En die cinnamongirl is ook nog wel cutequote:
who...the....fuck...cares....?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:24 schreef Rnej het volgende:
mjaaa, maar dat is een rockSTER .. die zijn allemaal leuk ... maar ik heb t over mezelf.. als in.. mannelijke rockers...
(jaja, gavin rossdale.. maar afgezien daarvan?
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja ej.. ik wil wel door die keuring heenkomen![]()
PPL is anders best heel vriendelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, er zijn er genoeg die zo lelijk als de nacht zijn en dat heeft hen er nooit van weerhouden hun smoelwerk op de meets te laten zien.
kijk es aanquote:Op maandag 6 maart 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Die is alleen voor meisjes.
Ja, de rock wereld is nog ouderwets sexistisch.
ik dacht anders even aan jouquote:
Jij denkt wel heel veel aan mij af en toe....quote:
Hete Wijven staan altijd hoog in mijn gedachten top 10.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Jij denkt wel heel veel aan mij af en toe.....
tuurlijk manquote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef VASND het volgende:
Maar 19 kan dus nog wel?
Ik ging naar mijn eerste Fok!meeting toen ik 16 was. De gemiddelde leeftijd was toen rond de 30, en de oudste was de 70 al gepasseerd. Desalniettemin was het gezellig.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef VASND het volgende:
Maar 19 kan dus nog wel?
Ja, dat had je er niet bij verteldquote:Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef VASND het volgende:
ik lees net dat het in Amsterdam is.
brabander.
Tja, dat is wel lastig dan ja... Daar kan ik je helaas niet mee helpenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:50 schreef VASND het volgende:
Mja het probleem is vooral dat als ik zou gaan, dat ik dan in ieder geval ergens zou moeten overnachten (of na een half uur weer huiswaards), en ik ken niemand in Amsterdam..
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jonger dan PPL kun je mentaal gewoon niet zijn, en die vond het ook altijd gezellig.
Zijn jullie klaar tegen mij ?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PPL is anders best heel vriendelijk.
Oh, diequote:Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef PPL het volgende:
[..]
De mentaal jongste & lelijk als de nacht zijnde PPL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |