltje![]()
En hoi lieverd![]()
![]()
Had m al gecopy paste van de laatste paginaquote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo meis![]()
Alles goed met je?
Wel leuk hèach ja een gekkigheidje moet kunnen
Met mij is ook alles goed hoor thxquote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had m al gecopy paste van de laatste pagina![]()
Lief dat je m nog een keer hier neerzet.
En gekkigheidje is altijd leuk.
Je moet elkaar af en toe kunnen plagen.
Hier is ook alles goed met jou![]()
![]()
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeg ik altijd maarquote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Met mij is ook alles goed hoor thxen zo is dat een geintje moet af en toe kunnen, het leven
is soms al serieus genoeg, een lach kan op zijn tijd nooit geen kwaad![]()
![]()
edit: wat heb je een leuke Avatar trouwens![]()
dag dag Cuallquote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ben even weg![]()
Wil iemand de SV bijhouden, als ik terug ben laat ik het wel weten, en neem het weer over![]()
Als ik het niet dachtquote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar.
Avater is Tnx to Frizti![]()
Ik voel me onderhand een pimpquote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Als ik het niet dachtFrizti de avatar kunstenaar
![]()
Je blonde vriendinnetje Muertequote:
helemaal niet meer, ze is nu van mij zie de avatarquote:Op zondag 26 februari 2006 15:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je blonde vriendinnetje Muerte
Whahahahaquote:Op zondag 26 februari 2006 15:50 schreef Athalon het volgende:
[..]
helemaal niet meer, ze is nu van mij zie de avatar![]()
Ja meesterquote:
Maar, maar...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:50 schreef Athalon het volgende:
[..]
helemaal niet meer, ze is nu van mij zie de avatar![]()
quote:
Nou dan ga ik maar, zouden ze bij de buren nog een capper kunnen gebruiken denk je?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef Athalon het volgende:
[..]
soms leert men snel als muerte de meester is
![]()
Ahhhhhhhhh niet weggaan Muerte... we hebben je heel hard nodig tijdens de modeshow straksquote:Op zondag 26 februari 2006 15:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar, zouden ze bij de buren nog een capper kunnen gebruiken denk je?![]()
Nee, doe jij dat maar met die meisjesinpikkendecapper.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh niet weggaan Muerte... we hebben je heel hard nodig tijdens de modeshow straks![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee, doe jij dat maar met die meisjesinpikkendecapper.![]()
Die bruid is al voor mijquote:Op zondag 26 februari 2006 15:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee, doe jij dat maar met die meisjesinpikkendecapper.![]()
Whehehe..!quote:
Jesus daar is toch niets meer van te bouwenquote:
Het is dat ze niet in BB Zweden zit... anders hadden ze er nog een IKEA bouwpakket van kunnen makenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef Athalon het volgende:
[..]
Jesus daar is toch niets meer van te bouwen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is dat ze niet in BB Zweden zit... anders hadden ze er nog een IKEA bouwpakket van kunnen maken
Welnee Kliko gaat in zijn geheel de verbranding in.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is dat ze niet in BB Zweden zit... anders hadden ze er nog een IKEA bouwpakket van kunnen maken
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:05 schreef Muerte het volgende:
Ik heb wel zo'n idee welk programma Viola gaat presenteren bij Talpa, zal wel zoiets zijn als "de grote verbouwing" of "fressen am laufenden band".![]()
Oh Oh, daar gaan de roetfilters van de AVR.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Welnee Kliko gaat in zijn geheel de verbranding in.
Of: De grootste verliezer (letterlijk)quote:Op zondag 26 februari 2006 16:05 schreef Muerte het volgende:
Ik heb wel zo'n idee welk programma Viola gaat presenteren bij Talpa, zal wel zoiets zijn als "de grote verbouwing" of "fressen am laufenden band".![]()
My Hero in de roetfiltersquote:Op zondag 26 februari 2006 16:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oh Oh, daar gaan de roetfilters van de AVR.![]()
Je wordt traag, my old palquote:
kijk maar met een half oog naar de streams, ben met belangrijkere dingen bezig.quote:
Zozo... en hoe heet ze? Waarmee je belangrijkere dingen doetquote:Op zondag 26 februari 2006 16:15 schreef frizti het volgende:
[..]
kijk maar met een half oog naar de streams, ben met belangrijkere dingen bezig.
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:14 schreef Muerte het volgende:
-Cap verwijderd-
Beetje teveel van het goede
Zijn die dingen soms blond?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:15 schreef frizti het volgende:
[..]
kijk maar met een half oog naar de streams, ben met belangrijkere dingen bezig.
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zozo... en hoe heet ze? Waarmee je belangrijkere dingen doet
GMTA.quote:
Grote Muerte Trotseerd Athalon?quote:
Hadden we niet achter je gezocht neequote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef frizti het volgende:
Ik zat ijshockey te kijken, valt tegen voor jullie he.
Yep, mijn zoveelste tegenvaller, eerst mijn geboorte en nu dit weer, mên wat een leven leef ik toch.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef frizti het volgende:
Ik zat ijshockey te kijken, valt tegen voor jullie he.
Whahahahahaquote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep, mijn zoveelste tegenvaller, eerst mijn geboorte en nu dit weer, mên wat een leven leef ik toch.![]()
Whehehe..!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grote Muerte Trotseerd Athalon?![]()
Waarom denk je dat al die modellen aan de coke en speed zijn?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een gehaast, gestressed kippenhok met dat omkleden zeg. Zal dat met een echte modeshow zo ook gaan? Dan leven die stresskippen niet lang denk ik.
Het zou om 4 uur beginnen eigelijk... maar zoals gewoonlijk loopt het weer uitquote:Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef frizti het volgende:
De modellen zijn er klaar voor zo te zien, maar ehm waar zijn de gasten?
Kan ik me nu best voorstellen ja...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die modellen aan de coke en speed zijn?
Bij grote belangrijke shows is het nog veel erger, heb heel lang geleden op de Canarische eilanden eens mee mogen kijken achter de schermen.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een gehaast, gestressed kippenhok met dat omkleden zeg. Zal dat met een echte modeshow zo ook gaan? Dan leven die stresskippen niet lang denk ik.
Ik was te laat... maar jij was wakker zie ikquote:
Niet blond, maar hubba hubba.quote:
Zou niks voor mij zijn... ik werk niet graag onder stress...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bij grote belangrijke shows is het nog veel erger, heb heel lang geleden op de Canarische eilanden eens mee mogen kijken achter de schermen.
Omdat ik er een tijdje geleden één had die in haar string stond in deze kamer en de regie gelijk wegflitstequote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was te laat... maar jij was wakker zie ik
Ik zei niks.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou niks voor mij zijn... ik werk niet graag onder stress...
Wie zei daar watje?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef Muerte het volgende:
Ok dan plaats ik hem zelf wel.
[afbeelding]
Ik had die stream niet aanstaanquote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef Muerte het volgende:
Ok dan plaats ik hem zelf wel.
[afbeelding]
Dat is nou de kracht van meerdere cappers.... graaaaaauwwwwwwwwquote:
Achtergrond?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:35 schreef Athalon het volgende:
De voorgrond![]()
![]()
de achtergrond
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van meerdere cappers.... graaaaaauwwwwwwww![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van meerdere cappers.... graaaaaauwwwwwwww![]()
Whahahahaha dat is waar.... maar geen leeuw hoor. Hoi lieve troetelquote:
Hey lieverdquote:Op zondag 26 februari 2006 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha dat is waar.... maar geen leeuw hoor. Hoi lieve troetel![]()
![]()
![]()
Dank je wel, ben zelf van 08-51quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
![]()
![]()
Was nog niet weg alleen druk![]()
Leeuwen zijn wel stoer![]()
Ik ben een blub (ofwel vis)quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
![]()
![]()
Was nog niet weg alleen druk![]()
Leeuwen zijn wel stoer![]()
Whahahahaha.... het wordt ook steeds gekker hierquote:
Gezellig tochquote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha.... het wordt ook steeds gekker hier![]()
Dat weer wel natuurlijkquote:
In vergelijking met ons wel... maar je bent zo oud als dat je je voelt natuurlijkquote:
Ach ja ik ben echt t broekie hierquote:Op zondag 26 februari 2006 16:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In vergelijking met ons wel... maar je bent zo oud als dat je je voelt natuurlijk
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Maar wel een lieve gezellige ouwe lul![]()
maar wel een lekker broekiequote:Op zondag 26 februari 2006 16:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach ja ik ben echt t broekie hier![]()
Hier nog een oldtimer van 08-56.quote:
Er moet een leeftijdslimiet op Fok gezet wordenquote:
Zo is dat, iedereen onder de 40 moeten ze ophokken tot ze volwassen zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er moet een leeftijdslimiet op Fok gezet worden![]()
![]()
![]()
Gelukkig ik voelde me al zo alleenquote:
Whahahahaquote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo is dat, iedereen onder de 40 moeten ze ophokken tot ze volwassen zijn.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Behalve Lovebear natuurlijkquote:
Iets beter timen Athalon...quote:
kijk maar ff terug, de rest laat ik maar staanquote:
Kijk... dat is beter ja... maar die stonden er toen nog nietquote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
kijk maar ff terug, de rest laat ik maar staan![]()
Sorry collega... nu allebei je TFT's doorgebrand zeker?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:08 schreef Muerte het volgende:
Nee collega's niet doen alsjeblieft niet doen!!![]()
Nee dat klopt, maar het duurt even voordat ik ze goed hebquote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk... dat is beter ja... maar die stonden er toen nog niet
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:08 schreef Muerte het volgende:
Nee collega's niet doen alsjeblieft niet doen!!![]()
Te laat.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Foreverblue het volgende:
Rennennnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan een eigen 'blonde stoot' topic openenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar het duurt even voordat ik ze goed hebik had er 9 in totaal
![]()
Dat zet ik je betaald FB, 1 cap had nog net gekund maar dit gaat te ver.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry collega... nu allebei je TFT's doorgebrand zeker?
Dat zou ik wel willen zienquote:Op zondag 26 februari 2006 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri tegen Viola: Ik zou het wel lachen vinden als je voor TV nu helemaal op je plaat gaat![]()
Gelukkig!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
als ik ze gelijk plaats, dan zijn ze zowat niet zichtbaar zo donkerquote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kan een eigen 'blonde stoot' topic openen
Geen last van hier... zet je monitor helderheid wat hoger dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef Athalon het volgende:
[..]
als ik ze gelijk plaats, dan zijn ze zowat niet zichtbaar zo donker![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gelukkig!Ik mag blijven
heb ik even mazzel zeg
![]()
FB je speelt met vuurquote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Foreverblue het volgende:
Rennennnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat zet ik je betaald FB, 1 cap had nog net gekund maar dit gaat te ver.![]()
quote:
Kan niet, dan gaat mijn calibratie onderuit en ben ik weer 1 dag bezig om scanner, printer, beeldscherm en cam goed te krijgen met kleurprofielenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen last van hier... zet je monitor helderheid wat hoger dan.
Zo is dat, ik stel voor als hij nog een keer zoiets flikt om hem de sleutel van de capkelder af te pakken, dat zal hem leren de rekel.quote:
Whahahaha... sorry hoor... zal geen Viola caps tijdens de modeshow meer plaatsenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo is dat, ik stel voor als hij nog een keer zoiets flikt om hem de sleutel van de capkelder af te pakken, dat zal hem leren de rekel.![]()
Lekker belangrijk, je leeft je maar uit hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... sorry hoor... zal geen Viola caps tijdens de modeshow meer plaatsen
Het zou om 4 uur zijn maar het is nu al bijna half 6quote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
Hoe laat is die echte modeshow nu eigelijk?
Op die manier... dan zullen de andere cappers flink aan de bak moeten... want ik ga zo etenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het zou om 4 uur zijn maar het is nu al bijna half 6![]()
Hoorde Viola nog zeggen " dit nog vandaag, en dan kunnen we lekker op de bank vanavond "
mooi niet dus![]()
Ja, nou dan hebben Muerte en Athalon vrijspelquote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op die manier... dan zullen de andere cappers flink aan de bak moeten... want ik ga zo eten
En ik ga spuiten en controleren daarna etenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op die manier... dan zullen de andere cappers flink aan de bak moeten... want ik ga zo eten
Okee, Muerte... er ligt een hele zware taak op je schouders nuquote:Op zondag 26 februari 2006 17:22 schreef Athalon het volgende:
[..]
En ik ga spuiten en controleren daarna eten![]()
Oja meneer gaat eten en dan moet ik maar aan de bak, nou mooi niet want ik ga toevallig ook eten.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gaat hier goed Beertje.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dag Wormpje![]()
![]()
Loopt fok bij jullie ook traag
Heeeeeeeej Odie... je bent er vroeg bijquote:
Nou dan blijft er weinig overquote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oja meneer gaat eten en dan moet ik maar aan de bak, nou mooi niet want ik ga toevallig ook eten.
Geintje, ik heb nog geen trek.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oja meneer gaat eten en dan moet ik maar aan de bak, nou mooi niet want ik ga toevallig ook eten.
wil ook wel eens bij dagploeg horenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeej Odie... je bent er vroeg bij
Hoi odie.quote:
Hadden ze maar op tijd met die show moeten beginnenquote:
Daar kan ik toch ook niks aan doenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hadden ze maar op tijd met die show moeten beginnen
Ow misschien even een storinkje in je i-net verb.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan alleen hier niet gaat ier echt traag![]()
Pfieuw! die kwam net op tijd, bedankt odie.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:29 schreef odie22 het volgende:
waarschuwing !!!!
Nee het is alleen fokquote:Op zondag 26 februari 2006 17:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow misschien even een storinkje in je i-net verb.
redelijk alleen de plaatjes laden langzaamquote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
owwat vreemd, gaat hier echt goed.
Jongens hoe draait fok! bij jullie ??
Eet smakelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben eten... succes aan de andere cappers
Hoi Manuquote:Op zondag 26 februari 2006 17:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
redelijk alleen de plaatjes laden langzaam
Tnxquote:Op zondag 26 februari 2006 17:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi Manu![]()
Ja ik heb geen problemen maar beertje wel vandaar dat ik het even vroeg![]()
Traaaaaag..quote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
owwat vreemd, gaat hier echt goed.
Jongens hoe draait fok! bij jullie ??
Hij gaat nu wel wat sneller tnxquote:Op zondag 26 februari 2006 17:43 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, Beertje als je problemen hebt probeer de cookies dan even te resetten, iemand gaf mij ooit dat advies en het helpt bij mij soms wel
Wat is niet waarquote:Op zondag 26 februari 2006 17:55 schreef White_Pearl het volgende:
Tjeesssssssssssss!! dit is niet waar![]()
![]()
7-52, Ik mag er (bij) zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is mooi mamapan, goedemiddag trouwens.quote:
Hij is voor je gevallen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:01 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
Hier loop ik dan in een hele mooie bruidsjapon, ow Fer!ik weet het is een droom
maar stiekumpjes doe ik net of loop je naast me op naar het altaar![]()
Foto Muerte
MMMquote:Op zondag 26 februari 2006 18:05 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hij is voor je gevallen.![]()
[afbeelding]
Gebeurde tijdens het showen van dit horloge.quote:
Ow dat heb ik even gemist danquote:Op zondag 26 februari 2006 18:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gebeurde tijdens het showen van dit horloge.
[afbeelding]
Dag FB, wat fijn dat je er weer bent, dit is voor jou.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:12 schreef Foreverblue het volgende:
Je ziet het hier moeilijk... maar het sneeuwt buiten nu daar
[afbeelding]
BEW trouwens
Hey Lieverdquote:Op zondag 26 februari 2006 18:12 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
BEW trouwens
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... The Mummy III : The revenchequote:Op zondag 26 februari 2006 18:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dag FB, wat fijn dat je er weer bent, dit is voor jou.![]()
http://www.filedump.nl/plaatjes/BBH060226101a.jpg
WB lieverdquote:Op zondag 26 februari 2006 18:12 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
BEW trouwens
Hoi Missquote:Op zondag 26 februari 2006 18:25 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
MissJ. komt heel snel even langs.![]()
Gezellig toch? Als er capbaar materiaal is... niks mis meequote:Op zondag 26 februari 2006 18:27 schreef odie22 het volgende:
wel veel caps he ?
rellen !!!!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig toch? Als er capbaar materiaal is... niks mis mee
FF een paar seconden wachten tot de balken weg zijn Odiequote:Op zondag 26 februari 2006 18:29 schreef odie22 het volgende:
[afbeelding]
ferri laat foto's van fjool zien op fok
die waren weg , bewoog me muis per ongelukquote:Op zondag 26 februari 2006 18:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
FF een paar seconden wachten tot de balken weg zijn Odie
ik weet ook nog steeds niet hoe ik dat weg kan krijgenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
die waren weg , bewoog me muis per ongeluk![]()
In Media Player naar options gaan en dan Perfomance, Advanced...quote:Op zondag 26 februari 2006 18:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet ook nog steeds niet hoe ik dat weg kan krijgen![]()
![]()
Wat ????????????????????????????quote:
ja preciesquote:Op zondag 26 februari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In Media Player naar options gaan en dan Perfomance, Advanced...
Vink 'Display full screen controls' uit
Ik heb het gevonden, moets ff engels naar nederlands omzettenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In Media Player naar options gaan en dan Perfomance, Advanced...
Vink 'Display full screen controls' uit
Kaartje voor kleinkind van Mary Borsato... dus voor de zoon of dochter van Marco?quote:
had jij er ook al last van ?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, moets ff engels naar nederlands omzetten![]()
Ik heb alles het liefst in het Engels... vind ik lekkerder werken.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, moets ff engels naar nederlands omzetten![]()
Haar andere kind heeft ook kinderen ondertussen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kaartje voor kleinkind van Mary Borsato... dus voor de zoon of dochter van Marco?
Zolang het maar geen Viola cap is... anders krijg je een banquote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef MissJ. het volgende:
incoming cap, incoming cap
U kan maar beter gewaarschuwd zijn.
ja ik ook , zitten ook veel mindere bugs in de engelse versies , maar werkt niet zo makkelijk voor mij , omdat ik altijd met vragen zit van mensen met nederlandse windows , kan ik het makkelijker opzoeken zo.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb alles het liefst in het Engels... vind ik lekkerder werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |