laat die nog maar 1 week in de kast hangen hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef petre86 het volgende:
nčt henčt
nu stappen.. komop Des.. trek je uitgaanspakje aan.. die roze tutu enzo...
Ja.. ff ophijsenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef petre86 het volgende:
nčt henčt
nu stappen.. komop Des.. trek je uitgaanspakje aan.. die roze tutu enzo...
Foooootoooo's...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja.. ff ophijsen
Hup hup.. trek je strak latexpakje eens aan.
have funquote:Op zondag 26 februari 2006 00:06 schreef petre86 het volgende:
naja.. we bestaan nu čcht langer dan 4 jaar
naja 'we' .. wij allemaal als topic
en nu stappen![]()
We zijn nog in de feestroes van het 4 jarige bestaan van deze topicreeksquote:Op zondag 26 februari 2006 00:12 schreef purmernoord het volgende:
goeienavond allemaal is hier nog wat te beleven of zitten jullie allemaal al in de kroeg?
alle beetjes helpen en zijn allemaal van harte welkom hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef purmernoord het volgende:
aha, welgefeliciteerd allemaal dan, ik ben hier betrekkelijk nieuw, dus heb er niet echt aan meegedragen...
lijstje!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef purmernoord het volgende:
aha, welgefeliciteerd allemaal dan, ik ben hier betrekkelijk nieuw, dus heb er niet echt aan meegedragen...
mn inzet terug + 150%quote:
Leuk weekend tot nu toe? Of ga je echt nu slapen?quote:
helemaal niet slechtquote:Op zondag 26 februari 2006 00:31 schreef davidov het volgende:
[..]
mn inzet terug + 150%
inzet was 2 euro
Geld genoeg voor de meet dusquote:Op zondag 26 februari 2006 00:31 schreef davidov het volgende:
[..]
mn inzet terug + 150%
inzet was 2 euro
Nou nee maar mn stufi is binnenquote:
Steven, je lijkt hier op 28, niet op 21quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik twijfel of ik het wel aan zal doen vanavond...
Sowieso met lange mouwen, want met die stokjes d'ronderuit is geen gezicht en de stiek schuurt op je huid
trustequote:
This most be your lucky dayquote:Op zondag 26 februari 2006 01:17 schreef davidov het volgende:
[..]
truste
*feest vier met zn tosti en mini hamburger*
vreetzakquote:Op zondag 26 februari 2006 01:17 schreef davidov het volgende:
[..]
truste
*feest vier met zn tosti en mini hamburger*
Je bedoeltquote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi hoi
BB_Koning heeft zich ook weer gemeld![]()
Dat is voldoendequote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit nu weer rechtzetten ?![]()
Kascomissie overleefdquote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
This most be your lucky day
zowel een tosti als ook nog mini hamburger
die vindt ik hier nu ook nooit in de ijskast![]()
khad niet ontbeten noch een lunch gehad!quote:
Sweet Dreams Andyviequote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Andyvie het volgende:
Nou heb ik een half uur geleden mijn MSN uitgezet en nu zit ik hier nog....nu toch echt maar eens gaan slapen. Truste iedereen die nog wakker is
Als je netjes alle bonnetjes bewaard en verwerkt hebt had je toch niet echt bang hoeven te zijn voor de kascontrole commissie ?, Of heb je ze nog de schoenendoos moeten laten zienquote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Kascomissie overleefd
Poker gewonnen
Nieuwe tosti materialen + hamburgertje
Geen slechte dag nee
Morgen kan alleen maar tegenvallen! ga maar voor de zekerheid de hele dag in bed liggen!
[..]
khad niet ontbeten noch een lunch gehad!![]()
Ik ben er nog wel evenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan Sweet Dreams BB_Koning![]()
"Komt voorzichtig weer tevoorschijn"
Malle BB_Koningquote:Op zondag 26 februari 2006 01:29 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb net gebowld
Zo, dat was mijn bijdrage aan de topic![]()
Och nee, ik bedoelde dat voortgeborduurd kon worden op het onderwerp bowelnquote:Op zondag 26 februari 2006 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Malle BB_Koning
zet je me met dit bericht weer op het verkeerde been![]()
Verwacht van mij dan niet te veel zinnige bijdrages hierover want dat is volgens mij alweer meer dan 5 jaar geleden dat ik een strike gegooid hebquote:Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Och nee, ik bedoelde dat voortgeborduurd kon worden op het onderwerp boweln![]()
Da's een hele relatieve opmerking hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 01:43 schreef wonderer het volgende:
*eet zakje paaseitjes leeg*
Nou ze hebben de neiging om over de kleinste dingen enorm moeilijk te doen. En niet alle bonnetjes komen altijd terecht gezien ik het wel netjes bij kan houden maar anderen geven niet alles door aan mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je netjes alle bonnetjes bewaard en verwerkt hebt had je toch niet echt bang hoeven te zijn voor de kascontrole commissie ?, Of heb je ze nog de schoenendoos moeten laten zien![]()
200 gram. Melkchocolade met hazelnoot pralinéquote:Op zondag 26 februari 2006 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's een hele relatieve opmerking hoor
kwam vandaag in de supermarkt al zakken met choco eitjes van 1 kilo tegen![]()
Kijk daar had ik in mijn reaktie dus geen rekening mee gehouden dat je hier ook de bar bij betrekt.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou ze hebben de neiging om over de kleinste dingen enorm moeilijk te doen. En niet alle bonnetjes komen altijd terecht gezien ik het wel netjes bij kan houden maar anderen geven niet alles door aan mij.
En zelfs dan nog klopt het eind resultaat op papier nooit exact met wat het in werkelijkheid is. Er gebeuren teveel dingen rond de bar om het 100% exact te doen, net zoiets als dat de AH ook er van uit gaat dat er altijd wat verdwijnt
daar is niks slechts over te zeggenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
200 gram. Melkchocolade met hazelnoot praliné
hehehequote:Op zondag 26 februari 2006 01:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk daar had ik in mijn reaktie dus geen rekening mee gehouden dat je hier ook de bar bij betrekt.
Dat maakt het direct een stuk gecompliceerder ja.
Komt door het feit dat bij ons de vereninging toendertijd geen eigen soos had, maar gebruik maakte van de faciliteiten van school en de school vanuit de campus gedachten ook een bar zonder winstoogmerk had. Daar kostte toen ik op school kwam een biertje nog 75 gewone centjes![]()
En was men een van de grootste Grolsch afnemers boven de grote rivieren.
En hadden we in 1988 als school al een Kelderbier installatie voor de feesten tot onze beschikking
ik geleuf er niks vanquote:Op zondag 26 februari 2006 03:07 schreef creno het volgende:
hallllllloooooo !
ik dnek dataik erg zat ben gworden
*teiltje geef* Was het leuk?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:07 schreef creno het volgende:
hallllllloooooo !
ik dnek dataik erg zat ben gworden
duiken lijkt me in jouw staat niet zo'n goed idee hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 03:09 schreef creno het volgende:
ik heb een grooot galswater op en duikn u maar mijn bed in !
hand oog connectie is niet wat die zou moeten zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 03:10 schreef creno het volgende:
tis eiegemnlijk een wonder dat ik de px nog aan heb gekregne hahaha
valt best wel mee hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 03:11 schreef creno het volgende:
@ wondererrer : hetwas errrug gezellig ! maar we mochten pas veel te laat onze cape en steek af en onze eigenl kleeren aan.. jezus typen gaat verneukt
da's dan voor morgen om te ontnuchteren bij een paar bakken koffiequote:Op zondag 26 februari 2006 03:12 schreef creno het volgende:
ik kanwel trug gaan lezen maar ik dnek dat ik daar weinign van meekrijg LOL
quote:Op zondag 26 februari 2006 03:13 schreef creno het volgende:
oww, dat buiginsmileyding moest eigenleijk zon handjeklaplahsmiley zijn
nee ik bedopel;de dezequote:
Best wel erg... gelukkig is het maar een keer per jaar carnavalquote:Op zondag 26 februari 2006 03:14 schreef creno het volgende:
effe tussen onder ons... ik mis wel mijn ventje hoor...
maar gelukkig hij komt morgemn al
ik zat echt met mijn enus op het toetsenbord om gde pompomsmiley te typen hahaha
en dan is het officieel pas zondag het startsein tot aan dinsdagquote:Op zondag 26 februari 2006 03:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best wel erg... gelukkig is het maar een keer per jaar carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |