Het werd toch altijd op donderdag ge-aired?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:17 schreef tonks het volgende:
Vandaag een dubbele aflevering.
Bro's before ho's man
Ja maar te verkrijgen bedoel ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het werd toch altijd op donderdag ge-aired?
quote:
idd, dus ligt al niet aan mij gelukkig, vond The Merge toch echt wel 10x beterquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
Ik vond 'm niet zo heel erg fantastisch eerlijk gezegd.
Ik denk jenquote:Op zondag 17 december 2006 23:56 schreef Aernoud het volgende:
overigens: wie belde michael op?
Dat was mooi!quote:
Jerry Maguire.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was mooi!Maar ik ben vergeten uit welke film het komt
![]()
Ow ja, thanksquote:
Ze waren leuk. Vooral de basketballaflevering.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:01 schreef arneaux het volgende:
Net seizoen 1 helemaal binnengekregen. Zo maar eens kijken.
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef tonks het volgende:
Ik vond het wel leuk toen Dwight daar opeens met blonde haren zat
Heel veel acteur schrijven afleveringen voor the Office.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik las dat Joss Whedon en JJ Abrams ieder een aflevering van dit seizoen gaan regisseren
Ik kijk deze serie niet, maar die 2 afleveringen wel
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:12 schreef tonks het volgende:
Nu maar hopen dat de serie nog leuk is zonder Dwight
Toevallig zat ik laatst zelf te twijfelen of ik ook de UK versie zou gaan kijken. En precies om de reden die jij aangeeft heb ik besloten dat maar niet te gaan doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:02 schreef CittaR het volgende:
ik heb van The Office seizoen 1 en 2 van de amerikaanse versie allemaal gezien. nu ging ik gister een aflevering van de engelse versie kijken, daar had ik voor ik de amerikaanse ging kijken ook al een paar van gezien. Maar ik vond de Engele eigenlijk helemaal niet meer zo grappig, niet zo grappig als de US versie iig.
ik denk dat het komt omdat je bij de US versie al die typetjes kent, en bij de engelse versie is dat natuurlijk allemaal weer net ff anders.
De Engelse doet mij ook helemaal niets, terwijl er toch best een aantal Britse series zijn die ik wel weet te waarderen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:02 schreef CittaR het volgende:
ik heb van The Office seizoen 1 en 2 van de amerikaanse versie allemaal gezien. nu ging ik gister een aflevering van de engelse versie kijken, daar had ik voor ik de amerikaanse ging kijken ook al een paar van gezien. Maar ik vond de Engele eigenlijk helemaal niet meer zo grappig, niet zo grappig als de US versie iig.
ik denk dat het komt omdat je bij de US versie al die typetjes kent, en bij de engelse versie is dat natuurlijk allemaal weer net ff anders.
Misschien is dat de bedoeling.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me deze aflevering wel weer doodgelachen om die kop van Jim die Dwight weer eens in de maling neemt.
Verder kan ik nog steeds Michael Scott niet uitstaan, ik zit elke keer met kromme tenen te kijken
Kweenie, er zijn genoeg mensen die het allemaal rete-grappig vinden. Ik vind hem alleen maar pijnlijk. Maar de andere karakters zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien is dat de bedoeling..
En inderdaad, die bitchslap van Jim was cool.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, er zijn genoeg mensen die het allemaal rete-grappig vinden. Ik vind hem alleen maar pijnlijk
Talpa zou t in kunnen kopen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:50 schreef 7eVeNL het volgende:
Ben toevallig sinds deze week begonnen met kijken, omdat ik echt fan ben geworden van steve carell![]()
Net de aflevering office olympics gezien van seizoen 2, echt droog, écht een leuke serie, jammer dat hij niet in nederland wordt uitgezonden, ideale serie voor net5 ofzo
Wat?quote:
Die pijnlijke momenten zijn juist als humor bedoelt.quote:
Ja, en ik vind ze niet grappig. Ik snap wel dat het geen toeval is dat zijn karakter zo reageert, maar ik kan er gewoon echt niet tegen, terwijl veel het wel grappig vinden. Dat probeerde ik duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die pijnlijke momenten zijn juist als humor bedoelt.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en ik vind ze niet grappig. Ik snap wel dat het geen toeval is dat zijn karakter zo reageert, maar ik kan er gewoon echt niet tegen, terwijl veel het wel grappig vinden. Dat probeerde ik duidelijk te maken.
Point taken. "De drang om toch te kijken is groter dan de moeite die ik wil doen om die drang het hoofd te bieden". Zo beter?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:05 schreef arneaux het volgende:
Je moet poepen en belastingen betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |