Idd, dan is het goed te doenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan eet je niet mee ofzo. Dan kost het je 5 euro om erin te komen, en de drank heb jezelf in handen..
precies, al denk ik persoonlijk wel flink wat vocht nodig te hebben die nacht...quote:
Ik neem wel een rugzak halveliters Euroshopper bier mee om me in te drinkenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, al denk ik persoonlijk wel flink wat vocht nodig te hebben die nacht...
En al te dronken worden is geen plan.
Pas je op je tanden?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik neem wel een rugzak halveliters Euroshopper bier mee om me in te drinken
Neem dan op z'n minstquote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik neem wel een rugzak halveliters Euroshopper bier mee om me in te drinken
Hmhm ik ben 19.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Gemiddeld ligt het nu ruim boven de 25 denk ik. Maar Litso trekt het aardig omlaag.
nouja ik ben van mezelf een redelijk jong persoon, dus ik denk dat ik me er niet echt thuis ga voelenquote:
Litso is 21 ofzo.... en we zijn niet de enigen daar hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 11:27 schreef VASND het volgende:
]
[..]
nouja ik ben van mezelf een redelijk jong persoon, dus ik denk dat ik me er niet echt thuis ga voelen![]()
Misschien eens kijken of ik wat meer PUB'ers warm kan stomen.
Jonger dan PPL kun je mentaal gewoon niet zijn, en die vond het ook altijd gezelligquote:Op maandag 6 maart 2006 11:27 schreef VASND het volgende:
]
[..]
nouja ik ben van mezelf een redelijk jong persoon, dus ik denk dat ik me er niet echt thuis ga voelen![]()
Eerst een examen rockmuziekkennis, en dan een foto-keuringquote:Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Nou hoeven we natuurlijk ook weer geen hele hordes pubers erbij te hebben.
Minstensquote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eerst een examen rockmuziekkennis, en dan een foto-keuring.
ik kan one en master of puppets op mijn gitaar spelenquote:
+10 scherp!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Jonger dan PPL kun je mentaal gewoon niet zijn, en die vond het ook altijd gezellig.
Zatquote:Op maandag 6 maart 2006 12:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik kan one en master of puppets op mijn gitaar spelen
dus die rockmuziekkennis is goed genoeg heb ik besloten![]()
en nja, een fotokeuring? ken jij knappe rockers dan? ...![]()
Komt wel goedquote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eerst een examen rockmuziekkennis, en dan een foto-keuring.
Kijk maar even naar de TS bijvoorbeeldquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk maar even naar de TS bijvoorbeeld.
En die cinnamongirl is ook nog wel cutequote:
who...the....fuck...cares....?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:24 schreef Rnej het volgende:
mjaaa, maar dat is een rockSTER .. die zijn allemaal leuk ... maar ik heb t over mezelf.. als in.. mannelijke rockers...
(jaja, gavin rossdale.. maar afgezien daarvan?
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja ej.. ik wil wel door die keuring heenkomen![]()
PPL is anders best heel vriendelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, er zijn er genoeg die zo lelijk als de nacht zijn en dat heeft hen er nooit van weerhouden hun smoelwerk op de meets te laten zien.
kijk es aanquote:Op maandag 6 maart 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Die is alleen voor meisjes.
Ja, de rock wereld is nog ouderwets sexistisch.
ik dacht anders even aan jouquote:
Jij denkt wel heel veel aan mij af en toe....quote:
Hete Wijven staan altijd hoog in mijn gedachten top 10.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Jij denkt wel heel veel aan mij af en toe.....
tuurlijk manquote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef VASND het volgende:
Maar 19 kan dus nog wel?
Ik ging naar mijn eerste Fok!meeting toen ik 16 was. De gemiddelde leeftijd was toen rond de 30, en de oudste was de 70 al gepasseerd. Desalniettemin was het gezellig.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef VASND het volgende:
Maar 19 kan dus nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |