abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35464255
Sorry zonder pijltjes en vorige linkjes

Misschien kan iemand die later invoegen?

Frank meld vriendelijk dat het al na 12-en is en dus de hoogste tijd, sorry mensen maar het is tijd.
De gasten betalen bij Frank die het opvalt dat het allemaal keurig gepast is. Ja zegt een gast, dat moest, daar werden we voor opgebeld door de productie.

vorige deel [HBB] Streamverslagen van vrijdag 24 februari 2006

[ Bericht 14% gewijzigd door flugeltje op 25-02-2006 07:27:04 ]
pi_35464596
De zangeres houd wel van een babbel, eerst met Monique over kleding, merken etc. Nu met Bonnie dat niemand slecht in beeld wordt gebracht, je ziet wel sommige karakters naar voren komen ( ) Niemand word voor schut gezet volgens haar, Bonnie zegt dat er ook wel aardig wat mensen in het hotel zitten die gepokt en gemazeld zijn door de pers.
pi_35464838
Viola zegt tegen Willem en Marieke (die gisteren bleven slapen) "komen jullie ook op het gala?" Willem zegt dat het "potje" op is. En heb geduld Willem, ze heeft geen nee gezegd, laat haar even, Viola moet nu echt haar voeten doen want die zijn dik en ze heeft haar muiltjes al uit. Dag Willem en Marieke...........

Bonnie geeft iets meer aandacht aan Marieke en Willem en kletst wat na over Hoorn (waar ze beiden wonen) en dat ze een keer uit eten gaan met zijn allen

(Foreverblue)

[ Bericht 36% gewijzigd door SuperMOM op 25-02-2006 00:38:47 ]
pi_35465121
Ik ben er opeens achter dat de zangeres die door Viola "Lil" word genoemd, Lilian is van de vroegere populaire band Spargo, kijk en zie het verschil:

NU

(Foreverblue)

TOEN

(Frizti)

Willem en Marieke bieden zich aan als modellen als ze nog mensen nodig hebben voor de modeshow. Willem: "ik ben 40 heb geen buikje we zien er goed uit"

[ Bericht 26% gewijzigd door SuperMOM op 25-02-2006 01:47:27 ]
pi_35465312
Willem en Marieke:

(Foreverblue)

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperMOM op 25-02-2006 01:05:24 ]
pi_35465409
De dansleraar vraagt om Ibuprofen maar kan het niet meer goed uitspreken: ipluplofan
pi_35466072
John vermaakt het bruidspaar nog met gezellig geklets. Het bruidspaar is erg onder de indruk hoe alles perfect is geregeld. John zegt eerlijk dat hij tegen deze dag heeft opgekeken (gewoon druk enzo stresserig) maar is hem reuze meegevallen en iedereen heeft het gezellig gehad.
Het bruidspaar vind het in ieder geval geweldig om dit hier te mogen en kunnen doen, ook de produktie heeft top meegewerkt, hun gasten hadden geen idee waar ze het zouden doen.
De hoteliers liggen al in bed nog wat na te kletsen en John en Bonnie ruimen op en kletsen wat na met het bruidspaar.
pi_35466170
Het bruidspaar:

(Dizzy-Lizzy)

Viola zegt tegen de bruid dat haar nieuwbakken man haar wel over de drempel moet tillen he? Dat is zooooo romantisch! John zegt: Laat die man ff lekker met rust Viool.....

"Nou, dat heeft mijn Peter ook gedaan hoor Jonesy......hij heeft er wel een hernia aan over gehouden maar was wel romantisch" (Viola)

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperMOM op 25-02-2006 01:55:19 ]
pi_35466761
We komen erachter dat niet alleen Ferri er niet is (op een of ander gala of club in Arnhem voor het Mappa Mondo huis tot morgenochtend 10.00 uur!

Later zien de streamers dat ook Anita er niet is en waarschijnlijk met Ferri mee is, zo valt ze dus op op de streams

Viola en Bonnie kletsen nog wat na in de zaal/rokersruimte. Viola is helemaal weg van de jurk die ze vandaag mocht dragen (a 2000,- euro) Dat heeft ze er niet voor over, die koopt ze niet maar hoopt dat ze hem 6 maart op het grote gala aan mag.
Bonnie zag niets van haar gading, allemaal blote armen en daar houd ze niet van. Morgen Chinese avond en Viola verheugt zich al op de chinese schoentjes, als je die eenmaal aan heb gehad wil je niets anders meer, weg met die gympen.
pi_35467207
Bonnie verteld dat ze, toen een jaar of 30 was, heel erg last van hyperventilatie had. Niets durven, autorijden over een brug was een hel, alsof je los van de grond kwam? Haar toenmalige man heeft haar wel verscheinende keren naar het ziekenhuis gebracht waar nooit iets gevonden werd. Zweten, druk op je borst, je denkt dat je dood gaat, nu weet ze er mee om te gaan, vroeger wisten ze niet hoe het heette of wat het was.

Viola heeft het ook gehad en moest ik een zakje blazen......( ) Wat volgens Bonnie helemaal niet goed is, het is geen ziekte maar een symptoom. Zonder zakje raak je in paniek, gebruik je handen dan.
pi_35467367
Later kwam Bonnie erachter dat er allerlei veranderingen in haar leven waren die die symptomen veroorzaakte: een miskraam , de breuk met Peter Koelewijn (haar manager toen denk ik), haar man Albert die van hot naar her reiste net als zij...... Later kwam ze erachter dat dat dus onbewust al die stress en dus hyperventilatie veroorzaakte.
Ze wist dat ze zwanger was en haar boezem groeide.....tot ze zelf voelde dat er iets niet goed was en haar boezem stopte met groeien en zij begon te bloeden/vloeien....

Ze moest toen een aantal dagen/weken plat, ziekenhuis bed in huis etc....ze voelde zich goed op een gegeven moment en ging weer optreden. Niets aan de hand, opgetreden maar toen ze thuis kwam zat ze onder het bloed....Weer een week plat...maar ze voelde op een gegeven moment het "afstotingsproces"
Naar het ziekenhuis en het ging wel maar toen ze de auto instapte stortte ze in....weer terug en tsja....schoongespoeld en Bonnie heeft het nog gezien, was een bruin klein ballonetje..."ik heb 4 weken met iets doods gelopen"zegt Bonnie
pi_35467446
Viola is nu wel heel lief om Bonnie te troosten en haar een hart onder de riem te steken. In de geestenwereld leeft het babytje door. Bonnie heeft altijd de naam Robin in haar hoofd en in een droom bevallen van een zoon.
Viola zegt dat haar zoon Robin opgroeit in de geestenwereld en jij ziet hem later terug. Viola vind het een mooi maar triest verhaal en vind Bonnie gewoon erg sterk!
Bonnie heeft het geaccepteerd en het is nu eenmaal zo zegt ze. Viola zegt dat de Bonnie hoe ze is en hoe ze afgeschilderd word in de media 2 absolute verschillende persoonlijkheden zijn!

Bonnie en Viola besluiten nog een wijntje te nemen. Bonnie zegt nog: "ach er zijn altijd mensen die het moeilijker hebben, en ik zit nu goed in mijn vel en in het leven"
Viola steekt een kaarsje aan voor "Robin"

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperMOM op 25-02-2006 02:48:55 ]
pi_35468177
Viola gaat door over de dood en hoe mooi het is en dat je je eigen tijd kiest. Toen Viola haar ex 2 dagen in coma lag (de vader van haar kinderen) en zij erheen vloog en Viola zei "het is goed, ga maar" hij werd wakker en keek haar en zijn laatste adem in haar gezicht uitblies.

Bonnie heeft het over haar moeder en dat haar moeder een slechte jeugd had en Viola zegt maar in de hemel wacht ze op je. Ze leeft nog zegt Bonnie. Er is iets gebeurt en Bonnie buigt haar kop niet, Viola zegt, straks is ze er niet meer....

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperMOM op 25-02-2006 04:18:29 ]
pi_35468353
Bonnie heeft een verborgen verdriet, haar moeder. Bonnie denkt dat zij haar moeder teleurgesteld heeft door haar grote villa met zwembad en tuinman helaas te verspelen. Bonnie denkt dat haar moeder gek op haar status was i.p.v op Bonnie zelf. Nu ze gewoon op een flatje woont lijkt het wel of ze zich voor haar schaamt. Bonnie wil acceptatie van haar moeder.
Viola vraagt zich af of dat het is?? Vraag het gewoon aan haar, mam hield je meer van me toen ik een villa had dan hoe ik ben, je dochter?
pi_35468408
Bonnie noemt haar familie (moeder en broeres zusters) Het Tribunaal. Ze blijven maar vragen hoe gaat het met je? Ik hoor...dat het niet goed met je gaat??? Echt zo op de slachtbank en Bonnie werd er passief en apatisch door.

Viola hoort haar heel lief aan en geeft suggesties om toch de dialoog weer op te starten, via broers of zus?

Viola is er uit en zegt dat het pure jaloezie is!! Bonnie zegt dat meerdere mensen dat gezegd hebben! Iedereen in Bon haar familie is een gewone werker en zij de enige artiest, zou het daarom zijn?
Kom uit Trui zegt Viola we gaan slapen, is goed Truus zegt Bon we gaan slapen

[ Bericht 28% gewijzigd door SuperMOM op 25-02-2006 04:01:09 ]
pi_35468615
Ze laten het licht branden voor Ferri en Anita en komen er achter dat het al 4 uur is Kom op Bon we gaan slapen ik duik er zo in zegt Viola

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperMOM op 25-02-2006 04:19:29 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 04:28:39 #17
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35468845
alles is in diepe rust, maar Holt loopt nog met closet rolletjes rond

Heel tevreden komt ze weer terug
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_35470639
10:00 uur

(Athalon)

Viola is als eerste ontwaakt en verschijnt in de keuken. Tot ieders verbazing is ze aan de slag gegaan om de vaatwasser uit te ruimen en de glazen gelijk ook op te poetsen.
Of ze dat met de juiste doek doet is dubieus
Het gaat in ieder geval gepaard met een hoop gezucht en gesteun.

(Athalon)

Na gedane arbeid gaat ze even in de tuin van de zon genieten, begeleid door de nodige sigaretjes.
Ze heeft wat moeite ze aan te krijgen door de wind en een vrij lege aansteker maar uiteindelijk slaagt ze als een volleerd roker.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35471991
11:30 uur

Het HBB is nog steeds in ruste, Viola heeft haar gewaad inmiddels ingeruild voor wat kleding en zit in het kantoor met haar Peter te bellen.
Ze vraagt hoe het gaat thuis en of het huisje nog een beetje schoon is. Ook naar het hondje en de vissen wordt geinformeerd.
Peter zelf is minder belangrijk en hij krijgt de opdracht om vandaag naar buiten te gaan, want het is prachtig weer.
Verder heeft ze het nog honderuit over haar danskunsten en jurk van gisteravond. Dat ze er zó mooi uitzag en het dansen zó goed ging.

Ze belooft ook haar Peter op zijn 50e verjaardag te komen de 28e. Ze weet alleen nog niet hoe laat gezien Wilma Nanninga die week Bigg Boss is en die dag ook jarig.
Er staan dan een aantal dingen gepland.

De bruid is ook wakker en bezoekt even het toilet.
De streams laat hun kamer even zien en ook de bruidegom is wakker. Zodra ze uit bed stappen om aan te gaan kleden draaien de streams weer weg.
pi_35476792
14:30 uur

Monique en John zitten samen in de tuin te kletsen. Ook de dames Viola en Bonnie wagen zich in de wind en zonnetje

(Athalon)

Binnen is Ferri inmiddels ook wakker en houdt zich samen met Frank nog een beetje met het bruidsspaar bezig.
Deze vertrekken om 15:00 uur met een taxi.
pi_35476976
Er zijn al wat attributen voor de aankleding van de chinese avond gearriveerd.
Ferri is al het een en ander aan het uitproberen.

(Frizti)

Op het laatste moment laat de bruidegom de werking van zijn kunstbeen zien

Ferri en Frank kijken geintresseerd toe. Ook Anita verschijnt en zegt ook iemand te kennen bij de paarden met een kunstbeen. Ze verteld dat diegene er altijd grappen mee uithaald waar ze weleens van schrikt.
Hierop wordt er gemeld dat de taxi is gearriveerd. Frank helpt even met de spullen en sleept er achter aan met de trouwjurk.
Er wordt even geinventariseerd of ze alles hebben, trouwakte's, bruidsboeket, jurk etc.
De bruid wil ook een stuk van de taart mee hebben.
pi_35477026
pi_35477110

Monique en John genieten ondertussen van het zonnetje
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:12:05 #24
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_35477479
Het bruidspaar wordt uitgezwaaid.

Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:13:50 #25
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_35477532
15.15
John en Ferri spelen met de kleding voor de chinese avond.

Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')