kijk maar ff terug, de rest laat ik maar staanquote:
Kijk... dat is beter ja... maar die stonden er toen nog nietquote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
kijk maar ff terug, de rest laat ik maar staan![]()
Sorry collega... nu allebei je TFT's doorgebrand zeker?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:08 schreef Muerte het volgende:
Nee collega's niet doen alsjeblieft niet doen!!![]()
Nee dat klopt, maar het duurt even voordat ik ze goed hebquote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk... dat is beter ja... maar die stonden er toen nog niet
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:08 schreef Muerte het volgende:
Nee collega's niet doen alsjeblieft niet doen!!![]()
Te laat.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Foreverblue het volgende:
Rennennnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan een eigen 'blonde stoot' topic openenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar het duurt even voordat ik ze goed hebik had er 9 in totaal
![]()
Dat zet ik je betaald FB, 1 cap had nog net gekund maar dit gaat te ver.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry collega... nu allebei je TFT's doorgebrand zeker?
Dat zou ik wel willen zienquote:Op zondag 26 februari 2006 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri tegen Viola: Ik zou het wel lachen vinden als je voor TV nu helemaal op je plaat gaat![]()
Gelukkig!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo is dat, iedereen onder de 40 moeten ze ophokken tot ze volwassen zijn.![]()
als ik ze gelijk plaats, dan zijn ze zowat niet zichtbaar zo donkerquote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kan een eigen 'blonde stoot' topic openen
Geen last van hier... zet je monitor helderheid wat hoger dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef Athalon het volgende:
[..]
als ik ze gelijk plaats, dan zijn ze zowat niet zichtbaar zo donker![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gelukkig!Ik mag blijven
heb ik even mazzel zeg
![]()
FB je speelt met vuurquote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Foreverblue het volgende:
Rennennnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat zet ik je betaald FB, 1 cap had nog net gekund maar dit gaat te ver.![]()
quote:
Kan niet, dan gaat mijn calibratie onderuit en ben ik weer 1 dag bezig om scanner, printer, beeldscherm en cam goed te krijgen met kleurprofielenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen last van hier... zet je monitor helderheid wat hoger dan.
Zo is dat, ik stel voor als hij nog een keer zoiets flikt om hem de sleutel van de capkelder af te pakken, dat zal hem leren de rekel.quote:
Whahahaha... sorry hoor... zal geen Viola caps tijdens de modeshow meer plaatsenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo is dat, ik stel voor als hij nog een keer zoiets flikt om hem de sleutel van de capkelder af te pakken, dat zal hem leren de rekel.![]()
Lekker belangrijk, je leeft je maar uit hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... sorry hoor... zal geen Viola caps tijdens de modeshow meer plaatsen
Het zou om 4 uur zijn maar het is nu al bijna half 6quote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
Hoe laat is die echte modeshow nu eigelijk?
Op die manier... dan zullen de andere cappers flink aan de bak moeten... want ik ga zo etenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het zou om 4 uur zijn maar het is nu al bijna half 6![]()
Hoorde Viola nog zeggen " dit nog vandaag, en dan kunnen we lekker op de bank vanavond "
mooi niet dus![]()
Ja, nou dan hebben Muerte en Athalon vrijspelquote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op die manier... dan zullen de andere cappers flink aan de bak moeten... want ik ga zo eten
En ik ga spuiten en controleren daarna etenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op die manier... dan zullen de andere cappers flink aan de bak moeten... want ik ga zo eten
Okee, Muerte... er ligt een hele zware taak op je schouders nuquote:Op zondag 26 februari 2006 17:22 schreef Athalon het volgende:
[..]
En ik ga spuiten en controleren daarna eten![]()
Oja meneer gaat eten en dan moet ik maar aan de bak, nou mooi niet want ik ga toevallig ook eten.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gaat hier goed Beertje.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dag Wormpje![]()
![]()
Loopt fok bij jullie ook traag
Heeeeeeeej Odie... je bent er vroeg bijquote:
Nou dan blijft er weinig overquote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oja meneer gaat eten en dan moet ik maar aan de bak, nou mooi niet want ik ga toevallig ook eten.
Geintje, ik heb nog geen trek.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oja meneer gaat eten en dan moet ik maar aan de bak, nou mooi niet want ik ga toevallig ook eten.
wil ook wel eens bij dagploeg horenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeej Odie... je bent er vroeg bij
Hoi odie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |