quote:Op zondag 26 februari 2006 16:05 schreef Muerte het volgende:
Ik heb wel zo'n idee welk programma Viola gaat presenteren bij Talpa, zal wel zoiets zijn als "de grote verbouwing" of "fressen am laufenden band".![]()
Oh Oh, daar gaan de roetfilters van de AVR.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Welnee Kliko gaat in zijn geheel de verbranding in.
Of: De grootste verliezer (letterlijk)quote:Op zondag 26 februari 2006 16:05 schreef Muerte het volgende:
Ik heb wel zo'n idee welk programma Viola gaat presenteren bij Talpa, zal wel zoiets zijn als "de grote verbouwing" of "fressen am laufenden band".![]()
My Hero in de roetfiltersquote:Op zondag 26 februari 2006 16:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oh Oh, daar gaan de roetfilters van de AVR.![]()
Je wordt traag, my old palquote:
kijk maar met een half oog naar de streams, ben met belangrijkere dingen bezig.quote:
Zozo... en hoe heet ze? Waarmee je belangrijkere dingen doetquote:Op zondag 26 februari 2006 16:15 schreef frizti het volgende:
[..]
kijk maar met een half oog naar de streams, ben met belangrijkere dingen bezig.
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:14 schreef Muerte het volgende:
-Cap verwijderd-
Beetje teveel van het goede
Zijn die dingen soms blond?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:15 schreef frizti het volgende:
[..]
kijk maar met een half oog naar de streams, ben met belangrijkere dingen bezig.
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zozo... en hoe heet ze? Waarmee je belangrijkere dingen doet
GMTA.quote:
Grote Muerte Trotseerd Athalon?quote:
Hadden we niet achter je gezocht neequote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef frizti het volgende:
Ik zat ijshockey te kijken, valt tegen voor jullie he.
Yep, mijn zoveelste tegenvaller, eerst mijn geboorte en nu dit weer, mên wat een leven leef ik toch.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef frizti het volgende:
Ik zat ijshockey te kijken, valt tegen voor jullie he.
Whahahahahaquote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep, mijn zoveelste tegenvaller, eerst mijn geboorte en nu dit weer, mên wat een leven leef ik toch.![]()
Whehehe..!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grote Muerte Trotseerd Athalon?![]()
Waarom denk je dat al die modellen aan de coke en speed zijn?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een gehaast, gestressed kippenhok met dat omkleden zeg. Zal dat met een echte modeshow zo ook gaan? Dan leven die stresskippen niet lang denk ik.
Het zou om 4 uur beginnen eigelijk... maar zoals gewoonlijk loopt het weer uitquote:Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef frizti het volgende:
De modellen zijn er klaar voor zo te zien, maar ehm waar zijn de gasten?
Kan ik me nu best voorstellen ja...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die modellen aan de coke en speed zijn?
Bij grote belangrijke shows is het nog veel erger, heb heel lang geleden op de Canarische eilanden eens mee mogen kijken achter de schermen.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een gehaast, gestressed kippenhok met dat omkleden zeg. Zal dat met een echte modeshow zo ook gaan? Dan leven die stresskippen niet lang denk ik.
Ik was te laat... maar jij was wakker zie ikquote:
Niet blond, maar hubba hubba.quote:
Zou niks voor mij zijn... ik werk niet graag onder stress...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bij grote belangrijke shows is het nog veel erger, heb heel lang geleden op de Canarische eilanden eens mee mogen kijken achter de schermen.
Omdat ik er een tijdje geleden één had die in haar string stond in deze kamer en de regie gelijk wegflitstequote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was te laat... maar jij was wakker zie ik
Ik zei niks.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou niks voor mij zijn... ik werk niet graag onder stress...
Wie zei daar watje?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef Muerte het volgende:
Ok dan plaats ik hem zelf wel.
[afbeelding]
Ik had die stream niet aanstaanquote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef Muerte het volgende:
Ok dan plaats ik hem zelf wel.
[afbeelding]
Dat is nou de kracht van meerdere cappers.... graaaaaauwwwwwwwwquote:
Achtergrond?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:35 schreef Athalon het volgende:
De voorgrond![]()
![]()
de achtergrond
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |