quote:Op zondag 26 februari 2006 17:14 schreef creno het volgende:
om de vraag van wonderer te beantwoorden : geen kater
Nee muts da's nog t/m dinsdagquote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef TehRockstar het volgende:
Is Carnaval nu al afgelopen.
Weinig van gemerkt.
Dat was vast wishful thinking. Of gewoon domheid.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Nee muts da's nog t/m dinsdag
het gaat over rocky toch, dan dus het laatstequote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat was vast wishful thinking. Of gewoon domheid.
wat een onverzorgde baardquote:
Don't carequote:
Alleen omdat ik zei dat carnaval een idioot boers feest is?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef creno het volgende:
[..]
het gaat over rocky toch, dan dus het laatste
Hahahahah.quote:
quote:kben .5 jaar....ik houw van skaten surfen en hangen in de stad en skatepark
Goed. Met jou?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
Hoe gaat het met de homo's hier vanavond?
Uhu, bewijs maar, 4 maartquote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uiteraard niet, je weet toch hoe het zit: topvorm![]()
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze had hier toch al gestaan? Zo ben ik uiteindelik gegaan
Da was al koud genoeg!
ik doelde meer op het feit met carnaval is overdag iedereen duf en stinkendquote:
Zeg, ouwe zeug!quote:
Die jongen in die overal?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
boeren zijn anders best lekker, leuk naief
boer zoekt man:
"ja ik ben Klaas en ik kom uit Vessem, normoal kom ik ginne homo's tigge, moar nauw mi carnaval dag ik, ik gaoi is an den boemel, nauw hak gistere aovond een lekkere vent versiert, maor die stao nauw al wir mai een aonder te bekken".
Je zegt dat ik altijd duf ben en stinkquote:Op zondag 26 februari 2006 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
PARDON!!!!!
Ow sorry, lees net dat je bedoelde dta iedereen met carnaval zo was. Ik dacht dat je mij specifiek bedoeldequote:Op zondag 26 februari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zegt dat ik altijd duf ben en stink
die ja neemt die eindelijk de stap om de gayscene te verkennen en dan meteen wordt ie al gefoptquote:
En door wat!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die ja neemt die eindelijk de stap om de gayscene te verkennen en dan meteen wordt ie al gefopt
Vanavond stappen?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me
Ik heb m'n pil nog niet genomen. Zometeen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Parleur het volgende:
Ang3l, Ang3l, Ang3l! Rustig! Doe eens duf!
ga je rukkenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me
Too much info Annie, too much infoquote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga je rukken
doe ik ook altijd als ik me verveel
Zijn er pillen tegen jou? Blijft me verbazen hoever ze wel niet zijn met die medische dingetjes.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n pil nog niet genomen. Zometeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |