quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er is een marge van 3 jaar aan de 'goede' kant van de 25, heb jij ff mazzel![]()
Ik neem geen risico en ga de week eerder als er 70's avond is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er is een marge van 3 jaar aan de 'goede' kant van de 25, heb jij ff mazzel![]()
Stel je niet aan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik neem geen risico en ga de week eerder als er 70's avond is.
Maar die 70's avond wordt begeleid door een band, waarin Birgit Schuurman zight, dus dan weet je het welquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er wordt echt leuke en goede muziek tussen de sets en ervoor en erna gedraaid!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Het live gedeelte is toch maar 1 kant van het geheel?
IK vind het dansen bijv na een concert in de HmH altijd zo cool, is dat ook nog een beetje te doen?
Klinkt heel erg leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er wordt echt leuke en goede muziek tussen de sets en ervoor en erna gedraaid!
Bijv. een nummertje van Arctic Monkeys, erna nummer van Golden Earring, gevolgd door een nummer The Smiths, en nog even een foutje van Bon Jovi ertussendoor.
In ieder geval is het altijd wel dansbaar.
Ze bedoelt de marge naar beneden snoepiequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
whehequote:
Klinkt als een hele leuke tent. Ik ben er zeker bij de 10equote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef Aventura het volgende:
De DJ was ook weer briljant. Op een gegeven moment had je een overgang van Hokus Pokus naar een nummer van N.E.R.D.
Ja hoor, ik neem zelf denk ik een vriendin (Ellen) mee. En jij? Mogen we het al weten?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt als een hele leuke tent. Ik ben er zeker bij de 10e.
non-fokkers mogen ook wel mee toch?.
Mooi zoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neem zelf denk ik een vriendin (Ellen) mee. En jij? Mogen we het al weten?
Ja, sorry. Ik heb het een beeeetje druk gehad. En als ik al op Fok kwam dan 'leefde' ik een beetje in de myAT, dus dat schiet dan ook niet erg opquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:26 schreef Aventura het volgende:
Je ziet dit topic nu pas? Hoe is het mogelijk.
* Aventura in fotoboek lurktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:26 schreef Q. het volgende:
Ik lust nog steeds geen bier en rock is nog steeds stom.
Ja, goeie vermomming heb ik hè? Maar ik denk dat ik eventueel voor één keer wel mijn bier-haat van mij af zou kunnen zetten. Eventueel. En omdat ik tegenwoordig wel op een plek woon waar je met het nachtnet kan komen is dat ook nog realistisch.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
* Aventura in fotoboek lurkt
Oh, it is you!!Als je niet van rock en bier houdt is deze meet een hel op aarde.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, goeie vermomming heb ik hè? Maar ik denk dat ik eventueel voor één keer wel mijn bier-haat van mij af zou kunnen zetten. Eventueel. En omdat ik tegenwoordig wel op een plek woon waar je met het nachtnet kan komen is dat ook nog realistisch.
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef Aventura het volgende:
Er komen ongetwijfeld nog veel meer avonden
I can't remember. Tenminste, de laatste delen van de avonden dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
De Rawk-meets waren altijd errug leuk en gezellig.
Prima planquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar de 10e is wel OK hoor. Mag ik voorstellen om vooraf ergens te gan eten? Dan kan ik direct vanaf m'n werk richting A'dam komen.
Ach, zo erg was het ook weer niet met je.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
I can't remember. Tenminste, de laatste delen van de avonden dan.
Dat heb ik altijd goed weten te verbergen idd.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Ach, zo erg was het ook weer niet met je.
Het was niet alsof je de halve nacht een wc-pot aan het knuffelen was.
Ga je trouwen ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef Q. het volgende:
Ik heb de 11e een vrijgezellenfeest wat ook wel altijd zwaar is, dus ik zal het niet al te bont maken.
that'll be the dayquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef PPL het volgende:
Heatwave & Aventura sitting in a tree....
Klinkt prima. vanaf 6 man reserveren dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef Aventura het volgende:
http://www.jerrys.nl/
Deze dus, zit ernaast
Oi.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, jouw gebrek aan smaak is welbekend PPL.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haha
Was het gezellig?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom nog steeds.
Hopen dat dit langer duurt dan de vorige meeting.
Absoluut, was heel erg leuk, maar rond 12 uur was iedereen pleitequote:
mwah., je hebt wel wat gemist, maar het was voor jou de moeite niet meer.....quote:Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik heb weinig gemist dus![]()
Jammer BE, maar er komt vast nog wel een andere keer
Surequote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef Litso het volgende:
Zal ik dan ook maar ff langskomen?
Ik ga wel zuinigaan doen want gisteravond heeft me een groot deel van mijn zakgeld gekostquote:
Ach, dan eet je niet mee ofzo. Dan kost het je 5 euro om erin te komen, en de drank heb jezelf in handen..quote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga wel zuinigaan doen want gisteravond heeft me een groot deel van mijn zakgeld gekost
Ik moet nog wel boodschappen kunnen doen deze maand
Idd, dan is het goed te doenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan eet je niet mee ofzo. Dan kost het je 5 euro om erin te komen, en de drank heb jezelf in handen..
precies, al denk ik persoonlijk wel flink wat vocht nodig te hebben die nacht...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |