Ik kan alleen voor mezelf spreken. Het topic begon me op te vallen en ik ben alles vanaf post 1 eens gaan lezen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom en dat meen ik.
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat GT strafbare feiten heeft gepleegd hoor, en heb dat ook nergens beweerd. Ik vond alleen de manier waarop er ineens een groepje users binnen kwam vallen en met zichtbaar plezier in het rond begon te hakken, niet zo tof en heb daar wat van gezegd.
Maar goed, ouwe koeien en het gaat hier over andere Gert.
Francis Crazy, zelfs Sjappie is over.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit gedeelte klinkt mij meer toe als iemand die iets heeft van...flikker op met alles wat de benauwende goegemeente over mij zegt schrijft of denkt.......
Het artikel beschrijft verder iemand die nu het licht gevonden denkt te hebben...dus dit is nu eik het eerste wat ik tegenkom waarvan ik echt zeg....Dit gaat helemaal nergens over!![]()
Luister pik....ik geloof nog steeds dat er meer aan de hand moet zijn geweest dan alleen maar rook, maar ik mag toch hopen dat het niet allemaal van dit soort wazige "bewijzen" zijn. Er staat echt helemaal, maar dan ook helemaal niets in dat artikel wat ook maar de kleinste aanwijzing geeft dat dit een man is die bezig is mensen stelselmatig te bedriegen of te verkrachten.
Vertel me alsjeblieft dat jij de rest van het verhaal/drama niet op dezelfde manier als "feiten" (de user) gaat proberen hard te maken.
Hij zou zich wel wanen, maar geloof dat maar niet - hij verkocht en vernietigde al zijn gouden platen uit die tijd - foto's van artiesten (op zich al bijzonder want artiesten hebben niets van doen met je geloofsovertuiging) etc. Hij vermeld ook niet dat hij de studio en het interieur sloopte - dat kon hij ook gemakkelijk doen - de materialen in zijn studio waren niet door hem betaald -quote:Op zondag 26 februari 2006 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar er staat dat het over foto's van Gert met artiésten ging.
Er staat nergens dat hij familiekiekjes heeft verbrand.
Bovendien is het toch al jaren een publiek geheim dat Yvonne drinkt.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right, alcoholisten bagatelliseren hun inname altijd.![]()
Was dat toe ie aan de speed zat?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:05 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hij zou zich wel wanen, maar geloof dat maar niet - hij verkocht en vernietigde al zijn gouden platen uit die tijd - foto's van artiesten (op zich al bijzonder want artiesten hebben niets van doen met je geloofsovertuiging) etc. Hij vermeld ook niet dat hij de studio en het interieur sloopte - dat kon hij ook gemakkelijk doen - de materialen in zijn studio waren niet door hem betaald -
Het afstand doen van de 'wereldse zaken' had heel wat meer voeten in aarde dan het artikel opmeld natuurlijk -
Zie je?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bovendien is het toch al jaren een publiek geheim dat Yvonne drinkt.![]()
Alleen maar Leffe ook ander spul?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je?
Lang genoeg iets blijven zeggen en het is waar.
Daar heb je je rook en vuur
Jij kende het artikel al ?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat gaf ik al aan in deelweetikveelwat...
Jappie, het artikel gaat op het eerste gezicht inderdaad over niets - hetgeen aangeeft dat Gert bladen vol kan lullen zonderrelevante informatie te lekken, nauwelijks namen, personen of tijden - hij geeft aan dat hij wapens heeft (met of zonder vergunning) dat zijn geloof in God de angst voor Satan niet bepaald kon wegnemen - hij geeft aan twee dagen per maand in huis te zijn en toch meent de kinderen op te voeden, het geeft inderdaad het chaotische niets weer, waar de kinderen over vertelden ....quote:Op zondag 26 februari 2006 02:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit gedeelte klinkt mij meer toe als iemand die iets heeft van...flikker op met alles wat de benauwende goegemeente over mij zegt schrijft of denkt.......
Het artikel beschrijft verder iemand die nu het licht gevonden denkt te hebben...dus dit is nu eik het eerste wat ik tegenkom waarvan ik echt zeg....Dit gaat helemaal nergens over!![]()
Luister pik....ik geloof nog steeds dat er meer aan de hand moet zijn geweest dan alleen maar rook, maar ik mag toch hopen dat het niet allemaal van dit soort wazige "bewijzen" zijn. Er staat echt helemaal, maar dan ook helemaal niets in dat artikel wat ook maar de kleinste aanwijzing geeft dat dit een man is die bezig is mensen stelselmatig te bedriegen of te verkrachten.
Vertel me alsjeblieft dat jij de rest van het verhaal/drama niet op dezelfde manier als "feiten" (de user) gaat proberen hard te maken.
Le-zen jappiequote:
Je zit weer al die door de media uitgekauwde oude kost op te werpen terwijl je al 9 topics hebt beloofd dat jij met wat nieuws zou komen waarvan heel Nederland snikkend in de kussens zou gaan liggen om wat Gert Timmerman allemaal nog meer uitgevroten heeft. En dat blijft maar uit want wij moeten de media in de gaten houden. Er is helemaal niks nieuws behalve een uitgekauwde versie van een familievete waar zelfs de media allang geen belangstelling meer voor heeft.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:05 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hij zou zich wel wanen, maar geloof dat maar niet - hij verkocht en vernietigde al zijn gouden platen uit die tijd - foto's van artiesten (op zich al bijzonder want artiesten hebben niets van doen met je geloofsovertuiging) etc. Hij vermeld ook niet dat hij de studio en het interieur sloopte - dat kon hij ook gemakkelijk doen - de materialen in zijn studio waren niet door hem betaald -
Het afstand doen van de 'wereldse zaken' had heel wat meer voeten in aarde dan het artikel opmeld natuurlijk -
Dat is ook het doel, lang genoeg herhalen en mensen die van niets weten die geloven dat dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je?
Lang genoeg iets blijven zeggen en het is waar.
Daar heb je je rook en vuur
Met het fanatisme waarmee je hier post, moet vast meer te doen zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef FrancisC het volgende:
Bovendien geeft het artikel een beeld dat Gert verteld, niemand anders komt aan het woord, niemand anders mag aan het woord - en het weglaten van namen, of zelfs maar een referentie aan personen, maakt dat het verlangen van bronvermelding in zijn geval een luxe artikel is waarover niemand beschikt - 2 dagen per maand thuis, een "andere mensen" de kinderen laten opvangen - wie waren die anderen?
Ik vraag mj af waar ik dat beloof - post mij die belofte eens - ik zeg alleen dat de huidige ontwikkelingen niet op het forum mogen - dan gaat er een slot op - de komende weken zullen steeds meer publicaties verschijnen - en zullen er een aantal mensen in het nauw komen - niet door uitgekauwde informatiestromen - maar simpelweg omdat artikelen als deze, de alleenpraat van de heer Timmerman en zijn visies - zullen worden weerlegd ...quote:Op zondag 26 februari 2006 02:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zit weer al die door de media uitgekauwde oude kost op te werpen terwijl je al 9 topics hebt beloofd dat jij met wat nieuws zou komen waarvan heel Nederland snikkend in de kussens zou gaan liggen om wat Gert Timmerman allemaal nog meer uitgevroten heeft. En dat blijft maar uit want wij moeten de media in de gaten houden. Er is helemaal niks nieuws behalve een uitgekauwde versie van een familievete waar zelfs de media allang geen belangstelling meer voor heeft.
Slaap lekker..
Daar kun je toch niets aan ophangen beste Francis.....dat is van toepassing op 50% van de nederlandse bevolking. Dat "spokenverhaal" daar kon ik nog wat mee........maar dit artikel geeft aan dat de interviewer een persoonlijke mening is toegedaan omtrent de oprechtheid van Gert's "verlichting" maar dat Gert niet van plan was om zich te laten vangen...... en verder dat Gert aangeeft wat zaken van de muur te hebben gehaald uit pieteit met de heer.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:08 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jappie, het artikel gaat op het eerste gezicht inderdaad over niets - hetgeen aangeeft dat Gert bladen vol kan lullen zonderrelevante informatie te lekken, nauwelijks namen, personen of tijden - hij geeft aan dat hij wapens heeft (met of zonder vergunning) dat zijn geloof in God de angst voor Satan niet bepaald kon wegnemen - hij geeft aan twee dagen per maand in huis te zijn en toch meent de kinderen op te voeden, het geeft inderdaad het chaotische niets weer, waar de kinderen over vertelden ....
Jaja, ik hou de media nauwlettend in de gaten hoor, gezien mijn leeftijd zal dit tot ongeveer 2045 zijn. Maar ik kan dit nu nog niet bewijzen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:16 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik vraag mj af waar ik dat beloof - post mij die belofte eens - ik zeg alleen dat de huidige ontwikkelingen niet op het forum mogen - dan gaat er een slot op - de komende weken zullen steeds meer publicaties verschijnen - en zullen er een aantal mensen in het nauw komen - niet door uitgekauwde informatiestromen - maar simpelweg omdat artikelen als deze, de alleenpraat van de heer Timmerman en zijn visies - zullen worden weerlegd ...
Artikelen zeggen me niets. Aangiftes en een rechtzaak daar draait 't om.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:16 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik vraag mj af waar ik dat beloof - post mij die belofte eens - ik zeg alleen dat de huidige ontwikkelingen niet op het forum mogen - dan gaat er een slot op - de komende weken zullen steeds meer publicaties verschijnen - en zullen er een aantal mensen in het nauw komen - niet door uitgekauwde informatiestromen - maar simpelweg omdat artikelen als deze, de alleenpraat van de heer Timmerman en zijn visies - zullen worden weerlegd ...
Dat van Yvonne weet ik toch echt zeker hoor....het heeft hier zelfs nog op Fok gestaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is ook het doel, lang genoeg herhalen en mensen die van niets weten die geloven dat dan.
Er zijn er ook die hier fanatisch schijnen te lezen terwijl ze niets geloven - ik kan mij niet indenken ooit een boek te hebben gelezen waarvan het onderwerp mij niet intereseerde - als ik niet post druk ik me, probeer ik zoveel mogelijk op het forum in te gaan ben ik een fanaat - wat is het nu?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met het fanatisme waarmee je hier post, moet vast meer te doen zijn.
Als je zo graag die persoon die toevallig weer ff in de aandacht was,zijn verdiende loon zelf wil geven dan verzamel je echte bewijzen en maakt er een rechtszaak van.
Je hebt je de kritiek aangetrokken gelukkig.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is immers ook sensatie nietwaar?
Mocht je hele strijd oprecht zijn dan ben je in mijn ogen te laat en speel je in op 't enige laatste vage moment wat die kerel in de media gekregen heeft.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:20 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Er zijn er ook die hier fanatisch schijnen te lezen terwijl ze niets geloven - ik kan mij niet indenken ooit een boek te hebben gelezen waarvan het onderwerp mij niet intereseerde - als ik niet post druk ik me, probeer ik zoveel mogelijk op het forum in te gaan ben ik een fanaat - wat is het nu?
En waar komen die complottheorieen toch maar steeds vandaan?
Heb ik niet reeds talloze keren verklaard geen financieel gewin te hebben, noch ooit een zakelijk geschil te hebben gehad, noch enig andere motivatie te hebben gehad dan het vertellen van het verhaal en die mensen aan het woord te laten die Gert timmerman zo handig in zijn interviews weet te omzeilen?
Niet zonder aangeklaagd to worden, nee ...... of toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mocht je hele strijd oprecht zijn dan ben je in mijn ogen te laat en speel je in op 't enige laatste vage moment wat die kerel in de media gekregen heeft.
Als je goed tussen de regels weet door te lezen dan zie je dat zowat niemand die man hoog heeft zitten.
Het was echter al lang en breed weer in 't vergeetboek van de gemiddelde menselijke geest.
Dat je nu sceptische reacties krijgt op je verhalen lijkt me ook logisch.
Veel mensen vragen zich dan af: Waarom nu?
En zoals ik al eerder vermelde, vanalles op een forum plempen is 1 ding, dat kunnen bewijzen is echt iets anders.
Deze GT zal vast vanalles geflikt hebben maar 't gaat om 't rechtsprincipe dat je maar niet zoiederren van alles en nog wat van kan beschuldigen.
Er zijn ook bewijzen hoor - maar niet hier op het forum en niet in mijn log - nog niet ....quote:Op zondag 26 februari 2006 02:35 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Niet zonder aangeklaagd to worden, nee ...... of toch?
Bovendien zijn de pogingen om het verhaal en de mensen erachter onder de aandacht van het Nederlandse publiek te krijgen jaren en nog eens jaren geleden begonnen en het aantal pogingen niet meer te tellen - het forum was min of meer een optie ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |