Zouden ze ook een Johnny Cash night hebben?quote:
Ik stem op de 90's sessiequote:
24e.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Laten we nou eerst maar eens een datum prikken.
Same here. Alhoewel, voor mij maakt het geen bal uit. Ik kan elke keer gewoon gaan als ik wilquote:Op maandag 27 februari 2006 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga ff niet aangeven of ik kan of niet. Het hangt ook heel erg van mijn zin af tegen die tijd.
Ik word er ook wat misselijk van, maar dat heeft een heel andere redenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:16 schreef Aventura het volgende:
Ik word een beetje moe van mijn eigen avatar
Hij was een tikje hysterisch he, dat oude avatarquote:Op maandag 27 februari 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Stukken beter! Lekker fris groen ook!
Geen dank.quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Geen dank.quote:
http://www.cafepakhuiswilhelmina.nl/quote:Op maandag 27 februari 2006 15:12 schreef Aventura het volgende:
Het begint steeds om 21:00 uur, entree is er meestal als er een band is. Heb het even gecheckt, is indd. 7,50.
Daar tegenover staat: een kluistje voor je spullen, gratis parkeren en bier kost 1,70 ipv. de 2,20 die je in de binnenstad meestal betaalt
Damn woman. Je vat de koe wel bij de hoorns. Ik heb het aangepast. Nou maar hopen dat er veel aanmeldingen komenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Poll sluiten, tt aanpassen en gaan!![]()
Nu nog aanmeldingen.
Gezelligquote:Op maandag 27 februari 2006 16:12 schreef Ripley het volgende:
Misschien kom ik ook wel, heb goeie dingen gehoord over PW. Maar moet nog even kijken met andere afspraken etc.
Ik ga daar donderdag heenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Dat karaoke lijkt me ook heel lachen.
Mits bier....
Mits veel bier.....
Mits HEEL ERG VEEL bier.....
Coolquote:Op maandag 27 februari 2006 16:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ga daar donderdag heenIk zal uitgebreid verslag uitbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |