Ja dat is ook weer zo. Wel laten de Britten zien dat ze toch net even meer humor hebben. Begrijp me niet verkeerd, Friends vind ik ook leuk maar Coupling staat een paar treetjes hoger vind ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven zeggen, Coupling was gewoon de Britse interpretatie van Friends.
Britse series hebben doorgaans ook minder afleveringen. Er wordt dus wat meer tijd in elke aflevering gestoken en het is minder bandwerk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Wel laten de Britten zien dat ze toch net even meer humor hebben. Begrijp me niet verkeerd, Friends vind ik ook leuk maar Coupling staat een paar treetjes hoger vind ik.
dat gaat dus helaas niet door...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:18 schreef bob1234 het volgende:
The Office's U.K. Mates to Crossover
Per the New York Post, exec producer Ben Silverman says that cast members from the British comedy The Office will put in an appearance on an NBC version this season. Silverman did not reveal any plot points or whether the actors will reprise their own Office roles, but did say that Wernham Hogg boss man Ricky Gervais will not be among the cameos: "We're going to save the big man for now."
Klinkt erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steve Carell is echt geweldig
Seizoen 1 heb ik ook nog niet gedownload of bekeken. Dat komt nog wel een keer... Ben toch benieuwd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:57 schreef Bigs het volgende:
Mja zou ik wel doen.. anders verpest het een heel belangrijk iets uit seizoen 2Seizoen 1 kun je daarentegen wel missen. Het eerste seizoen is imo ook een stuk slechter dan het tweede.
Ik heb 'm zojuist ook gezien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef Zhenar het volgende:
Nieuwe episode was weer mooi. Die gaydar op het einde![]()
![]()
Nou... zo wekelijks als dat kan op Amerikaanse televisiequote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:08 schreef Bigs het volgende:Die was echt goed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steve Carell is echt geweldig![]()
Het is allemaal wat meer gelikt gewoon. Het neigt toch meer naar sitcom dan mockumentary, maar dat is niet per definitie een slecht iets. Scott is ook mindergeloofwaardig als baas dan Brent. Brent was eigenlijk gewoon een klojo die vol was van zichzelf, Scott lijkt in zijn doen en laten nog het meeste op de menselijke versie van Donald Duck. The Office US wordt ook veel meer gedragen door de relatie Pam-Jim, de chemie spat er gewoon vanaf, Check hoe ze naar 'm kijkt, sorry voor de rest, maar Krasinski en Fischer maken deze show, hulde!quote:Op maandag 25 september 2006 13:33 schreef BUG80 het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering bekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook best leuk vind. Een groot nadeel vind ik wel dat Steve Carell een ervaren acteur is, hij acteert echt, waar Gervais veel natuurlijker overkomt. Pam is erg schattig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |