quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Aventura het volgende:
Zullen we er tevensch een grote verbroederingsmeet van maken?
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Goed plan gezien de eerste 2 reacties.
Gezien je naar ik dacht schampere reactie nam ik aan van welquote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef boebiedoe het volgende:
Poncho is toch niet wie ik denk dat het nu is..
DePresident! Heel goed ja!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef boebiedoe het volgende:
Poncho is toch niet wie ik denk dat het nu is..
Ja, same here... My apologies if not.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef Aventura het volgende:
Gezien je naar ik dacht schampere reactie nam ik aan van wel
Zou een leuk grapje kunnen zijn, als het niet zo verschrikkelijk onwaar zou zijnquote:
niet helemaal mijn ding dusquote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Aventura het volgende:
sixties, Beach Boys, Status Quo, de Nashville Sound met o.a. Johnny Cash, The Troggs, The Stones, Moody Blues, Kinks, CCR, Scorpions..Not bad...
Toen is wel de rockmuziek van nu onstaan. Zelf vind ik de jaren 70 het ultieme rock decennium.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet helemaal mijn ding dus
Jaren 90 sessie lijkt me lekkerder.
zie ondertitelquote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Aventura het volgende:
met o.a. Johnny Cash,
Luister naar de kenner.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Toen is wel de rockmuziek van nu onstaan. Zelf vind ik de jaren 70 het ultieme rock decennium.
Onstaan, maat dat wil niet zeggen dat het toen beter was, evolutie enzoquote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Toen is wel de rockmuziek van nu onstaan. Zelf vind ik de jaren 70 het ultieme rock decennium.
Ben ook een kind van de seventies hequote:
Ik vind weinig bands van tegenwoordig echt goed. Hoewel ik laatst bij Soulfly was en blij verrast was. Ik vind bv.ook Interpol erg okay. Maar voor heel veel van die hippe Britse bandjes heb ik gewoon geen geduld om ernaar te luiteren.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook een kind van de jaren 70, maar mijn smaak ligt toch echt vanaf begin 80 ergens.
Maar ook de nieuwe bands (arctic monkeys, franz f, etc etc) vind ik tegek. Ik ga met mijn tijd mee.
Al het rock-gerelateerde is altijd op do of vr. Zaterdag is het dance daar.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Snel kan wel wmb. Ik kan een paar zaterdagen niet, maar dit is op vrijdag he?
Tja, no offence, maar dat merk je dus vaak bij rockers, dat ze op een gegeven moment niet echt meer naar nieuwe muziek luisteren.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind weinig bands van tegenwoordig echt goed. Hoewel ik laatst bij Soulfly was en blij verrast was. Ik vind bv.ook Interpol erg okay. Maar voor heel veel van die hippe Britse bandjes heb ik gewoon geen geduld om ernaar te luiteren.
Hela! Ik luister naar heel veel nieuwe muziek hoor, ook nieuw, en zeker niet alleen maar rockquote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, no offence, maar dat merk je dus vaak bij rockers, dat ze op een gegeven moment niet echt meer naar nieuwe muziek luisteren.
Bv in de B&W werken erg veel vastgeroeste rockers die Iron Maiden nog top vinden, maar System of a Down herrie.
Als je het maar weet, mijn laatste shows waren resp. the Editors, Hard-Fi en Soulfly. Binnenkort naar Monster Magnet, en paar weken later naar the Apers plus Heideroosjes in de Jack Daniels Rock Night.quote:
Ook de JD rocknights ergens.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:28 schreef Aventura het volgende:
Danko?! Wanneer!
Uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2006 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom alleen voor de gezelligheid. Mag dat ook?
Vechten jullie maar uit wanneer.
En het mooie is, aanhang kan gewoon meequote:
ofquote:70’s SESSIE o.l.v. Ross CURRY
Met o.a.
Birgit Schuurman zang
Jeroen den Hengst gitaar/zang (Birgit)
Rob Klerks drums (SuperSub)
Bas de Groot bas (Seven)
Ross Curry gitaar/zang (spodeeodee/SIN/Ren Lenny Ren)
Aanvang 21.00 uur - Entree ¤ 7,50
quote:90’s SESSIE o.l.v. Ross Curry
met:
Jelle Paulusma gitaar (Daryl Ann)
JB Meyers gitaar (SuperSub / de Dijk)
Paul van Rijswijk drums (SuperSub)
Ross Curry gitaar/zang (spodeeodee/SIN/Ren Lenny Ren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |