Dattie die ouwe terug de stoel induwde was wel geinig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Michael was weer ouderwets tenenkrommend!![]()
Ik vind hem juist zo mild geworden, vergeleken met seizoen 1.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef Madine het volgende:
Scott begint té idioot te worden, dit seizoen haalt het lang niet bij het tweede.
Ik ging helemaal stuk toen ik kevin zag wegrennenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Gezondaar het volgende:
Topaflevering![]()
Stanley die meteen weggaat zodra de vleermuis rondvliegt![]()
En een mooi moment tussen Michael en Pam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
vanavond pas hè.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:38 schreef arneaux het volgende:
Was er geen nieuwe episode gisteren?
Ik zou gaan janken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef xuanery het volgende:
nee, zes weken lang geen nieuwe episode meer heb ik gehoord
shit ja. het is een herhaling vanavond:quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef xuanery het volgende:
Godver. Erg irritant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef xuanery het volgende:
Nee, met Michael op het feestje van de CFO. En Pam en wat anderen in een pub.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef 7eVeNL het volgende:
De laatste aflevering was met de vleermuis ?
Haha, bedanktquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:06 schreef xuanery het volgende:
da's aflevering 14, 'The Return'. ik heb een mp3tje van die ringtone, zoooo belachelijk hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |