laat die nog maar 1 week in de kast hangen hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef petre86 het volgende:
nèt henèt
nu stappen.. komop Des.. trek je uitgaanspakje aan.. die roze tutu enzo...
Ja.. ff ophijsenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef petre86 het volgende:
nèt henèt
nu stappen.. komop Des.. trek je uitgaanspakje aan.. die roze tutu enzo...
Foooootoooo's...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja.. ff ophijsen
Hup hup.. trek je strak latexpakje eens aan.
have funquote:Op zondag 26 februari 2006 00:06 schreef petre86 het volgende:
naja.. we bestaan nu ècht langer dan 4 jaar
naja 'we' .. wij allemaal als topic
en nu stappen![]()
We zijn nog in de feestroes van het 4 jarige bestaan van deze topicreeksquote:Op zondag 26 februari 2006 00:12 schreef purmernoord het volgende:
goeienavond allemaal is hier nog wat te beleven of zitten jullie allemaal al in de kroeg?
alle beetjes helpen en zijn allemaal van harte welkom hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef purmernoord het volgende:
aha, welgefeliciteerd allemaal dan, ik ben hier betrekkelijk nieuw, dus heb er niet echt aan meegedragen...
lijstje!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef purmernoord het volgende:
aha, welgefeliciteerd allemaal dan, ik ben hier betrekkelijk nieuw, dus heb er niet echt aan meegedragen...
mn inzet terug + 150%quote:
Leuk weekend tot nu toe? Of ga je echt nu slapen?quote:
helemaal niet slechtquote:Op zondag 26 februari 2006 00:31 schreef davidov het volgende:
[..]
mn inzet terug + 150%
inzet was 2 euro
Geld genoeg voor de meet dusquote:Op zondag 26 februari 2006 00:31 schreef davidov het volgende:
[..]
mn inzet terug + 150%
inzet was 2 euro
Nou nee maar mn stufi is binnenquote:
Steven, je lijkt hier op 28, niet op 21quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik twijfel of ik het wel aan zal doen vanavond...
Sowieso met lange mouwen, want met die stokjes d'ronderuit is geen gezicht en de stiek schuurt op je huid
trustequote:
This most be your lucky dayquote:Op zondag 26 februari 2006 01:17 schreef davidov het volgende:
[..]
truste
*feest vier met zn tosti en mini hamburger*
vreetzakquote:Op zondag 26 februari 2006 01:17 schreef davidov het volgende:
[..]
truste
*feest vier met zn tosti en mini hamburger*
Je bedoeltquote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi hoi
BB_Koning heeft zich ook weer gemeld![]()
Dat is voldoendequote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit nu weer rechtzetten ?![]()
Kascomissie overleefdquote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
This most be your lucky day
zowel een tosti als ook nog mini hamburger
die vindt ik hier nu ook nooit in de ijskast![]()
khad niet ontbeten noch een lunch gehad!quote:
Sweet Dreams Andyviequote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Andyvie het volgende:
Nou heb ik een half uur geleden mijn MSN uitgezet en nu zit ik hier nog....nu toch echt maar eens gaan slapen. Truste iedereen die nog wakker is
Als je netjes alle bonnetjes bewaard en verwerkt hebt had je toch niet echt bang hoeven te zijn voor de kascontrole commissie ?, Of heb je ze nog de schoenendoos moeten laten zienquote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Kascomissie overleefd
Poker gewonnen
Nieuwe tosti materialen + hamburgertje
Geen slechte dag nee
Morgen kan alleen maar tegenvallen! ga maar voor de zekerheid de hele dag in bed liggen!
[..]
khad niet ontbeten noch een lunch gehad!![]()
Ik ben er nog wel evenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan Sweet Dreams BB_Koning![]()
"Komt voorzichtig weer tevoorschijn"
Malle BB_Koningquote:Op zondag 26 februari 2006 01:29 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb net gebowld
Zo, dat was mijn bijdrage aan de topic![]()
Och nee, ik bedoelde dat voortgeborduurd kon worden op het onderwerp bowelnquote:Op zondag 26 februari 2006 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Malle BB_Koning
zet je me met dit bericht weer op het verkeerde been![]()
Verwacht van mij dan niet te veel zinnige bijdrages hierover want dat is volgens mij alweer meer dan 5 jaar geleden dat ik een strike gegooid hebquote:Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Och nee, ik bedoelde dat voortgeborduurd kon worden op het onderwerp boweln![]()
Da's een hele relatieve opmerking hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 01:43 schreef wonderer het volgende:
*eet zakje paaseitjes leeg*
Nou ze hebben de neiging om over de kleinste dingen enorm moeilijk te doen. En niet alle bonnetjes komen altijd terecht gezien ik het wel netjes bij kan houden maar anderen geven niet alles door aan mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je netjes alle bonnetjes bewaard en verwerkt hebt had je toch niet echt bang hoeven te zijn voor de kascontrole commissie ?, Of heb je ze nog de schoenendoos moeten laten zien![]()
200 gram. Melkchocolade met hazelnoot pralinéquote:Op zondag 26 februari 2006 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's een hele relatieve opmerking hoor
kwam vandaag in de supermarkt al zakken met choco eitjes van 1 kilo tegen![]()
Kijk daar had ik in mijn reaktie dus geen rekening mee gehouden dat je hier ook de bar bij betrekt.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou ze hebben de neiging om over de kleinste dingen enorm moeilijk te doen. En niet alle bonnetjes komen altijd terecht gezien ik het wel netjes bij kan houden maar anderen geven niet alles door aan mij.
En zelfs dan nog klopt het eind resultaat op papier nooit exact met wat het in werkelijkheid is. Er gebeuren teveel dingen rond de bar om het 100% exact te doen, net zoiets als dat de AH ook er van uit gaat dat er altijd wat verdwijnt
daar is niks slechts over te zeggenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
200 gram. Melkchocolade met hazelnoot praliné
hehehequote:Op zondag 26 februari 2006 01:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk daar had ik in mijn reaktie dus geen rekening mee gehouden dat je hier ook de bar bij betrekt.
Dat maakt het direct een stuk gecompliceerder ja.
Komt door het feit dat bij ons de vereninging toendertijd geen eigen soos had, maar gebruik maakte van de faciliteiten van school en de school vanuit de campus gedachten ook een bar zonder winstoogmerk had. Daar kostte toen ik op school kwam een biertje nog 75 gewone centjes![]()
En was men een van de grootste Grolsch afnemers boven de grote rivieren.
En hadden we in 1988 als school al een Kelderbier installatie voor de feesten tot onze beschikking
ik geleuf er niks vanquote:Op zondag 26 februari 2006 03:07 schreef creno het volgende:
hallllllloooooo !
ik dnek dataik erg zat ben gworden
*teiltje geef* Was het leuk?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:07 schreef creno het volgende:
hallllllloooooo !
ik dnek dataik erg zat ben gworden
duiken lijkt me in jouw staat niet zo'n goed idee hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 03:09 schreef creno het volgende:
ik heb een grooot galswater op en duikn u maar mijn bed in !
hand oog connectie is niet wat die zou moeten zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 03:10 schreef creno het volgende:
tis eiegemnlijk een wonder dat ik de px nog aan heb gekregne hahaha
valt best wel mee hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 03:11 schreef creno het volgende:
@ wondererrer : hetwas errrug gezellig ! maar we mochten pas veel te laat onze cape en steek af en onze eigenl kleeren aan.. jezus typen gaat verneukt
da's dan voor morgen om te ontnuchteren bij een paar bakken koffiequote:Op zondag 26 februari 2006 03:12 schreef creno het volgende:
ik kanwel trug gaan lezen maar ik dnek dat ik daar weinign van meekrijg LOL
quote:Op zondag 26 februari 2006 03:13 schreef creno het volgende:
oww, dat buiginsmileyding moest eigenleijk zon handjeklaplahsmiley zijn
nee ik bedopel;de dezequote:
Best wel erg... gelukkig is het maar een keer per jaar carnavalquote:Op zondag 26 februari 2006 03:14 schreef creno het volgende:
effe tussen onder ons... ik mis wel mijn ventje hoor...
maar gelukkig hij komt morgemn al
ik zat echt met mijn enus op het toetsenbord om gde pompomsmiley te typen hahaha
en dan is het officieel pas zondag het startsein tot aan dinsdagquote:Op zondag 26 februari 2006 03:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best wel erg... gelukkig is het maar een keer per jaar carnaval
Sweet Dreams Crenoquote:Op zondag 26 februari 2006 03:17 schreef creno het volgende:
gotsie, gaat ie nog biet goed !nu wel he ~!!!! dooooieeeeeiiiiii
Ik wil er niet aan denkenquote:Op zondag 26 februari 2006 03:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan is het officieel pas zondag het startsein tot aan dinsdag
kan je nagaan hoe Creno er woensdagochtend aan toe is![]()
Uh... bier hijsen topsport... nee, dat wil er hier niet in.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is pure topsport dat carnaval![]()
niet qua fysieke inspanning maar het wel vol willen/moeten houden op wilskrachtquote:Op zondag 26 februari 2006 03:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh... bier hijsen topsport... nee, dat wil er hier niet in.
ach ik ben vandaag van 18 tot 28 geschat en heb gezoend met een vent in heerlijk marine officier kostuum... I don;t carequote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Steven, je lijkt hier op 28, niet op 21
Alleen?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:39 schreef Stroekie het volgende:
Maar ook ik ben richting slaapkamer
Sweet Dreams allemaal![]()
Wat een crisis zegquote:
Wat is er nou weer? Ga toch eens hulp zoeken.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:41 schreef Cairon het volgende:
maar ik haat sommige meer dan anderen.
Is dat jou idee van gezelligquote:Op zondag 26 februari 2006 10:45 schreef Cairon het volgende:
Ik kijk zo uit naar 4 maart.
Dan ga ik rellen in het echt, en mensen aanwijzen met een knokige veroordelende vinger en een net zo veroordelende blik.
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef Cairon het volgende:
Jah.
Ze hebben je toch al gewaarschuwd voor mij, drie keer raden waarom er nu ineens mnsen beginnen af te zeggen NA mijn aanmelding...
Mn moeder maakte me wakker met een croissantje en een saucijzenbroodje (besef me nu pas wat een vreemd woord het is)quote:Op zondag 26 februari 2006 11:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent vroeg wakker!
Je zou toch de hele dag in bed blijven?
Handig als je om 3 uur slaaptquote:Op zondag 26 februari 2006 11:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Mn moeder maakte me wakker met een croissantje en een saucijzenbroodje (besef me nu pas wat een vreemd woord het is)
Maar waarom nou weer om half 11![]()
Ik ook van jou hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 11:28 schreef Cairon het volgende:
you smell like old people and cabbage.
quote:
Ik was de vorige meet ook gewaarschuwd.... en uiteindelijk stond ik een boyband met je na te doen in de bar van de gay-palacequote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef Cairon het volgende:
Jah.
Ze hebben je toch al gewaarschuwd voor mij, drie keer raden waarom er nu ineens mnsen beginnen af te zeggen NA mijn aanmelding...
Hij moet niet zo miepen.. elke keer dat ik 'm zag vond ik het erg gezellig..quote:Op zondag 26 februari 2006 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was de vorige meet ook gewaarschuwd.... en uiteindelijk stond ik een boyband met je na te doen in de bar van de gay-palace
Wat is er NU weer?quote:
*LOL* Welke was dat dan weer?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo ben ik gisteren nog benaderd door een 16 jarig jongentje die het liever deed met mannen ouder dan 25 want die neuken beter!!!![]()
ja, ongeloofelijk maar waar, die met die duivelhoorntjesquote:Op zondag 26 februari 2006 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Welke was dat dan weer?
En Annie.... je zag er gewoon geil uit
Ow... diequote:Op zondag 26 februari 2006 13:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja, ongeloofelijk maar waar, die met die duivelhoorntjes
Ik zat pas net in de bus toen he, met die SMS. Ook die van mij deed er enorm lang over.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was overigens maar 30 min eerder thuis dan jij die fucking bus deed er gewoon 45 minuten over
Nou ja, jij wil toch in Nuenen uit?quote:gaan we vanavond weer?
Mwah. Heb de ochtend vrij dus dwz om 13:00 op m'n werk zijn, fris en frolijk.quote:hoe laat wil, je uiterlijk naar huis?
Oooow ok.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik doelde op je eerste berichtje hier, ik was pas om 4 uur thuis
Zus maakt.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
daar heb ik zin in!
Dat is jááááren geleden!
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:43 schreef Weemz het volgende:
Zo... beneden zit alweer 40 man voor de verjaardag van mijn pa...
@ Ang3l: Je zou toch ook een wit shirt aandoen? Of heb je die ene foto alleen voor S&G gemaakt?
Maar wel spannendquote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze had hier toch al gestaan? Zo ben ik uiteindelik gegaan
Da was al koud genoeg!
Weet niet of het nou een lieve of een foute foto isquote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da was al koud genoeg!
Knappe carnavalsoutfit!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
Devil got my womaaaan.
[afbeelding]
Als ik Skip James mocht zijn, voor maar één dag.quote:
Van mij mag je.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef TehRockstar het volgende:
Als ik Skip James mocht zijn, voor maar één dag.
Ik heb echt tig mensen voor hun neus en nog meer glazen bier van de bar af gemeptquote:
Wordt op zo'n avond niet sowieso 90% van het bier omgestoten?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt tig mensen voor hun neus en nog meer glazen bier van de bar af gemepttis maar goed dat er geen brandende kaarsen opstonden
![]()
O ja, dat sowiesoquote:Op zondag 26 februari 2006 15:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wordt op zo'n avond niet sowieso 90% van het bier omgestoten?
Je werd niet heel dronken, zo, dusquote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef Ang3l het volgende:
O ja, dat sowieso
Alleen ik hielp. *Barman ze vol pilsje op bar* *angel draait zich om om het te pakken* *Boink, vleugels tegen glas aan, klabats* *barman zet nieuw pilsje neer*
Neuh, ik was aangeschoten maar niet dronken. Heb nu ook nergens last van.quote:
Niet eens verkouden? Als ik die foto van je zo zie, moet dat best fris geweest zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Neuh, ik was aangeschoten maar niet dronken. Heb nu ook nergens last van.
Ik had een mariniersjasje over me heenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet eens verkouden? Als ik die foto van je zo zie, moet dat best fris geweest zijn.
1?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
had je er een a/d haak geslagen?
Een heel fregatquote:
Nee, slechts 2quote:
Hey hij vroeg of ik mee naar buiten ging, ik denk die wil me z'n boot laten zien of zo.quote:
quote:
Met een flinke mast?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Hey hij vroeg of ik mee naar buiten ging, ik denk die wil me z'n boot laten zien of zo.
All hands on dick!quote:
*LOL*quote:
Hm, een pijpbeksmiley en een tong uit je mond...quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hm, een pijpbeksmiley en een tong uit je mond...
![]()
Die was al wegquote:
Dat doe je alleen als ze je hun jasje aanbieden?quote:
Ja en sowieso, aangeschoten praat ik slecht engels?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als ze je hun jasje aanbieden?
Mja, dan is het verstandig op een andere tongval over te gaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja en sowieso, aangeschoten praat ik slecht engels?
En nu wachten op de prijzenregenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
5kg kaas uitgedeeld, ik ben uitgeboeka't
terwijl ik net een beetje ingeboerka'd begon te raken![]()
Kaaaaaaaaaas.... *yum*quote:Op zondag 26 februari 2006 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
5kg kaas uitgedeeld, ik ben uitgeboeka't
terwijl ik net een beetje ingeboerka'd begon te raken![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:14 schreef creno het volgende:
om de vraag van wonderer te beantwoorden : geen kater
Nee muts da's nog t/m dinsdagquote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef TehRockstar het volgende:
Is Carnaval nu al afgelopen.
Weinig van gemerkt.
Dat was vast wishful thinking. Of gewoon domheid.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Nee muts da's nog t/m dinsdag
het gaat over rocky toch, dan dus het laatstequote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat was vast wishful thinking. Of gewoon domheid.
wat een onverzorgde baardquote:
Don't carequote:
Alleen omdat ik zei dat carnaval een idioot boers feest is?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef creno het volgende:
[..]
het gaat over rocky toch, dan dus het laatste
Hahahahah.quote:
quote:kben .5 jaar....ik houw van skaten surfen en hangen in de stad en skatepark
Goed. Met jou?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
Hoe gaat het met de homo's hier vanavond?
Uhu, bewijs maar, 4 maartquote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uiteraard niet, je weet toch hoe het zit: topvorm![]()
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da was al koud genoeg!
ik doelde meer op het feit met carnaval is overdag iedereen duf en stinkendquote:
Zeg, ouwe zeug!quote:
Die jongen in die overal?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
boeren zijn anders best lekker, leuk naief
boer zoekt man:
"ja ik ben Klaas en ik kom uit Vessem, normoal kom ik ginne homo's tigge, moar nauw mi carnaval dag ik, ik gaoi is an den boemel, nauw hak gistere aovond een lekkere vent versiert, maor die stao nauw al wir mai een aonder te bekken".
Je zegt dat ik altijd duf ben en stinkquote:Op zondag 26 februari 2006 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
PARDON!!!!!
Ow sorry, lees net dat je bedoelde dta iedereen met carnaval zo was. Ik dacht dat je mij specifiek bedoeldequote:Op zondag 26 februari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zegt dat ik altijd duf ben en stink
die ja neemt die eindelijk de stap om de gayscene te verkennen en dan meteen wordt ie al gefoptquote:
En door wat!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die ja neemt die eindelijk de stap om de gayscene te verkennen en dan meteen wordt ie al gefopt
Vanavond stappen?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me
Ik heb m'n pil nog niet genomen. Zometeen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Parleur het volgende:
Ang3l, Ang3l, Ang3l! Rustig! Doe eens duf!
ga je rukkenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me
Too much info Annie, too much infoquote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga je rukken
doe ik ook altijd als ik me verveel
Zijn er pillen tegen jou? Blijft me verbazen hoever ze wel niet zijn met die medische dingetjes.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n pil nog niet genomen. Zometeen.
Nee muts, de codeïne, en daar word ik dan weer duf van!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zijn er pillen tegen jou? Blijft me verbazen hoever ze wel niet zijn met die medische dingetjes.
Muts? Wat zit er weer een boel agressie in je Ang3l. Is dat nou een van die nare bijwerkingen?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee muts, de codeïne, en daar word ik dan weer duf van!
(of misselijk, als ze verkeerd vallen)
Jah. Opgekropte lusten en lastenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Muts? Wat zit er weer een boel agressie in je Ang3l. Is dat nou een van die nare bijwerkingen?
Is het dan wel zo'n goed idee om nu te Patiencen? Raak je daar niet alleen maar verbitterder door?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike!!
Ga jij zaterdag mee naar de meet in Amsterdam?
Een meet? Is Ang3l er ook?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike!!
Ga jij zaterdag mee naar de meet in Amsterdam?
en wat ben ik dan een wormvormig aanhangsel, een kwabje, een aangroeisel, iets wat je liever verwijderd ziet?quote:
Zodra je rustig wordt en niet zo heel veel doet (zoals in vakanties of weekenden) gaat je lijf zich afreageren... met als gevolg: hoofdpijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef Vlarp het volgende:
Is het tegenwoordig hip ofzo om hoofdpijn te hebben als je niet werkt? Ik heb op m'n werk vrijwel nooit hoofdpijn meer, maar in het weekend vaak wel weer
Maar met ang3l erbij heb ik altijd het gevoel in een hele goedkope maandverbandreclame te zittenquote:
Nee mijn chaperonequote:Op zondag 26 februari 2006 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wat ben ik dan een wormvormig aanhangsel, een kwabje, een aangroeisel, iets wat je liever verwijderd ziet?
Ja, maar je mag Ang3l negeren hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar met ang3l erbij heb ik altijd het gevoel in een hele goedkope maandverbandreclame te zitten![]()
Ang3l kún je niet negeren! Behalve bij Patiencen dan. Maar dat is omdat hij dat niet kan. Zelfs als ik mijn PC uitzet, kan ie nog niet van me winnen!quote:
Blahblahblahquote:Op zondag 26 februari 2006 20:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ang3l kún je niet negeren! Behalve bij Patiencen dan. Maar dat is omdat hij dat niet kan. Zelfs als ik mijn PC uitzet, kan ie nog niet van me winnen!
Je bent dan geheel geabsorbeerd?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:40 schreef Parleur het volgende:
Maar met ang3l erbij heb ik altijd het gevoel in een hele goedkope maandverbandreclame te zitten![]()
Hij heeft net gewoon wéér verloren en jankend het venstertje afgelsoten! En dan speelt hij nog vals ook!quote:
Patience... keep your patience...quote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hij heeft net gewoon wéér verloren en jankend het venstertje afgelsoten! En dan speelt hij nog vals ook!
Jij kunt beter Esjee! Hups.. voort... doe je best!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Patience... keep your patience...
I am operating at 21% of peak capacity at the moment.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:53 schreef Parleur het volgende:
[..]
Jij kunt beter Esjee! Hups.. voort... doe je best!
Hoe kun je nou valsspelen met patience op de PCquote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hij heeft net gewoon wéér verloren en jankend het venstertje afgelsoten! En dan speelt hij nog vals ook!
Ik heb geen idee. Je zult er wel weer een of ander handig tooltje voor hebben gedownload.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kun je nou valsspelen met patience op de PCdat ding zegt kei hard UUUHH-UUUUUHHHH als je iets doet wat niet kan
Ik ga hier straks iets vreselijks ad rems op terugschrijven!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I am operating at 21% of peak capacity at the moment.
Dat zei ik laatst ook tegen Ad... dat ie moest remmen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:58 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ga hier straks iets vreselijks ad rems op terugschrijven!
Weet je zéker dat je op 21% zit?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook tegen Ad... dat ie moest remmen.
Ach, dat houdt jou toch niet tegen, wel?quote:
Ik hou niet zo van kleuters.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Ang3l het volgende:
Ach, dat houdt jou toch niet tegen, wel?
Pfft, jij bent Pervi's rechterhand.quote:
Of het regent? Of je auto start? Of je je haar goed krijgt? Vertel... wáár hangt het van af?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wellicht... hangt van 't een en ander af.
Dat valt helaas voor je toch best tegen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
Pfft, jij bent Pervi's rechterhand.
A certain personquote:Op zondag 26 februari 2006 21:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
Of het regent? Of je auto start? Of je je haar goed krijgt? Vertel... wáár hangt het van af?
Ik vind het best sexy klinken als Supernanny 'to the naughty stool' zegt.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef Cairon het volgende:
ik haat supernanny
"naughty stool"
blah, vroeger toen ik jong was kreeg ik ook gewoon een tik als ik iets fout deed, want als ik op een debiel stoeltje had moeten zitten, dan was ik al heel snel erachter gekomen dat ik mijn ouders nog vanuit die positie het leven zuur zou kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |