Zus maakt.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
daar heb ik zin in!
Dat is jááááren geleden!
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:43 schreef Weemz het volgende:
Zo... beneden zit alweer 40 man voor de verjaardag van mijn pa...
@ Ang3l: Je zou toch ook een wit shirt aandoen? Of heb je die ene foto alleen voor S&G gemaakt?
Maar wel spannendquote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze had hier toch al gestaan? Zo ben ik uiteindelik gegaan
Da was al koud genoeg!
Weet niet of het nou een lieve of een foute foto isquote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze had hier toch al gestaan? Zo ben ik uiteindelik gegaan
Da was al koud genoeg!
Knappe carnavalsoutfit!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
Devil got my womaaaan.
[afbeelding]
Als ik Skip James mocht zijn, voor maar één dag.quote:
Van mij mag je.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef TehRockstar het volgende:
Als ik Skip James mocht zijn, voor maar één dag.
Ik heb echt tig mensen voor hun neus en nog meer glazen bier van de bar af gemeptquote:
Wordt op zo'n avond niet sowieso 90% van het bier omgestoten?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt tig mensen voor hun neus en nog meer glazen bier van de bar af gemepttis maar goed dat er geen brandende kaarsen opstonden
![]()
O ja, dat sowiesoquote:Op zondag 26 februari 2006 15:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wordt op zo'n avond niet sowieso 90% van het bier omgestoten?
Je werd niet heel dronken, zo, dusquote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef Ang3l het volgende:
O ja, dat sowieso
Alleen ik hielp. *Barman ze vol pilsje op bar* *angel draait zich om om het te pakken* *Boink, vleugels tegen glas aan, klabats* *barman zet nieuw pilsje neer*
Neuh, ik was aangeschoten maar niet dronken. Heb nu ook nergens last van.quote:
Niet eens verkouden? Als ik die foto van je zo zie, moet dat best fris geweest zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Neuh, ik was aangeschoten maar niet dronken. Heb nu ook nergens last van.
Ik had een mariniersjasje over me heenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet eens verkouden? Als ik die foto van je zo zie, moet dat best fris geweest zijn.
1?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
had je er een a/d haak geslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |