Naar de reden daarvoor kan ik alleen maar gissen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet meer via Best hoef te rijden.
Geluk zit in hele kleine dingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:08 schreef tech het volgende:
[..]
Naar de reden daarvoor kan ik alleen maar gissen...
Die kwalificatie laat ik aan je vriendje over.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geluk zit in hele kleine dingen.
Die ik tenminste heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:12 schreef tech het volgende:
[..]
Die kwalificatie laat ik aan je vriendje over.
Of ik leer begrijpend lezen, of wat...?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je leert begrijpend lezen.
Ja, maar dat ga je natuurlijk niet herkennen als je niet eerst een cursus begrijpend lezen hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:23 schreef tech het volgende:
[..]
Of ik leer begrijpend lezen, of wat...?
Begrijpelijk schrijven is ook een kunst.
Geef toe, die was zwakjes... Ik had meer van je verwacht! Het ging net lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga je natuurlijk niet herkennen als je niet eerst een cursus begrijpend lezen hebt gevolgd.
Nee je weet gewoon geen antwoord meer te geven en daarmee probeer je het weer luchtiger te maken dan het is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef tech het volgende:
[..]
Geef toe, die was zwakjes... Ik had meer van je verwacht! Het ging net lekker
Dat punt had jij al bereikt toen je over begrijpend lezen begon... Je kon niet eens reageren op wat ik gezegd had.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee je weet gewoon geen antwoord meer te geven en daarmee probeer je het weer luchtiger te maken dan het is.
Je hoeft niet je eigen zwaktebod op mij te projecteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef tech het volgende:
[..]
Dat punt had jij al bereikt toen je over begrijpend lezen begon... Je kon niet eens reageren op wat ik gezegd had.
Dat slaat al helemaal nergens op. Jij moet kennelijk je minachting voor mij publiek maken. Dat is gelukt. Ik word er niks minder van. Wel zielig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hoeft niet je eigen zwaktebod op mij te projecteren.
Welk publiek? Er is niemand.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:33 schreef tech het volgende:
[..]
Dat slaat al helemaal nergens op. Jij moet kennelijk je minachting voor mij publiek maken. Dat is gelukt. Ik word er niks minder van. Wel zielig.
14 posts en 127 views...? Er zijn genoeg mensen hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welk publiek? Er is niemand.
Jij en ik en daarbij druk ik vaak op f5.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:37 schreef tech het volgende:
[..]
14 posts en 127 views...? Er zijn genoeg mensen hier.
Maar goed, die mensen lezen niks nieuws.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:42 schreef tech het volgende:
En Nathan was er om 10:02 nog. Er zullen ook nog wel mensen komen die bijlezen... Publiek dus.
QED.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed, die mensen lezen niks nieuws.
Je kan het ook gewoon uitschrijven, of heb je geen klassieke scholing gehad?quote:
Moest jij niet ernstig gewond gaan raken bij het plaatsen van vallen voor anderen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon uitschrijven, of heb je geen klassieke scholing gehad?
Quod Erat Demonstrandum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |