Naar de reden daarvoor kan ik alleen maar gissen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet meer via Best hoef te rijden.
Geluk zit in hele kleine dingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:08 schreef tech het volgende:
[..]
Naar de reden daarvoor kan ik alleen maar gissen...
Die kwalificatie laat ik aan je vriendje over.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geluk zit in hele kleine dingen.
Die ik tenminste heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:12 schreef tech het volgende:
[..]
Die kwalificatie laat ik aan je vriendje over.
Of ik leer begrijpend lezen, of wat...?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je leert begrijpend lezen.
Ja, maar dat ga je natuurlijk niet herkennen als je niet eerst een cursus begrijpend lezen hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:23 schreef tech het volgende:
[..]
Of ik leer begrijpend lezen, of wat...?
Begrijpelijk schrijven is ook een kunst.
Geef toe, die was zwakjes... Ik had meer van je verwacht! Het ging net lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga je natuurlijk niet herkennen als je niet eerst een cursus begrijpend lezen hebt gevolgd.
Nee je weet gewoon geen antwoord meer te geven en daarmee probeer je het weer luchtiger te maken dan het is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef tech het volgende:
[..]
Geef toe, die was zwakjes... Ik had meer van je verwacht! Het ging net lekker
Dat punt had jij al bereikt toen je over begrijpend lezen begon... Je kon niet eens reageren op wat ik gezegd had.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee je weet gewoon geen antwoord meer te geven en daarmee probeer je het weer luchtiger te maken dan het is.
Je hoeft niet je eigen zwaktebod op mij te projecteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef tech het volgende:
[..]
Dat punt had jij al bereikt toen je over begrijpend lezen begon... Je kon niet eens reageren op wat ik gezegd had.
Dat slaat al helemaal nergens op. Jij moet kennelijk je minachting voor mij publiek maken. Dat is gelukt. Ik word er niks minder van. Wel zielig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hoeft niet je eigen zwaktebod op mij te projecteren.
Welk publiek? Er is niemand.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:33 schreef tech het volgende:
[..]
Dat slaat al helemaal nergens op. Jij moet kennelijk je minachting voor mij publiek maken. Dat is gelukt. Ik word er niks minder van. Wel zielig.
14 posts en 127 views...? Er zijn genoeg mensen hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welk publiek? Er is niemand.
Jij en ik en daarbij druk ik vaak op f5.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:37 schreef tech het volgende:
[..]
14 posts en 127 views...? Er zijn genoeg mensen hier.
Maar goed, die mensen lezen niks nieuws.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:42 schreef tech het volgende:
En Nathan was er om 10:02 nog. Er zullen ook nog wel mensen komen die bijlezen... Publiek dus.
QED.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed, die mensen lezen niks nieuws.
Je kan het ook gewoon uitschrijven, of heb je geen klassieke scholing gehad?quote:
Moest jij niet ernstig gewond gaan raken bij het plaatsen van vallen voor anderen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon uitschrijven, of heb je geen klassieke scholing gehad?
Quod Erat Demonstrandum
En dat voor een HOMO-topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:59 schreef TehRockstar het volgende:
Kuttopic.
Daar zijn vast en zeker wel foto's va ngemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:51 schreef creno het volgende:
het is begonnen hoor !
gisteren eerst met de raad van elf langs de cafees, en als laatste moesten we als mokkel naar het mokkelbal![]()
ik zag eruit
duidelijkere krijg ik nog, ben nu nog effe aan het bluetoothen en dan effe uploaden dus je ziet zo verschijnen. creno en kp als mokkelsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar zijn vast en zeker wel foto's va ngemaakt![]()
ennu agge mar leut het![]()
das carnaval davidovquote:
Stomquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:38 schreef creno het volgende:
en hoe zou de outfit van Ang3l zijn ?
Dieoutfits hebben bij sommigen NIETS met Carnaval te maken lieverdquote:
Ik was al bang dat je dat vaker deedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:26 schreef creno het volgende:
[..]
das carnaval davidov
ben wel benieuwd naar de foto's van jerruh, die ging toch heel de carnaval op die manier verkleed ?
vanavond ben ik gewoon pooier als we klaar zijn met de raad !
(foto's volgen nog, of zoek naar het carnavalstopic van vorig jaar, want die kleding heb ik weer aan)
Jostein Gaarderquote:
Alles nog heel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef Cairon het volgende:
hurgh het is vroeg!
Zo nu en dan pas ik me aan, aan kneuzen zoals jij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:50 schreef tech het volgende:
Met klassieke scholing heeft dat overigens niets te maken. QED wordt gebruikt wanneer je een these wilt bewijzen. Het voluit te schrijven geeft alleen maar aan dat je wilt opscheppen over een geveinsde klassieke scholing.
Leer eerst Nederlands te schrijven voor je met Latijn komt aanzetten:
je kunt, niet je kan...
Mijn god, je moet het maar durven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:01 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
creno
[afbeelding]
keizerpinguin
[afbeelding]
ik en aandachtvragende hetero's
Juhwéééélquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:09 schreef Cairon het volgende:
vond je het gisteren leuk Ang3l?
Met dom reageren ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
Tech won.
Zegt degene die dacht dat een zwaktebod geprojecteerd kon worden...quote:
Ik heb jou de afgelopen tijd ook geen discussie zien winnen dus jouw visie is net zo goed alsdie van een 3e rangs voetballer op een wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zegt degene die dacht dat een zwaktebod geprojecteerd kon worden....
Nee, helaas. Je deed het leuk, en je bent een bijtertje... maar nee.
Punt..
Daar zijn ze hier niet toe in staat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:31 schreef DennisMoore het volgende:
En verder vond ik de spitsvondigheid zonder venijn prettiger.
Een tweede verklaring is dat jij niet goed kunt zien, door afwezigheid, of door domheid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb jou de afgelopen tijd ook geen discussie zien winnen dus jouw visie is net zo goed alsdie van een 3e rangs voetballer op een wedstrijd.
Punt
Tech was wel degelijk spitsvondig, jij werd venijnig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar zijn ze hier niet toe in staat.
Geloof me, ze zijn zwak en zielig. Ten tweede het was geen woordenwisseling, maar dat dacht Tech er van te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een tweede verklaring is dat jij niet goed kunt zien, door afwezigheid, of door domheid.
Een andere verklaring is dat ik mij de laatste tijd niet in discussies heb gestort.
En eigenlijk kan ik mij inderdaad niet herinneren dat ik laatste tijd hier een discussie heb gevoerd.
(Grappig trouwens dat je die woordenwisseling tussen jou en tech als een discussie ziet....)
Als je dat venijnig noemt dan ben je niks gewend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tech was wel degelijk spitsvondig, jij werd venijnig.
Ondanks alle's he?
'k Zat al te twijfelen of dat een goed woord is inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je dat venijnig noemt dan ben je niks gewend.
Probeert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En toch leuk dat je het probeerd.
Nou dan weet je meteen hoe ik over je 'discussie 'denk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zat al te twijfelen of dat een goed woord is inderdaad.
Laat ik het vervangen door 'kinderachtig'..
Mijn discussie? Ik zie alweer geen discussie(-poging). Waar dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou dan weet je meteen hoe ik over je 'discussie 'denk.
Snel editten en dan je taalfouten ontkennen is laf.quote:Quoteverneuken is niet grappig.
Zie jij een edit? Ik zie geen edit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn discussie? Ik zie alweer geen discussie(-poging). Waar dan?
[..]
Snel editten en dan je taalfouten ontkennen is laf..
Heb je al geschilderd vandaag dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef DennisMoore het volgende:
Is er al koffie, of moet ik het weer zelf doen?
Da's een vervelende bug in de forumsoftware, vind ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zie jij een edit? Ik zie geen edit.
Leugens & Bedrog.quote:Feiten jongen, feiten.
Nee, ik zat op jou te wachten. Neem je meteen bier mee?quote:Heb je al geschilderd vandaag dan?
Schilderen moet je eigenlijk ook in de zomer doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's een vervelende bug in de forumsoftware, vind ik.
Jij zal het een feature noemen..
[..]
Leugens & Bedrog.
[..]
Nee, ik zat op jou te wachten. Neem je meteen bier mee?
*verf van gisteravond van vingers peuter*
Waarom dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Schilderen moet je eigenlijk ook in de zomer doen.
Pedo!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:49 schreef Stroekie het volgende:
Ik kom straks wel terug als jullie twee weer lief in de zandbak aan het spelen zijn![]()
Dan kun je af en toe nog eens naar buiten vluchen en zo die verflucht uit je longen laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom dat?
Bier smaakt altijd.
Kwestie van ramen los open doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan kun je af en toe nog eens naar buiten vluchen en zo die verflucht uit je longen laten verdwijnen.
Als je 'er weer' had gebruikt ipv 'here' hoefde je geen gebruik te maken van de Engelse taalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:10 schreef BB_Koning het volgende:
Geen relnichterij meer,
want BB is here
Dat rijmt![]()
Engels is suffisticatedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je 'er weer' had gebruikt ipv 'here' hoefde je geen gebruik te maken van de Engelse taal
Misschien kun je een andere huisarts zoeken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik mag van een huisarts niet opnieuw met neusdruppels beginnen, omdat ik al een flesje heb verbruikt
Als ik stik in mijn slaap, merken jullie het dus wel een keer.
Nou, ik heb deze huisarts er terloops in zijn vrije tijd mee lastig gevallen. Maar hij is nu aan het voetballen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Misschien kun je een andere huisarts zoeken?
een voetballende huisarts... wat hip!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:38 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb deze huisarts er terloops in zijn vrije tijd mee lastig gevallen. Maar hij is nu aan het voetballen.
Hockey is zoooooo.... 1984. Schijnt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een voetballende huisarts... wat hip!![]()
Ga jij niet staan juichen maandag voor de sporters dan??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Weemz het volgende:
Hoi.
Neusamandeltjes al geknipt? Werkte bij mij uitstekendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik mag van een huisarts niet opnieuw met neusdruppels beginnen, omdat ik al een flesje heb verbruikt
Als ik stik in mijn slaap, merken jullie het dus wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |