Sweet Dreams Crenoquote:Op zondag 26 februari 2006 03:17 schreef creno het volgende:
gotsie, gaat ie nog biet goed !nu wel he ~!!!! dooooieeeeeiiiiii
Ik wil er niet aan denkenquote:Op zondag 26 februari 2006 03:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan is het officieel pas zondag het startsein tot aan dinsdag
kan je nagaan hoe Creno er woensdagochtend aan toe is![]()
Uh... bier hijsen topsport... nee, dat wil er hier niet in.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is pure topsport dat carnaval![]()
niet qua fysieke inspanning maar het wel vol willen/moeten houden op wilskrachtquote:Op zondag 26 februari 2006 03:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh... bier hijsen topsport... nee, dat wil er hier niet in.
ach ik ben vandaag van 18 tot 28 geschat en heb gezoend met een vent in heerlijk marine officier kostuum... I don;t carequote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Steven, je lijkt hier op 28, niet op 21
Alleen?quote:Op zondag 26 februari 2006 03:39 schreef Stroekie het volgende:
Maar ook ik ben richting slaapkamer
Sweet Dreams allemaal![]()
Wat een crisis zegquote:
Wat is er nou weer? Ga toch eens hulp zoeken.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:41 schreef Cairon het volgende:
maar ik haat sommige meer dan anderen.
Is dat jou idee van gezelligquote:Op zondag 26 februari 2006 10:45 schreef Cairon het volgende:
Ik kijk zo uit naar 4 maart.
Dan ga ik rellen in het echt, en mensen aanwijzen met een knokige veroordelende vinger en een net zo veroordelende blik.
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef Cairon het volgende:
Jah.
Ze hebben je toch al gewaarschuwd voor mij, drie keer raden waarom er nu ineens mnsen beginnen af te zeggen NA mijn aanmelding...
Mn moeder maakte me wakker met een croissantje en een saucijzenbroodje (besef me nu pas wat een vreemd woord het is)quote:Op zondag 26 februari 2006 11:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent vroeg wakker!
Je zou toch de hele dag in bed blijven?
Handig als je om 3 uur slaaptquote:Op zondag 26 februari 2006 11:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Mn moeder maakte me wakker met een croissantje en een saucijzenbroodje (besef me nu pas wat een vreemd woord het is)
Maar waarom nou weer om half 11![]()
Ik ook van jou hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 11:28 schreef Cairon het volgende:
you smell like old people and cabbage.
quote:
Ik was de vorige meet ook gewaarschuwd.... en uiteindelijk stond ik een boyband met je na te doen in de bar van de gay-palacequote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef Cairon het volgende:
Jah.
Ze hebben je toch al gewaarschuwd voor mij, drie keer raden waarom er nu ineens mnsen beginnen af te zeggen NA mijn aanmelding...
Hij moet niet zo miepen.. elke keer dat ik 'm zag vond ik het erg gezellig..quote:Op zondag 26 februari 2006 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was de vorige meet ook gewaarschuwd.... en uiteindelijk stond ik een boyband met je na te doen in de bar van de gay-palace
Wat is er NU weer?quote:
*LOL* Welke was dat dan weer?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo ben ik gisteren nog benaderd door een 16 jarig jongentje die het liever deed met mannen ouder dan 25 want die neuken beter!!!![]()
ja, ongeloofelijk maar waar, die met die duivelhoorntjesquote:Op zondag 26 februari 2006 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Welke was dat dan weer?
En Annie.... je zag er gewoon geil uit
Ow... diequote:Op zondag 26 februari 2006 13:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja, ongeloofelijk maar waar, die met die duivelhoorntjes
Ik zat pas net in de bus toen he, met die SMS. Ook die van mij deed er enorm lang over.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was overigens maar 30 min eerder thuis dan jij die fucking bus deed er gewoon 45 minuten over
Nou ja, jij wil toch in Nuenen uit?quote:gaan we vanavond weer?
Mwah. Heb de ochtend vrij dus dwz om 13:00 op m'n werk zijn, fris en frolijk.quote:hoe laat wil, je uiterlijk naar huis?
Oooow ok.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik doelde op je eerste berichtje hier, ik was pas om 4 uur thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |