quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef Athalon het volgende:
oke voor jou deze
Hallo meisquote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij is leuk Pareltje![]()
En hoi lieverd![]()
![]()
Had m al gecopy paste van de laatste paginaquote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo meis![]()
Alles goed met je?
Wel leuk hèach ja een gekkigheidje moet kunnen
Met mij is ook alles goed hoor thxquote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had m al gecopy paste van de laatste pagina![]()
Lief dat je m nog een keer hier neerzet.
En gekkigheidje is altijd leuk.
Je moet elkaar af en toe kunnen plagen.
Hier is ook alles goed met jou![]()
![]()
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeg ik altijd maarquote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Met mij is ook alles goed hoor thxen zo is dat een geintje moet af en toe kunnen, het leven
is soms al serieus genoeg, een lach kan op zijn tijd nooit geen kwaad![]()
![]()
edit: wat heb je een leuke Avatar trouwens![]()
dag dag Cuallquote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ben even weg![]()
Wil iemand de SV bijhouden, als ik terug ben laat ik het wel weten, en neem het weer over![]()
Als ik het niet dachtquote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar.
Avater is Tnx to Frizti![]()
Ik voel me onderhand een pimpquote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Als ik het niet dachtFrizti de avatar kunstenaar
![]()
Je blonde vriendinnetje Muertequote:
helemaal niet meer, ze is nu van mij zie de avatarquote:Op zondag 26 februari 2006 15:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je blonde vriendinnetje Muerte
Whahahahaquote:Op zondag 26 februari 2006 15:50 schreef Athalon het volgende:
[..]
helemaal niet meer, ze is nu van mij zie de avatar![]()
Ja meesterquote:
Maar, maar...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:50 schreef Athalon het volgende:
[..]
helemaal niet meer, ze is nu van mij zie de avatar![]()
quote:
Nou dan ga ik maar, zouden ze bij de buren nog een capper kunnen gebruiken denk je?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef Athalon het volgende:
[..]
soms leert men snel als muerte de meester is
![]()
Ahhhhhhhhh niet weggaan Muerte... we hebben je heel hard nodig tijdens de modeshow straksquote:Op zondag 26 februari 2006 15:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar, zouden ze bij de buren nog een capper kunnen gebruiken denk je?![]()
Nee, doe jij dat maar met die meisjesinpikkendecapper.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh niet weggaan Muerte... we hebben je heel hard nodig tijdens de modeshow straks![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee, doe jij dat maar met die meisjesinpikkendecapper.![]()
Die bruid is al voor mijquote:Op zondag 26 februari 2006 15:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee, doe jij dat maar met die meisjesinpikkendecapper.![]()
Whehehe..!quote:
Jesus daar is toch niets meer van te bouwenquote:
Het is dat ze niet in BB Zweden zit... anders hadden ze er nog een IKEA bouwpakket van kunnen makenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef Athalon het volgende:
[..]
Jesus daar is toch niets meer van te bouwen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is dat ze niet in BB Zweden zit... anders hadden ze er nog een IKEA bouwpakket van kunnen maken
Welnee Kliko gaat in zijn geheel de verbranding in.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is dat ze niet in BB Zweden zit... anders hadden ze er nog een IKEA bouwpakket van kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |