Juhwéééélquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:09 schreef Cairon het volgende:
vond je het gisteren leuk Ang3l?
Met dom reageren ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
Tech won.
Zegt degene die dacht dat een zwaktebod geprojecteerd kon worden...quote:
Ik heb jou de afgelopen tijd ook geen discussie zien winnen dus jouw visie is net zo goed alsdie van een 3e rangs voetballer op een wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zegt degene die dacht dat een zwaktebod geprojecteerd kon worden....
Nee, helaas. Je deed het leuk, en je bent een bijtertje... maar nee.
Punt..
Daar zijn ze hier niet toe in staat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:31 schreef DennisMoore het volgende:
En verder vond ik de spitsvondigheid zonder venijn prettiger.
Een tweede verklaring is dat jij niet goed kunt zien, door afwezigheid, of door domheid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb jou de afgelopen tijd ook geen discussie zien winnen dus jouw visie is net zo goed alsdie van een 3e rangs voetballer op een wedstrijd.
Punt
Tech was wel degelijk spitsvondig, jij werd venijnig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar zijn ze hier niet toe in staat.
Geloof me, ze zijn zwak en zielig. Ten tweede het was geen woordenwisseling, maar dat dacht Tech er van te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een tweede verklaring is dat jij niet goed kunt zien, door afwezigheid, of door domheid.
Een andere verklaring is dat ik mij de laatste tijd niet in discussies heb gestort.
En eigenlijk kan ik mij inderdaad niet herinneren dat ik laatste tijd hier een discussie heb gevoerd.
(Grappig trouwens dat je die woordenwisseling tussen jou en tech als een discussie ziet....)
Als je dat venijnig noemt dan ben je niks gewend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tech was wel degelijk spitsvondig, jij werd venijnig.
Ondanks alle's he?
'k Zat al te twijfelen of dat een goed woord is inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je dat venijnig noemt dan ben je niks gewend.
Probeert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En toch leuk dat je het probeerd.
Nou dan weet je meteen hoe ik over je 'discussie 'denk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zat al te twijfelen of dat een goed woord is inderdaad.
Laat ik het vervangen door 'kinderachtig'..
Mijn discussie? Ik zie alweer geen discussie(-poging). Waar dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou dan weet je meteen hoe ik over je 'discussie 'denk.
Snel editten en dan je taalfouten ontkennen is laf.quote:Quoteverneuken is niet grappig.
Zie jij een edit? Ik zie geen edit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn discussie? Ik zie alweer geen discussie(-poging). Waar dan?
[..]
Snel editten en dan je taalfouten ontkennen is laf..
Heb je al geschilderd vandaag dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef DennisMoore het volgende:
Is er al koffie, of moet ik het weer zelf doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |