abonnement Unibet Coolblue
pi_35496764
Voor de liefhebber morgen/ zondag

Livestream kerkdienst voor Mappa Mondo
pi_35496982
De chinese avond is weer voorbij. Anita geeft aan dat de chinese mensen wel erg beleefd zijn.
Anita zegt, "het zijn de wijste mensen van de wereld", nee zegt Ferri, "dat ben ik"


met dank aan frizti


met dank aan Athalon

[ Bericht 19% gewijzigd door cuall op 26-02-2006 00:39:05 ]
pi_35498892
Ze hebben dolle pret met zijn allen, en de sfeer is ontspannen.




met dank aan Athalon.

[ Bericht 20% gewijzigd door cuall op 26-02-2006 01:40:17 ]
  zondag 26 februari 2006 @ 04:30:00 #5
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35501662
de hoteliers zijn te bedde en ik weiger hier voorlopig te posten en dat omdat er mensen zijn die het beter kunnen dan ons Newbies. na de pijltjes en openings topics zijn de oldBoys er vandoor gegaan, heb nog Nooit een Post van The oldsi in SV gelezen maar wel kritiek op ons die de moeite nog nemen om de streams te kijken
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_35501766
Bonnie was heel even in beeld, maar verder is het weer stil in HBB.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zondag 26 februari 2006 @ 06:58:36 #7
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35502429
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
de hoteliers zijn te bedde en ik weiger hier voorlopig te posten en dat omdat er mensen zijn die het beter kunnen dan ons Newbies. na de pijltjes en openings topics zijn de oldBoys er vandoor het enige wat ze deden was openen, heb nog Nooit een Post van The oldsi in SV gelezen maar wel kritiek op ons die de moeite nog nemen om de streams te kijken
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_35502469
De poetsers zijn weer gearriveerd in het hotel.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35502479
De kar is tevoorschijn gehaald en de eerste poetsdoekjes worden opgezocht

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35502486
Nog niet alles is duidelijk, dus meneer krijgt uitleg van mevrouw

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35502493
En dan is de poets begonnen.



(en eindigt mijn bijdrage voor dit moment )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35502980
Iedereen is druk bezig met douchen en aankleden, vertrek naar de kerkdienst is 9.15 uur
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_35503283

Het Hotel is leeg, even was op de streams de kerk te zien.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35503373
via de talpa site is het alleen te volgen!
http://www.talpa.tv/web/show/id=268490/dbid=3959/typeofpage=51230
pi_35503412
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:21 schreef Kaat38 het volgende:
via de talpa site is het alleen te volgen!
http://www.talpa.tv/web/show/id=268490/dbid=3959/typeofpage=51230
Via de Telegraaf kijk ik.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35503549

Van de Talpa-Site.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35503853
Casey de dame die Maria Magdalena speelt in Jezus Christ Superstar kwam zingen met de cast. Heel mooi en gevoelig. We hebben een welkomstwoord gehad van Wilma en haar dochter droeg een gedicht voor.
Er zijn al 2 dames aan het woord geweest. 1 is humanistisch geestelijk verzorger in het Emma Kinderziekenhuis, de ander was dacht ik hetzelfde maar op een andere plek.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35507905
10:31Praten over verdriet en troost

De Oecumenische dienst staat op het punt te beginnen. Wilma Nanninga neemt het woord: Goedemorgen allemaal. Alle grote geloofsovertuigingen zijn vandaag aanwezig. Er zijn mensen die u vandaag gaan inspireren. Een super super oecumenische dienst zal het worden. De spirituele leiders praten over verdriet en troost. Hoe ze in moeilijke tijden toch levensvreugde kunnen krijgen en geven. Want ook zieke kinderen willen lachen


10:51 Leuk he, dat hij naar de hemel gaat!
De volgende spreker is Grada van Amersfoort, die al jaren met mensen met een verstandelijk handicap werkt. Ze vertelt een ontroerend verhaal over een patiënt: We zullen hem Jeroen noemen. Hij is altijd ziek. Toen hij geboren werd zeiden zijn ouders mij dat hij niet oud zou worden, maar kijk hij is al dertig. Maar Jeroen is altijd ziek. Na een niertransplantatie kreeg hij leukemie. Komt er dan nooit een eind aan? Ja er is een eind aan gekomen. Hij wist dat Jezus hem kwam halen; Grada vertelt dat het moeilijk was zijn vrienden uit te leggen waar Jeroen heen ging. ;We brengen hem naar Jezus; Het vriendinnetje van Jeroen liet samen met Grada een ballon op en terwijl deze langzaam opsteeg antwoordde ze: Leuk he, dat hij naar de hemel gaat;


11:07"We zijn niet allemaal gelijk, maar wel gelijkwaardig"

Mevrouw van der Wal werkt als humanistish geestelijk verzorgster in het Emma Kinderziekenhuis AMC. Mensen hebben elkaar nodig om mens te zijn. Respect voor de ander. Ook respect voor de mensen die anders zijn, vertelt Mevrouw van der Wal. "We zijn niet allemaal gelijk, maar wel gelijkwaardig. We zijn allemaal gelijkwaardig geboren. De dialoog is belangrijk,. De dialoog met jezelf: ;doe ik het goed; en de dialoog met anderen. De artsen en de verpleegkundigen doen er alles aan om het de kinderen en ouders zo gemakkelijk mogelijk te maken. Maar altijd is het voor de ouders de vraag of hun kind weer beter wordt. De ouders hopen. Hoop om het behoud van het kind. Dit maakt ouders gespannen en doodmoe. Hoe kun je de ouders steunen? Ik ga altijd even bij ze zitten hoe het gaat en altijd zeggen ze: ;de onmacht is zo moeilijk; Soms is het roeien met riemen van riet. Ze willen de pijn en ziekte van hun kind wegnemen, maar zo werkt het helaas niet. Maar altijd is het belangrijk te luisteren naar wat hen en hun kind is overkomen..

11:35Religies gaan over het hetzelfde, alleen de uitvoering is anders

Ik ben zeer vereerd;, begint Zeshin van der Plas, die Boeddhistische zenmeester is, zijn verhaal. ;Mededogen is belangrijk. Over het gedachtengoed van het Boeddhisme is nog niet veel bekend. Dat staat in Nederland nog in de babyschoenen; De meester legt uit: ;Het Boeddhisme gaat over eenheid. Niemand is buitengesloten. Eigenlijk is geluk vinden je geluk vergeten. Geluk is kenbaar dankzij pijn en verdriet. Het leven bestaat uit dualiteit en het leven is kostbaar. Waar bestaat het leven uit? Met deze vragen houden Boeddhisten zich bezig. Veel religies gaan over hetzelfde. De uitvoeringen ervan is wel anders. Maar als je je ogen er voor opent ziet je dat het gaat om de mens. Het gaat over respect voor de mens. Je verkleint je wereld door alleen met jezelf bezig te zijn. De wereld is één gigantische spiegel waar je inkijkt. Hoe zou je anderen dan niet kunnen helpen? Als je één iemand redt heb je jezelf al gered; "

12:01We moeten de pijn en ellende vergeven...nooit vergeten

De Rotterdamse Laurenskerk heeft predikant Noordman afgevaardigd. “Hoe hou je het uit als, kind, ouder, opa of oma. Of zelfs als broer of zus, als een ellendige ziekte je treft. Recepten zijn er niet. God is de god van het leven. Ziekte en voortijdige dood kunnen de bedoeling niet zijn. Jezus genas en doktoren en verplegers zijn niet genoeg te eren. Maar ook Jezus had op een bepaald moment niet de kracht meer om te genezen. We moeten blijven verlangen. Verlangen naar het goede. Juist ook in de ellende. Juist in periode van ziekte hebben mensen het meest intieme contact met elkaar. Daarom is het belangrijk, met al ons verzet, verlangen en misschien ook vertrouwen dat we de ellende en pijn vergeven. Niet vergeten…nooit vergeten! Maar wel loskomen van de pijn en er boven staan.”


12:27Stille daden zijn krachtiger dan bommen en vernietiging

“Na een fantastisch optreden van het gospelkoor is het de beurt aan de laatste spreker: Rabbijn Soetendorp. “Sjalom, salaam, vrede”, opent de rabbijn zijn toespraak. “Elk kind moet gevrijwaard worden van honger, pijn en met liefde worden omgeven. Vandaag blijkt weer dat, godzijdank, verschillende wegen leiden naar de waarheid. Het gaat niet om liefdadigheid, maar om rechtvaardigheid. Vandaag moesten en hoefden we elkaar niet te dwingen om dezelfde dingen te zeggen. Want als het om het kind gaat denken we hetzelfde." Rabbijn Soetendorp maakt duidelijk dat het verschrikkelijk is als ziektes een kind treffen, maar: “Het is geen straf, het is geen schuld. Het is het leven zoals het is. Maar ik geloof in de daden die wij doen. Dat die stille daden die je niet hoort veel krachtiger zijn dan de bommen en vernietiging…”


Bron Talpa.






met dank aan Muerte

De opbrengst van de collecte tijdens de kerkdienst.

[ Bericht 11% gewijzigd door cuall op 26-02-2006 13:50:38 ]
pi_35508141
12.30 uur

Weer terug in het hotel, gaat iedereen druk aan de slag met de voorbereidingen voor de modeshow.




met dank aan Athalon
pi_35508319
13.00 uur


met dank aan FB


met dank aan Athalon




met dank aan FB
pi_35510404
De massage apparatuur is gekomen.








met dank aan de jarige FB

Mieke vertrekt met haar man, want haar moeder is jarig.
pi_35511122
De masseur is aan het werk.




met dank aan Athalon


met dank aan de jarige FB

[ Bericht 14% gewijzigd door cuall op 26-02-2006 15:18:56 ]
pi_35511564
De styliste en kapper zijn in de andere slaapkamer druk doende om nog iets van Viola te maken.


met dank aan Athalon
pi_35523925
Uit de SC:

Die mensen zijn gebeld door een castingbureau? Wordt meteen afgekapt.


Das lekker zeg, dat die mensen via een castingbureau komen. En Frank zei aan het begin tegen 1 van die mensen: heb ik jou hier al niet eerder gezien??? (weet niet over de kerkdienst of de modehow ging, de hoteliers waren net terug in het hotel)

Het is weer diep triest. Voor de modeshow geven bedrijven en bekenden gratis kledig om te kunnen veilen voor Mappa Mondo. En vervolgens gaan ze goedwillende figuranten van een castingburo bellen als klapvee op de veiling.
Inschrijven bij een castingburo doe je om ook een keer op TV te kunnen komen. Dat zijn geen kapitalisten, die op een veiling voor het goede doel thuis horen.
pi_35524502
Uit de SC:

Vrouw: zijn we nu te zien dan?
Anita: Ja, via de internet streams 24 uur per dag live.
Vrouw: ooow

Viola: Ga weg met die camera... schiet op ik heb haast.... ** zucht, steun **

Frank: Alleen in Nederland weten ze wie Viola Holt is... en misschien een beetje in Belgie...

Frank zijn vriend belde... en gaat een programma opnemen wat op ned. 2 komt om 7 uur, want de meiden wilden wat anders zien vanavond.

Ferri tegen Viola: Ik zou het wel lachen vinden als je voor TV nu helemaal op je plaat gaat
(en ging vervolgens zelf op zijn plaat toen hij een horloge moest showen )

[ Bericht 11% gewijzigd door SuperMOM op 26-02-2006 22:18:05 ]
pi_35525074
Uit de SC:

Viola: ik heb niet zoveel kleren, want ik dacht dat ik hier maar 2 weken zou zitten. We zouden eerst worden weggestemd.
Vrouw: En waarom is Kelly dan weggegaan?
Viola: hmmm hmmm
Vrouw: okee

Viola zit te miepen dat ze een ketting wil kopen.... maar dat mag niet... want die is voor de veiling.

Monique is de meisjes (van de modeshow) aan het polsen voor haar casting bureau...

Frank tegen Holt "Je bent en blijft toch de koningin van HBB"

Frank wil mee gaan doen met Homo's in the Bush

Ze zijn nu "Rome" aan het kijken zonder geluid want ze weten nog steeds niet hoe de TV werkt schijnbaar....


pi_35526686

met dank aan frizti

Tot groot ongenoegen van Viola is de tv uitzending zonder ondertitteling en zonder geluid.
pi_35527083
Bonnie vindt de tv ook erg boeiend.


met dank aan frizti


met dank aan Muerte


met dank aan Athalon

Als de tv weer naar beneden gaat, dan doet het geluid het ineens wel. Anita is helemaal verontwaardigd.

[ Bericht 17% gewijzigd door cuall op 26-02-2006 22:44:23 ]
pi_35527933
De dames zijn hard aan een sigaretje toe na de film op de tv. Viola is inmiddels al aan de derde fles champagne bezig.


met dank aan Athalon
pi_35528330
......en natuurlijk is het ook tijd voor een hapje.




met dank aan frizti

[ Bericht 21% gewijzigd door cuall op 26-02-2006 23:13:08 ]
pi_35529091
De hotelliers willen nog even in de jacuzzi.


met dank aan MissJ.

Ferri vind het gekletst van Viola en Anita erg boeiend.


met dank aan FB
pi_35529553





met dank aan FB


met dank aan Odie

Viola blijft lekker doordrinken van de champagne. Ze doet verwoedde pogingen om de jacuzzi op bubbellen te zetten, maar het lukt haar niet.
pi_35529864
Mop verteld door Viola.

sarah en moos lopen langs de juwelier en sarah ziet een mooie ring.
sarah:"Oh kijk Moos dat vind ik nou echt een mooie ring".
Moos :"Sarah vind je dat een mooie ring".
Sarah:"Ja, echt Moos dat is nou echt een mooie ring".
Moos:"Dus je vind dat echt een hele mooie ring".
Sarah:"ja Moos dat is een hele mooie, speciale ring".
Moos:"Mooi, gaan we morgen.....weer kijken."



met dank aan MissJ

.......tekst is niet nodig.

[ Bericht 62% gewijzigd door cuall op 26-02-2006 23:58:48 ]
  maandag 27 februari 2006 @ 10:38:42 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35535877
tnx voor het streamen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')