Kijk elke gek op Fok mag zoiets in zin sig/link plaatsen.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:12 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dat klopt en met reden - omdat ik er hier niet verder op mag ingaan - bezopen is wel dat het in het log mag en ik via mijn link er iedereen naar doorverwijs - laat ik het hier even bij ....
Zichzelf schuldig verklaard in het doorsluizen van een illegaal en strafbaar gesteld wapen om vervolgens niet meer te kunnen bewijzen dat het wapen er ooit geweest is (behalve in het artikel?)quote:Op zondag 26 februari 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als die dat ook verlklaard in wettelijk bewijsstuk dan heb je 'm.
Ik mag je humor wel, eerlijk waar - 0+0=0 is net zo zeker als 1+1=2 ..........quote:Op zondag 26 februari 2006 04:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk elke gek op Fok mag zoiets in zin sig/link plaatsen.
Op zich is mijne wel toepasselijk in dit topic.![]()
Doe je best maar je bewijs om 't zacht te noemen nogal discutabel.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:17 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zichzelf schuldig verklaard in het doorsluizen van een illegaal en strafbaar gesteld wapen om vervolgens niet meer te kunnen bewijzen dat het wapen er ooit geweest is (behalve in het artikel?)
Kijk, mijn beste FC, en dat kun je niet, je hebt je kansen gehad en we gaan dit topic maar eens een zachte dood laten sterven.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:43 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom leg ik hier ook niet alles neer - maar hetgeen ik tot dusver heb neergelegd is natuurlijk op zich wel een hele hoop en Smaad en Laster als ik het niet zou kunnen funderen - ik hoopte dan ook dat hij me daarvoor zou willen aanpakken - maar tot dusver niets - het zou een onderzoek op gang brengen ...
Francis hield me wakkerquote:
Voor, tijdens EN na.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:59 schreef PH52 het volgende:
Zeg, Yvonne, dat drangebruik, was dat voor, tijdens of na het inneuken ?![]()
Ah, als in je sig. Geen beter respect dan zelfrespect.quote:
Hè wat naar nu dat we die hier niet kennen.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef Leukeleu het volgende:
De ´misdaden´ zijn toch wel erg, in zijn Gastenboek wordt de doodstraf al geeist.
beetje uitgeslapen, na zo'n lange nacht posten?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:29 schreef Leukeleu het volgende:
Gelukkig zijn Twentenaren niet van dat soort viezerikken zoals GT, maar laat hij zijn oude dag verder slijten in Huize Tranendal, als kruidendokter in de keuken van BABS.
Hij is ook maar ´komen aanlopen´ waarbij BABS dacht goede sier te maken met oude kortstondige roem.
En nu op naar Eurosongfestival, krijgen wij weer een nieuw Soapserie.
Jij mag het hier iedere dood laten sterven die jij verkiest - maar wat ik kan weet ik zelf wel en Gert ook - daarom is er nog geen zaak ...quote:Op zondag 26 februari 2006 09:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, mijn beste FC, en dat kun je niet, je hebt je kansen gehad en we gaan dit topic maar eens een zachte dood laten sterven.
Geen zaak ? Je klinkt nu echt als een orakel....quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jij mag het hier iedere dood laten sterven die jij verkiest - maar wat ik kan weet ik zelf wel en Gert ook - daarom is er nog geen zaak ...
je kan te weinig dus? Voor een zaak bedoel ik..quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jij mag het hier iedere dood laten sterven die jij verkiest - maar wat ik kan weet ik zelf wel en Gert ook - daarom is er nog geen zaak ...
Moet je deel 9 eens bekijken!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Geen zaak ? Je klinkt nu echt als een orakel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |