Dat is mooi mamapan, goedemiddag trouwens.quote:
Hij is voor je gevallen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:01 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
Hier loop ik dan in een hele mooie bruidsjapon, ow Fer!ik weet het is een droom
maar stiekumpjes doe ik net of loop je naast me op naar het altaar![]()
Foto Muerte
MMMquote:Op zondag 26 februari 2006 18:05 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hij is voor je gevallen.![]()
[afbeelding]
Gebeurde tijdens het showen van dit horloge.quote:
Ow dat heb ik even gemist danquote:Op zondag 26 februari 2006 18:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gebeurde tijdens het showen van dit horloge.
[afbeelding]
Dag FB, wat fijn dat je er weer bent, dit is voor jou.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:12 schreef Foreverblue het volgende:
Je ziet het hier moeilijk... maar het sneeuwt buiten nu daar
[afbeelding]
BEW trouwens
Hey Lieverdquote:Op zondag 26 februari 2006 18:12 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
BEW trouwens
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... The Mummy III : The revenchequote:Op zondag 26 februari 2006 18:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dag FB, wat fijn dat je er weer bent, dit is voor jou.![]()
http://www.filedump.nl/plaatjes/BBH060226101a.jpg
WB lieverdquote:Op zondag 26 februari 2006 18:12 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
BEW trouwens
Hoi Missquote:Op zondag 26 februari 2006 18:25 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
MissJ. komt heel snel even langs.![]()
Gezellig toch? Als er capbaar materiaal is... niks mis meequote:Op zondag 26 februari 2006 18:27 schreef odie22 het volgende:
wel veel caps he ?
rellen !!!!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig toch? Als er capbaar materiaal is... niks mis mee
FF een paar seconden wachten tot de balken weg zijn Odiequote:Op zondag 26 februari 2006 18:29 schreef odie22 het volgende:
[afbeelding]
ferri laat foto's van fjool zien op fok
die waren weg , bewoog me muis per ongelukquote:Op zondag 26 februari 2006 18:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
FF een paar seconden wachten tot de balken weg zijn Odie
ik weet ook nog steeds niet hoe ik dat weg kan krijgenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
die waren weg , bewoog me muis per ongeluk![]()
In Media Player naar options gaan en dan Perfomance, Advanced...quote:Op zondag 26 februari 2006 18:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet ook nog steeds niet hoe ik dat weg kan krijgen![]()
![]()
Wat ????????????????????????????quote:
ja preciesquote:Op zondag 26 februari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In Media Player naar options gaan en dan Perfomance, Advanced...
Vink 'Display full screen controls' uit
Ik heb het gevonden, moets ff engels naar nederlands omzettenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In Media Player naar options gaan en dan Perfomance, Advanced...
Vink 'Display full screen controls' uit
Kaartje voor kleinkind van Mary Borsato... dus voor de zoon of dochter van Marco?quote:
had jij er ook al last van ?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, moets ff engels naar nederlands omzetten![]()
Ik heb alles het liefst in het Engels... vind ik lekkerder werken.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, moets ff engels naar nederlands omzetten![]()
Haar andere kind heeft ook kinderen ondertussen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kaartje voor kleinkind van Mary Borsato... dus voor de zoon of dochter van Marco?
Zolang het maar geen Viola cap is... anders krijg je een banquote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef MissJ. het volgende:
incoming cap, incoming cap
U kan maar beter gewaarschuwd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |