Kijk elke gek op Fok mag zoiets in zin sig/link plaatsen.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:12 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dat klopt en met reden - omdat ik er hier niet verder op mag ingaan - bezopen is wel dat het in het log mag en ik via mijn link er iedereen naar doorverwijs - laat ik het hier even bij ....
Zichzelf schuldig verklaard in het doorsluizen van een illegaal en strafbaar gesteld wapen om vervolgens niet meer te kunnen bewijzen dat het wapen er ooit geweest is (behalve in het artikel?)quote:Op zondag 26 februari 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als die dat ook verlklaard in wettelijk bewijsstuk dan heb je 'm.
Ik mag je humor wel, eerlijk waar - 0+0=0 is net zo zeker als 1+1=2 ..........quote:Op zondag 26 februari 2006 04:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk elke gek op Fok mag zoiets in zin sig/link plaatsen.
Op zich is mijne wel toepasselijk in dit topic.![]()
Doe je best maar je bewijs om 't zacht te noemen nogal discutabel.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:17 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zichzelf schuldig verklaard in het doorsluizen van een illegaal en strafbaar gesteld wapen om vervolgens niet meer te kunnen bewijzen dat het wapen er ooit geweest is (behalve in het artikel?)
Kijk, mijn beste FC, en dat kun je niet, je hebt je kansen gehad en we gaan dit topic maar eens een zachte dood laten sterven.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:43 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom leg ik hier ook niet alles neer - maar hetgeen ik tot dusver heb neergelegd is natuurlijk op zich wel een hele hoop en Smaad en Laster als ik het niet zou kunnen funderen - ik hoopte dan ook dat hij me daarvoor zou willen aanpakken - maar tot dusver niets - het zou een onderzoek op gang brengen ...
Francis hield me wakkerquote:
Voor, tijdens EN na.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:59 schreef PH52 het volgende:
Zeg, Yvonne, dat drangebruik, was dat voor, tijdens of na het inneuken ?![]()
Ah, als in je sig. Geen beter respect dan zelfrespect.quote:
Hè wat naar nu dat we die hier niet kennen.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef Leukeleu het volgende:
De ´misdaden´ zijn toch wel erg, in zijn Gastenboek wordt de doodstraf al geeist.
beetje uitgeslapen, na zo'n lange nacht posten?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:29 schreef Leukeleu het volgende:
Gelukkig zijn Twentenaren niet van dat soort viezerikken zoals GT, maar laat hij zijn oude dag verder slijten in Huize Tranendal, als kruidendokter in de keuken van BABS.
Hij is ook maar ´komen aanlopen´ waarbij BABS dacht goede sier te maken met oude kortstondige roem.
En nu op naar Eurosongfestival, krijgen wij weer een nieuw Soapserie.
Jij mag het hier iedere dood laten sterven die jij verkiest - maar wat ik kan weet ik zelf wel en Gert ook - daarom is er nog geen zaak ...quote:Op zondag 26 februari 2006 09:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, mijn beste FC, en dat kun je niet, je hebt je kansen gehad en we gaan dit topic maar eens een zachte dood laten sterven.
Geen zaak ? Je klinkt nu echt als een orakel....quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jij mag het hier iedere dood laten sterven die jij verkiest - maar wat ik kan weet ik zelf wel en Gert ook - daarom is er nog geen zaak ...
je kan te weinig dus? Voor een zaak bedoel ik..quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jij mag het hier iedere dood laten sterven die jij verkiest - maar wat ik kan weet ik zelf wel en Gert ook - daarom is er nog geen zaak ...
Moet je deel 9 eens bekijken!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Geen zaak ? Je klinkt nu echt als een orakel....
Vals spelen mag, ik ben een vrouwquote:
Ben bang dat dat idd wel zo'n beetje de harde realiteit is ja.quote:
Is je pikstraf voorbij?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kunnen we na het ruziemaken tenminste weer een goedmaakwip claimen.
!
[afbeelding]
Die duurt al zo'n beetje mijn hele leven lang...ik krijg ca 10% van mijn behoefte....en dat is nog een vrij hoge inschatting.quote:
Ken ik helemaal.... maar dat is kennelijk het punt. Ze maken veel verdachtmakingen, maar concreet is er niets...Toch is de toon dat GT moet boeten. Voor wat dan, vraag ik me af?quote:
Wat dacht je van voor zijn hele oeuvre.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ken ik helemaal.... maar dat is kennelijk het punt. Ze maken veel verdachtmakingen, maar concreet is er niets...Toch is de toon dat GT moet boeten. Voor wat dan, vraag ik me af?![]()
Mwah, die Sandra..quote:Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat dacht je van voor zijn hele oeuvre.
Volgens mij werd dat nu juist niet genoemd, aangezien er sterke banden zijn met de schrijfster...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat dacht je van voor zijn hele oeuvre.
Toen ik dat waagde te opperen in deel 6 werd ik bijna gestenigdquote:Op zondag 26 februari 2006 15:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ken ik helemaal.... maar dat is kennelijk het punt. Ze maken veel verdachtmakingen, maar concreet is er niets...Toch is de toon dat GT moet boeten. Voor wat dan, vraag ik me af?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen ik dat waagde te opperen in deel 6 werd ik bijna gestenigd
Maar iedereen snapt me wel meteenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:13 schreef Jappie het volgende:
[..]Het komt bij jou dan ook zo lekker rottig je strotje uit...
![]()
Jij toonde dan ook totaal geen respect voor de van het scherm afspattende pijn, Yvonne!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen ik dat waagde te opperen in deel 6 werd ik bijna gestenigd
Dat ga je me toch niet voor de voeten werpenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar iedereen snapt me wel meteen
Trouwens...
Wat een stelletje vieze zelfingenomen zwijnen zitten hier toch ook....
@ Yvonne
Je eigen zielige kleinheid wint het helaas van je vermogen om dingen wel in goede banen te willen en kunnen leiden. Niets nieuws onder de zon verder...alleen dat ik het nu op papier heb gezet
je lijjkt Gert T. wel, die neemt ook geen verantwoording voor eerder gedane uitspraken.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ga je me toch niet voor de voeten werpen.....ik was een beetje boos
![]()
Weet je nou nóg niet hoe je dat kan zien? Of wilde je nogmaals duidelijk maken dat jouw goede hart je zegt dat dit topic gemeen is tegenover Gert Timmerman?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef milagro het volgende:
Hoever zijn we al, qua dicht?
ik heb je er al een paar keer naar zien refereren, die uitspraak van mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je nou nóg niet hoe je dat kan zien? Of wilde je nogmaals duidelijk maken dat jouw goede hart je zegt dat dit topic gemeen is tegenover Gert Timmerman?![]()
Jemig, wat een teamlead-achtige zouteloosheid.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb je er al een paar keer naar zien refereren, die uitspraak van mij.
altijd goed om te zien, dat het aangekomen is
Weet je wat ik me nou altijd afvraag als er sprake is van incest ?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij toonde dan ook totaal geen respect voor de van het scherm afspattende pijn, Yvonne!
Liever hou je daar een slag om de arm, en gun je hen het voordeel vd twijfel wat je de Grote Satan Gert niet mag gunnen.
Jeweettog!
Shalalalie shalalala.
Hoever zijn we al, qua dicht?
ik heb gewoon gelijk, je trok het je aanquote:Op zondag 26 februari 2006 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig, wat een teamlead-achtige zouteloosheid.![]()
Kom eens met wat beters.
En nu ben je afgekoeld en ga je ze nog eens lezenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ga je me toch niet voor de voeten werpen.....ik was een beetje boos
![]()
Zou niet weten waarom, maar ga gerust zelf aan de slag, schat, als je er wakker van ligtquote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weet je wat ik me nou altijd afvraag als er sprake is van incest ?
De rol van de moeder.
Ik bedoel, zo'n mens moet er dan toch iets van gemerkt hebben, ik geloof er geen zak van dat Hermien, als ze er al van geweten heeft, zoiets getolereerd zou hebben.
Ik vind dat Hermien door deze aanklacht in een buitengewoon kwaad dachtlicht is komen te staan.
Wil jij eens met de K3 dames proberen ook voor Hermien eerhestel te verkrijgen ?
Met name dat laatste heb ik me behoorlijk aan gestoord.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu ben je afgekoeld en ga je ze nog eens lezen
Dit zijn mn posts namelijk:
En verder wat geneuzel over peuken halen......
Net gestopt met roken zekerquote:Op zondag 26 februari 2006 16:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Met name dat laatste heb ik me behoorlijk aan gestoord.![]()
Weet je, lieffie, ik ben niet zo van eerherstel, ik ben meer van er op af stappen en afrekenen.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom, maar ga gerust zelf aan de slag, schat, als je er wakker van ligt
Wat een kutleven heb jijquote:
nou, fijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weet je, lieffie, ik ben niet zo van eerherstel, ik ben meer van er op af stappen en afrekenen.
Maar omdat jullie je hebben opgeworpen als zijnde het geweten van Fok dacht ik, ik breng het even onder de aandacht.
Daar zit ik ook al lang naar uit te kijkenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:44 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, fijn.
hoever zijn we?
niet te snel ook weer, want ik zou eigenlijk nog wel een mooie post (of 2,3) van Ryan willen zien
Mocht je willen! (al beweer je dat het je geen reet uitmaakt wat ik ergens van vind).quote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb gewoon gelijk, je trok het je aan
Wat is dát nou weer?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef PH52 het volgende:
en een palm keren [/me]
Een biertje pakken.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Mocht je willen! (al beweer je dat het je geen reet uitmaakt wat ik ergens van vind).![]()
[..]
Wat is dát nou weer?
Ja, dat zul jij wel weten.quote:
Voor een eerherstel-topic voor Yvonne is altijd wel een plekje.quote:
Hup hup danquote:Op zondag 26 februari 2006 18:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor een eerherstel-topic voor Yvonne is altijd wel een plekje.![]()
Je bent nog niet zwartgemaakt.quote:
het waren er vier van drie?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:19 schreef Leukeleu het volgende:
Nog enkele nachtjes slapen en er volgt weer schokkend nieuws.
De site gaat weer de lucht in deze week?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:19 schreef Leukeleu het volgende:
ik moet ineens denken aan die aflevering van South Park, waar Cartman op zoek was naar zijn vader.... heel verhaal, maar het kwam erop neer, dat zijn moeder ooit zijn vader was.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
De site gaat weer de lucht in deze week?
even voor de goede orde, je hebt het dan niet over Broeder Gert, he, dan wordt het helemaal bizar, een vader die jonger is dan zijn eigen zoon.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef yvonne het volgende:
Ik blijf erbij dat Francis een niet erkend kind is van Gert
Leukeleu, zou jij je bij mij willen melden? Iemand is op zoek naar je en je zou me een groot plezier je even bij mij te melden ......quote:Op zondag 26 februari 2006 23:19 schreef Leukeleu het volgende:
Nee, de zaak komt er wel - als Gert Timmerman mij had aangeklaagd voor Smaad en Laster was het veel sneller gegaan .......quote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
je kan te weinig dus? Voor een zaak bedoel ik..
Maar, toegegeven, er zijn ook een aantal elementen in de zaak die zich moeilijk laten 'bewijzen'.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, de zaak komt er wel - als Gert Timmerman mij had aangeklaagd voor Smaad en Laster was het veel sneller gegaan .......
Hoe bewijs je dit? Heb jij, bijvoorbeeld op tape, een typisch rancune toontje vastgelegd waaraan ik voldoe - en sinds wanneer hoor jij tonen in geschreven posts?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
even voor de goede orde, je hebt het dan niet over Broeder Gert, he, dan wordt het helemaal bizar, een vader die jonger is dan zijn eigen zoon.
maar dát zou heel goed kunnen
het heeft idd die typische afgewezen zoon rancune toon idd.
Sorry Francis, maar het druipt écht van je posts af dat je rancuneus bent. Ook is zeer goed te zien dat de emoties je meer dan eens flink parten spelen... Daar hoef je niet altijd voor te luisteren, het lezen kan ook al veel duidelijk maken...quote:Op maandag 27 februari 2006 11:58 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hoe bewijs je dit? Heb jij, bijvoorbeeld op tape, een typisch rancune toontje vastgelegd waaraan ik voldoe - en sinds wanneer hoor jij tonen in geschreven posts?
En door dit soort zaken wordt het almaar vager Francis. Je hebt nu eindelijk iets wat je door een bron kunt onderbouwen... Plaats die bron dan ook gewoon! Met andere woorden, zet hier het linkje neer....quote:Op maandag 27 februari 2006 12:09 schreef FrancisC het volgende:
Verder zou ik de sceptici die ook twijfelen aan het bestaan van de zaak Padberg Timmerman willen vragen een kijkje te gaan nemen in het insolventieregister van de rechtbank te Almelo - kijk eens hoe ver jullie ermee komen ....
Niet rancuneus, gretig om de waarheid op tafel te krijgen, dat wel - en zoals Sheila timmerman al zelf zei - zorg dat dit alles niet weer in de doofpot terecht komt - en daar komt het wat mij betreft ook niet terecht dit keer - maar ik neem aan dat je mijn post wat betreft verlangen van bewijs ook gelezen hebt - hoe bewijs ik jou dat ik niet rancuneus ben bijvoorbeeld - of dat ik op een blauw bankstel zit - en hoe bewijs jij mij dat het van de posts afdruipt? Misschien in de beleving van velen, maar wat bewijst dit nu? Gert Timmerman bewees nooit een uitspraak in de media: in de zaak Muller bijvoorbeeld kreeg hij Muller het zwijgen niet opgelegd - in de Tubantia verklaarde Gert toen dat als Muller zich in twente zou vervoegen hij "totaal in elkaar geslagen"zou worden .......Toch vreemd, nietwaar? Al die leugenaars die Gert Timmerman in verband brachten met kinderen, ontucht en dergelijke -quote:Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry Francis, maar het druipt écht van je posts af dat je rancuneus bent. Ook is zeer goed te zien dat de emoties je meer dan eens flink parten spelen... Daar hoef je niet altijd voor te luisteren, het lezen kan ook al veel duidelijk maken...
Ojee, het gaat ineens over een bankstelquote:Op maandag 27 februari 2006 12:14 schreef FrancisC het volgende:
[..]
knip
- hoe bewijs ik jou dat ik niet rancuneus ben bijvoorbeeld - of dat ik op een blauw bankstel zit -
De gretigheid is me idd niet ontgaan... En het niet rancuneus zijn is niet te bewijzen omdat je het gewoon wél bent. Daar is verder niets mis mee hoor. Als alles waar is geef ik je nog groot gelijk ook. Overigens blijf ik het jammer vinden dat je de zaken waar je wél bronnen bij hebt niet gewoon hier plaatst. Zet de bron erbij, dan kan iedereen voor zichzelf zien dat het klopt.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:14 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Niet rancuneus, gretig om de waarheid op tafel te krijgen, dat wel - en zoals Sheila timmerman al zelf zei - zorg dat dit alles niet weer in de doofpot terecht komt - en daar komt het wat mij betreft ook niet terecht dit keer - maar ik neem aan dat je mijn post wat betreft verlangen van bewijs ook gelezen hebt - hoe bewijs ik jou dat ik niet rancuneus ben bijvoorbeeld - of dat ik op een blauw bankstel zit - en hoe bewijs jij mij dat het van de posts afdruipt? Misschien in de beleving van velen, maar wat bewijst dit nu? Gert Timmerman bewees nooit een uitspraak in de media: in de zaak Muller bijvoorbeeld kreeg hij Muller het zwijgen niet opgelegd - in de Tubantia verklaarde Gert toen dat als Muller zich in twente zou vervoegen hij "totaal in elkaar geslagen"zou worden .......Toch vreemd, nietwaar? Al die leugenaars die Gert Timmerman in verband brachten met kinderen, ontucht en dergelijke -
Ik heb heel veel materiaal wat te onderbouwen is - maar, ik denk dat velen, die ongelooflijke energie steken in het neerabelen van mijn argumenten, dan nu eens die energie zouden kunnen steken in waarheidsvinding - het is minder moeilijk dan het neersabelen van iemand die een verhaal vertelt - wanneer Gert Timmerman in een artikel aangeeft bang te zijn voor misschien wel satan, wordt dit door de critici heel simpelweg voor zoete koek genomen - De man zat in een geloofscrisis, zijn vrouw was ziek ..... Nou, ik wacht nog steeds op de bewijzen van de geloofscrisis, en ik verwacht dat de onschuld van meneer Timmerman binnen nu en enkele dagen zal maken dat de site weer in de lucht komt en ik vervolgd wordt voor smaad en laster door het management die de financiele schade dagelijks ziet oplopen - ik publiceer hier niet alles, ook op mijn weblog niet - dat is op dit moment ten ene male onmogelijk ....quote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En door dit soort zaken wordt het almaar vager Francis. Je hebt nu eindelijk iets wat je door een bron kunt onderbouwen... Plaats die bron dan ook gewoon! Met andere woorden, zet hier het linkje neer....
Oke flugeltje, binnenkort dan maar - er loopt in die zaak nog van alles .... maar heel binnenkort - ik wil je even iets mailen dat niet op het forum komt nu .....quote:Op maandag 27 februari 2006 12:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De gretigheid is me idd niet ontgaan... En het niet rancuneus zijn is niet te bewijzen omdat je het gewoon wél bent. Daar is verder niets mis mee hoor. Als alles waar is geef ik je nog groot gelijk ook. Overigens blijf ik het jammer vinden dat je de zaken waar je wél bronnen bij hebt niet gewoon hier plaatst. Zet de bron erbij, dan kan iedereen voor zichzelf zien dat het klopt.
Ok, that's it, ga naar een dokter ofzo, je slaat volkomen wartaal uitquote:Op maandag 27 februari 2006 11:56 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Maar, toegegeven, er zijn ook een aantal elementen in de zaak die zich moeilijk laten 'bewijzen'.
Zij die bijvoorbeeld hier steeds om bewijzen vragen vergeten dat zij zelf niet in staat zijn een ander te bewijzen dat zij bijvoorbeeld van hun kind houden, hun ouders of een bepaalde passie hebben voor het een en ander. Het bewijs zit in dit geval in de vertelling, de omstandigheden en de vertellers Zelf en zou alleen als iemand het tegendeel van de vertelling zou kunnen bewijzen, onderuit gaan ....
Ja, nee niks ervan.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:21 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Oke flugeltje, binnenkort dan maar - er loopt in die zaak nog van alles .... maar heel binnenkort - ik wil je even iets mailen dat niet op het forum komt nu .....
Okay, ik ben benieuwd...quote:Op maandag 27 februari 2006 12:21 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Oke flugeltje, binnenkort dan maar - er loopt in die zaak nog van alles .... maar heel binnenkort - ik wil je even iets mailen dat niet op het forum komt nu .....
De onderzoekers vinden van niet - en dat jij wellicht problemen ondervind met zinnen die anders zijn opgebouwd dan: "boehooeeeee, dus hij is bang voor satan en neukt daarom kinderen" moet je niet op mij verhalen .....quote:Op maandag 27 februari 2006 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, that's it, ga naar een dokter ofzo, je slaat volkomen wartaal uit
Stel hij plaatst een link wat bewijst dat Gert toen fout is geweest (wat ik sowieso wel geloof), en dan? Wat moeten we daar nog mee?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En door dit soort zaken wordt het almaar vager Francis. Je hebt nu eindelijk iets wat je door een bron kunt onderbouwen... Plaats die bron dan ook gewoon! Met andere woorden, zet hier het linkje neer....
Elsivier is geen bron, het is maar een artikel dat ook mij werd toegezonden - het geeft echter genoeg weer over zijn denkwijze en gedrag van toen - niet meer en niet minder - wie gelooft dat mijn dossier zou berusten op dergelijk "bewijs" kent mij niet - maar het is een perfecte invulling van de tijd die hardnekkig door de zanger werd ontkent - 2 dagen permaand thuis, wapens, angsten, geloofsgekte - en het publiek later maar beweren dat de dochters dit alles uit hun duim zogen ...quote:Op maandag 27 februari 2006 12:28 schreef schatje het volgende:
FrancisC, die bron van Elsevier, daar staat helemaal niet in dat Gert Timmerman is aangeklaagd vanwege vermeend kindermisbruik. Kom eens met iets concreet. Niet van dat vage gewauwel over de duivel en klapper pistooltjes.
bronquote:Een verzoening tussen zanger Gert Timmerman en zijn dochters lijkt definitief verkeken. Dochters Sandra en Sheila hebben geen goed woord over voor het ultimatum dat hen is gesteld. Gert Timmerman liet drie maanden geleden weten dat het goed kon komen tussen hem en zijn dochters: maar wel als ze vóór 1 januari tot verzoening kwamen.
Sandra en Sheila willen vader Timmerman niet meer zien
Genoeg van Gert!
"Je stelt je dochters toch geen ultimatum"
Die tijd is verstreken en voor Gert is het duidelijk: Afgelopen week begon zijn nieuwe leven. Samen met Babs, de vrouw met wie hij in de lente van 2002 trouwde. Dochter Sheila is ook duidelijk: "Ik hoef hem niet meer te zien. Dat is zeker." De dochters Sandra en Sheila beschuldigden Gert zes jaar geleden van onder andere incest. Ook zou hij Hermien, zijn toenmalige vrouw die in mei 2003 overleed, hebben geslagen. "Niets van waar", roept Gert sindsdien.
De meiden hebben geen goed woord over voor het ultimatum dat hen is gesteld. Sheila: "Het zijn stomme uitspraken van hem. Je stelt toch geen ultimatum? Wat ben je dan voor vader? Mijn deur is nog nooit op slot geweest voor hem. Als hij ons wil zien, kan hij komen hoor, alhoewel ik niet kan zeggen dat ik hoop dat hij dat ook echt doet. Van ver hoeft hij niet te komen. Hij woont gewoon acht kilometer verderop. Maar als hij aanbelt, zal ik de laatste zijn die de deur voor zijn neus dichtslaat."
Stress
Gert wil niet aan de telefoon komen, maar Babs wil er wel over praten. "Voor Gert blijft het gevoelig", zegt ze. "Hij wil er niks meer over kwijt. Gert heeft een hartinfarct en darmbloeding gehad. Van alle stress. Het spijt ons geweldig. Ook voor de kleinkinderen. Maar we kunnen er niet ons hele leven mee blijven zitten. Ooit moet je een streep zetten om verder te gaan. Wij zijn een nieuw leven begonnen. Maar we missen ze geweldig." Om daaraan toe te voegen: "Als er ooit berouw is, is er vergeving mogelijk."
Maar van Sheila hoeft het allemaal niet: "Eigenlijk wil ik helemaal geen verzoening. Ik wil hem niet meer terugzien. Het doet al zeer genoeg allemaal. Wat niet wegneemt dat ik een vader mis. Ik kan er niet hatelijk tegenover staan. Was het maar waar. Ik zou de haat wel willen opbrengen, maar het is toch je vader."
Babs heeft nóg wat gehoord: "Het verhaal gaat dat Sandra en Sheila destijds 20.000 gulden hebben opgestreken om het leugenverhaal te vertellen."
De vrouw van Gert zal haar echtgenoot de komende weken enorm missen als hij in het Big Brother-huis zit, zo vertrouwt ze me toe. "Samen hebben we nog een lied geschreven. Speciaal voor het programma. Ik de tekst. Gert de muziek. De opbrengst van het lied gaat naar het Rode Kruis. We hopen op een opbrengst van minstens zes cijfers. Het heet Mappa Mondo. Dat is Italiaans. Het betekent wereldkaart."
Psycholoog
Sheila heeft nog steeds veel last van het gedrag van haar vader. "Ik ben de laatste tijd veel naar de psycholoog gegaan. Voor het eerst in mijn leven. Nu we ouder zijn, zie je pas hoe ongezond er met ons is omgegaan. Er is veel te veel gebeurd. Het blijft gewoon zeer doen. Maar ik heb nu de kans om mezelf te vinden." Ze is niet verbaasd dat het conflict de afgelopen maanden weer op scherp is gezet. "Ineens is hij er weer heel erg mee bezig. Het is gewoon narcisme van hem. Er is weer een cd uit. Hij gaat deze week meedoen aan Hotel Big Brother. Het gaat hem om de aandacht, want hij durft gewoon niet te komen."![]()
Babs en Gert: "Als er ooit berouw is over het leugenachtige incestverhaal, dan is vergeving mogelijk."
"Babs is de kwade genius die ons buiten de deur houdt", vindt Sheila (rechts). Links op de foto staat zus Sandra.
Volgens haar is alle ellende begonnen toen Babs, de nieuwe vrouw van Gert, in beeld kwam. "Zij is de kwade genius die ons buiten de deur houdt", tiert ze. "Sinds hij met haar is, komen we geen stap verder. Daardoor hebben we al meer dan vier jaar geen enkel contact meer. Persoonlijk hebben mijn zus Sandra en ik op neutraal terrein contact met Gert gehad. Dat ging eigenlijk best goed. Alles werd gewoon bij de naam genoemd. Al was een bekentenis van Gert kennelijk te veel gevraagd. Maar we waren best ver in die gesprekken."
Volgens Babs raaskalt Sheila echter: "We hebben gigantisch veel pogingen ondernomen om tot een vergelijk te komen", huilt ze. "Maar Sheila en Sandra komen maar niet. Mochten ze ooit anders willen, dan zien we wel. Maar dat is van later zorg."
Er staat in dat een vrouw de zanger benaderde met de vraag of het waar was dat hij een twaalfjarig meisje verkracht zou hebben - wie zou deze vrouw zijn, en wie is het twaalfjarige meisje waarover de zanger grappend antwoord - het waren er twee van zes? - zou dit antwoord mogelijk iets over mentaliteit zeggen? zou het voorval refereren aan het FEIT dat hij hiervan op zijn minst verdacht werd? Vaag gewauwel gaat alleen op voor degenen die het lezen en zich er geen verdere vragen over stellen -quote:Op maandag 27 februari 2006 12:28 schreef schatje het volgende:
FrancisC, die bron van Elsevier, daar staat helemaal niet in dat Gert Timmerman is aangeklaagd vanwege vermeend kindermisbruik. Kom eens met iets concreet. Niet van dat vage gewauwel over de duivel en klapper pistooltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |