SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Neeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
En dan die droge/sippe kop van Toby altijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:43 schreef Zhenar het volgende:
"My cousin Mufasa was trampled to death by a pack of wilderbeast"![]()
Die andere filmreferenties waren ook briljant![]()
Grappig hoe Michael altijd zo'n onverklaarbare hekel heeft aan Tobey. Ook in de laatste aflevering verklaart hij opeens "Toby killed the bird", wat natuurlijk nergens op sloeg![]()
Dat is dan ook de kracht van de seriequote:Op maandag 16 oktober 2006 19:03 schreef AndyD het volgende:
Valt me trouwens wel op hoe goed de casting is van de "bijpersonen": Pam, Toby, Creed, Oscar: allemaal top!
Toby hoort bij Corporate, Michael heeft dus niks over hem te zeggen, hij zegt ook vaak dat Toby niet bij de 'familie' hoort enzo... vandaar die hekelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:43 schreef Zhenar het volgende:
Grappig hoe Michael altijd zo'n onverklaarbare hekel heeft aan Tobey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:33 schreef tonks het volgende:
Ik denk trouwens dat de 2 branches die je nu steeds in beeld ziet gewoon samen gaan. Want bij de nieuwe waar jim zit zijn eigenlijk maar 4 acteurs.
enDat roep ik al tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Madine het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor Jim weer terug is in Scranton? Ik verwacht dat ze de verhaallijn uit de UK uiteindelijk wel weer gaan oppikken: Josh krijgt promotie, Stamford branch moet weg en (een deel) van het personeel incl. Jim gaat naar Scranton. Hopelijk met Andy, die is lachenBig Tuna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 09:24 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yvXQZ9M8T1Y
Promo voor de volgende aflevering.Die promo's neem ik met een korreltje zout. Vorige keer ook een hoop heisa om een huwelijksaanzoek, bleek het een reguliere Scott-uitspatting te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb eigenlijk geen zin in bitch fights tussen Pamquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:46 schreef Wouter2006 het volgende:
was weer een leuke aflevering, en o-o-o wat is ze lekker:
[afbeelding]
Heh, daar zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:21 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen zin in bitch fights tussen Pam& Karen
.
maar daar zal het wel op uitdraaien ben ik bang.
ja zeker, hij krijgt ook zijn eigen film: evan almightyquote:Op zondag 12 november 2006 16:18 schreef Aernoud het volgende:
Helemaal mee eens, vind de US versie ook top! net als vele andere niet verwacht dat de remake zo kijkbaar zou zijn. Volg het nu ook op de voet.
Ook vette aflevering: met oud en nieuw, als meredith wat showt aan michael. 'heey meredith... '.
Is michael niet ook 'evan baxter' uit bruce almighty?
quote:Op zondag 12 november 2006 17:15 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja zeker, hij krijgt ook zijn eigen film: evan almighty
Wie denk jij dat er allemaal naar scranton gaan?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:46 schreef arneaux het volgende:
Morgen weer een nieuwe. Ben benieuwd hoe t gaat lopen tussen Jim / Pam en die andere chick.
Die 'tuna'-gast, die chick die achter Jim zit en Jim zelf. Andere karakters hebben we niet echt gezien natuuriljk daar. Misschien dat ze nieuwe mensen introduceren.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er allemaal naar scranton gaan?
Die dikke!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die 'tuna'-gast, die chick die achter Jim zit en Jim zelf. Andere karakters hebben we niet echt gezien natuuriljk daar. Misschien dat ze nieuwe mensen introduceren.
Welke dikke?quote:
Nou toen die andere chick aan het werken was kwam er zo'n dikke man met een piepstemmetje aan en die vroeg of zij iets uit de automaat kon halen voor hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die merge zorgt sowieso weer voor 1,5 seizoen aan materiaal![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou toen die andere chick aan het werken was kwam er zo'n dikke man met een piepstemmetje aan en die vroeg of zij iets uit de automaat kon halen voor hem.Kijk dat belooft veel goeds. Pam is gewoon zo aandoenlijk, terwijl ik laatst een interview van haar zag bij Letterman waar ze een enorm superlekkerwijf is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die merge zorgt sowieso weer voor 1,5 seizoen aan materiaalOpgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
?! Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:00 schreef tonks het volgende:
Heb je die semi nude pic zeker niet gezien?!
Is dit t? Thx voor de moeite, maar ze moet niet zo bescheten kijken.quote:
NBC had gisteren extra lange uitzendingen van hun comedy's.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:05 schreef Caesu het volgende:
extra lange uitzending ofzo? ben hem aan binnenhalen en hij is 232MB groot ipv van 175MB.
vanavond pas tijd om te kijken.
Runtime : 30:11.434quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:27 schreef Mike het volgende:
[..]
NBC had gisteren extra lange uitzendingen van hun comedy's.
http://www.youtube.com/watch?v=drmuIFu7Jtoquote:Op donderdag 16 november 2006 10:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kijk dat belooft veel goeds. Pam is gewoon zo aandoenlijk, terwijl ik laatst een interview van haar zag bij Letterman waar ze een enorm superlekkerwijf is.
dat was geweldigquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:35 schreef tonks het volgende:
http://youtube.com/watch?v=TadXrgpBtcY hier nog ff het lazy scranton filmpje.
Scranton! Whaaat? The electric city!
Dat is idd iets wat ik graag ga volgen. Ook de relatie tussen Pam en die ander chick lijkt me wel interessant. Toen die nieuwe binnenkwam complimenteerde ze Pam meteen met haar blousje en maakten ze een leuk praatje. Pas toen Pam zag dat ze ook best goed met Jim was werd Pam nijdig. Ik denk dus dat ze elkaar wel heel erg gaan mogen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:17 schreef Madine het volgende:
Die hele relatie Andy-Dwight gaat geweldig worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |