Kijk....dat is het betere werk....gewoon aangeven dat het er is en misschien ook nog wel eens geplaatst gaat worden...zo hou je Jappie geboeid.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:37 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Er zijn ook bewijzen hoor - maar niet hier op het forum en niet in mijn log - nog niet ....
Kijk er bestaan meer fakers. Degene waar jij mee bezig bent,zul je door bewijzen aan de schandpaal moeten nagelen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:37 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Er zijn ook bewijzen hoor - maar niet hier op het forum en niet in mijn log - nog niet ....
Waarom nog niet en waneer wel?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:37 schreef FrancisC het volgende:
[..]
In de eerste plaats, hier op het forum heb jij het meeste zoniet alles gevolgd en je weet dat ik het over een bepaalde figuur niet mag hebben - het geval zal ik wel in mijn log melden, maar we moeten proberen om het stap voor stap te doen - het een na het andere zeg maar -quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 03:12 schreef FrancisC het volgende:
[..]
In de eerste plaats, hier op het forum heb jij het meeste zoniet alles gevolgd en je weet dat ik het over een bepaalde figuur niet mag hebben - het geval zal ik wel in mijn log melden, maar we moeten proberen om het stap voor stap te doen - het een na het andere zeg maar -
Het wapen waaraan in het artikel gerefereerd wordt is vanuit Enschede aangeleverd - als reden gaf Gert timmerman op bedreigd te worden, zich bedreigd te voelen door een aantal mannen die hem wat wilden doen - tja ...... gedoe he? (Hij liet het Hermien oppikken) - weer iets heel anders he?
Dan krijgt ie toch al koekje van eigen deeg als ik je verhalen even vrij intrepeteer?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:12 schreef FrancisC het volgende:
[..]
In de eerste plaats, hier op het forum heb jij het meeste zoniet alles gevolgd en je weet dat ik het over een bepaalde figuur niet mag hebben - het geval zal ik wel in mijn log melden, maar we moeten proberen om het stap voor stap te doen - het een na het andere zeg maar -
Het wapen waaraan in het artikel gerefereerd wordt is vanuit Enschede aangeleverd - als reden gaf Gert timmerman op bedreigd te worden, zich bedreigd te voelen door een aantal mannen die hem wat wilden doen - tja ...... gedoe he?
Toen bedoelde je? Hij had blijkbaar vijanden die verder wilden gaan dan hem lief was - waarom hij in het artikel het bang zijn voor misschien Satan hanteert als de reden voor het in het bezit hebben van dat wapen is mij op dit moment eerlijk gezegd een raadsel - ik vraag mij eigenlijk nog meer af waarom hij er uberhaupt over begint - hij had het gemakkelijk weg kunnen laten - logisch is het ook niet - een pistool tegen "mogelijk Satan in willen zetten". Hoe meer ik erover nadenk, hoe zotter ik het vindt dat hij er over begonnen is ......quote:Op zondag 26 februari 2006 03:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan krijgt ie toch al koekje van eigen deeg als ik je verhalen even vrij intrepeteer?![]()
Ok je begint nu weer over schietijzers in huis wat je gewoon niet kunt bewijzen.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:22 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Toen bedoelde je? Hij had blijkbaar vijanden die verder wilden gaan dan hem lief was - waarom hij in het artikel het bang zijn voor misschien Satan hanteert als de reden voor het in het bezit hebben van dat wapen is mij op dit moment eerlijk gezegd een raadsel - ik vraag mij eigenlijk nog meer af waarom hij er uberhaupt over begint - hij had het gemakkelijk weg kunnen laten - logisch is het ook niet - een pistool tegen "mogelijk Satan in willen zetten". Hoe meer ik erover nadenk, hoe zotter ik het vindt dat hij er over begonnen is ......
Wat bedoel je met "voor je beurt aan het vertellen waarvan de tegenstander handig gebruik maakt?"quote:Op zondag 26 februari 2006 02:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk er bestaan meer fakers. Degene waar jij mee bezig bent,zul je door bewijzen aan de schandpaal moeten nagelen.
Tot nu ben je steeds voor je beurt aan 't vertellen en je tegenstander maakt er waarschijnlijk handig gebruik van.
Ik neem aan dat degene die het wapen geleverd heeft op zich een bewijs is ...quote:Op zondag 26 februari 2006 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok je begint nu weer over schietijzers in huis wat je gewoon niet kunt bewijzen.
Voor zover ik weet heeft ie er ook niets mee gedaan verder.
Mooie verhalen erover maar niets kun je er hard van maken.
Op zich geloof ik dat de duistere wegen van deze spartelende kip met vogelgriep vanzelf zorgen voor een soort van afrekening.![]()
Kijk de hoofdpersoon in dit topic leest vast wel mee.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "voor je beurt aan het vertellen waarvan de tegenstander handig gebruik maakt?"
En ik begin er niet over, Gert timmerman in het interview - het viel mij op dat hij die wapens noemde - ik vond dat vreemd ....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok je begint nu weer over schietijzers in huis wat je gewoon niet kunt bewijzen.
Voor zover ik weet heeft ie er ook niets mee gedaan verder.
Mooie verhalen erover maar niets kun je er hard van maken.
Op zich geloof ik dat de duistere wegen van deze spartelende kip met vogelgriep vanzelf zorgen voor een soort van afrekening.![]()
Ja, precies, daarom leg ik hier ook niet alles neer - maar hetgeen ik tot dusver heb neergelegd is natuurlijk op zich wel een hele hoop en Smaad en Laster als ik het niet zou kunnen funderen - ik hoopte dan ook dat hij me daarvoor zou willen aanpakken - maar tot dusver niets - het zou een onderzoek op gang brengen ...quote:Op zondag 26 februari 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk de hoofdpersoon in dit topic leest vast wel mee.![]()
Dat is in mijn ogen precies 't punt waarvoor je Fok gebruikt.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:43 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom leg ik hier ook niet alles neer - maar hetgeen ik tot dusver heb neergelegd is natuurlijk op zich wel een hele hoop en Smaad en Laster als ik het niet zou kunnen funderen - ik hoopte dan ook dat hij me daarvoor zou willen aanpakken - maar tot dusver niets - het zou een onderzoek op gang brengen ...
Zeker, ik kan hier in ieder geval een klein deel van het verhaal vertellen, reacties proberen op te vangen, naar kritiek luisteren en lezen, etc ..... Ik heb inmiddels al mesnen gekregen die interesse hebben getoond in het verhaal en er meer mee kunnen dan ik vanuit mijn positie - en dat is goed - dat er eindelijk eens geluisterd kan gaan worden naar al die mensen die er met de neus bovenop zaten maar buiten de media gemoffeld werden .....quote:Op zondag 26 februari 2006 03:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen precies 't punt waarvoor je Fok gebruikt.![]()
Maar goed het is je eigen strijd en de enigste raad die ik kan meegeven is: Is 't je al die shit waard?![]()
Je verhaal wordt hier niet zo maar geloofd, en doordat je wel erg langbezig bent met je je zaak gaat dit ook op Fok een zachte dood sterven.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:55 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zeker, ik kan hier in ieder geval een klein deel van het verhaal vertellen, reacties proberen op te vangen, naar kritiek luisteren en lezen, etc ..... Ik heb inmiddels al mesnen gekregen die interesse hebben getoond in het verhaal en er meer mee kunnen dan ik vanuit mijn positie - en dat is goed - dat er eindelijk eens geluisterd kan gaan worden naar al die mensen die er met de neus bovenop zaten maar buiten de media gemoffeld werden .....
Dat deed ik - het topic ging niet alleen op slot - er werd mij tevens verboden die persoon nog eens te noemen of in verband te brengen met dit topic -quote:Op zondag 26 februari 2006 04:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je verhaal wordt hier niet zo maar geloofd, en doordat je wel erg langbezig bent met je je zaak gaat dit ook op Fok een zachte dood sterven.
En ook hier heb je dan 't gevoel dat je weggemoffeld wordt..
Maar steeds weer opnieuw oude onbewezen feiten doen je zaak geen goed.
Als je echt de knuppel in 't hoenderhok wil gooien ,moet je gewoon wat gedoseerder optreden zonder al die vage beschuldigingen maar met 1 of 2 concrete.
Als die dat ook verlklaard in wettelijk bewijsstuk dan heb je 'm.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik neem aan dat degene die het wapen geleverd heeft op zich een bewijs is ...
Dat lijkt me nogal logisch omdat dat ten 1e 't niet de persoon is in de TT en ten 2e die is tot nu altijd aardig op de achtergrond gebleven.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:06 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dat deed ik - het topic ging niet alleen op slot - er werd mij tevens verboden die persoon nog eens te noemen of in verband te brengen met dit topic -
quote:Op zondag 26 februari 2006 04:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je verhaal wordt hier niet zo maar geloofd, en doordat je wel erg langbezig bent met je je zaak gaat dit ook op Fok een zachte dood sterven.
En hoelang denk je dat een rechtzaak duurt? Als de geloofwaardigheid van het verstrijken van tijd zouden afhangen, zou iedere rechter de zaak bij voorbaat van de hand kunnen wijzen - soms zijn er twee jaren van onderzoek, en juridische steekspelen aan het eindoordeel voorafgegaan ....
Lees ik nu tussen de regels door dat je met jr een nog groter appeltje te schillen hebt?.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:06 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dat deed ik - het topic ging niet alleen op slot - er werd mij tevens verboden die persoon nog eens te noemen of in verband te brengen met dit topic -
Dat klopt en met reden - omdat ik er hier niet verder op mag ingaan - bezopen is wel dat het in het log mag en ik via mijn link er iedereen naar doorverwijs - laat ik het hier even bij ....quote:Op zondag 26 februari 2006 04:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal logisch omdat dat ten 1e 't niet de persoon is in de TT en ten 2e die is tot nu altijd aardig op de achtergrond gebleven.
Ik weet niet wat jij leest - ik zeg hier niets .... ik kijk wel uit - het heeft niets te doen met de orde van grootte, maar met het algemeen gedrag der Timmermannen -quote:Op zondag 26 februari 2006 04:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lees ik nu tussen de regels door dat je met jr een nog groter appeltje te schillen hebt?.![]()
Kijk elke gek op Fok mag zoiets in zin sig/link plaatsen.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:12 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dat klopt en met reden - omdat ik er hier niet verder op mag ingaan - bezopen is wel dat het in het log mag en ik via mijn link er iedereen naar doorverwijs - laat ik het hier even bij ....
Zichzelf schuldig verklaard in het doorsluizen van een illegaal en strafbaar gesteld wapen om vervolgens niet meer te kunnen bewijzen dat het wapen er ooit geweest is (behalve in het artikel?)quote:Op zondag 26 februari 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als die dat ook verlklaard in wettelijk bewijsstuk dan heb je 'm.
Ik mag je humor wel, eerlijk waar - 0+0=0 is net zo zeker als 1+1=2 ..........quote:Op zondag 26 februari 2006 04:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk elke gek op Fok mag zoiets in zin sig/link plaatsen.
Op zich is mijne wel toepasselijk in dit topic.![]()
Doe je best maar je bewijs om 't zacht te noemen nogal discutabel.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:17 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zichzelf schuldig verklaard in het doorsluizen van een illegaal en strafbaar gesteld wapen om vervolgens niet meer te kunnen bewijzen dat het wapen er ooit geweest is (behalve in het artikel?)
Kijk, mijn beste FC, en dat kun je niet, je hebt je kansen gehad en we gaan dit topic maar eens een zachte dood laten sterven.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:43 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom leg ik hier ook niet alles neer - maar hetgeen ik tot dusver heb neergelegd is natuurlijk op zich wel een hele hoop en Smaad en Laster als ik het niet zou kunnen funderen - ik hoopte dan ook dat hij me daarvoor zou willen aanpakken - maar tot dusver niets - het zou een onderzoek op gang brengen ...
Francis hield me wakkerquote:
Voor, tijdens EN na.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:59 schreef PH52 het volgende:
Zeg, Yvonne, dat drangebruik, was dat voor, tijdens of na het inneuken ?![]()
Ah, als in je sig. Geen beter respect dan zelfrespect.quote:
Hè wat naar nu dat we die hier niet kennen.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef Leukeleu het volgende:
De ´misdaden´ zijn toch wel erg, in zijn Gastenboek wordt de doodstraf al geeist.
beetje uitgeslapen, na zo'n lange nacht posten?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:29 schreef Leukeleu het volgende:
Gelukkig zijn Twentenaren niet van dat soort viezerikken zoals GT, maar laat hij zijn oude dag verder slijten in Huize Tranendal, als kruidendokter in de keuken van BABS.
Hij is ook maar ´komen aanlopen´ waarbij BABS dacht goede sier te maken met oude kortstondige roem.
En nu op naar Eurosongfestival, krijgen wij weer een nieuw Soapserie.
Jij mag het hier iedere dood laten sterven die jij verkiest - maar wat ik kan weet ik zelf wel en Gert ook - daarom is er nog geen zaak ...quote:Op zondag 26 februari 2006 09:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, mijn beste FC, en dat kun je niet, je hebt je kansen gehad en we gaan dit topic maar eens een zachte dood laten sterven.
Geen zaak ? Je klinkt nu echt als een orakel....quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jij mag het hier iedere dood laten sterven die jij verkiest - maar wat ik kan weet ik zelf wel en Gert ook - daarom is er nog geen zaak ...
je kan te weinig dus? Voor een zaak bedoel ik..quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jij mag het hier iedere dood laten sterven die jij verkiest - maar wat ik kan weet ik zelf wel en Gert ook - daarom is er nog geen zaak ...
Moet je deel 9 eens bekijken!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Geen zaak ? Je klinkt nu echt als een orakel....
Vals spelen mag, ik ben een vrouwquote:
Ben bang dat dat idd wel zo'n beetje de harde realiteit is ja.quote:
Is je pikstraf voorbij?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kunnen we na het ruziemaken tenminste weer een goedmaakwip claimen.
!
[afbeelding]
Die duurt al zo'n beetje mijn hele leven lang...ik krijg ca 10% van mijn behoefte....en dat is nog een vrij hoge inschatting.quote:
Ken ik helemaal.... maar dat is kennelijk het punt. Ze maken veel verdachtmakingen, maar concreet is er niets...Toch is de toon dat GT moet boeten. Voor wat dan, vraag ik me af?quote:
Wat dacht je van voor zijn hele oeuvre.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ken ik helemaal.... maar dat is kennelijk het punt. Ze maken veel verdachtmakingen, maar concreet is er niets...Toch is de toon dat GT moet boeten. Voor wat dan, vraag ik me af?![]()
Mwah, die Sandra..quote:Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat dacht je van voor zijn hele oeuvre.
Volgens mij werd dat nu juist niet genoemd, aangezien er sterke banden zijn met de schrijfster...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat dacht je van voor zijn hele oeuvre.
Toen ik dat waagde te opperen in deel 6 werd ik bijna gestenigdquote:Op zondag 26 februari 2006 15:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ken ik helemaal.... maar dat is kennelijk het punt. Ze maken veel verdachtmakingen, maar concreet is er niets...Toch is de toon dat GT moet boeten. Voor wat dan, vraag ik me af?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen ik dat waagde te opperen in deel 6 werd ik bijna gestenigd
Maar iedereen snapt me wel meteenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:13 schreef Jappie het volgende:
[..]Het komt bij jou dan ook zo lekker rottig je strotje uit...
![]()
Jij toonde dan ook totaal geen respect voor de van het scherm afspattende pijn, Yvonne!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen ik dat waagde te opperen in deel 6 werd ik bijna gestenigd
Dat ga je me toch niet voor de voeten werpenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar iedereen snapt me wel meteen
Trouwens...
Wat een stelletje vieze zelfingenomen zwijnen zitten hier toch ook....
@ Yvonne
Je eigen zielige kleinheid wint het helaas van je vermogen om dingen wel in goede banen te willen en kunnen leiden. Niets nieuws onder de zon verder...alleen dat ik het nu op papier heb gezet
je lijjkt Gert T. wel, die neemt ook geen verantwoording voor eerder gedane uitspraken.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ga je me toch niet voor de voeten werpen.....ik was een beetje boos
![]()
Weet je nou nóg niet hoe je dat kan zien? Of wilde je nogmaals duidelijk maken dat jouw goede hart je zegt dat dit topic gemeen is tegenover Gert Timmerman?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef milagro het volgende:
Hoever zijn we al, qua dicht?
ik heb je er al een paar keer naar zien refereren, die uitspraak van mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je nou nóg niet hoe je dat kan zien? Of wilde je nogmaals duidelijk maken dat jouw goede hart je zegt dat dit topic gemeen is tegenover Gert Timmerman?![]()
Jemig, wat een teamlead-achtige zouteloosheid.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb je er al een paar keer naar zien refereren, die uitspraak van mij.
altijd goed om te zien, dat het aangekomen is
Weet je wat ik me nou altijd afvraag als er sprake is van incest ?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij toonde dan ook totaal geen respect voor de van het scherm afspattende pijn, Yvonne!
Liever hou je daar een slag om de arm, en gun je hen het voordeel vd twijfel wat je de Grote Satan Gert niet mag gunnen.
Jeweettog!
Shalalalie shalalala.
Hoever zijn we al, qua dicht?
ik heb gewoon gelijk, je trok het je aanquote:Op zondag 26 februari 2006 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig, wat een teamlead-achtige zouteloosheid.![]()
Kom eens met wat beters.
En nu ben je afgekoeld en ga je ze nog eens lezenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ga je me toch niet voor de voeten werpen.....ik was een beetje boos
![]()
Zou niet weten waarom, maar ga gerust zelf aan de slag, schat, als je er wakker van ligtquote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weet je wat ik me nou altijd afvraag als er sprake is van incest ?
De rol van de moeder.
Ik bedoel, zo'n mens moet er dan toch iets van gemerkt hebben, ik geloof er geen zak van dat Hermien, als ze er al van geweten heeft, zoiets getolereerd zou hebben.
Ik vind dat Hermien door deze aanklacht in een buitengewoon kwaad dachtlicht is komen te staan.
Wil jij eens met de K3 dames proberen ook voor Hermien eerhestel te verkrijgen ?
Met name dat laatste heb ik me behoorlijk aan gestoord.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu ben je afgekoeld en ga je ze nog eens lezen
Dit zijn mn posts namelijk:
En verder wat geneuzel over peuken halen......
Net gestopt met roken zekerquote:Op zondag 26 februari 2006 16:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Met name dat laatste heb ik me behoorlijk aan gestoord.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |