quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Aventura het volgende:
Zullen we er tevensch een grote verbroederingsmeet van maken?
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Goed plan gezien de eerste 2 reacties.
Gezien je naar ik dacht schampere reactie nam ik aan van welquote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef boebiedoe het volgende:
Poncho is toch niet wie ik denk dat het nu is..
DePresident! Heel goed ja!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef boebiedoe het volgende:
Poncho is toch niet wie ik denk dat het nu is..
Ja, same here... My apologies if not.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef Aventura het volgende:
Gezien je naar ik dacht schampere reactie nam ik aan van wel
Zou een leuk grapje kunnen zijn, als het niet zo verschrikkelijk onwaar zou zijnquote:
niet helemaal mijn ding dusquote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Aventura het volgende:
sixties, Beach Boys, Status Quo, de Nashville Sound met o.a. Johnny Cash, The Troggs, The Stones, Moody Blues, Kinks, CCR, Scorpions..Not bad...
Toen is wel de rockmuziek van nu onstaan. Zelf vind ik de jaren 70 het ultieme rock decennium.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet helemaal mijn ding dus
Jaren 90 sessie lijkt me lekkerder.
zie ondertitelquote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Aventura het volgende:
met o.a. Johnny Cash,
Luister naar de kenner.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Toen is wel de rockmuziek van nu onstaan. Zelf vind ik de jaren 70 het ultieme rock decennium.
Onstaan, maat dat wil niet zeggen dat het toen beter was, evolutie enzoquote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Toen is wel de rockmuziek van nu onstaan. Zelf vind ik de jaren 70 het ultieme rock decennium.
Ben ook een kind van de seventies hequote:
Ik vind weinig bands van tegenwoordig echt goed. Hoewel ik laatst bij Soulfly was en blij verrast was. Ik vind bv.ook Interpol erg okay. Maar voor heel veel van die hippe Britse bandjes heb ik gewoon geen geduld om ernaar te luiteren.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook een kind van de jaren 70, maar mijn smaak ligt toch echt vanaf begin 80 ergens.
Maar ook de nieuwe bands (arctic monkeys, franz f, etc etc) vind ik tegek. Ik ga met mijn tijd mee.
Al het rock-gerelateerde is altijd op do of vr. Zaterdag is het dance daar.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Snel kan wel wmb. Ik kan een paar zaterdagen niet, maar dit is op vrijdag he?
Tja, no offence, maar dat merk je dus vaak bij rockers, dat ze op een gegeven moment niet echt meer naar nieuwe muziek luisteren.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind weinig bands van tegenwoordig echt goed. Hoewel ik laatst bij Soulfly was en blij verrast was. Ik vind bv.ook Interpol erg okay. Maar voor heel veel van die hippe Britse bandjes heb ik gewoon geen geduld om ernaar te luiteren.
Hela! Ik luister naar heel veel nieuwe muziek hoor, ook nieuw, en zeker niet alleen maar rockquote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, no offence, maar dat merk je dus vaak bij rockers, dat ze op een gegeven moment niet echt meer naar nieuwe muziek luisteren.
Bv in de B&W werken erg veel vastgeroeste rockers die Iron Maiden nog top vinden, maar System of a Down herrie.
Als je het maar weet, mijn laatste shows waren resp. the Editors, Hard-Fi en Soulfly. Binnenkort naar Monster Magnet, en paar weken later naar the Apers plus Heideroosjes in de Jack Daniels Rock Night.quote:
Ook de JD rocknights ergens.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:28 schreef Aventura het volgende:
Danko?! Wanneer!
Uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2006 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom alleen voor de gezelligheid. Mag dat ook?
Vechten jullie maar uit wanneer.
En het mooie is, aanhang kan gewoon meequote:
ofquote:70’s SESSIE o.l.v. Ross CURRY
Met o.a.
Birgit Schuurman zang
Jeroen den Hengst gitaar/zang (Birgit)
Rob Klerks drums (SuperSub)
Bas de Groot bas (Seven)
Ross Curry gitaar/zang (spodeeodee/SIN/Ren Lenny Ren)
Aanvang 21.00 uur - Entree ¤ 7,50
quote:90’s SESSIE o.l.v. Ross Curry
met:
Jelle Paulusma gitaar (Daryl Ann)
JB Meyers gitaar (SuperSub / de Dijk)
Paul van Rijswijk drums (SuperSub)
Ross Curry gitaar/zang (spodeeodee/SIN/Ren Lenny Ren)
Zouden ze ook een Johnny Cash night hebben?quote:
Ik stem op de 90's sessiequote:
24e.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Laten we nou eerst maar eens een datum prikken.
Same here. Alhoewel, voor mij maakt het geen bal uit. Ik kan elke keer gewoon gaan als ik wilquote:Op maandag 27 februari 2006 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga ff niet aangeven of ik kan of niet. Het hangt ook heel erg van mijn zin af tegen die tijd.
Ik word er ook wat misselijk van, maar dat heeft een heel andere redenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:16 schreef Aventura het volgende:
Ik word een beetje moe van mijn eigen avatar
Hij was een tikje hysterisch he, dat oude avatarquote:Op maandag 27 februari 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Stukken beter! Lekker fris groen ook!
Geen dank.quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Geen dank.quote:
http://www.cafepakhuiswilhelmina.nl/quote:Op maandag 27 februari 2006 15:12 schreef Aventura het volgende:
Het begint steeds om 21:00 uur, entree is er meestal als er een band is. Heb het even gecheckt, is indd. 7,50.
Daar tegenover staat: een kluistje voor je spullen, gratis parkeren en bier kost 1,70 ipv. de 2,20 die je in de binnenstad meestal betaalt
Damn woman. Je vat de koe wel bij de hoorns. Ik heb het aangepast. Nou maar hopen dat er veel aanmeldingen komenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Poll sluiten, tt aanpassen en gaan!![]()
Nu nog aanmeldingen.
Gezelligquote:Op maandag 27 februari 2006 16:12 schreef Ripley het volgende:
Misschien kom ik ook wel, heb goeie dingen gehoord over PW. Maar moet nog even kijken met andere afspraken etc.
Ik ga daar donderdag heenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Dat karaoke lijkt me ook heel lachen.
Mits bier....
Mits veel bier.....
Mits HEEL ERG VEEL bier.....
Coolquote:Op maandag 27 februari 2006 16:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ga daar donderdag heenIk zal uitgebreid verslag uitbrengen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er is een marge van 3 jaar aan de 'goede' kant van de 25, heb jij ff mazzel![]()
Ik neem geen risico en ga de week eerder als er 70's avond is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er is een marge van 3 jaar aan de 'goede' kant van de 25, heb jij ff mazzel![]()
Stel je niet aan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik neem geen risico en ga de week eerder als er 70's avond is.
Maar die 70's avond wordt begeleid door een band, waarin Birgit Schuurman zight, dus dan weet je het welquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er wordt echt leuke en goede muziek tussen de sets en ervoor en erna gedraaid!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Het live gedeelte is toch maar 1 kant van het geheel?
IK vind het dansen bijv na een concert in de HmH altijd zo cool, is dat ook nog een beetje te doen?
Klinkt heel erg leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er wordt echt leuke en goede muziek tussen de sets en ervoor en erna gedraaid!
Bijv. een nummertje van Arctic Monkeys, erna nummer van Golden Earring, gevolgd door een nummer The Smiths, en nog even een foutje van Bon Jovi ertussendoor.
In ieder geval is het altijd wel dansbaar.
Ze bedoelt de marge naar beneden snoepiequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
whehequote:
Klinkt als een hele leuke tent. Ik ben er zeker bij de 10equote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef Aventura het volgende:
De DJ was ook weer briljant. Op een gegeven moment had je een overgang van Hokus Pokus naar een nummer van N.E.R.D.
Ja hoor, ik neem zelf denk ik een vriendin (Ellen) mee. En jij? Mogen we het al weten?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt als een hele leuke tent. Ik ben er zeker bij de 10e.
non-fokkers mogen ook wel mee toch?.
Mooi zoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neem zelf denk ik een vriendin (Ellen) mee. En jij? Mogen we het al weten?
Ja, sorry. Ik heb het een beeeetje druk gehad. En als ik al op Fok kwam dan 'leefde' ik een beetje in de myAT, dus dat schiet dan ook niet erg opquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:26 schreef Aventura het volgende:
Je ziet dit topic nu pas? Hoe is het mogelijk.
* Aventura in fotoboek lurktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:26 schreef Q. het volgende:
Ik lust nog steeds geen bier en rock is nog steeds stom.
Ja, goeie vermomming heb ik hè? Maar ik denk dat ik eventueel voor één keer wel mijn bier-haat van mij af zou kunnen zetten. Eventueel. En omdat ik tegenwoordig wel op een plek woon waar je met het nachtnet kan komen is dat ook nog realistisch.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
* Aventura in fotoboek lurkt
Oh, it is you!!Als je niet van rock en bier houdt is deze meet een hel op aarde.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, goeie vermomming heb ik hè? Maar ik denk dat ik eventueel voor één keer wel mijn bier-haat van mij af zou kunnen zetten. Eventueel. En omdat ik tegenwoordig wel op een plek woon waar je met het nachtnet kan komen is dat ook nog realistisch.
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef Aventura het volgende:
Er komen ongetwijfeld nog veel meer avonden
I can't remember. Tenminste, de laatste delen van de avonden dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
De Rawk-meets waren altijd errug leuk en gezellig.
Prima planquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar de 10e is wel OK hoor. Mag ik voorstellen om vooraf ergens te gan eten? Dan kan ik direct vanaf m'n werk richting A'dam komen.
Ach, zo erg was het ook weer niet met je.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
I can't remember. Tenminste, de laatste delen van de avonden dan.
Dat heb ik altijd goed weten te verbergen idd.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Ach, zo erg was het ook weer niet met je.
Het was niet alsof je de halve nacht een wc-pot aan het knuffelen was.
Ga je trouwen ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef Q. het volgende:
Ik heb de 11e een vrijgezellenfeest wat ook wel altijd zwaar is, dus ik zal het niet al te bont maken.
that'll be the dayquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef PPL het volgende:
Heatwave & Aventura sitting in a tree....
Klinkt prima. vanaf 6 man reserveren dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef Aventura het volgende:
http://www.jerrys.nl/
Deze dus, zit ernaast
Oi.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, jouw gebrek aan smaak is welbekend PPL.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haha
Was het gezellig?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom nog steeds.
Hopen dat dit langer duurt dan de vorige meeting.
Absoluut, was heel erg leuk, maar rond 12 uur was iedereen pleitequote:
mwah., je hebt wel wat gemist, maar het was voor jou de moeite niet meer.....quote:Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik heb weinig gemist dus![]()
Jammer BE, maar er komt vast nog wel een andere keer
Surequote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef Litso het volgende:
Zal ik dan ook maar ff langskomen?
Ik ga wel zuinigaan doen want gisteravond heeft me een groot deel van mijn zakgeld gekostquote:
Ach, dan eet je niet mee ofzo. Dan kost het je 5 euro om erin te komen, en de drank heb jezelf in handen..quote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga wel zuinigaan doen want gisteravond heeft me een groot deel van mijn zakgeld gekost
Ik moet nog wel boodschappen kunnen doen deze maand
Idd, dan is het goed te doenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan eet je niet mee ofzo. Dan kost het je 5 euro om erin te komen, en de drank heb jezelf in handen..
precies, al denk ik persoonlijk wel flink wat vocht nodig te hebben die nacht...quote:
Ik neem wel een rugzak halveliters Euroshopper bier mee om me in te drinkenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, al denk ik persoonlijk wel flink wat vocht nodig te hebben die nacht...
En al te dronken worden is geen plan.
Pas je op je tanden?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik neem wel een rugzak halveliters Euroshopper bier mee om me in te drinken
Neem dan op z'n minstquote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik neem wel een rugzak halveliters Euroshopper bier mee om me in te drinken
Hmhm ik ben 19.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Gemiddeld ligt het nu ruim boven de 25 denk ik. Maar Litso trekt het aardig omlaag.
nouja ik ben van mezelf een redelijk jong persoon, dus ik denk dat ik me er niet echt thuis ga voelenquote:
Litso is 21 ofzo.... en we zijn niet de enigen daar hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 11:27 schreef VASND het volgende:
]
[..]
nouja ik ben van mezelf een redelijk jong persoon, dus ik denk dat ik me er niet echt thuis ga voelen![]()
Misschien eens kijken of ik wat meer PUB'ers warm kan stomen.
Jonger dan PPL kun je mentaal gewoon niet zijn, en die vond het ook altijd gezelligquote:Op maandag 6 maart 2006 11:27 schreef VASND het volgende:
]
[..]
nouja ik ben van mezelf een redelijk jong persoon, dus ik denk dat ik me er niet echt thuis ga voelen![]()
Eerst een examen rockmuziekkennis, en dan een foto-keuringquote:Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Nou hoeven we natuurlijk ook weer geen hele hordes pubers erbij te hebben.
Minstensquote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eerst een examen rockmuziekkennis, en dan een foto-keuring.
ik kan one en master of puppets op mijn gitaar spelenquote:
+10 scherp!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Jonger dan PPL kun je mentaal gewoon niet zijn, en die vond het ook altijd gezellig.
Zatquote:Op maandag 6 maart 2006 12:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik kan one en master of puppets op mijn gitaar spelen
dus die rockmuziekkennis is goed genoeg heb ik besloten![]()
en nja, een fotokeuring? ken jij knappe rockers dan? ...![]()
Komt wel goedquote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eerst een examen rockmuziekkennis, en dan een foto-keuring.
Kijk maar even naar de TS bijvoorbeeldquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk maar even naar de TS bijvoorbeeld.
En die cinnamongirl is ook nog wel cutequote:
who...the....fuck...cares....?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:24 schreef Rnej het volgende:
mjaaa, maar dat is een rockSTER .. die zijn allemaal leuk ... maar ik heb t over mezelf.. als in.. mannelijke rockers...
(jaja, gavin rossdale.. maar afgezien daarvan?
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja ej.. ik wil wel door die keuring heenkomen![]()
PPL is anders best heel vriendelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, er zijn er genoeg die zo lelijk als de nacht zijn en dat heeft hen er nooit van weerhouden hun smoelwerk op de meets te laten zien.
kijk es aanquote:Op maandag 6 maart 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Die is alleen voor meisjes.
Ja, de rock wereld is nog ouderwets sexistisch.
ik dacht anders even aan jouquote:
Jij denkt wel heel veel aan mij af en toe....quote:
Hete Wijven staan altijd hoog in mijn gedachten top 10.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Jij denkt wel heel veel aan mij af en toe.....
tuurlijk manquote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef VASND het volgende:
Maar 19 kan dus nog wel?
Ik ging naar mijn eerste Fok!meeting toen ik 16 was. De gemiddelde leeftijd was toen rond de 30, en de oudste was de 70 al gepasseerd. Desalniettemin was het gezellig.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef VASND het volgende:
Maar 19 kan dus nog wel?
Ja, dat had je er niet bij verteldquote:Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef VASND het volgende:
ik lees net dat het in Amsterdam is.
brabander.
Tja, dat is wel lastig dan ja... Daar kan ik je helaas niet mee helpenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:50 schreef VASND het volgende:
Mja het probleem is vooral dat als ik zou gaan, dat ik dan in ieder geval ergens zou moeten overnachten (of na een half uur weer huiswaards), en ik ken niemand in Amsterdam..
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jonger dan PPL kun je mentaal gewoon niet zijn, en die vond het ook altijd gezellig.
Zijn jullie klaar tegen mij ?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PPL is anders best heel vriendelijk.
Oh, diequote:Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef PPL het volgende:
[..]
De mentaal jongste & lelijk als de nacht zijnde PPL.
Neuh,quote:Op maandag 6 maart 2006 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos...
He maar PPL... jij hebt toch al een vrouw en bijna een kind... dan heb je toch van ons geen bevestiging nodig?![]()
Uitverkoopje van het weekend?quote:
Dat maak je er zelf vanquote:Op maandag 6 maart 2006 14:26 schreef PPL het volgende:
[..]
Neuh,
Maar daarom is het nog wel onaardig om mij meteen te bestempelen als 'mentaal onvolwassen'
Precies, en R&P is ---> kant op...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van.
Die opmerking zegt al weer genoegquote:
Oh gut, nu is het mijn eigen schuld.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van.
De laatste keer dat ik daar postte, werd het topic verplaatst naar ONZquote:
Kijk, nu zie ik je meteen weer een heel stuk positieverquote:Op maandag 6 maart 2006 14:44 schreef PPL het volgende:
Eerstvolgende gelegenheid maak ik het goed met een Guinness.
Ik ga een poging wagen om hier om 17:00 de deur uit te rennen, en dan zou ik om 18:35 op CS zijn. HOe ver zit die tent daar vanaf?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:02 schreef Aventura het volgende:
Ik heb dus gereserveerd voor 6 man in de cantine. Nogmaals de link:
http://www.iens.nl/restau(...)taurant.htms?r=16668
Ik pas het ook even aan in de OP.
Ik heb 19 uur gezegd, maar redt iedereen dat eigenlijk wel?
Een kwartiertje ongeveerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen om hier om 17:00 de deur uit te rennen, en dan zou ik om 18:35 op CS zijn. HOe ver zit die tent daar vanaf?
Op mijn sloffenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:02 schreef Aventura het volgende:
Even gespiekt op de kaart. Als je de tram net gemist hebt kun je zo te zien beter gewoon gaan lopen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een kwartiertje ongeveer
Ligt eraan hoelang je op de 26 moet wachten, maar het is al de derde halte na CS, Rietlandpark.
Ik denk dat dat wel gaat lukken jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:50 schreef Aventura het volgende:
Maar haast je niet te pletter, we rekken desnoods het aperitiefje uit tot eindeloze lengtes
Dat is geen probleem zeker niet met HW erbij
Lange aperitiefjes zijn juist een argument om me te gaan haastenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:50 schreef Aventura het volgende:
Maar haast je niet te pletter, we rekken desnoods het aperitiefje uit tot eindeloze lengtes
Dat is geen probleem zeker niet met HW erbij
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Rockers of the forum, are you ready to RAWK!!!!!???????.
Vast wel. Lekker flexibel werkrooster. Ik kan zelfs nog wel langs huis tussendoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:02 schreef Aventura het volgende:
Is de TT echt zo lastig??quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:45 schreef buzzer het volgende:
even for the record: wanneer gaat dit nu precies plaatsvinden ?
Duidelijk gevalletje Pearlquote:
Dat betekent dat het topic geheim is!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:03 schreef Woutey het volgende:
wat is dat rare tekentje voor dit topic?
Vrijdag 10 maart dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:45 schreef buzzer het volgende:
Oooooh, is het ook daadwerkelijk op de dag die in de TT staat?quote:
Hey, ik kan daar niks over terugvinden in de policy andersquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oooooh, is het ook daadwerkelijk op de dag die in de TT staat?.
Hey FB hoer..... FB is ---> daar!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey, ik kan daar niks over terugvinden in de policy anders.
Biertje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey FB hoer..... FB is ---> daar!.
Mits Guinnessquote:
Whehehe.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Ik vond hem wel toepasselijk.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:45 schreef buzzer het volgende:
Maandje of 2 pasquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Whehehe.
sinds wanneer heb jij die 'kutmod' tag?
Kun je weer nagaan hoe goed ik op die tags letquote:
Staggerquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kun je weer nagaan hoe goed ik op die tags let.
Dat mag ik hopen van niet neequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:51 schreef Aventura het volgende:
Nog twee dagen
Hopelijk word ik niet ziek, zus is nu al 3 dagen ziek thuis..Ik heb haar zaterdag nog gezien, dus hopelijk heeft ze me niet besmet.
If that ain't rock and roll I don't know what is!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:35 schreef Aventura het volgende:
Panadol saves the day! Dat is de enige pijnstiller die je icm alcohol kan gebruiken
Een echte rock chick weet die dingenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
If that ain't rock and roll I don't know what is!.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stagger.
(vatjem, vatjem?![]()
nudge nudge)
Oy. Doe's niet zo gek!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:51 schreef Aventura het volgende:
Nog twee dagen
Hopelijk word ik niet ziek, zus is nu al 3 dagen ziek thuis..Ik heb haar zaterdag nog gezien, dus hopelijk heeft ze me niet besmet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |