Nee muts, de codeïne, en daar word ik dan weer duf van!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zijn er pillen tegen jou? Blijft me verbazen hoever ze wel niet zijn met die medische dingetjes.
Muts? Wat zit er weer een boel agressie in je Ang3l. Is dat nou een van die nare bijwerkingen?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee muts, de codeïne, en daar word ik dan weer duf van!
(of misselijk, als ze verkeerd vallen)
Jah. Opgekropte lusten en lastenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Muts? Wat zit er weer een boel agressie in je Ang3l. Is dat nou een van die nare bijwerkingen?
Is het dan wel zo'n goed idee om nu te Patiencen? Raak je daar niet alleen maar verbitterder door?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike!!
Ga jij zaterdag mee naar de meet in Amsterdam?
Een meet? Is Ang3l er ook?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike!!
Ga jij zaterdag mee naar de meet in Amsterdam?
en wat ben ik dan een wormvormig aanhangsel, een kwabje, een aangroeisel, iets wat je liever verwijderd ziet?quote:
Zodra je rustig wordt en niet zo heel veel doet (zoals in vakanties of weekenden) gaat je lijf zich afreageren... met als gevolg: hoofdpijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef Vlarp het volgende:
Is het tegenwoordig hip ofzo om hoofdpijn te hebben als je niet werkt? Ik heb op m'n werk vrijwel nooit hoofdpijn meer, maar in het weekend vaak wel weer
Maar met ang3l erbij heb ik altijd het gevoel in een hele goedkope maandverbandreclame te zittenquote:
Nee mijn chaperonequote:Op zondag 26 februari 2006 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wat ben ik dan een wormvormig aanhangsel, een kwabje, een aangroeisel, iets wat je liever verwijderd ziet?
Ja, maar je mag Ang3l negeren hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar met ang3l erbij heb ik altijd het gevoel in een hele goedkope maandverbandreclame te zitten![]()
Ang3l kún je niet negeren! Behalve bij Patiencen dan. Maar dat is omdat hij dat niet kan. Zelfs als ik mijn PC uitzet, kan ie nog niet van me winnen!quote:
Blahblahblahquote:Op zondag 26 februari 2006 20:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ang3l kún je niet negeren! Behalve bij Patiencen dan. Maar dat is omdat hij dat niet kan. Zelfs als ik mijn PC uitzet, kan ie nog niet van me winnen!
Je bent dan geheel geabsorbeerd?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:40 schreef Parleur het volgende:
Maar met ang3l erbij heb ik altijd het gevoel in een hele goedkope maandverbandreclame te zitten![]()
Hij heeft net gewoon wéér verloren en jankend het venstertje afgelsoten! En dan speelt hij nog vals ook!quote:
Patience... keep your patience...quote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hij heeft net gewoon wéér verloren en jankend het venstertje afgelsoten! En dan speelt hij nog vals ook!
Jij kunt beter Esjee! Hups.. voort... doe je best!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Patience... keep your patience...
I am operating at 21% of peak capacity at the moment.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:53 schreef Parleur het volgende:
[..]
Jij kunt beter Esjee! Hups.. voort... doe je best!
Hoe kun je nou valsspelen met patience op de PCquote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hij heeft net gewoon wéér verloren en jankend het venstertje afgelsoten! En dan speelt hij nog vals ook!
Ik heb geen idee. Je zult er wel weer een of ander handig tooltje voor hebben gedownload.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kun je nou valsspelen met patience op de PCdat ding zegt kei hard UUUHH-UUUUUHHHH als je iets doet wat niet kan
Ik ga hier straks iets vreselijks ad rems op terugschrijven!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I am operating at 21% of peak capacity at the moment.
Dat zei ik laatst ook tegen Ad... dat ie moest remmen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:58 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ga hier straks iets vreselijks ad rems op terugschrijven!
Weet je zéker dat je op 21% zit?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook tegen Ad... dat ie moest remmen.
Ach, dat houdt jou toch niet tegen, wel?quote:
Ik hou niet zo van kleuters.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Ang3l het volgende:
Ach, dat houdt jou toch niet tegen, wel?
Pfft, jij bent Pervi's rechterhand.quote:
Of het regent? Of je auto start? Of je je haar goed krijgt? Vertel... wáár hangt het van af?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wellicht... hangt van 't een en ander af.
Dat valt helaas voor je toch best tegen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
Pfft, jij bent Pervi's rechterhand.
A certain personquote:Op zondag 26 februari 2006 21:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
Of het regent? Of je auto start? Of je je haar goed krijgt? Vertel... wáár hangt het van af?
Ik vind het best sexy klinken als Supernanny 'to the naughty stool' zegt.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef Cairon het volgende:
ik haat supernanny
"naughty stool"
blah, vroeger toen ik jong was kreeg ik ook gewoon een tik als ik iets fout deed, want als ik op een debiel stoeltje had moeten zitten, dan was ik al heel snel erachter gekomen dat ik mijn ouders nog vanuit die positie het leven zuur zou kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |