NBCquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:58 schreef NoSigar het volgende:
Waar kunnen we hem bekijken?
Torrent TV of Usenet Channel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:58 schreef NoSigar het volgende:
Waar kunnen we hem bekijken?
Nee hoor, als serie opzich (niet vergeleken met de Engels Office) is dit een best aardige serie die na een aantal afleveringen best goed is geworden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef HeyFreak het volgende:
hebben ze dit net zo verneukt als de amerikaanse 'fawlty towers'?
quote:[...] Naysayers who complained that this version wasn't as dark as the British one, or that Steve Carell's boss wasn't as tragicomic as Ricky Gervais', missed the point. Producer Greg Daniels created not a copy but an interpretation that sends up distinctly American work conventions (the staff party at Chili's, the mandated diversity seminar), with a tone that's more satiric and less mordant. We Americans are different that way; sorry if that bugs you. The new boss is different from the old boss, and that's fine by me.
En wat te denken van de Amerikaanse versie van Coupling * ril *quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef HeyFreak het volgende:
hebben ze dit net zo verneukt als de amerikaanse 'fawlty towers'?
hoe kom je daarbij dat coupling een dramatisch hoogtepunt is?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:56 schreef homerjay het volgende:
Het is inderdaad sterk gebaseerd op de UK versie, maar gelukkig niet helemaal een kopie. En wat met andere series (met Coupling als dramatisch hoogtepunt) misging hebben ze hier wel weten te behouden. Het tempo is wel wat hoger dan de UK versie (wat ook 1 van de sterke punten was), maar de grappen liggen er gelukkig niet te dik op. En Dwight is inderdaad fantastisch. Verder zijn de 'Amerikaanse' toestanden (bijv. Sexual Harassment en Employee Awards) hilarisch.
Dat zou ik niet durven zeggen, Coupling was gewoon de Britse interpretatie van Friends.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:04 schreef BUG80 het volgende:
[..]
En wat te denken van de Amerikaanse versie van Coupling * ril *![]()
Opvallend dat Britse comedyseries een Amerikaanse remake krijgen. Andersom gebeurt nooit voor zover ik weet![]()
Omdat Coupling US echt heel slecht was. Alle scherpe randjes waren er af gehaald en er was niets leuks voor in de plaats gekomen. Karakters waren veel vlakker dan in de Engelse versie. Ik snap echt de reden niet om de Engelse serie te veramerikaniseren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:20 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij dat coupling een dramatisch hoogtepunt is?
Ja dat is ook weer zo. Wel laten de Britten zien dat ze toch net even meer humor hebben. Begrijp me niet verkeerd, Friends vind ik ook leuk maar Coupling staat een paar treetjes hoger vind ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven zeggen, Coupling was gewoon de Britse interpretatie van Friends.
Britse series hebben doorgaans ook minder afleveringen. Er wordt dus wat meer tijd in elke aflevering gestoken en het is minder bandwerk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Wel laten de Britten zien dat ze toch net even meer humor hebben. Begrijp me niet verkeerd, Friends vind ik ook leuk maar Coupling staat een paar treetjes hoger vind ik.
dat gaat dus helaas niet door...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:18 schreef bob1234 het volgende:
The Office's U.K. Mates to Crossover
Per the New York Post, exec producer Ben Silverman says that cast members from the British comedy The Office will put in an appearance on an NBC version this season. Silverman did not reveal any plot points or whether the actors will reprise their own Office roles, but did say that Wernham Hogg boss man Ricky Gervais will not be among the cameos: "We're going to save the big man for now."
Klinkt erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steve Carell is echt geweldig
Seizoen 1 heb ik ook nog niet gedownload of bekeken. Dat komt nog wel een keer... Ben toch benieuwd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:57 schreef Bigs het volgende:
Mja zou ik wel doen.. anders verpest het een heel belangrijk iets uit seizoen 2Seizoen 1 kun je daarentegen wel missen. Het eerste seizoen is imo ook een stuk slechter dan het tweede.
Ik heb 'm zojuist ook gezien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef Zhenar het volgende:
Nieuwe episode was weer mooi. Die gaydar op het einde![]()
![]()
Nou... zo wekelijks als dat kan op Amerikaanse televisiequote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:08 schreef Bigs het volgende:Die was echt goed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steve Carell is echt geweldig![]()
Het is allemaal wat meer gelikt gewoon. Het neigt toch meer naar sitcom dan mockumentary, maar dat is niet per definitie een slecht iets. Scott is ook mindergeloofwaardig als baas dan Brent. Brent was eigenlijk gewoon een klojo die vol was van zichzelf, Scott lijkt in zijn doen en laten nog het meeste op de menselijke versie van Donald Duck. The Office US wordt ook veel meer gedragen door de relatie Pam-Jim, de chemie spat er gewoon vanaf, Check hoe ze naar 'm kijkt, sorry voor de rest, maar Krasinski en Fischer maken deze show, hulde!quote:Op maandag 25 september 2006 13:33 schreef BUG80 het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering bekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook best leuk vind. Een groot nadeel vind ik wel dat Steve Carell een ervaren acteur is, hij acteert echt, waar Gervais veel natuurlijker overkomt. Pam is erg schattig.![]()
Uhm... spoilertags?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Madine het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor Jim weer terug is in Scranton? Ik verwacht dat ze de verhaallijn uit de UK uiteindelijk wel weer gaan oppikken
Zodra de afleveringen zijn uitgezonden kan er in het US-topic gewoon vrijuit over gepraat worden.quote:
Maar dit gaat over een verhaallijn uit de UK die mogelijk ook in de US gebruikt zou kunnen worden? Ik heb die UK afl. nooit gezienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Zodra de afleveringen zijn uitgezonden kan er in het US-topic gewoon vrijuit over gepraat worden.
Ok, maar dat is compleet speculatie. Alleen in seizoen 1 van The Office werd de verhaallijn losjes gevolgd. Daar is allang geen sprake meer van.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:05 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar dit gaat over een verhaallijn uit de UK die mogelijk ook in de US gebruikt zou kunnen worden? Ik heb die UK afl. nooit gezien
Inderdaad, de downsizing is in het begin eens genoemd en daarna vrijwel niet meer ter sprake gekomen, al begon Josh er in de vorige aflevering wel weer over. De relatie tussen Pam en hem, en het pesten van Dwight, da's een heel belangrijk onderdeel van de show, en dat is nu weggevallen. Vandaar dat ik nadacht over een manier waarop ze Jim weer in Scranton konden krijgen, want het lijkt me duidelijk dát hij binnen niet al te lange tijd terugkeert.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, maar dat is compleet speculatie. Alleen in seizoen 1 van The Office werd de verhaallijn losjes gevolgd. Daar is allang geen sprake meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de eerste aflevering wordt de downsizing al genoemdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:31 schreef Madine het volgende:
[..]
Inderdaad, de downsizing is in het begin eens genoemd
Ze hebben er toch iets anders van gemaakt en 't is grappig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, maar dat is compleet speculatie. Alleen in seizoen 1 van The Office werd de verhaallijn losjes gevolgd. Daar is allang geen sprake meer van.
Beweer ik dan anders?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In de eerste aflevering wordt de downsizing al genoemd![]()
Ehm... nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Neeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
En dan die droge/sippe kop van Toby altijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:43 schreef Zhenar het volgende:
"My cousin Mufasa was trampled to death by a pack of wilderbeast"![]()
Die andere filmreferenties waren ook briljant![]()
Grappig hoe Michael altijd zo'n onverklaarbare hekel heeft aan Tobey. Ook in de laatste aflevering verklaart hij opeens "Toby killed the bird", wat natuurlijk nergens op sloeg![]()
Dat is dan ook de kracht van de seriequote:Op maandag 16 oktober 2006 19:03 schreef AndyD het volgende:
Valt me trouwens wel op hoe goed de casting is van de "bijpersonen": Pam, Toby, Creed, Oscar: allemaal top!
Toby hoort bij Corporate, Michael heeft dus niks over hem te zeggen, hij zegt ook vaak dat Toby niet bij de 'familie' hoort enzo... vandaar die hekelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:43 schreef Zhenar het volgende:
Grappig hoe Michael altijd zo'n onverklaarbare hekel heeft aan Tobey.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:33 schreef tonks het volgende:
Ik denk trouwens dat de 2 branches die je nu steeds in beeld ziet gewoon samen gaan. Want bij de nieuwe waar jim zit zijn eigenlijk maar 4 acteurs.
enDat roep ik al tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Madine het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor Jim weer terug is in Scranton? Ik verwacht dat ze de verhaallijn uit de UK uiteindelijk wel weer gaan oppikken: Josh krijgt promotie, Stamford branch moet weg en (een deel) van het personeel incl. Jim gaat naar Scranton. Hopelijk met Andy, die is lachenBig Tuna
quote:Op maandag 6 november 2006 09:24 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yvXQZ9M8T1Y
Promo voor de volgende aflevering.Die promo's neem ik met een korreltje zout. Vorige keer ook een hoop heisa om een huwelijksaanzoek, bleek het een reguliere Scott-uitspatting te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb eigenlijk geen zin in bitch fights tussen Pamquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:46 schreef Wouter2006 het volgende:
was weer een leuke aflevering, en o-o-o wat is ze lekker:
[afbeelding]
Heh, daar zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:21 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen zin in bitch fights tussen Pam& Karen
.
maar daar zal het wel op uitdraaien ben ik bang.
ja zeker, hij krijgt ook zijn eigen film: evan almightyquote:Op zondag 12 november 2006 16:18 schreef Aernoud het volgende:
Helemaal mee eens, vind de US versie ook top! net als vele andere niet verwacht dat de remake zo kijkbaar zou zijn. Volg het nu ook op de voet.
Ook vette aflevering: met oud en nieuw, als meredith wat showt aan michael. 'heey meredith... '.
Is michael niet ook 'evan baxter' uit bruce almighty?
quote:Op zondag 12 november 2006 17:15 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja zeker, hij krijgt ook zijn eigen film: evan almighty
Wie denk jij dat er allemaal naar scranton gaan?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:46 schreef arneaux het volgende:
Morgen weer een nieuwe. Ben benieuwd hoe t gaat lopen tussen Jim / Pam en die andere chick.
Die 'tuna'-gast, die chick die achter Jim zit en Jim zelf. Andere karakters hebben we niet echt gezien natuuriljk daar. Misschien dat ze nieuwe mensen introduceren.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er allemaal naar scranton gaan?
Die dikke!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die 'tuna'-gast, die chick die achter Jim zit en Jim zelf. Andere karakters hebben we niet echt gezien natuuriljk daar. Misschien dat ze nieuwe mensen introduceren.
Welke dikke?quote:
Nou toen die andere chick aan het werken was kwam er zo'n dikke man met een piepstemmetje aan en die vroeg of zij iets uit de automaat kon halen voor hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die merge zorgt sowieso weer voor 1,5 seizoen aan materiaal![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou toen die andere chick aan het werken was kwam er zo'n dikke man met een piepstemmetje aan en die vroeg of zij iets uit de automaat kon halen voor hem.Kijk dat belooft veel goeds. Pam is gewoon zo aandoenlijk, terwijl ik laatst een interview van haar zag bij Letterman waar ze een enorm superlekkerwijf is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die merge zorgt sowieso weer voor 1,5 seizoen aan materiaalOpgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
?! Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:00 schreef tonks het volgende:
Heb je die semi nude pic zeker niet gezien?!
Is dit t? Thx voor de moeite, maar ze moet niet zo bescheten kijken.quote:
NBC had gisteren extra lange uitzendingen van hun comedy's.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:05 schreef Caesu het volgende:
extra lange uitzending ofzo? ben hem aan binnenhalen en hij is 232MB groot ipv van 175MB.
vanavond pas tijd om te kijken.
Runtime : 30:11.434quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:27 schreef Mike het volgende:
[..]
NBC had gisteren extra lange uitzendingen van hun comedy's.
http://www.youtube.com/watch?v=drmuIFu7Jtoquote:Op donderdag 16 november 2006 10:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kijk dat belooft veel goeds. Pam is gewoon zo aandoenlijk, terwijl ik laatst een interview van haar zag bij Letterman waar ze een enorm superlekkerwijf is.
dat was geweldigquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:35 schreef tonks het volgende:
http://youtube.com/watch?v=TadXrgpBtcY hier nog ff het lazy scranton filmpje.
Scranton! Whaaat? The electric city!
Dat is idd iets wat ik graag ga volgen. Ook de relatie tussen Pam en die ander chick lijkt me wel interessant. Toen die nieuwe binnenkwam complimenteerde ze Pam meteen met haar blousje en maakten ze een leuk praatje. Pas toen Pam zag dat ze ook best goed met Jim was werd Pam nijdig. Ik denk dus dat ze elkaar wel heel erg gaan mogen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:17 schreef Madine het volgende:
Die hele relatie Andy-Dwight gaat geweldig worden.
Het werd toch altijd op donderdag ge-aired?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:17 schreef tonks het volgende:
Vandaag een dubbele aflevering.
Bro's before ho's man
Ja maar te verkrijgen bedoel ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het werd toch altijd op donderdag ge-aired?
quote:
idd, dus ligt al niet aan mij gelukkig, vond The Merge toch echt wel 10x beterquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
Ik vond 'm niet zo heel erg fantastisch eerlijk gezegd.
Ik denk jenquote:Op zondag 17 december 2006 23:56 schreef Aernoud het volgende:
overigens: wie belde michael op?
Dat was mooi!quote:
Jerry Maguire.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was mooi!Maar ik ben vergeten uit welke film het komt
![]()
Ow ja, thanksquote:
Ze waren leuk. Vooral de basketballaflevering.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:01 schreef arneaux het volgende:
Net seizoen 1 helemaal binnengekregen. Zo maar eens kijken.
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef tonks het volgende:
Ik vond het wel leuk toen Dwight daar opeens met blonde haren zat
Heel veel acteur schrijven afleveringen voor the Office.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik las dat Joss Whedon en JJ Abrams ieder een aflevering van dit seizoen gaan regisseren
Ik kijk deze serie niet, maar die 2 afleveringen wel
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:12 schreef tonks het volgende:
Nu maar hopen dat de serie nog leuk is zonder Dwight
Toevallig zat ik laatst zelf te twijfelen of ik ook de UK versie zou gaan kijken. En precies om de reden die jij aangeeft heb ik besloten dat maar niet te gaan doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:02 schreef CittaR het volgende:
ik heb van The Office seizoen 1 en 2 van de amerikaanse versie allemaal gezien. nu ging ik gister een aflevering van de engelse versie kijken, daar had ik voor ik de amerikaanse ging kijken ook al een paar van gezien. Maar ik vond de Engele eigenlijk helemaal niet meer zo grappig, niet zo grappig als de US versie iig.
ik denk dat het komt omdat je bij de US versie al die typetjes kent, en bij de engelse versie is dat natuurlijk allemaal weer net ff anders.
De Engelse doet mij ook helemaal niets, terwijl er toch best een aantal Britse series zijn die ik wel weet te waarderen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:02 schreef CittaR het volgende:
ik heb van The Office seizoen 1 en 2 van de amerikaanse versie allemaal gezien. nu ging ik gister een aflevering van de engelse versie kijken, daar had ik voor ik de amerikaanse ging kijken ook al een paar van gezien. Maar ik vond de Engele eigenlijk helemaal niet meer zo grappig, niet zo grappig als de US versie iig.
ik denk dat het komt omdat je bij de US versie al die typetjes kent, en bij de engelse versie is dat natuurlijk allemaal weer net ff anders.
Misschien is dat de bedoeling.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me deze aflevering wel weer doodgelachen om die kop van Jim die Dwight weer eens in de maling neemt.
Verder kan ik nog steeds Michael Scott niet uitstaan, ik zit elke keer met kromme tenen te kijken
Kweenie, er zijn genoeg mensen die het allemaal rete-grappig vinden. Ik vind hem alleen maar pijnlijk. Maar de andere karakters zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien is dat de bedoeling..
En inderdaad, die bitchslap van Jim was cool.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, er zijn genoeg mensen die het allemaal rete-grappig vinden. Ik vind hem alleen maar pijnlijk
Talpa zou t in kunnen kopen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:50 schreef 7eVeNL het volgende:
Ben toevallig sinds deze week begonnen met kijken, omdat ik echt fan ben geworden van steve carell![]()
Net de aflevering office olympics gezien van seizoen 2, echt droog, écht een leuke serie, jammer dat hij niet in nederland wordt uitgezonden, ideale serie voor net5 ofzo
Wat?quote:
Die pijnlijke momenten zijn juist als humor bedoelt.quote:
Ja, en ik vind ze niet grappig. Ik snap wel dat het geen toeval is dat zijn karakter zo reageert, maar ik kan er gewoon echt niet tegen, terwijl veel het wel grappig vinden. Dat probeerde ik duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die pijnlijke momenten zijn juist als humor bedoelt.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en ik vind ze niet grappig. Ik snap wel dat het geen toeval is dat zijn karakter zo reageert, maar ik kan er gewoon echt niet tegen, terwijl veel het wel grappig vinden. Dat probeerde ik duidelijk te maken.
Point taken. "De drang om toch te kijken is groter dan de moeite die ik wil doen om die drang het hoofd te bieden". Zo beter?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:05 schreef arneaux het volgende:
Je moet poepen en belastingen betalen.
Seizoen 2 vind ik persoonlijk leuker dan seizoen 1, tot nu toe... zit nu bij aflevering 8quote:
BBC moet dit gewoon op BBC1 of BBC2 uitzenden. Seizoen 1 hebben ze in december 2005 uitgezonden.quote:
Mja, ik bedoelde meer dat Talpa met een serie als deze zn kijkdichtheid weer wat vergroot.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef Madine het volgende:
[..]
BBC moet dit gewoon op BBC1 of BBC2 uitzenden. Seizoen 1 hebben ze in december 2005 uitgezonden.
en Dwight ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ga helemaal stuk.... ben nu bij de aflevering dat oscar uit de kast komt, en dan die hele show er om heen van michael die hem vast houd en wil zoenen fantastisch![]()
![]()
uiteraardquote:
Wel wat? Die zijn stapelverliefd op elkaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:40 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
uiteraard![]()
vind trouwens de jen - michael situatie nu ook wel erg grappig, stiekem voelt ze toch wat voor hem
Ja ik zit nu bij aflevering 1 van seizoen 3quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel wat? Die zijn stapelverliefd op elkaar.
Nog 11 eps dan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:43 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja ik zit nu bij aflevering 1 van seizoen 3![]()
Seizoen 4quote:NBC has ordered early full-season pickups for the 2007-08 season for four hit series ? the comedies ?The Office? and ?My Name Is Earl,? and dramas ?Heroes? and ?Law & Order: Special Victims Unit, ? it was announced today by Kevin Reilly, President, NBC Entertainment.
Moooooi. Ik hoop alleen wel dat ze t spannend kunnen houden.quote:
Nee. Andy gaat niet weg denk ik, dat wordt natuurlijk gewoon een soort strijd tussen hem en Dwight. En Karen is tot nu toe alleen maar een aanhangsel van Jim geweest, ben benieuwd wat dat brengt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:12 schreef tonks het volgende:
Ja nu is andy weg denk ik en dan de volgende keer karen ofzo
Ik vond de actie van Jim wel tof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en ik denk gaat karen weggaat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik hoop dat ze het met een knal doet van ik vind dat Jim een beetje een eikel is geweest tegenover haar.![]()
en die zelfgemaakte ringtone ja, mn broertje en ik hebben in een DEUK gelegen, maar nog veel en veel meer om Ryan die 'mexican lemonade' maakte![]()
hahah ja inderdaad, te droog was dat!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:52 schreef xuanery het volgende:
en die zelfgemaakte ringtone ja, mn broertje en ik hebben in een DEUK gelegen, maar nog veel en veel meer om Ryan die 'mexican lemonade' maakte![]()
ow dat vond ik nou juist wel een keer leuk, want anders is die een beetje TE vind ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:26 schreef Aernoud het volgende:
[..]
hahah ja inderdaad, te droog was dat!
wat ik wel jammer vond, was dat in deze aflevering, en mss ook beetje de vorige, Michael eigelijk niet zijn typerende grappen enz maakte. Hij was super serieues, alleen op te einde ('...and I'm a big man') kwam zijn typetje meer boven drijven.
joh, waar heb je die vandaan gehaald? ik kon m niet zien op de nbc site...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:02 schreef wonderer het volgende:
Gister de director's cut gekeken. Daar zaten wel een aantal toffe stukjes in hoor!
Hij staat gewoon op http://www.nbc.com/The_Office/ ...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:39 schreef xuanery het volgende:
[..]
joh, waar heb je die vandaan gehaald? ik kon m niet zien op de nbc site...
Die bloopers staan ook op de DVDs.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vond gisteren op Youtube 2 video's vol met bloopers van The Office, de acteur die dwight speelt is echt super komisch
http://www.youtube.com/watch?v=p9uWT14K1TE
deel 2 staat ook op youtube
Iemand enig idee wanneer de nieuwe afleveringen weer beginnen?
Binnenkort maar eens aanschaffenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die bloopers staan ook op de DVDs.
Ik ook, om Dwight. "I am sure that is NOT the real Benjamin Franklin!"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef arneaux het volgende:
Deze aflevering vond ik niet echt super eigenlijk. Maar 1 keer moeten lachen.
Het was toch dat hij 99% zeker ervan was dat t 'm niet was?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, om Dwight. "I am sure that is NOT the real Benjamin Franklin!"
Ik ben niet zo'n held in quotes onthoudenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het was toch dat hij 99% zeker ervan was dat t 'm niet was?
Anyhow, niet zon toffe ep.
Ik veel vaker. vooral in het begin.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef arneaux het volgende:
Deze aflevering vond ik niet echt super eigenlijk. Maar 1 keer moeten lachen.
Ik vind hem vreselijk irritant. En niet op de hilarisch toffe manier zoals bij Michael, maar gewoon bloed-onder-de-nagels irritant. Hij is te goed gecastquote:Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef Wouter2006 het volgende:
Todd Packer (Chris Finch in office UK) is wel cool, die mag wel vaker langskomen!
Michael was weer ouderwets tenenkrommend!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:19 schreef arneaux het volgende:
Leuke aflevering dit keer.
Dattie die ouwe terug de stoel induwde was wel geinig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Michael was weer ouderwets tenenkrommend!![]()
Ik vind hem juist zo mild geworden, vergeleken met seizoen 1.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef Madine het volgende:
Scott begint té idioot te worden, dit seizoen haalt het lang niet bij het tweede.
Ik ging helemaal stuk toen ik kevin zag wegrennenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Gezondaar het volgende:
Topaflevering![]()
Stanley die meteen weggaat zodra de vleermuis rondvliegt![]()
En een mooi moment tussen Michael en Pam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
vanavond pas hè.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:38 schreef arneaux het volgende:
Was er geen nieuwe episode gisteren?
Ik zou gaan janken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef xuanery het volgende:
nee, zes weken lang geen nieuwe episode meer heb ik gehoord
shit ja. het is een herhaling vanavond:quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef xuanery het volgende:
Godver. Erg irritant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef xuanery het volgende:
Nee, met Michael op het feestje van de CFO. En Pam en wat anderen in een pub.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef 7eVeNL het volgende:
De laatste aflevering was met de vleermuis ?
Haha, bedanktquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:06 schreef xuanery het volgende:
da's aflevering 14, 'The Return'. ik heb een mp3tje van die ringtone, zoooo belachelijk hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |