Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef Aventura het volgende:
Er komen ongetwijfeld nog veel meer avonden
I can't remember. Tenminste, de laatste delen van de avonden dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
De Rawk-meets waren altijd errug leuk en gezellig.
Prima planquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar de 10e is wel OK hoor. Mag ik voorstellen om vooraf ergens te gan eten? Dan kan ik direct vanaf m'n werk richting A'dam komen.
Ach, zo erg was het ook weer niet met je.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
I can't remember. Tenminste, de laatste delen van de avonden dan.
Dat heb ik altijd goed weten te verbergen idd.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Ach, zo erg was het ook weer niet met je.
Het was niet alsof je de halve nacht een wc-pot aan het knuffelen was.
Ga je trouwen ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef Q. het volgende:
Ik heb de 11e een vrijgezellenfeest wat ook wel altijd zwaar is, dus ik zal het niet al te bont maken.
that'll be the dayquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef PPL het volgende:
Heatwave & Aventura sitting in a tree....
Klinkt prima. vanaf 6 man reserveren dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef Aventura het volgende:
http://www.jerrys.nl/
Deze dus, zit ernaast
Oi.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, jouw gebrek aan smaak is welbekend PPL.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haha
Was het gezellig?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom nog steeds.
Hopen dat dit langer duurt dan de vorige meeting.
Absoluut, was heel erg leuk, maar rond 12 uur was iedereen pleitequote:
mwah., je hebt wel wat gemist, maar het was voor jou de moeite niet meer.....quote:Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik heb weinig gemist dus![]()
Jammer BE, maar er komt vast nog wel een andere keer
Surequote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef Litso het volgende:
Zal ik dan ook maar ff langskomen?
Ik ga wel zuinigaan doen want gisteravond heeft me een groot deel van mijn zakgeld gekostquote:
Ach, dan eet je niet mee ofzo. Dan kost het je 5 euro om erin te komen, en de drank heb jezelf in handen..quote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga wel zuinigaan doen want gisteravond heeft me een groot deel van mijn zakgeld gekost
Ik moet nog wel boodschappen kunnen doen deze maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |